De statistiek liegt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De tussenstand van deze poll_!
Jammerquote:
Jammerquote:
Daarom kijk ik bij onze vrienden van Viaplay, die zijn wél objectief!quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef Perox het volgende:
F1TV heeft het nog steeds over "the top speed of the Red Bull" terwijl dat hier toch echt meevalt.
Al dat geframe steeds.
Gelachen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij onze vrienden van Viaplay, die zijn wél objectief!
Gaat gewoon op P11 eindigen oidquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:22 schreef wdn het volgende:
Hup Magnus!
Hou het langer uit dan de eerste bocht :-)
Sorry hoor, maar dat was gewoon 200% de waarheid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef Perox het volgende:
F1TV heeft het nog steeds over "the top speed of the Red Bull" terwijl dat hier toch echt meevalt.
Al dat geframe steeds.
Ik kan er niet aan wennen dus ben bij F1TV gebleven in de hoop dat zaken zouden wegebben, ik heb nog steeds wel hoopquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij onze vrienden van Viaplay, die zijn wél objectief!
Top 8quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat gewoon op P11 eindigen oid
Is maar een paar kmph meer hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat was gewoon 200% de waarheid.
zonder hoop geen levenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen dus ben bij F1TV gebleven in de hoop dat zaken zouden wegebben, ik heb nog steeds wel hoop
mwah, vooraan is het makkelijker de banden goed te houdenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat gewoon op P11 eindigen oid
Hij heeft de pace niet denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, vooraan is het makkelijker de banden goed te houden
Top speed is niet hetzelfde he, dan moet je naar de speed trap kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max liep gewoon met tienden uit op het rechte stuk.
Thanksquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Das laat..... Smakelijk!
Hier toastjes, bugels met dip en rood wijntje 🍷
Nee, ik ga niet mee met dit geframequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Top speed is niet hetzelfde he, dan moet je naar de speed trap kijken.
Welke dip?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Das laat..... Smakelijk!
Hier toastjes, bugels met dip en rood wijntje 🍷
Het moet elke analyse even worden genoemd ik vraag me af of ze dat ook zeiden toen HAM de snelste auto had op het rechte stuk. Dat zou meetbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet mee met dit geframe
F1TV is prima.
We zullen het nooit weten wat Mercedes is troepquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Het moet elke analyse even worden genoemd ik vraag me af of ze dat ook zeiden toen HAM de snelste auto had op het rechte stuk. Dat zou meetbaar moeten zijn.
Ik durf er wel een kratje op te zetten.
Alleen Max en Latifiquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:31 schreef wdn het volgende:
Max op mediums
Rest vooraan allemaal op softs zo re zien
Dat is nog het grootste risico bij de start jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:32 schreef Keyos het volgende:
Alleen torpedo-Russel maar even ontwijken
Hopelijk knalt hij Magnussen er niet afquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:32 schreef Keyos het volgende:
Alleen torpedo-Russel maar even ontwijken
Nog dezelfde als in Mexico. They will drop off any time now.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:31 schreef wdn het volgende:
Max op mediums
Rest vooraan allemaal op softs zo re zien
Was een helicoptershot waar je de hele tweede en derde sector kon zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:33 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Gemist ik was hier aan het lezen, Blimey !!!!
Niet te enthousiast meeleunen dan , anders rol je eruit....quote:
Dank jequote:
Operatie aan de darmen gehadquote:
Ai, beterschap!quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Operatie aan de darmen gehad
Die wil het nog een beetje spannend houdenquote:
Daar ben je goed mee. Hopelijk lekker pijnstillingquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
[..]
de race is belangrijkerquote:
Dat waren twee enerverende ronden ja.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Max mediums gepakt om het nog interessant te maken?
Liberty vond dat alles sneller moest ogen, maar je kan er geen fuck meer door volgenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt waardeloos dit weekend sinds 2019
Geit moest in beeldquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:37 schreef DKUp het volgende:
Gewoon een inhaalactie voorop niet laten zien LOL
F1 sprintrace wel. Voor kwalificatie had ik gisteravond geen puf voorquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Daar ben je goed mee. Hopelijk lekker pijnstilling
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Predator40 het volgende:
dat viaplay commentaar is echt om te KOTSEN
Nope.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef Dazalbest het volgende:
Is er nu ook een verplichte stop en 2 type banden?
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef Dazalbest het volgende:
Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef Dazalbest het volgende:
Ach race is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef DKUp het volgende:
Deze race is bijna niet te volgen, de tering…..
dan was het geen sprint ;-)quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef Dazalbest het volgende:
Start procedure infringement.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoorde ik iets over stewards en Hamilton op sky? Ik zit weer half op te letten?
Heeft blijkbaar wel redelijk talentquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat heeft Mick trouwens gedaan, die staat opeens P14
GOATquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat heeft Mick trouwens gedaan, die staat opeens P14
Perez kan er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
PER moet iedereen toch voorbij vliegen op het rechte stuk
Niks mis mee.quote:
Ja, dat dus. Toch goed gehoord. Ben ook voetbal aan het kijken en aan het schaken.quote:
Van wie?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Toch goed gehoord. Ben ook voetbal aan het kijken en aan het schaken.
Misschien toch eens keuzes maken in het leven.
Jij had sympathie voor Russell?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Bijna alle sympathie die ik had voor Russell is weg
Beterschapquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Hoort blijkbaar bij rijden voor Mercedesquote:
Bij Williams wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had sympathie voor Russell?
Dat was ie bij mij al kwijt sinds dat Mercedesstoeltje in beeld kwam.quote:
Hahaha! Schaken os wel vet!quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Toch goed gehoord. Ben ook voetbal aan het kijken en aan het schaken.
Misschien toch eens keuzes maken in het leven.
Ik dacht dat hij anders zou zijn, categorie Max en Landoquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ie bij mij al kwijt sinds dat Mercedesstoeltje in beeld kwam.
Dat mag niet bij Mercedes.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij anders zou zijn, categorie Max en Lando
Ik ook, tot hij vorig seizoen hoorde dat hij bij Mercedes zou instappen. Daarna veranderde hij heel snel. En nu is hij echtquote:
krijgen een speciale cursus bij MB.......quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, tot hij vorig seizoen hoorde dat hij bij Mercedes zou instappen. Daarna veranderde hij heel snel. En nu is hij echt
Het gat wordt steeds kleiner.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef wdn het volgende:
Max gaat vanaf nu wegrijden verwacht ik
De mediums worden nu beter![]()
Helaasquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, tot hij vorig seizoen hoorde dat hij bij Mercedes zou instappen. Daarna veranderde hij heel snel. En nu is hij echt
Nah, de auto's zijn tegenwoordig erg veilig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Stroll gaat nog een keer een dodelijk ongeluk veroorzaken.
Hij is al helemaal door de Mercedes PR mangel gehaald voor zijn tweede seizoen begonnen was.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
die grijpt hem bij zijn keelquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:47 schreef Dazalbest het volgende:
Zal strollie dat volgend jaar ook bij Alsoboss durven?
Wacht maar tot ie straks een keer meedoet om de titel... daar gaat dit niks bij zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is toch juist wat we willen zien?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Russell heeft de aanval ingezet
en devries?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al helemaal door de Mercedes PR mangel gehaald voor zijn tweede seizoen begonnen was.
Alonso gaat zijn contract niet uitdienen. Dit gaat één of twee keer gebeuren tussen Stroll en Alonso en dan explodeert Alonso en is het 'hij eruit of ik eruit'. En tja.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:47 schreef Dazalbest het volgende:
Zal strollie dat volgend jaar ook bij Alsoboss durven?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alonso gaat zijn contract niet uitdienen. Dit gaat één of twee keer gebeuren tussen Stroll en Alonso en dan explodeert Alonso en is het 'hij eruit of ik eruit'. En tja.
Maar de verdedigende skills welquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft gewoon de snelheid niet, hij verloor veel tijd in de ronde voor Russell voor het eerst aanviel.
Dit zat er wel aan te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de verdedigende skills wel
Het zijn niet de banden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Blijft een rare keuze om op de mediums te starten.
Anders werd het te saai.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:51 schreef beantherio het volgende:
Ik heb de aanloop tot de race gemist maar waarom staat Verstappen op de mediums?
Flopshow dit joh.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Erg jammer dat @:Nattekat dit weigert te kijken.
Absolute Topwshow!quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Zonde inderdaad, dit is toch juist leuk racen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef heywoodu het volgende:
ik ben naar gpradio gegaan..........wat rete kansloos dat viaplayquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef JohnBercow het volgende:
MAX HEEFT EEN MEGA GROOT PROBLEEM
Die heeft schade. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max verliest een halve seconde in 3 bochten joh.
Misschien om morgen wat vers rood over te hebben, anders begrijp ik het ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Blijft een rare keuze om op de mediums te starten.
Max melde last van debris te hebben dus....quote:
maar geen boardradioquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max verliest een halve seconde in 3 bochten joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |