Maar ze hoeft het toch niet 5 keer te herhalen, als het daarvoor ook al door Mexx is gezegd.quote:
Ik snap dat. Het lijkt alsof Zoë het netjes doet maar ze speelt het sneaky. Sneert maar toch niet "want dat is gewoon mijn mening hoor". Mexx vindt het niet chill als Zoë iets over haar tegen Babette zegt. Zoë beandrukt dat zij wel heel goed is met de andere kant. Lijkt me logisch dat je niet wil dat vriendinnen over jou kletsen met anderen. En tegelijkertijd gaat het er vooral om dat Zoë moeite heeft met stelletjes omdat ze zelf een stelletje wil zijn. Bijzonder.quote:Op zondag 13 november 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
Wanda wordt er een beetje moe van
Mexx looot weg
LOL en top TTquote:Op zondag 13 november 2022 17:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoe laat over een paar weken zelfs Berend of Erik nog in haar bed kruipen, gok ik
Wanda wil ook even belangrijk zijnquote:Op zondag 13 november 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hoeft het toch niet 5 keer te herhalen, als het daarvoor ook al door Mexx is gezegd.
TopTitel!quote:Op zondag 13 november 2022 17:20 schreef R0T29 het volgende:
Kom net kijken, moet ik nog een TT verzinnen ook...sorry
quote:Op zondag 13 november 2022 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
Het is voor haar jammer dat Nadir er niet meer is want dan had Zoe alleen maar een dropje op haar bed hoeven leggen
Ik ookquote:Op zondag 13 november 2022 17:21 schreef Pindaaatje het volgende:
Ik vind Zoë echt een naar persoon. Maar dat is gewoon mijn mening hoor 🤣
Prima TTquote:Op zondag 13 november 2022 17:20 schreef R0T29 het volgende:
Kom net kijken, moet ik nog een TT verzinnen ook...sorry
Even 5 x een plasje doenquote:Op zondag 13 november 2022 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda wil ook even belangrijk zijn
Nee hoor vast moet je de eerste keer wel eerst opwarmen in een pan. Daarna gaat het goedquote:Op zondag 13 november 2022 17:22 schreef Was-beer het volgende:
Lekker vast frituurvet in die frituurpan doenals dat na afloop weer hard wordt gaat het uitzetten en kan het het verwarmingselement slopen
Zodat mensen gaan denken dat zij het heeft gezegd zekerquote:
Ik vind haar vaak super irritant, maar denk dat ze zelf niet door heeft dat ze als ze geniepig overkomt, maar ik vind haar dan ook een beetje zieligquote:Op zondag 13 november 2022 17:21 schreef Pindaaatje het volgende:
Ik vind Zoë echt een naar persoon. Maar dat is gewoon mijn mening hoor 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste overige verzoekjes kunnen vinden, ze staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1.
Ook in dit soort friteuses waar het element in de pan hangt? Ik weet niet beter dan dat er altijd in de handleiding staat dat dit niet magquote:Op zondag 13 november 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor vast moet je de eerste keer wel eerst opwarmen in een pan. Daarna gaat het goed
quote:Op zondag 13 november 2022 17:24 schreef R0T29 het volgende:
KimD is lekker patat aan het bakken op d'r hoge hakken
Nou als het dierlijk vet is nee.quote:Op zondag 13 november 2022 17:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ook in dit soort friteuses waar het element in de pan hangt? Ik weet niet beter dan dat er altijd in de handleiding staat dat dit niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |