Perez heeft de goodwill bij Max alang verloren. Schijnt al sinds Monaco niet meer zo te boteren tussen die twee.quote:Op zondag 13 november 2022 21:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal niet zo relevant. Max had nu wat goodwill kunnen kweken bij Perez die hem helemaal niets gekost had, p6 of p7 zal hem echt niet uitmaken.
Volgend jaar als het misschien wel weer ergens om gaat kan hij dan zeggen "Hee, maat, weet je nog hoe ik jou heb geholpen je 2e plek in het WK te behouden?".
Welke redenen hij er ook voor heeft, dit is gewoon niet handig.
Die heb ik te weinig zien rijden om er echt iets van te zeggen, maar de verhalen bevestigen dat welquote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vergeet überklootzak Piquet niet.
Dat moet je natuurlijk ook wel een beetje zijn als je kampioen wil worden.quote:Op zondag 13 november 2022 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Genoeg grote champs uit het verleden die ook nog eens een groot mens met karakter waren.
De Verstappens kennen we vooral als fantastische racers maar met een voornamelijk gefrustreerd, egocentrisch en gemankeerd karakter.
Als ik erover nadenk was Hakkinen misschien de minst grote klootzak afgelopen 25 jaar.quote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin. Kom je net kijken?
Senna = Mega klootzak
Schumacher = Grote klootzak
Lewis = Achterbakse klootzak
Max = Mega klootzaak
Alonso = Super mega klootzak
Vettel = Klootzak in zijn tijd bij RB en in de jaren dat hij kans maakte op titel
Rosberg = Klootzak
Weet je wie geen klootzakken zijn? Bottas en Perez bijvoorbeeld en daarom zullen ze nooit WK worden.
Dat vind ik ook. En kennelijk vindt Max dat hij daar een goede reden voor heeft. Wat die reden is daar kunnen we alleen maar naar gissen en eerlijk gezegd zal het me ook aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Het klonk alsof ze het er al eerder over gehad hadden en blijkbaar was hij duidelijk geweest dat hij dat niet ging doen, beetje flauw om hem dan op de radio te exposen.
Neutraliteit is gewoon mee gaan met de status quo, dus de straf.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik ben in dezen niet neutraal.
Is dat niet gewoon standaard bij zo’n straf?quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Nizno het volgende:
die 5 seconden straf voor max vind ik het ergste nog niet eens, maar die 2 strafpunten is gewoon het belachelijkste
Die verstond niemand.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk was Hakkinen misschien de minst grote klootzak afgelopen 25 jaar.
Prost: ongehoorde klootzakquote:Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin. Kom je net kijken?
Senna = Mega klootzak
Schumacher = Grote klootzak
Lewis = Achterbakse klootzak
Max = Mega klootzaak
Alonso = Super mega klootzak
Vettel = Klootzak in zijn tijd bij RB en in de jaren dat hij kans maakte op titel
Rosberg = Klootzak
Weet je wie geen klootzakken zijn? Bottas en Perez bijvoorbeeld en daarom zullen ze nooit WK worden.
Ja, maar die had Barrichello als concurrent naast zich.quote:
als hij iets fout zou doen wel ja. maar in deze deed hij niets fout.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon standaard bij zo’n straf?
Gewoon je teamorders volgen, ook als je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Het klonk alsof ze het er al eerder over gehad hadden en blijkbaar was hij duidelijk geweest dat hij dat niet ging doen, beetje flauw om hem dan op de radio te exposen.
Er zat 6,5 seconde tussen. Seconde per ronde inlopen, inclusief inhaalacties. Ook voor ‘supermax’ onmogelijk. En dat wist hij. En bevestigde hij na de race over de boardradio.quote:Op zondag 13 november 2022 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alonso zat bijna in DRS van Leclerc, één aanval en Max had nog vierde kunnen worden. Je weet het niet. Als je 4-5 rondjes voor het einde al gaat denken "ach het is wel goed zo" kan je beter stoppen.
Het is niet netjes van Max, eens. Men moet dit nu niet aangrijpen om te overdrijven, want alle trollen zijn weer van stal gehaald lijkt het. Mensen die je 2-3 keer per jaar ziet posten 5 keer per pagina en allemaal met zelfde verhaal.
Lewis, Vettel, Alonso, Rosberg, Schumacher zijn allemaal één voor één klootzakken als het er op aankomt.
Vroeger al, hij wordt niet voor niks gezien als de slechte in het klassieke 'de goede vs de slechte' in Brazilië (tegenover Senna dus), en nu is hij een Bolsonaro-waus en dikke sponsor van die kerel. Klootzak dusquote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die heb ik te weinig zien rijden om er echt iets van te zeggen, maar de verhalen bevestigen dat wel
100% eensquote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk was Hakkinen misschien de minst grote klootzak afgelopen 25 jaar.
Maar dat zei ik ruim voor de straf al.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neutraliteit is gewoon mee gaan met de status quo, dus de straf.
Jep. Maar met inhalen was hij ook gewoon een klootzak.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Eens hoor. Vorig jaar bracht ie nog wel eens het argument "je moet rekening houden met de stijl van Max" meequote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij legt gewoon heel netjes uit dat dit een fout van Lewis is. Iets waar zelfs Sky, de BBC, F1tv en eigenlijk ieder sportverslaggever het over eens is. Maar FIA beslist precies 180graden andersom.
Beetje zelfde redenatie als in Monza vorig jaar. Verstappen heeft de actie in de eerste bocht niet afgemaakt, dus had er hier niet moeten zitten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij legt gewoon heel netjes uit dat dit een fout van Lewis is. Iets waar zelfs Sky, de BBC, F1tv en eigenlijk ieder sportverslaggever het over eens is. Maar FIA beslist precies 180graden andersom.
Jij kende die belachelijke regel gewoon al dus.quote:Op zondag 13 november 2022 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ruim voor de straf al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |