Worteltjequote:
Jeuk/Schurft/Uitslag, wilde weg indien geen oplossingquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 november 2022 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
Ging per ongeluk mijn excuusquote:
Bern en Sasja is gewoon zodat ze eigen ruimte hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
Waarom ben niet bij sasja op de kamer?
En Jeff en Kim ook niet bij elkaar?
Ze hebben toch gegetenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef mario390 het volgende:
geen eten maar
bier en wijn![]()
wel beter vor kotsen
Sasja heeft gezegd dat ze niet op 1 kamer willen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
Waarom ben niet bij sasja op de kamer?
En Jeff en Kim ook niet bij elkaar?
kan ik me wel iets bij voorstellen misschien elkaar ook de ruimte geven en spel tactisch ook beterquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sasja heeft gezegd dat ze niet op 1 kamer willen.
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamerquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Babette wil met kerst een bedrag doneren aan een goed doel
Martin zijn regels gelden alleen voor andere, hij hoeft zich daar tuurlijk niet aan te houden /squote:
Laten ze dan maar doneren aan kinderen die geen kadootjes krijgen met kerstquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Babette wil met kerst een bedrag doneren aan een goed doel
Mooi, en sinds nu ook niet meer samenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamer
Nou denk dat Mexx vanavond wel bij Martin in bed duikt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, en sinds nu ook niet meer samen
Nee maar ik dacht dat die wel eens gingen logeren bij elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die sliepen sowieso niet op dezelfde kamer
nee, dat was on streamquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Sasha heeft dus vandaag een aanvaring met Esther gehad die niet op de stream geweest is.
Owquote:
Klopt, lekker lepeltje lepeltje liggen..moest gisteren wel lachen martin schrok wakker toen Mexx naast hem kwam liggenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat die wel eens gingen logeren bij elkaar
Volgens mij was dat toch in het washok? Iets over dat zij haar was zelf wil doen en niet met de groep mee. En dat ze het niet leuk vond dat ze daarom moest wachten tot de rest klaar wasquote:
Heeft eerder gezegt dat 2 personen in een 1 persoonsbed niet werktquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat stelt Martin zelf voor... dus wil hij niet met Mexx slapen?
Ah dat kan ja. Ik weet dat ze apart wast. Die is echt zo mafquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch in het washok? Iets over dat zij haar was zelf wil doen en niet met de groep mee. En dat ze het niet leuk vond dat ze daarom moest wachten tot de rest klaar was
Best. Moeten ze wel iets voor doen dan!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Babette wil dat de kijkers ook kunnen doneren....dat heeft ze vandaag (achter) voorgelegd.
Groot gelijk. Ik vind 2 personen in een tweepersoonsbed al op het randjequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:12 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heeft eerder gezegt dat 2 personen in een 1 persoonsbed niet werkt
Allemaal een biertje of een wijntje. Da wast.quote:
nu kan ik het even niet meer volgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toch in het washok? Iets over dat zij haar was zelf wil doen en niet met de groep mee. En dat ze het niet leuk vond dat ze daarom moest wachten tot de rest klaar was
Boring dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal een biertje of een wijntje. Da wast.
Ze zwamt... of er contact opgenomen kan worden met DE om een koffie apparaat te installeren...quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Is Babette stoned ofzoslaat werkelijk nergens op waar ze het over heeft.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zwamt... of er contact opgenomen kan worden met DE om een koffie apparaat te installeren...
Die zit helemaal in de Utopia-Sfeer
Dankje....even kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:21 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Esther over wassen
[ link | afbeelding ]
SSSSht, niet schelden (zou Jeff zeggen)quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ze krijgen allemaal vroeg of laat hun "Shine" en vaste Cam van Febo .. nu mag ½Dooie SasjeZwitserland shinen... ruim 2 maanden hoor of zie je geen zak van die slapkut...
Staat wel wat in, maar geen idee wat eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:26 schreef Sestra666 het volgende:
Die kas staat er ook voor de show or nah
zo......ik kan me de nu heel goed voorstellen dat Sasha even flink tegen een bal moest trappen om af te reageren, wat een onzettend zeikwijf die Esther en met zo'n belerend toontje, blegh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:21 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Esther over wassen
[ link | afbeelding ]
Een inkijkje in hoe simpel Zoe denkt dus en zoiets kan helemaal uit de hand lopenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:01 schreef KateJ het volgende:
Zoe zeurt en zeurt. Volgens Zoe heeft Kim een onzuivere huid, een piercing in haar mond.
Waarom wil jeffrey Kim wel en haar niet.
En ze blijft doorzeuren over hoe snel dat gaat en kan mis gaan en bladiebla.
Maak Babbel maar manager dan kun je er eens goed voor gaan zitten namelijk al denk ik niet dat ze het lef heeftquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
Babette heeft heel veel ideeen die ze op kantoor deelt
Mijn was is net zo belangrijk als die van julliequote:
Liever nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak haar maar manager dan kun je er eens goed voor gaan zitten namelijk
Mexx neemt een voorbeeld aan pseudobestie KimK want die zit ook graag onder de plekquote:
Calimeroquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Aww Esther... ook al zo'n Camilero... Al haar issues draaien altijd om het punt dat ze zich niet gehoord voelt en zich minderwaardig voelt.
En Martin wil haar geen eensquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx neemt een voorbeeld aan pseudobestie KimK want die zit ook onder de plek
Gewoon even duidelijk maken wat haar punt isquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Sasscha flipt helemaaaal door. Te grappig. Doet ze wel netjes, maar fel.
loop maar weer wegquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:37 schreef Loveable het volgende:
Nou ze kibbelen maar nog even verder, heb het wel weer gezien
Ik wil Esther slaan (wat een rotkop)quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther snapt het ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wil Esther slaan (wat een rotkop)
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wil Esther slaan (wat een rotkop)
elke dag als ze wilquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:40 schreef pingu66 het volgende:
Wat een verbitterde vrouw is die Esther,maar echt ga naar huis dan kan je je was het lemaal alleen doen.
![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou gaan huilen... helpt altijd
ach welnee joh.. ze heeft anders ook de grootste muilquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb medelijden met Esther. Op die leeftijd nog zoveel frustratie over erkend worden en gezien worden. Vind ik wel zielig eigenlijk.
Het zegt veel over haar , die strijd . Kijk naar janet , die is tien jaar ouder ,staat een stuk relaxter in het leven en is helemaal niet bezig met gepasseerd voelen en strijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb medelijden met Esther. Op die leeftijd nog zoveel frustratie over erkend worden en gezien worden. Vind ik wel zielig eigenlijk.
Die 2 dingen kunnen best wel samengaan in 1 persoonquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ach welnee joh.. ze heeft anders ook de grootste muil
Ze zit ook maar de hele dag met een sjagrijnig hoofd, de rest te bekijken en te bespreken met haar mattie JW.(ook al zo'n zonnetje in huis) In het begin vond ik haar nog wel sneu, doof zijn aan 1 kant is heel naar en kan je heel wantrouwig maken (ervaringquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt veel over haar , die strijd . Kijk naar janet , die is tien jaar ouder ,staat een stuk relaxter in het leven en is helemaal niet bezig met gepasseerd voelen en strijd
Maar hij is toch ook belaaaaaaaangrijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:46 schreef Sestra666 het volgende:
gertjan moet ook weer bemoeien/bemiddelen
Kloptttquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:46 schreef Sestra666 het volgende:
gertjan moet ook weer bemoeien/bemiddelen
Ja gênant. Ik hoop dat ik op mijn 55e ouder en wijzer ben. Maar Esther voelt zich continu tekort gedaan en gepasseerd. Slechthorendheid helpt niet mee. Hoop dat ze in therapie gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
En dan moet je door een stel twintigers op je plek gezet worden. Beschamend gewoon.
Ik vind haar iets hippie-achtigs hebben en ook wel een aanpakker. Maakt zich niet te druk, regelt dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:50 schreef patat het volgende:
Janet is echt een veel rustiger en (volgens mij) altijd redelijk vrolijk mens. Terwijl ik die in het begin toch wat chaotischer had verwacht ofzo
Janet handelt ook niet uit rancune , Esther wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:50 schreef patat het volgende:
Janet is echt een veel rustiger en (volgens mij) altijd redelijk vrolijk mens. Terwijl ik die in het begin toch wat chaotischer had verwacht ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:51 schreef Sestra666 het volgende:
oh dat stemmetje van eshter.. nu weer ielig en zielig
ik kots op haar![]()
Niet doen, dan moet ze weer wassen!!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:51 schreef Sestra666 het volgende:
oh dat stemmetje van eshter.. nu weer ielig en zielig
ik kots op haar![]()
Ze wijst ook steeds naar haar oor.. Doofff niet goed gehoord, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:52 schreef pingu66 het volgende:
Esther heeft geen actieve herinnering aan het feit dat ze het woord wantrouwen heeft gebruikt.
Altijd in te zetten excuus, heerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wijst ook steeds naar haar oor.. Doofff niet goed gehoord, lekker makkelijk
hahahah.. dat opper jij in elke fase van het gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ester zit bijna klem.. ik zou gaan huilen nu..
Ze laten haar er mee wegkomenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahah.. dat opper jij in elke fase van het gesprek
Eindelijk weet ik waarom sasha boos was. Ik snap het.quote:
Deed ze al nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eindelijk weet ik waarom sasha boos was. Ik snap het.
Esther maakt nu echt geen vrienden.
Voor de wijn denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Ik weet niet waarom maar Eunice geeft Jeff een kusje op de wang
in een hoekje gedrukt met haar leugensquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft spijt , ze vertrouwd iedereen toch wel
Fijn! Hup an de wijn nu.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft spijt , ze vertrouwd iedereen toch wel
"Oor kapot"quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wijst ook steeds naar haar oor.. Doofff niet goed gehoord, lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:05 schreef engine het volgende:
GJ weet niet hoe een wasmachine werkt. Dat is ook niet normaal.
Dat Estertje een keiharde gluipkut is, mag nu wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
Esther wil als oplossing dat zij bepaalt wanneer ze zelf wil wassen...
Eindelijk wat drama in de loods... jammer dat het over een wasje gaat, maarja hebben niet veel keuzequote:
sssst!!! Niet schelden!quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Estertje een keiharde gluipkut is, mag nu wel duidelijk zijn
Ik ben gestopt. Het waste langquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ik moet blijven kijken of ik wil of niet...
nu heb ik een liedje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:05 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Eindelijk wat drama in de loods... jammer dat het over een wasje gaat, maarja hebben niet veel keuze
Omdat Esther z'n gruwelijk irritant mens is die dit niet gewoon even toe kan geven en sorry zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
oke, nu de nabespreking... dit heeft echt heeeeeeeelemaal niks gladgestreken
Gaat het nou ook nog over strijken?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
oke, nu de nabespreking... dit heeft echt heeeeeeeelemaal niks gladgestreken
quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gaat het nou ook nog over strijken?
Echt he... niet te doen!quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Esther z'n gruwelijk irritant mens is die dit niet gewoon even toe kan geven en sorry zeggen.
Dat vind ik ook wel flauw maar jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Oh Sasha gaat het en plein public buiten bespreken
Ik ook.. maar ze zit er flink mee Zo te horen ook vooral het beeld wat esther van haar neerzet. denk dat ze het daarom ook zo deeltquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel flauw maar ja
Dat kan ik me wel weer voorstellen van Sasquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ze zit er flink mee Zo te horen ook vooral het beeld wat esther van haar neerzet. denk dat ze het daarom ook zo deelt
Zij begint echt vervelend te worden , ik snap het nietquote:
Beterquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Jappie gaat zuipen en schenkt een tweede wijntje in. Straks op kantoor nog een flesje.
Sja.. wat moet ie dan doen? Vingers in z'n oren en lalalala?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ingewikkeld dat Jeff als manager hier bij zit...
Volgens mij vindt 80% daar Esther inmiddels een maf wijf.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë vertelt het verhaal van Esther en de was tegen een megagroep, 15 man ofzo.
Ohoh... als die dadelijk niet genomineerd wordt weet ik het ook niet meer.
Ik heb ze niet vaak met de hele groep zo'n verhaal zien delen.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij vindt 80% daar Esther inmiddels een maf wijf.
Dat is vrouw eigen.quote:
Liefquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik vind dat je het heel goed doet. Ik ben heel blij met jou hier. En je hebt altijd gezegd dat je hier iets heel erg mist...Wat was dat? Bij je image hoort?
Jeff : Drank en sigaretten .. en een zonnebril.
KimD: Dus .. ik heb een zonnebril voor je gemaakt. Met onze initialen...
[ afbeelding ]
![]()
En Jeff toen: wat lul je nou, je lult, wat lul je nou?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik vind dat je het heel goed doet. Ik ben heel blij met jou hier. En je hebt altijd gezegd dat je hier iets heel erg mist...Wat was dat? Bij je image hoort?
Jeff : Drank en sigaretten .. en een zonnebril.
KimD: Dus .. ik heb een zonnebril voor je gemaakt. Met onze initialen...
[ afbeelding ]
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jeff toen: wat lul je nou, je lult, wat lul je nou?
Hahaha, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Kan ik nog een biertje pakken?
Janet : Ja, en neem er ook 1 voor mij mee!
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Die was wel heel mooi.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet is tofquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk mag haar steeds meer.
Janet kroketquote:
Pas je wel op?quote:
Ze heeft de spiraal gehaald.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |