Wordt nog spannend dan.quote:Op zondag 13 november 2022 18:11 schreef Jeroboam het volgende:
Union kan er helemaal geen kloot meer van
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er toch een hard hoofd in te krijgen dat ie wordt ontslagen
Het zogenaamde Bayern van….quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Men kan er in ieder geval niet meer over klagen dat Ajax de competitie compleet domineert en jaar na jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Denk ik inderdaad ook.quote:Op zondag 13 november 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De lat ligt dan ook verschrikkelijk laag nu Overmars en Ten Hag weg zijn.
Dit worden magere jaren.
Mwah, denk dat voor de juiste afkoopsom Steijn wel wil komenquote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
quote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
De enige Nederlandse trainer die ik de kans zou willen geven is helaas al bezet door onze vrienden in Rotterdam....
Heeft iig (voetbal)humor.quote:
Volgens mij heeft die situatie inderdaad nooit echt bestaan, maar men was er wel ‘bang’ voorquote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso is dat nooit echt het geval geweest toch? Wellicht 2 seizoenen terug maar verder niet echt een grote voorsprong gehad.
(Op de eindranglijst in punten dan, dat ze kampioen zouden worden was wel duidelijk)
Niet zo zuur doen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smerige troll, hij wil gewoon kampioen worden
Op naar de o21quote:Op zondag 13 november 2022 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Tadic pruimt die kale gek nog , de rest wil hem laten optyfen
Laten we het hopen, maar heb toch mijn twijfels dat ze 'm laten zittenquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Gaan geruchten dat Schreuder er niet uit gaat hoorde ik vanavond in de Pantelic Podcast....het is wat het is. Bron: Hamstelaarquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me dat het morgen wel pushmeldingengenot gaat worden dat Schreuder eruit ligt.
Anders is Ajax definitief een parodie op een voetbalclub geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |