Knap hoor.quote:
Jij ziet het dus ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze heeft echt zo gelijk, maar het mannetje kan niet tegen commentaar
Jeff is ook een rancuneus mannetjequote:Op zaterdag 12 november 2022 01:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze heeft echt zo gelijk, maar het mannetje kan niet tegen commentaar
Ik ben net zo.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
ho ho, het is gemakkelijk om van de zijlijn kritiek te geven op de manager.
Ik heb plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
bij zelfreflectie is het te vergeven
Gay.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
Ah en daar heb je Rupert de houseboy guy
Kamer 4.quote:
ja relaties Mario ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel de 2 hebben weer ruzie
Heb hier ook geen prettig gevoel bij.quote:
lolquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. zit wel te zuigen op het verkeerde moment.
beetje foute opmerkingquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
verkeerde moment wel,zuigen nee.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Heerlijk die onzekerheid, zo herkenbaar als je verliefd bentquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Oh ze maken echt ruzie.. Kim maakt zich zorgen of Jeff voor lust gaat.. Maar hij zegt van niet
Leer eens Nederlands pipo.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je houd altijd van deze sneue vents
Jeff is nog nooit zo verliefd geweest .... Ja of niet ... tis geen hunk iigquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben ook zo`n lul geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heerlijk die onzekerheid, zo herkenbaar als je verliefd bent
Vooral iedereen in de in die loods je "relatie" wil analyseren en vragen stelt. twijfel is zo gezaaidquote:
Komt er toch iets aan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:09 schreef HappyCharly het volgende:
Er zit niet iemand zo snel in mijn hart als jij zit
Omdat Alies dr ding dat aangaf ?quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat speelt helemaal niet meer, ze is voor Jeff gegaan.
is gewoon en idiot,hoe kann je daar over woest zijnquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:09 schreef Flory het volgende:
Het laatste punt is Jeff heel woest over, er zit niet iemand zo snel in zijn hart
Dit heeft zo ook geen ziin,hij is dronken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt het echt niet , Nee Kim heeft een geweldige lover
Liefde in de loods is lastig. Maar ik ben er van overtuigd, dat als je eerst best maatjes bent en dan verliefd op elkaar wordt, dat daar de beste relaties uit ontstaanquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeff snapt het echt niet , Nee Kim heeft een geweldige lover
Je kan helemaal niet met Hem praten , Jeff is oppervlakkigquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heeft zo ook geen ziin,hij is dronken.
Dat denk ik niet, maar hij kan niet met zijn gevoel omgaan of het echt uiten, veel te bang om gekwetst te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet met Hem praten , Jeff is oppervlakkig
Bezopen of verliefd?quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zijn ze beiden smoor.... voor de time being
Jup, Kim heeft echt zo gelijk nu, ook dat hij anders reageert door drank.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is niet dronken, mssn aangeschoten, maar echt niet dronkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
klopt ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is niet dronken, mssn aangeschoten, maar echt niet dronken
Hey ik niet in deze.quote:
overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:15 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat er mensen zijn die vragen gaan stellen, dit is zo niet okay
Nooit onzekerheid gehad over een relatie? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik herken het wel, maar is lang geledenquote:
Lekker alles goedpraten , stoer hoorquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak
Nou hij klinkt idd super verliefdquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff denkt dat hij verliefder op Kim is dan zij op hem. Denk dat ie gelijk heeft.
Praat niets goed, maar zit eens in een loods, met al die mensen om je heen met een mening, zich overal mee bemoeien en al die camera's op je...quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker alles goedpraten , stoer hoor
En Kim komt met weinig terug ..quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
Tof vind ik het leuk dat Jeff zich meer uit.. hij zegt nu veel meer dan hij tot nu toe heeft gezegd.
Het feit dat hij haar heel vaak zegt dat hij veel aan haar denkt, ook als hij met andere dingen bezig is, eigenlijk zo lief, dat past niet bij de Jeff, die hij wil laten zienquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
Tof vind ik het leuk dat Jeff zich meer uit.. hij zegt nu veel meer dan hij tot nu toe heeft gezegd.
En toch denk ik dat het oprecht is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het feit dat hij haar heel vaak zegt dat hij veel aan haar denkt, ook als hij met andere dingen bezig is, eigenlijk zo lief, dat past niet bij de Jeff, die hij wil laten zien
Ik denk ik zeker dat het oprecht is, alleen de plaats, de camera's en alles maakt het niet makkelijker. hij zegt echt wel hele lieve dingen, alleen komt het soms zo rot zijn strot uitquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het oprecht is.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:25 schreef Flory het volgende:
Het blijft een spel, het is geen Utopia...
WTFquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Kim ook net zo verliefd wordt.. want nu is Jeff verliefder... Ze moeten nu even knuffelen. Dam kan ik slapen.
spioneren, afluisteren? Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Ruppie nu de hele tijd lopen doen ?
Echt superrot... maar volgens mij voelt hij zich zo kwetsbaar daarin.. en toch hoor je hem als een blad aan een boom omdraaien als ze feedback geeft. Op zijn speltechnische acties vind hij totale onzin, maar als ze zijn gevoel bewijfeld gaat hij er wel op in. Dat is fijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk ik zeker dat het oprecht is, alleen de plaats, de camera's en alles maakt het niet makkelijker. hij zegt echt wel hele lieve dingen, alleen komt het soms zo rot zijn strot uit
Gelukkig welquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo grappig dat we er zo anders naar kijken he
Ik heb dit soort discussies met mijn man gevoerd, toen we net samen waren, zo herkenbaar dat ik er om moet lachen, de onzekerheid, de bemoeienis van anderen. Ook begonnen als maatjes, tot het oversloeg in... nu 22 jaar samen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt superrot... maar volgens mij voelt hij zich zo kwetsbaar daarin.. en toch hoor je hem als een blad aan een boom omdraaien als ze feedback geeft. Op zijn speltechnische acties vind hij totale onzin, maar als ze zijn gevoel bewijfeld gaat hij er wel op in. Dat is fijn.
Het loopt ook door elkaar heen, dat maakt het ook moeilijkerquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:31 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zijn ze meer bezig met het programma dan hun liefde voor elkaar
echt he, zo grappigquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Wow bijna shocking gewoon
Die heeft ook een bakkie op, dus dat is het ook.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:37 schreef chufi het volgende:
Hoeveel heeft Kim gezopen, want die lalt ook gauw
Niet gezienquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo hulite leila op bed als alice wegging?
Waarom ben jij altijd zo negatief, vraag ik mij af? Ik begrijp jou denkwijze soms niet en wil het toch begrijpen, waarom je denkt zoals je denkt. Zie jij altijd alleen het slechte in de mens, in Jeff?quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:37 schreef puzziepie het volgende:
Al ga je een half jaar weg ,ik vertrouw jou![]()
[ afbeelding ]
Wat een lachertje dit
Geen terugkijk van 20 uur geledenquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik live niet maar nu de vertrek was
en drama
Kijk haar Instagram, ik vind haar een ,mooie meidquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
Kim heeft toch zelf een probleem met haar uiterlijk ...
Toch wel gek ,want een paar weken geleden schreeuwde ze nog dat zij de knapste wasquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
Kim heeft toch zelf een probleem met haar uiterlijk ...
Ze is mooi, maar dr uitslag op dr gezicht speelt natuurlijk wel parten ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk haar Instagram, ik vind haar een ,mooie meid
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraagquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch wel gek ,want een paar weken geleden schreeuwde ze nog dat zij de knapste was
Ik ga ook van het goede uit bij mensen , tot ze een kant laten zien die niet goed te praten is, en dat is mensen manipuleren en emotionele chantage .quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag![]()
Ik ga altijd uit van het goede in de mens, waardoor ik som teleurgesteld ben, maar ik denk dat elk mens goed en kwaad in zich heeft.
Dit is geen goed voorbeeld van een gezonde relatie. Het is wel een goed voorbeeld van hoe stellen proberen dichterbij elkaar te komen door soms niet zo'n handige communicatie. Dat vind ik mooi, je ziet ze groeien. En ja ik weet veel van dynamieken en ja ik ben lekker ook romantisch.quote:
Hoe wil je dat creeeren in een loods met 30 mensen om je heen , waar het om veel geld gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit is geen goed voorbeeld van een gezonde relatie. Het is wel een goed voorbeeld van hoe stellen proberen dichterbij elkaar te komen door soms niet zo'n handige communicatie. Dat vind ik mooi, je ziet ze groeien. En ja ik weet veel van dynamieken en ja ik ben lekker ook romantisch.
Maar hou jij er ook rekening mee, dat het hier gaat over mensen die de hele dag een camera op zich hebben, mensen die zich overal mee bemoeien en een mening over hebben, zoals wij hier? Ok een rol spelen of opdrachten van achter?quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga ook van het goede uit bij mensen , tot ze een kant laten zien die niet goed te praten is, en dat is mensen manipuleren en emotionele chantage .
Dat is nooit goed te praten
Ik weet ook veel van dynamiek, één van de meest interessante onderwerpen wmb.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit is geen goed voorbeeld van een gezonde relatie. Het is wel een goed voorbeeld van hoe stellen proberen dichterbij elkaar te komen door soms niet zo'n handige communicatie. Dat vind ik mooi, je ziet ze groeien. En ja ik weet veel van dynamieken en ja ik ben lekker ook romantisch.
hindernis iddquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe wil je dat creeeren in een loods met 30 mensen om je heen , waar het om veel geld gaat
Oprecht is oprecht . Voor en achter een camera .ik heb het nu over Kim en Jeff Dat de rest een spel is en dat ze in een spel zitten weten we allemaalquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar hou jij er ook rekening mee, dat het hier gaat over mensen die de hele dag een camera op zich hebben, mensen die zich overal mee bemoeien en een mening over hebben, zoals wij hier? Ok een rol spelen of opdrachten van achter?
Als je me langer leest heb je gezien dat ik het totaaaaaaal niet eens ben met Jeff zijn agressieve en denigrerende manier van doen, keur ik absoluut af. Ik roep continu dat hij een lul is. En tegelijkertijd heeft hij ook deze kant en dat vind ik mooi. Iedereen is ergens door gekwetst, bijna niemand is alleen slecht. Ik waardeer zijn poging om zijn gevoel voor haar te laten zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet ook veel van dynamiek, één van de meest interessante onderwerpen wmb.
Mensen kleineren ,afdoen is niet mijn ding. Ik ben een realist.
Klopt, maar dan ga je uit van een normale wereld en dat is het in de loods niet, het gaat om een soap, een rol, vriendschappen, liefde, maar ook om heel veel geld. Dit is niet de normale wereld, dat maakt het ook lastigerquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet ook veel van dynamiek, één van de meest interessante onderwerpen wmb.
Mensen kleineren ,afdoen is niet mijn ding. Ik ben een realist.
weekquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
Ze hebben er 2 jaar geleden ook al een gesprek over gehad ? of zei ze week>
misschien heeft zij zich nu verpraten en ze kennt hemquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
Ze hebben er 2 jaar geleden ook al een gesprek over gehad ? of zei ze week>
2 week dusquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heeft zij zich nu verpraten en ze kennt hem
echt 2 jaren, dann werden we weer verarscht
Zoals Marciano tegen Kim praat is niet okay, dat Kim W daar mee akkoord gaat ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga je uit van een normale wereld en dat is het in de loods niet, het gaat om een soap, een rol, vriendschappen, liefde, maar ook om heel veel geld. Dit is niet de normale wereld, dat maakt het ook lastiger
Of hij mag blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:57 schreef KinKiJan het volgende:
Interessant punt, als niemand manager wil worden.. Ik hoor Jeff 2 dingen zeggen; 'dan moet hij iemand aanwijzen', maar ook 'dan moet iedereen stemmen'. Wat is het nou?
Als niemand verder manager wil worden na zijn maand, kan hij manager blijven (zoiets)quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:57 schreef KinKiJan het volgende:
Interessant punt, als niemand manager wil worden.. Ik hoor Jeff 2 dingen zeggen; 'dan moet hij iemand aanwijzen', maar ook 'dan moet iedereen stemmen'. Wat is het nou?
Ja ik weet niet wat 'het boek' erover zegt. In eerste instantie zei hij 'dan moet ik iemand aanwijzen'. Maar vervolgens zoiets als 'dan moet iedereen stemmen' alsof dan iedereen zijn/haar/hun manager aan mag wijzen en die moet het dan maar doen ofzo?quote:
Dit is één van hun betere gesprekken. Ze moeten leren communiceren met elkaar, aftasten, zoveel onzekerheid. En ja, dat knalt soms even, ze zijn allebei niet op hun mondje gevallen. En toch is het leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Door dit soort gesprekken leren ze elkaar ook beter kennen. Ze zitten in een niet normale situatie. Is het spel, toneel, een rol, zijn het echte gevoelens? Ik denk dat er echt wel meer speelt tussen hun, maar de situatie, soap waar ze in zitten, maakt het niet makkelijker. En ja noem mij een romanticus... Ik gun iedereen de liefde van zijn leven. Ook Jeff en Kim
klopt ..quote:Op zaterdag 12 november 2022 03:01 schreef mario390 het volgende:
verschill van kim d naar kim k is dat kim k bijna niks
tegen marciano zegt, en dann straks huilt dat is bij kim d
maar anders en zij sprekt ook tegen jeff
Ik vind dat je bij Jeff veel beter merkt dat hij Kim respecteert en hij laat haar vrij. Marciano legt zijn Kim regels op, verwacht veel en geeft weinig. Wel een verschil.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals Marciano tegen Kim praat is niet okay, dat Kim W daar mee akkoord gaat ook niet.
Jeff doet nu hetzelfde . Je moet binnen de omstandigheden en regels van het spel redelijk jezelf kunnen zijn . Kim D was dat , nu niet meer. Het zegt net zoveel over haar als over Jeff .
Goedemorgen.quote:
Klopt,op stream 1 wel geluid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij staat het geluid uit, ik hoor tenminste niets op str 2
Was vanmorgen vroeg vervelend, was iets met Rupert, maar geen geluid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,op stream 1 wel geluid.
Ik las je post net.Een Ruudje blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen vroeg vervelend, was iets met Rupert, maar geen geluid.
Hij was in een soort van paniek volgens mij
Nee, dat is Sasha die heeft slippers die veel geluid maken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Hoor ik nou de koffie lopen op de achtergrond??
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, dat is Sasha die heeft slippers die veel geluid maken.
En op plaats van bestemming.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
En dan stapt erik op de fiets, hij heeft goed de vaart er in
Volgens mij was dat Erik die 2 1kg gewichten aan de stang maakte.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel dat gepruttel van net.... een koffiepruttel....
Ja hij gaat als de brandweer...quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
En dan stapt erik op de fiets, hij heeft goed de vaart er in
To much information...quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:43 schreef R0T29 het volgende:
Erik sport zoals hij, denk ik, ook in bed is....even snel los...en klaar
Hoe op met me.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Erik is volgens mij een man van de vluggertjes, hij is overal zo meer klaar
quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:43 schreef R0T29 het volgende:
Erik sport zoals hij, denk ik, ook in bed is....even snel los...en klaar
Vanaf de stream gezienquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van de bovenkant of van de onderkant gezien?
Mooie vraag.quote:
Maar wel elke dagquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Erik is volgens mij een man van de vluggertjes, hij is overal zo mee klaar
Volgens mij is dat Babette maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf de stream gezien![]()
Ze ligt nu half met haar gezicht in beeld, geen idee wie het is
Dat was nogal een gesprekje.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:49 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb ‘gesprek’ Jeff en Kim D helaas gemist gisteravond. @:DGK_tegengas lukt het misschien om nog filmpje van te maken? Sowieso![]()
En Erik: die man. Hij is uniek
Kenzi....quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Babette maar ik weet het niet zeker.
Nee toch? ik denk niet dat die naast Ima ligt die zal wel bij Jeff liggen neem ik aanquote:
Sarcasme.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:53 schreef R0T29 het volgende:
Wel goed dat de regie nog ligt te slapen en we slapers blijven zien...anders krijgen we het nog druk in de COS
Babbel lag er alleen omdat Alicia en GJ er lagen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Babette maar ik weet het niet zeker.
Ze staat hoog op de nominatie lijst bij JWquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:58 schreef R0T29 het volgende:
JW noemt Moraima een blaffende zeehond
JW heeft een fijne nacht gehad zo te horen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:58 schreef R0T29 het volgende:
JW noemt Moraima een blaffende zeehond
Ik heb dat ook gezien en iets later was het volgens mij Mirthe die zich omdraaide.quote:Op zaterdag 12 november 2022 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Rupert is heel er onrustig op een gegeven moment zie ik hem half zittend praten, echter geen geluid.
Imadin en de dame( ik zie alleen de achterkant) die naast hem ligt praten tegen hem, het lijkt wel een soort van paniek daar. Dan gaan ze weer liggen en gaat de dame dwars over beide heren liggen. ALs de dame opstaat en weggaat draait Imadin om en pakt Rupert vast en slaat een been om hem heen.
De streams gaan weg naar een andere bewoner die diep onder de dekens ligt en alleen de voet zichtbaar van is
Jammer dat het geluid niet aanstond, er werd wel gepraat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:59 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien en iets later was het volgens mij Mirthe die zich omdraaide.
Dat gaan we de hele dag horen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
JW woest over geluid op zijn kamer.
Ja. Zo’n indruk kreeg ik wel. Meningen waren verdeeld op de Cos. Wat was jouw eindconclusie?quote:
Dat Kim D gelijk had maar met beschonken mensen niet te praten valt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja. Zo’n indruk kreeg ik wel. Meningen waren verdeeld op de Cos. Wat was jouw eindconclusie?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Zit die lamlul nu met een kopieverjaardagsontbijtje....
Hoe verzin je het Martin..
Hoop het nog terug te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Kim D gelijk had maar met beschonken mensen niet te praten valt.
En zeker niet met Jeffrey.
Ik kan dit heel erg op mezelf betrekken want ben net zo en daar niet trots op.
Wat is het eigenijk... ik weet niet of ik het er lekker uit vind zien...quote:
Mini pannenkoekjes met diepvriesbosvruchten en slagroom.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is het eigenijk... ik weet niet of ik het er lekker uit vind zien...
Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoop dat het elke avond zo'n gedoe is op JW's kamer. Met zakken gekraak constant en een blaffende zeehond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |