abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2022 @ 11:44:43 #51
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206659169
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 09:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Op naar onbestuurbaar
Daar lijkt het op. Je hebt nu SP of PvdD nodig om een meerderheid te krijgen; dat gaat hem ook niet worden met de VVD.
  zondag 13 november 2022 @ 11:44:51 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206659170
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je zou stemmen, stem je op een partij die toch het dichtst bij jou staat, daarmee schuift de balans dat kleine beetje weg van de partij die precies aan de andere kant staat. Door niet te stemmen, laat je de balans bij die verkeerde partij.
Dat zal wel mee vallen, want de partijen die ik echt walgelijk vind zijn toch al marginale clubjes.
  zondag 13 november 2022 @ 11:46:59 #53
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206659190
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iedereen die naar JA21 is gegaan heeft dat gedaan vanwege de complotonzin, dus het is flauwekul om ze te vergelijken met het FvD van nu.
Klopt maar men was ook lyrisch over Baudet... al vertoonde die al vrij snel kuren.. eerst maar eens kijken hoe ze omgaan met de huidige populariteit.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 11:48:01 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206659196
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Klopt maar men was ook lyrisch over Baudet... al vertoonde die al vrij snel kuren.. eerst maar eens kijken hoe ze omgaan met de huidige populariteit.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is, weer zo'n typische mindset die ik echt verafschuw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206659233
Allereerst gaat het om een peiling van De Hond, die de PVV structureel overschat. Daar komt bij dat er voorlopig geen verkiezingen zijn en geen van de coalitiepartijen nu de stekker eruit wik trekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206659262
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
Er zijn serieus mensen die denken dat onder Wilders alles beter zal gaan. :')
Waarschijnlijk niet nee, maar wel een keer interessant om de geijkte partijen te passeren.

Veel slechter kan een PVV het niet doen en het schudt de zaken lekker op.
pi_206659347
Bovendien kan Wilders nooit een coalitie vormen met deze zetelaantallen.

JA21 en BBB krijgt hij wel mee, maar daarmee ben je er nog lang niet. Uit pure wanhoop kan Wilders misschien nog een beroep doen op FvD en de SGP, maar ook dan kom je nog altijd niet in de buurt van een meerderheid.

En de andere partijen gaan niet met de PVV in zee, laat staan met de rest van dat rariteitenkabinet.
pi_206659353
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:21 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dit is de propaganda waardoor de VVD al zolang de grootste is. Doen alsof er geen alternatief is voor die pinokkio.

Het is tijd om de VVD electoraal te vernietigen en de puinhopen eens te gaan opruimen. De schade is al gigantisch.
Ik begrijp het ook niet zo goed dat we al 12 jaar met Rutte's kabinetten zitten. Maar als de oplossing van Eerdman, Wilders, van der Plas en godbetert Baudet moet komen dan verwacht ik dat het land onbestuurbaar. Roepen is altijd gemakkelijker dan besturen vraag dat maar aan de LPF (Balkenende 1) en PVV (Rutte 1). Ik blijf het werkelijk niet te geloven dat links niks gewonnen heeft ten opzichte van het neo-liberale afbreken waar ook de PvdA enkele keren aan mee gedaan heeft.

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik help het je hopen, Boris Johnson deed het ook niet echt super maar werd toch in waardeloosheid behoorlijk overklast door zijn opvolger!
pi_206659372
quote:

[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar wel een keer interessant om de geijkte partijen te passeren.

Als kabinet Wilders I een Nexit forceert, wat hij zo graag wil, dan zijn onze problemen nog maar net begonnen. Zie de shitshow in het VK.
pi_206659382
quote:

[..]

Een stem op Wilders is nog steeds een verloren stem, aangezien niemand met hem (terecht overigens) een coalitie wil vormen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206659391
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
Allereerst gaat het om een peiling van De Hond, die de PVV structureel overschat. Daar komt bij dat er voorlopig geen verkiezingen zijn en geen van de coalitiepartijen nu de stekker eruit wik trekken.
Maurice had wel het meeste goed voorspeld samen met Kantar Public.

quote:
Peil.nl (7/17)
✅ GL (8), PvdD (6), SGP (3), Volt (3), JA21 (3), BBB (1), Bij1 (1)
❌ VVD (32), PVV (22), CDA (17), D66 (19), SP (11), PvdA (10), CU (6), 50Plus (0), DENK (2), FvD (6)

I&O Research (4/17)
✅ 50Plus (1), SGP (3), BBB (1), Bij1 (1)
❌ VVD (33), PVV (19), CDA (17), D66 (19), GL (11), SP (10), PvdA (11), CU (6), PvdD (5), DENK (2), FvD (5), Volt (4), JA21 (2)

Ipsos (3/17)
✅ SGP (3), PvdD (6), BBB (1)
❌ VVD (34), PVV (19), CDA (17), D66 (19), GL (11), SP (11), PvdA (11), CU (6), 50Plus (0), DENK (2), FvD (5), Volt (2), JA21 (2), Bij1 (0)

Kantar Public (7/18)
✅ CDA (15), 50Plus (1), SGP (3), PvdD (6), Volt (3), BBB (1), Bij1 (1)
❌ VVD (36), PVV (18), D66 (17), GL (9), SP (12), PvdA (12), CU (6), DENK (2), FvD (5), JA21 (2), Splinter (1)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2022 12:03:24 ]
pi_206659408
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als kabinet Wilders I een Nexit forceert, wat hij zo graag wil, dan zijn onze problemen nog maar net begonnen. Zie de shitshow in het VK.
Ach gaat toch niet gebeuren, niemand gaat samen werken met een PVV.

Maar nu (of ooit nog) stemmen op een D66, VVD of CDA... Nee dat zou ik niet doen.
pi_206659443
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 11:59 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik begrijp het ook niet zo goed dat we al 12 jaar met Rutte's kabinetten zitten. Maar als de oplossing van Eerdman, Wilders, van der Plas en godbetert Baudet moet komen dan verwacht ik dat het land onbestuurbaar. Roepen is altijd gemakkelijker dan besturen vraag dat maar aan de LPF (Balkenende 1) en PVV (Rutte 1). Ik blijf het werkelijk niet te geloven dat links niks gewonnen heeft ten opzichte van het neo-liberale afbreken waar ook de PvdA enkele keren aan mee gedaan heeft.
[..]
beste stuurlui staan idd aan wal.

En wat links betreft, gewoon geen goed verhaal waar die mee komen. Idealistisch waar men niet intrapt
pi_206659482
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Maurice had wel het meeste goed voorspeld samen met Kantar Public.
[..]

De peilingen van Maurice beginnen enkele weken voor de verkiezingen dan ook steevast meer op die van andere peilers te lijken. In de tussenliggende periodes overschat hij met name de PVV. Dit is namelijk bepaald niet de eerste keer dat Wilders volgens De Hond virtueel de grootste is. Hij stond zelfs al eens op 40 zetels.
pi_206659500
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iedereen die naar JA21 is gegaan heeft dat gedaan vanwege de complotonzin, dus het is flauwekul om ze te vergelijken met het FvD van nu.
De mensen van JA21 zijn nog bijna 2 jaar bij Baudet gebleven na zijn neo nazi speech over de boreale wereld. Die club is dus net zo bruin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 12:11:14 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206659506
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De mensen van JA21 zijn nog bijna 2 jaar bij Baudet gebleven na zijn neo nazi speech over de boreale wereld. Die club is dus net zo bruin.
Ja, met dit soort kansloze opmerkingen zet je jezelf buitenspel, tot ziens :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206659510
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:06 schreef Malavita het volgende:

[..]
beste stuurlui staan idd aan wal.

En wat links betreft, gewoon geen goed verhaal waar die mee komen. Idealistisch waar men niet intrapt
Helemaal met je eens, maar ik snap niet dat ze dit niet beter hebben kunnen doen!
pi_206659528
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, met dit soort kansloze opmerkingen zet je jezelf buitenspel, tot ziens :W
wat klopt er niet aan dan? Kom anders met een tegenargument :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 12:14:02 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206659541
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:12 schreef Malavita het volgende:

[..]
wat klopt er niet aan dan? Kom anders met een tegenargument :)
Ik ga niet in op drogredenen en opmerkingen als 'zij zijn bruin'. Dan heb ik al de discussie gewonnen en is er op in gaan mezelf verlagen naar dat niveau.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206659579
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ga niet in op drogredenen en opmerkingen als 'zij zijn bruin'. Dan heb ik al de discussie gewonnen en is er op in gaan mezelf verlagen naar dat niveau.
zwak, wel iemand op een plek willen zetten maar geen discussie aangaan omdat jij je beter schijnt te voelen "want ik heb al gewonnen". Zeker gezien de uitspraken en acties vanuit de fvd.
pi_206659583
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is de drogreden? Ze stonden jarenlang te klappen terwijl Baudet de ene na de andere grens overging.

Groenlinksers en SP'ers staan tenminste niet te huilen als je ze groen of rood noemt. Lange teentjes van rechts weer hoor.
  zondag 13 november 2022 @ 12:20:06 #72
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206659594
Een PvdA naar Deens voorbeeld, en weer wat terug naar de roots zou veel potentie hebben.

In het verleden wel een paar keer op gestemd, maar op het huidige PvdA zou ik niet stemmen.

VVD, CDA, D66, GL en FvD zou ik sowieso nooit stemmen.
En van de overige partijen hebben ze eigenlijk allemaal wel standpunten waar ik absoluut níet mee eens ben, en daarom ook afvallen.

Neem daarbij ook dat het vertrouwen in de politiek volkomen weg is na al dat gekonkel van de afgelopen jaren.

Zou zomaar kunnen dat ik de volgende keer gewoon blanco stem, of zelfs helemaal niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 12:21:58 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206659610
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:17 schreef Malavita het volgende:

[..]
zwak, wel iemand op een plek willen zetten maar geen discussie aangaan omdat jij je beter schijnt te voelen "want ik heb al gewonnen". Zeker gezien de uitspraken en acties vanuit de fvd.
Grappig dat je dat zegt. Hoe wil je een partij zonder enige goede reden wegzetten als nazi en dus onbelangrijk noemen dan? En gezien jij niet veel beter lijkt te zijn, is dit ook mijn laatste reactie op jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206659619
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Een PvdA naar Deens voorbeeld, en weer wat terug naar de roots zou veel potentie hebben.

In het verleden wel een paar keer op gestemd, maar op het huidige PvdA zou ik niet stemmen.

VVD, CDA, D66, GL en FvD zou ik sowieso nooit stemmen.
En van de overige partijen hebben ze eigenlijk allemaal wel standpunten waar ik absoluut níet mee eens ben, en daarom ook afvallen.

Neem daarbij ook dat het vertrouwen in de politiek volkomen weg is na al dat gekonkel van de afgelopen jaren.

Zou zomaar kunnen dat ik de volgende keer gewoon blanco stem, of zelfs helemaal niet.
Had mij de vorige verkiezingen voorgenomen om te stemmen op wat in de peilingen de grootste partij na de VVD was met uitsluitsel van het FvD en JA21. Weg met Rutte is denk ik de enige manier om wat te veranderen in dit land.
pi_206659621
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Grappig dat je dat zegt. Hoe wil je een partij zonder enige goede reden wegzetten als nazi en dus onbelangrijk noemen dan? En gezien jij niet veel beter lijkt te zijn, is dit ook mijn laatste reactie op jou.
jij hebt echt onder een steen gelegen dan denk ik.

:')
pi_206659623
We gaan nog eens naar een tijd waarin de grootste partij 3 zetels heeft en de andere tientallen net een of twee minder.
pi_206659644
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien kan Wilders nooit een coalitie vormen met deze zetelaantallen.

JA21 en BBB krijgt hij wel mee, maar daarmee ben je er nog lang niet. Uit pure wanhoop kan Wilders misschien nog een beroep doen op FvD en de SGP, maar ook dan kom je nog altijd niet in de buurt van een meerderheid.

En de andere partijen gaan niet met de PVV in zee, laat staan met de rest van dat rariteitenkabinet.
De BBB in een kabinet-Wilders. :')
JA21 zie ik nog wel gebeuren, maar die waaien met alle winden mee.

Feit blijft dat een partij die met minder dan 25 zetels een premier moet leveren, geen coalitie kan vormen.
pi_206659684
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef Paul het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Ja21 op de 3e plek is gekomen? :?
Heb ik nieuws/ophef gemist rondom hunnie?
Polls met een korrel zout nemen

Maar om toch te speculeren. Ik denk dat het een beetje het Balkenende-effect is. Commotie rondom partijen in het nieuws en de grijze muizen die je minder hoort profiteren.
pi_206659686
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 12:24 schreef Beathoven het volgende:
We gaan nog eens naar een tijd waarin de grootste partij 3 zetels heeft en de andere tientallen net een of twee minder.
Als de versplintering van het politieke landschap zich blijft doorzetten, is dat niet eens zo'n onrealistische gedachte.
pi_206659716
Dit is wat je krijgt als het midden niets aan de massa-immigratie wil doen. Dan vlucht men naar de flanken.
pi_206659717
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:23 schreef Malavita het volgende:

[..]
jij hebt echt onder een steen gelegen dan denk ik.

:')
Dit is de kracht van modern extreem rechts. Alle instituties en intelligentsia zijn tegen "ons" ras, net zoals in 1933, maar ze verwoorden het net even anders om het nog een beetje te kunnen ontkennen. Maar de echte doelgroep weet precies wat ze bedoelen met woordjes als boreaal.

quote:
“Net als al die andere landen van onze boreale wereld, worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders.”
pi_206659744
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
De BBB in een kabinet-Wilders. :')
JA21 zie ik nog wel gebeuren, maar die waaien met alle winden mee.

Feit blijft dat een partij die met minder dan 25 zetels een premier moet leveren, geen coalitie kan vormen.
Geen vrees. 2 weken voor de verkiezingen gaan mensen vanzelf weer terug naar de VVD voor "de bestuurbaarheid". De complete uitholling en verlies van vertrouwen in de democratie is weer een paar jaartjes vooruitgeschoven. Goed gedaan allemaal :r
pi_206659765
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 09:46 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Wilders zegt namasté?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206659778
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is de kracht van modern extreem rechts. Alle instituties en intelligentsia zijn tegen "ons" ras, net zoals in 1933, maar ze verwoorden het net even anders om het nog een beetje te kunnen ontkennen. Maar de echte doelgroep weet precies wat ze bedoelen met woordjes als boreaal.
[..]

Hoe bedoel je? Links komt er toch gewoon voor uit dat ze de 'lange mars door de instituties' gemaakt hebben?
pi_206659779
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:14 schreef Red_85 het volgende:
En nu de lijst met Omtzigt.
Ja, eigenlijk is een peiling vandaag de dag niet compleet zonder de niet bestaande partij Omtzigt.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206659824
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Er is voor rechts beleid gestemd aangezien de VVD de grootste was de afgelopen vier verkiezingen.

Wist niet dat rechts beleid ruim 1 miljoen vluchtelingen zou opleveren in 12 jaar tijd.
Nee, maar dat het veel arbeidsmigranten zou opleveren was natuurlijk wel glashelder.
Arbeidsmigranten uit de EU zonder enige integratieplicht.
pi_206659883
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een stem op Wilders is nog steeds een verloren stem, aangezien niemand met hem (terecht overigens) een coalitie wil vormen.
Is dat ook zo voor die nieuwe partijen?
pi_206659904
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:49 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Is dat ook zo voor die nieuwe partijen?
Dat zal moeten blijken, maar Wilders heeft zichzelf onmogelijk gemaakt door Rutte 1 bewust op te blazen, en daarmee dus een onbetrouwbare partner blijkt te zijn. Die zal nooit meer in een kabinet zitten.
pi_206659923
Mensen zijn wel echt klaar met asielinstroom. Zeker omdat ze zelf geen huizen krijgen en alles tyfusduur is en overvol op veel plekken.
blablablabla
pi_206659969
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Links komt er toch gewoon voor uit dat ze de 'lange mars door de instituties' gemaakt hebben?
Heb dit even gemist in het PvdA verkiezingsprogramma.
pi_206659978
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
Mensen zijn wel echt klaar met asielinstroom. Zeker omdat ze zelf geen huizen krijgen en alles tyfusduur is en overvol op veel plekken.
Op A-locatie Randstad had je al peperduur leven voor de groeiende instromen een feit waren. Bedank daarvoor mede onze Formule 1 witwaspandjesprins en iedere pandjesmelker die overal even een muurtje tussenin slaat waardoor je een bed en een campingkeukentje overhoudt voor een riant bedrag per maand.
pi_206660013
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Er is voor rechts beleid gestemd aangezien de VVD de grootste was de afgelopen vier verkiezingen.

Wist niet dat rechts beleid ruim 1 miljoen vluchtelingen zou opleveren in 12 jaar tijd.
Wat een onzin, wat schreef VVD over vluchtelingen? Want wist niet dat de vvd een antivluchtelingen partij was of een anti immigratie partij, zelfde geld voor de christelijke partijen?

En wist ook niet dat rechts georienteerd alleen anti buitenlanders i?
pi_206660020
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Goddank is VVD-PVV-JA21-BBB geen meerderheid.
+ CU en BVNL....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 13:07:00 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206660025
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 13:06 schreef Montagui het volgende:

[..]
+ CU en BVNL....
CU gaat daar niet bij joh :')
BVNL gaat de kamer niet halen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206660060
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]

Lul toch niet zo. Het Nederlandse parlement moet het Nederlandse volk vertegenwoordigen en zorgen dat de regering dat dient. Dat weigeren ze. Dan krijg je of partijen die dat wel doen of je krijgt oproer. Er is geen draagvlak voor een regering die andere belangen dient, daarom moest er ook een dwangwet komen. Als er draagvlak is hoef je ook niet te dwingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206660100
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 13:06 schreef Montagui het volgende:

[..]
+ CU en BVNL....
Wat heeft CU, een Christelijke linkse partij, te zoeken in die coalitie?
pi_206660154
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Lul toch niet zo. Het Nederlandse parlement moet het Nederlandse volk vertegenwoordigen en zorgen dat de regering dat dient. Dat weigeren ze. Dan krijg je of partijen die dat wel doen of je krijgt oproer. Er is geen draagvlak voor een regering die andere belangen dient, daarom moest er ook een dwangwet komen. Als er draagvlak is hoef je ook niet te dwingen.
Ik ben zeer teleurgesteld in de afgelopen jaren politiek, maar dat de VVD, CDA, PvdA en D66 kut zijn, betekent niet dat het forum een beter alternatief is.

Wat betreft dat laatste is gewoon niet waar. Iedereen in Nederland wil graag stroom hebben, maar als er ergens in een straal van 10 kilometer een kolen/kerncentrale of windmolen wordt neergezet komen alle nimby's tevoorschijn. Zo ook met vluchtelingen. Een merendeel van het land wil zich graag goed voelen en vluchtelingen niet laten verzuipen in de Middellandse Zee, maar ze krijgen als buren is wel stom hoor.
pi_206660294
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:21 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dit is de propaganda waardoor de VVD al zolang de grootste is. Doen alsof er geen alternatief is voor die pinokkio.

Het is tijd om de VVD electoraal te vernietigen en de puinhopen eens te gaan opruimen. De schade is al gigantisch.
Onzin, heeft Wilders zelf veroorzaakt.
Als je een programma voor visie en beleid voor 4 regeringsjaren in een half A4 uitwerkt dan laat je aan het volk zien het ook allemaal niet zo serieus te nemen.

Niet vreemd dus dat kiezers de PVV dan ook niet als serieuze optie zien.
pi_206660342
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ben zeer teleurgesteld in de afgelopen jaren politiek, maar dat de VVD, CDA, PvdA en D66 kut zijn, betekent niet dat het forum een beter alternatief is.

Wat betreft dat laatste is gewoon niet waar. Iedereen in Nederland wil graag stroom hebben, maar als er ergens in een straal van 10 kilometer een kolen/kerncentrale of windmolen wordt neergezet komen alle nimby's tevoorschijn. Zo ook met vluchtelingen. Een merendeel van het land wil zich graag goed voelen en vluchtelingen niet laten verzuipen in de Middellandse Zee, maar ze krijgen als buren is wel stom hoor.
De meerderheid is voor opvang in de regio.
pi_206660435
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 12:24 schreef Beathoven het volgende:
Dat zou dan wel democratischer beleid opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')