Maar zijn Russische HARMen ook zo slim?quote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet nu dat het geen HARM-raketten aantrekt
Dat is precies dezelfde uitvoering als ik heb!quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Snyder heb ik zo ongeveer alles al van gelezen. En een aantal lezingen/colleges ook gevolgd (die vrij online staan).
En qua podcast met militaire analyse heb ik deze vandaag ondekt:
(Of eigenlijk heel veel podcasts met Michael Kofman is echt wel goed). Als je van militaire analyses houdt.
https://podcasts.google.c(...)Jhbi13YXJmYXJl?ep=14War on the Rocks is ook een goeie podcast, ook daar schuift Michael Kofman zeer regelmatig aan: https://warontherocks.com/podcasts/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uitzending is wel van augustus. Maar wat kan die man veel vertellen over het Russische leger.
Voelt je vrij om het trouwens aan te vullen. Iedereen.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2022 23:31:09 ]
Sow! Dat moet je maar durvenquote:
Dit is een lijk. Beter gebruik je een spoiler.quote:Op zondag 13 november 2022 23:45 schreef slashdotter3 het volgende:
wtf is dit? nsfw misschien
[ twitter ]
Wat gaan ze doen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Morgen avond in de slimste mens Oekraïne?
Of zouden ze na maanden omrijden morgen Moskou in de rug aanvallen?
Of..
Dit omdat vorige maand is per referendum besloten dat het gebied Russisch is.quote:Speaking to journalists, Kremlin Spokesman Dmitry Peskov stated that “Kherson Region remains part of the Russian Federation, and this status is legally fixed and defined, and there can be no changes to this status.”
Waar ze wel duidelijk stelling inneemt en afwijkt van elke gek is dat Rusland absoluut enorm onbetrouwbaar is, dat je niet moet onderhandelen (omdat rusland zich er toch niet aan gaat houden), Russische leger zwak is, Poetin onbetrouwbaar, de Rus apathisch is dus verwacht niks van het volk en dat het Kremlin bereid is hier een heel lange oorlog van te maken. Dus, maak de borst maar nat. Ik volg geen praat programma's maar zij zegt wel ietsquote:Op zondag 13 november 2022 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar ik heb haar nergens een voorspelling zien doen ergens in januari, nu iedereen en beetje de maat nemen dat ze het hier en daar verkeerd zagen vind ik behoorlijk goedkoop, waar was ze zelf?
"After the battle, everybody is a general"
Ook ik heb dingen van te voren verkeerd ingeschat, dat de Russen zo amateuristisch zijn begonnen zag ik ook niet aankomen. En ik ben verder geen oost europa deskundige ofzo.
Vreemd standpunt: de Krim terugveroveren is misschien nog wel makkelijker dan de Donbas.quote:Op maandag 14 november 2022 00:33 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
"Ik zal nooit met Putin onderhandelen" V. Zelensky. Ben benieuwd
De militaire bevelhebbers? Die onderhandelen niet met woordenquote:
De Krim veroveren.quote:
Hehe, yeah reageerde vooral op de berichten om dit bericht heen. Ben wel benieuwd naar het verloop. Dat dit nu naar buiten komt maakt Oekraïne wel zwakker in de onderhandelingen.quote:Op maandag 14 november 2022 01:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
De militaire bevelhebbers? Die onderhandelen niet met woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |