SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik snap wel wat je bedoelt. Sterke liedjes, goede melodieën en akkoordenprogressies.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
Nik Kershaw en Black horen bij mij ook altijd een beetje bij elkaar. Vraag me niet waarom, maar als ik Black hoor denk ik aan Nik Kershaw en andersom. Heel toevallig dat je ze nu dan ook allebei draait.
Dan ben ik benieuwd of de artiest hierna ook hierbij hoort.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
Nik Kershaw en Black horen bij mij ook altijd een beetje bij elkaar. Vraag me niet waarom, maar als ik Black hoor denk ik aan Nik Kershaw en andersom. Heel toevallig dat je ze nu dan ook allebei draait.
Niet in mijn hoofd, maar wellicht bij anderen wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of de artiest hierna ook hierbij hoort.
Oordeel zelf:quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of de artiest hierna ook hierbij hoort.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:Texas - Summer Son
(verzoekje van Livelink - de lijnen staan open)
Nee, deze associeer ik niet met Black/Nik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:Texas - Summer Son
(verzoekje van Livelink - de lijnen staan open)
Dit heb je al eens eerder gedraaid volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Deze band komt uit New England, Verenigde Staten. Ik ben van mening dat dit nummer een groeibriljantje is. Maak kennis met:The Rare Occasions - Start This Over
Nee, ze hebben al meer muziek uitgebracht. Dit staat op een net verschenen nieuwe EP. Ik vind het erg goedquote:
Nee, echt niet. Is afgelopen week verschenen. Vanmiddag pas gegrabt. Ik bedoel: officieel de mp3 aangeschaft.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gedraaid volgens mij.
Nee, ik ken deze niet. Wel een beetje zelfverloochening om dit te draaien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Kent u deze nog, nog, nog, nog? (uit het jaar 2000)Grand Popo Football Club - Men Are Not Nice Guys
Deze doet me denken aan:quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Kent u deze nog, nog, nog, nog? (uit het jaar 2000)Grand Popo Football Club - Men Are Not Nice Guys
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ken deze niet. Wel een beetje zelfverloochening om dit te draaien.
Zo had ik het nog niet bekeken. +1 scherpquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfkennisquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt er wat op ja. Misschien moet ik royalties gaan eisen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:06 schreef Tjoent het volgende:
Hier lijkt een deuntje van één van jouw jingles in te zitten, Elf
Het was maar heel kort. Openings-jingle trouwensquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt er wat op ja. Misschien moet ik royalties gaan eisen.
Ja, ik hoorde het ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Beetje rare mp3, dit. Het geluid 'clipt' een beetje, vooral de vocals.
Ik ook. Veel nummers op dit solo-album klinken nogal anders dan Keane, maar er staat veel moois op.quote:
Ik niet in het bijzonder, maar dit vind ik wel mooi.quote:
Moet ook gebeuren. Maar leuk dat je meeluistertquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was er al sinds Symph in het topic verscheen, maar nog ff bezig met dingen…zucht…
Ik dus ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor de muziek, ik ga richting F1
Tot straks
Ik weet het. Vrolijk is het niet. Maar het is zo mooi en zo goed vertolkt. Hij speelt het live ook met het grootste gemak op alleen een gitaar. Of alleen op piano, zoals deze versie. Groot talent.quote:
Ja, ik herken hem nu wel. Maar het is die stem van Richard E. Grant die me aan Fish deed denken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de zanger van Frankie Goes To Hollywood.
Het is een acteur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik herken hem nu wel. Maar het is die stem van Richard E. Grant die me aan Fish deed denken.
Ja, ik heb hem gegoogled. Ik ken hem niet.quote:
Inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Een bijzonder fraai, nieuw liedje uit Frankrijk:Marius - Mon Amour
Fijne avond en slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef Tjoent het volgende:
Ik ga afhakenvermoeidheid slaat toe.
Fijne avond peeps en bedankt, Elf
Start ik echt nét deze in... Het moest zo zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef Tjoent het volgende:
Die luister ik nogquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Start ik echt nét deze in... Het moest zo zijn.Oasis - Don't Look Back In Anger
Ja..... dat kan natuurlijk niet hè?quote:
Welterusten Tjoentquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef Tjoent het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes, DJ11.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Some Songs For The Weekend
01 Earth and Fire - Weekend
02 Mel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend)
03 DanDlion - Knock Knock (Dylan C. Greene remix)
04 Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
05 Kinderen voor Kinderen 7 - Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet
06 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Pandora's Box (It's A Long, Long Way)
07 Ladytron - Seventeen
08 Black - Wonderful Life
09 Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
10 Yeah Yeah Yeahs - Wolf
11 Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
12 Texas - Summer Son
13 The Rare Occasions - Start This Over
14 Garland Jeffreys - Hail Hail Rock And Roll
15 Grand Popo Football Club - Men Are Not Nice Guys
16 Tears For Fears - Mad World
17 Pol - Modern Strange Love
18 Marianne Faithfull - The Ballad Of Lucy Jordan
19 Tom Chaplin - Gonna Run
20 Bram Van 3000 feat. Curtis Mayfield - Astounded (long radio edit)
21 The Communards - So Cold The Night
22 Tamino - You Don't Own Me (Live at Le Grand Studio RTL)
23 Chicago - Hard To Say I'm Sorry
24 Pet Shop Boys - So Hard
25 Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
26 The Housemartins - Caravan Of Love
27 Marius - Mon Amour
28 Oasis - Don't Look Back In Anger
29 Freak Power - Turn On, Tune In, Cop Out (radio edit)
30 Woodkid - Ghost Lights
Een jaarlijst voor mijn tijd. Maar wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou vandaag maar eens eindigen met een #1 uit een eerdere jaarlijst.Woodkid - Ghost Lights
Bedankt voor het luisteren. Veel plezier met Melting zo meteen.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Het is een normale zaterdag, dus ik moet nog eten(maar ik blijf luisteren)
Welkom terug..... dat was een kort uurtje.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Britney Spears - Baby One More Time
Ze reden hardquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug..... dat was een kort uurtje.
Ja, ik heb een flesje Kasteel Rouge gekocht. Was in de bonus. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:06 schreef Melting het volgende:
Neem je vanavond nog een biertje, livelink?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Zo, wat een slecht restaurant was dat.
Ik weet niet wie de recensies er voor op internet heeft geschreven, maar dat kunnen nooit de klanten zijn geweest…
Goed keuze.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een flesje Kasteel Rouge gekocht. Was in de bonus. Ben benieuwd.
Ach, dat is echt jammer. Ik was zelfs jaloers op je Kreeftenmenu. Wat vervelend dat het tegenviel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wie de recensies er voor op internet heeft geschreven, maar dat kunnen nooit de klanten zijn geweest…
Zonde zeg.....quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef MadMaster het volgende:
En wij ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wat was ze toen nog jong..
Ik kreeg ook een lichtelijke Pavlov reactie.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is echt jammer. Ik was zelfs jaloers op je Kreeftenmenu. Wat vervelend dat het tegenviel.
Ga nooit naar La Vista in Mechelen, beoordeeld met 4,5 sterren van de 5 op Google.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is echt jammer. Ik was zelfs jaloers op je Kreeftenmenu. Wat vervelend dat het tegenviel.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga nooit naar La Vista in Mechelen, beoordeeld met 4,5 sterren van de 5 op Google.
De boter bij het brood was geschift/ranzig, in de saus van het voorgerecht is de zoutpot gevallen, de bij de reservering als niet gewenst aangegeven paprika lag in hompen op mijn bord, het op de kaart aangegeven kaneelijs bij het dessert was gewoon vanille ijs en bij het kaasplankje moest je de bijgeleverde uitlegkaart volgen, alleen lagen er 3 van de 4 kazen in de verkeerde volgorde op het plankje.
De kreeft hebben we niet eens genomen, die waren niet zichtbaar in het homarium, waar de eigenaar om de 5 minuten iets van de bovenkant van het water liep te scheppen. Zou hij dat 24/ doen? Denk het niet…
Ballentent!
Ach ja, toen ze eenmaal echt begon te zingen wist ik het inderdaad. Maar toen was het al te laat.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, toen ze eenmaal echt begon te zingen wist ik het inderdaad. Maar toen was het al te laat.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Plastic Bettrand Een plank voor mij
Plastic bedrand? Hopelijk ligt dat wel comfortabel....quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Plastic Bettrand Een plank voor mij
Absoluutquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Plastic bedrand? Hopelijk ligt dat wel comfortabel....
Toch nog 1 ster. Wel geen Michelin ster, maar toch.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Google heeft er een 1 ster beoordeling voor het restaurant bij…
Echt waardeloos zegquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hans de Boerquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dit bij de recencies:quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Lees het dat de zaak onlangs van eigenaar is veranderd.quote:Er waren wel meer slechte recensies, zag ik.
Is ook geen grote hit geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat nummer zei me echt helemaal niks meer
Heel verstandigquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat bijbehorende Google account al zo'n 20 jaar en had al heel snel daarvoor door dat je je eigen naam beter niet kan gebruiken op internet. Dus werd ik op internet 'Hans de Boer'.
En ik schrijf zelden of nooit openbare recensies…
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar even geen label
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je de zijkant van het hoesje niet kunnen plaatsen?
Ik heb net begrepen dat je de drukke week daarvan de schuld mag geven.quote:
Ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net begrepen dat je de drukke week daarvan de schuld mag geven.
Wil je nou zeggen dat je Ddm hier ook de schuld van geeft?quote:
Blame it on Ikeaquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je Ddm hier ook de schuld van geeft?
Ja, dat zou ik ook zeggen.... geef Ikea maar de schuld.quote:
Als ik alleen ben, schreeuw ik ook altijd zo lekker.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen.... geef Ikea maar de schuld.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik alleen ben, schreeuw ik ook altijd zo lekker.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Wel gaaf trouwens, we hadden gisteren een hele zwerm vinken in de achtertuin.
Zagen ze niets? Of waren ze agressief?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Nee niet bij de slager, in onze achtertuinquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zagen ze niets? Of waren ze agressief?
Dan kunnen ze nog steeds beide zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee niet bij de slager, in onze achtertuin![]()
[ afbeelding ]
No wayquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog steeds beide zijn.
Ga je daar kunstgras leggen?
Waarschijnlijk luistervinken die in de gaten hebben dat jij DJ bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen we die ook weer afvinkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk luistervinken die in de gaten hebben dat jij DJ bent.
Wat ga je dan doen daar?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
No way![]()
Geen hockeyveld in onze tuin
Zoveel mogelijk groen en zoveel mogelijk bloeiende planten. We willen weer veel bijen vlinders vogels en egels terug tussen alle versteende tuinenquote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk groen en zoveel mogelijk bloeiende planten. We willen weer veel bijen vlinders vogels en egels terug tussen alle versteende tuinen
Best redelijk ook nog. Hij kan zich daar wel verstaanbaar maken, denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie Spaans sprak
Hij moet nog Brabants leren.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie Spaans sprak
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Altijd vermoeiend, luistervinken in je tuin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:33 schreef livelink het volgende:
Frank Sinatra - The lady is a tramp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik ga hem nu maar eens inschenken.quote:
De (blinde) vinkjes kijken ook nooit meer naar jou.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar vinkjes
Morgen naar brouwerij het Anker, van de Gouden Carolus.quote:
Ja, de Leffe blond en donker waren prima…quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk was het bier beter dan het eten? Je zit in België, dus dat moet goedkomen toch?
Ik sla er geen acht opquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
De (blinde) vinkjes kijken ook nooit meer naar jou.
Probeer vooral de Gouden Carolus Whisky infused! Is heerlijk!quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen naar brouwerij het Anker, van de Gouden Carolus.
Hebben ook whisky, die ik pas 1 keer geproefd heb.
Ben benieuwd, maar heb geen hoge verwachtingen.
Voorkomt teleurstellingen…
OK, dank voor de tip!quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer vooral de Gouden Carolus Whisky infused! Is heerlijk!
Dit schaar ik niet meer onder "foutje vanwege de drukke week".quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit schaar ik niet meer onder "foutje vanwege de drukke week".
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit schaar ik niet meer onder "foutje vanwege de drukke week".
Symph heeft dat nodig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je bent wel streng hoor tegen Symph.
Eerste slokje binnen. Straf biertje hoor.quote:
Dat wel. 8%.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerste slokje binnen. Straf biertje hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Nits - Bauhaus Chair
Althans, daar leek het intro op, de rest niet…
Die zag ik niet op je foto.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit een beetje op het vinkentouw
Volgens Bierista:quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. 8%.
Maar wel heerlijk zoet, met een licht zuurtje erin.
Maar een biertje dat ik makkelijk heel de avond zou kunnen drinken.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn de Hollies met iets, hoor ik nu…
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit een beetje op het vinkentouw
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens Bierista:
Drinkmoment: Haardvuur, Alleen, bij een boek, Voor het slapen gaan
Dat hangt even op zolder als waslijnquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zag ik niet op je foto.![]()
heb je dat touw nou weggehaald?
Er staat ook:quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens Bierista:
Drinkmoment: Haardvuur, Alleen, bij een boek, Voor het slapen gaan
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen.
Dank Melting, fijne avond nog
Tja, ik heb geen chocola.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Er staat ook:
Wat is dit een genot, zeker in combinatie met een stuk pure chocolade.
quote:
Welterusten Symph. Weer in je oude huis?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen.
Dank Melting, fijne avond nog
Ja, het nachtje kamperen is weer voorbijquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symph. Weer in je oude huis?
Eens kijken of die baardaap zelf door een waterkraan kan…quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De smurfen vieren nu ook feest
Mag je verder helemaal geen suiker?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wel. Altijd in huis sinds mijn dieet.
Enige toetje dat toegestaan is.
Sowieso zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je verder helemaal geen suiker?
Dat weet je…quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat rook je daar?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ya Mo B There - James Ingram & Michael McDonald
Heel lang, zo lang je deze niet in een verwarmde ruimte legt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik echt de tijd voor nemen.
Met Kerst misschien…
Hoe lang houd ik 'm goed?
OK, nog een zeldzame ook…quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel lang, zo lang je deze niet in een verwarmde ruimte legt.
Hij moet op +/- 70% vocht blijven. Dan kun je hem jaren goed houden.
Laat je het wel weten wat je er van vond? Ben wel benieuwd, omdat er maar weinig van verkocht zijn in Nederland.
quote:
Ik snap wel waarom je dat dacht.quote:
Ik ook, de stijl en het tempo zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je dat dacht.
Ja, bij elke slok lekkerder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:07 schreef Melting het volgende:
Wat vind je van het biertje, livelink?
Ik heb er maar één, maar misschien koop ik er morgen nog eentje.quote:
Ja, prima.quote:
Groot gelijk.... en een flesje Fruitage erbij.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er maar één, maar misschien koop ik er morgen nog eentje.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima.
Alleen via de Wifi mag ik geen streams beluisteren, dan moet ik een betaalde stream nemen…
Ow, en de parkeergarage ingang is maar 1.65 meter hoog.
Daar passen we dus niet in…
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima.
Alleen via de Wifi mag ik geen streams beluisteren, dan moet ik een betaalde stream nemen…
Ow, en de parkeergarage ingang is maar 1.65 meter hoog.
Daar passen we dus niet in…
We staan nu voor 22 euro per dag in de openbare garage, even verderop.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is beide niet meer van deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |