Moe meer nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:12 schreef Seattle het volgende:
Wat is er met Jap: heimwee, verveling of pijn of alledrie
Nou er zijn hier wel een paar met interesse denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:09 schreef greysbones het volgende:
Isaac is een grote fotolijst aan het maken met de foto/poster van Jeff erin
Hij liep met neuspleister , misschien heeft hij daar een trauma van opgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij ziet er zo verdrietig uit, maar misschien komt dat door zijn scheerbeurt
Stiekeme gluurderquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
Isaac in zijn nieuwe woonkamer
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:19 schreef maily het volgende:
[..]Zo zou je het kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Goeie cap!quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Isaac wordt als ie uit de loods is gevraagd voor een crimeserie denk ik
Hij kan wel goed acteren in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Isaac wordt als ie uit de loods is gevraagd voor een crimeserie denk ik
Ik krijg het idee dat je geen fan bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..
ik vind zijn acteerprestaties niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren in ieder geval
Vind het geen loser, hij speelt het spel het meest interessant vind ik. En dat ie er mee weg komt is heel bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet....Gewoon snel vergeten die loser..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |