Rossberg vond ik nog best sympathieke gast. En Vettel was inderdaad een enorme klootzak in zijn tijd bij Red Bull zelfde als Alonso in zijn tijd na Renault maar Hamilton spant de kroon, Senna deed gewoon echt alles om kampioen te worden net als max en Schumacher.quote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende: [..] Sorry, maar dit is onzin. Kom je net kijken? Senna = Mega klootzak Schumacher = Grote klootzak Lewis = Achterbakse klootzak Max = Mega klootzaak Alonso = Super mega klootzak Vettel = Klootzak in zijn tijd bij RB en in de jaren dat hij kans maakte op titel Rosberg = Klootzak Weet je wie geen klootzakken zijn? Bottas en Perez bijvoorbeeld en daarom zullen ze nooit WK worden.
Hallo. Raïkonnen iemand?quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prost: ongehoorde klootzak
Villeneuve: droge arrogante klootzak
Hakinnen: gewone stille klootzak (op de baan)
Mansell: ook een klootzak
Die moest als een klootzak punten sprokkelen toen hij na de start van het seizoen geen klote meer won.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Jenson Button Die man heeft een jaar lang genoten en fair geraced.
Oh ja, maar die versta je niet, maar op de baan was het geen lieverdje. Geen idee verder wat hij in interviews zei.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die moest als een klootzak punten sprokkelen toen hij na de start van het seizoen geen klote meer won.
Senna stopte en stapte uit zijn auto om een gecrashte coureur te helpen, kan ik niet rijmen met klootzak.quote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin. Kom je net kijken?
Senna = Mega klootzak
Schumacher = Grote klootzak
Lewis = Achterbakse klootzak
Max = Mega klootzaak
Alonso = Super mega klootzak
Vettel = Klootzak in zijn tijd bij RB en in de jaren dat hij kans maakte op titel
Rosberg = Klootzak
Weet je wie geen klootzakken zijn? Bottas en Perez bijvoorbeeld en daarom zullen ze nooit WK worden.
Die jatte als een sluipende klootzak de titel weg van 2 kemphanen.quote:
Heb je hem gezien tegen zijn concurrent?quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Senna stopte en stapte uit zijn auto om een gecrashte coureur te helpen, kan ik niet rijmen met klootzak.
Toevallig twee andere klootzakken.quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die jatte als een sluipende klootzak de titel weg van 2 kemphanen.
Perez gaat dit dus volgend jaar het hele jaar in zijn achterhoofd houden.quote:
Dat is wat anders dan je teamgenoot een oor aan naaien.quote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je hem gezien tegen zijn concurrent?
Beukt m er gewoon af.
Check je username.quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als een klootzak ja. Echt als een klootzak.
Je snapt er niet zoveel van.
Dat hij opzettelijk Prost in de eerste bocht er af ramde om zijn WK veilig te stellen dan weer wel ....quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Senna stopte en stapte uit zijn auto om een gecrashte coureur te helpen, kan ik niet rijmen met klootzak.
Denk je echt dat #TeamLH44 het niet eens is met straf voor VER?quote:Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef Nattekat het volgende: [..] Deze straf heeft wel alle F1 fans ter wereld verenigd in dat het bullshit is. Dat is ook wel mooi.
Erg jammer dat je die laatste zin erbij zetquote:
Leuk, je weet nu dus dat Button zijn titel op een totale faire wijze gehaald heeft zonder gekkigheid en teamorders.quote:
Moet eerst het contract van Perez aflopen bij Red Bull, die heeft een contract t/m 2024.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Nyck is nu 27, een echte grote carriere zit er niet meer voor hem in, laat staan een wk titel.
Zou hij niet een perfecte knecht zijn voor max?? Hij krijgt de kans om toch nog iets te maken van zijn carriere, in zoverre dat nog kan. Win win.
Vettel was en is op de baan juist wel een enorme klootzak, maar die is buiten de baan altijd heel relaxed geweest. Waarbij in het verleden de aandacht uitging naar de prestaties, is dat de laatste jaren meer z’n persoonlijkheid buiten de baan.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk ook wel een beetje zijn als je kampioen wil worden.
Hamilton is net zo en Alonso ook.
Uitzondering op de regel is misschien Vettel, al was die vroeger ook wel zo.
Inmiddels is die wat ouder en maakt zich zorgen om de wereld.
Reed Prost er bewust af, dus wel een klootzak.quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Oh, hij gaat dan opeens 4-5 tiende per rondje pakken ja of zijn teamgenoot van de baan rammen? Perez heeft daar niks te zeggen en dat weet hij ook. Sowieso dat hij denkt dat hij Max zo goed heeft geholpen. Kom op zeg.quote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Perez gaat dit dus volgend jaar het hele jaar in zijn achterhoofd houden.
Alsof dat wat zegt. Vergeten hoe Max bij RB is gekomen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet eerst het contract van Perez aflopen bij Red Bull, die heeft een contract t/m 2024.
Debris heeft alleen een contract voor volgend jaar.
netjes is Max niet geweest, maar onnodig om te zeggen dat Perez Max aan zn kampioenschappen zou hebben geholpen. Dus daarom ben ik team verstappen in deze.quote:
Precies. Ja, hij heeft twee keer goed verdedigde tegen Hamilton zodat Max terug kon komen of uit kon lopen. Maar gegeven het feit dat hij in dezelfde auto reed dan Max, is het natuurlijk al bijzonder dat hij vrijwel nooit voor Hamilton wist te eindigen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:20 schreef DeeBee het volgende:
Perez eindigde vorig jaar alleen in Baku boven Hamilton, die mag wel even drie toontjes lager zingen over zijn 'bijdrage' aan het kampioenschap. Zoals iemand hier al zei is het ondanks, niet dankzij Perez.
Wat ik begrepen heb is er wat gebeurd in Monaco waar het Verstappen kamp niet blij mee was.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En kennelijk vindt Max dat hij daar een goede reden voor heeft. Wat die reden is daar kunnen we alleen maar naar gissen en eerlijk gezegd zal het me ook aan mijn reet roesten.
Ik ben in geen enkele sport van de teamorders. Gewoon op eigen kwaliteiten en als dat niet lukt dan jammer dan.
Prost klonk altijd als inspector Clouseau.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reed Prost er bewust af, dus wel een klootzak.
Hij heeft het over F1 fansquote:Op zondag 13 november 2022 21:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Denk je echt dat #TeamLH44 het niet eens is met straf voor VER?
zijn concurrent, Prost deed het een jaar eerderquote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je hem gezien tegen zijn concurrent?
Beukt m er gewoon af.
Ff te hoog in zijn bol aan het krijgen zo.quote:
Het gaat er om dat Max hier nul, niks te verliezen had. Alleen te winnen voor het komend seizoen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reed Prost er bewust af, dus wel een klootzak.
O jawel, max baalt hier keihard van. Hij wilde de laatste 2 ook nog hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef franske19 het volgende:
Gewoon onzin om die plek niet af te geven aan Checo. Voor Verstappen maakt P6 of P7 echt geen drol uit. En als het volgend jaar weer spannend gaat worden vooraan dan zal hij Perez keihard nodig hebben.
Werkelijk?quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is er wat gebeurd in Monaco waar het Verstappen kamp niet blij mee was.
Senna liet het aan anderen om een crash te voorkomen. Hij ging zelf nooit aan de kant.quote:Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo'n beeld zag vanuit de pits in Brazilië kreeg de ander klappen... Dus Sergio heeft hier nog gelukquote:
Helmut kan nog altijd de grote wisseltruc doen, als Perez volgend jaar niet meewerkt.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet eerst het contract van Perez aflopen bij Red Bull, die heeft een contract t/m 2024.
Debris heeft alleen een contract voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |