quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Secretarieel miepje zoekt een mocassinquote:
Grondstewardesssssquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Secretarieel miepje zoekt een mocassin
Air Max 90 lopen heerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen of als je gaat sporten.
Ja dat wel. Maar van dit begrijp ik het nut nog wel, anders zitten die oudjes maar de hele dag voor zich uit te staren want verplegend personeel is natuurlijk altijd druk en onderbezet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Voor hem wel ja, maar ik vind het aantal debiele baantjes in dit land steeds groter worden.
Aaizuh Aaizuh Aaizuhquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grondstewardesssss
Net zo onnozel
Dat zijn niet met die visrand toch?quote:
Nee baggy boven Air Max kan nietquote:
De sfeer slaat omquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Als je een sufgeblowde pauper zoekt kan dat prima.
Lolquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Toen ik op de middelbare zat, was dat voor de gangsters dé outfit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee baggy boven Air Max kan niet
Ook erg veel "zeg maar".quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft veel blauw
Ze is erg rood
Beetje confuus van dit allemaal
Bedoel je niet doorgesnoven pauper?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
[..]
Ach ja ik draag heel veel verschillende stijlenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn niet met die visrand toch?
Ik had jou heeel anders voorgesteld
Sommigen vragen er meteen naar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is dat toch, mensen die meteen over andere vorige relaties beginnen, exen etc
Ja als ze kinderen hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommigen vragen er meteen naar.
HOE IS HET CONTACT MET JE EX?????1
Niet per se slecht maar vrouwen die net een baby hebben ouwehoeren over zo'n beetje niks anders meer dus kan me voorstellen dat je dan knettergek wordt als jij dat niet voelt maar het wel moet aanhoren en doen alsof het je steeds boeit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Echt zo'n vrouwending, je slecht voelen omdat anderen iets hebben wat jij niet hebt.
Baby bubble
Stukje Mark Rutte.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Je studeert geschiedenis. Hoezo hard werken, steek je prei in je vrije tijd?
Ik zie nu een kaki Chino met Maxies voor me. Dubieuze combi.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Spijker 501 en 512
Chino
Nette broeken
Stukje Noa Lang.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
Gast, je zit er gewoon uit als een Marokkaan. Hou maar op.
Ach ja mysterie is leukquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een kaki Chino met Maxies voor me. Dubieuze combi.
Irritant ²quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
Desteney 21
Social Work
@:Pisces29 kom er maar in
Schiet een pijl in haar knie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ze lijkt best op een altmer uit skyrim maar zou haar eventueel wel doen.
Tot iemand eigenlijk enkel een ONS zoekt en jij niet. Beter meteen duidelijk in dit programma.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Al die vragen over exen, wat vind je belangrijk...probeer het eerst gewoon gezellig te hebben man. Ongemakkelijk checklists afgaan...
Nogal misplaatst voor een student zie nog nul heeft vertelt over zijn enorme aantal bijbanen.quote:
Dat is een hele oude feilloze theorie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
Deze dame bevestigt mijn oorbeltheorie hoe groter de oorbel hoe dommer het wijf
Misschien geeft de regie je vragen? Want ik hoor wel heel vaak dezelfde dingen. Ook nooit iets over actuele dingen, woningnood, asielzoekers, politieke vragen. Haha al is dat ook niet heel gezellig misschienquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Al die vragen over exen, wat vind je belangrijk...probeer het eerst gewoon gezellig te hebben man. Ongemakkelijk checklists afgaan...
Hallo Amyquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien geeft de regie je vragen? Want ik hoor wel heel vaak dezelfde dingen. Ook nooit iets over actuele dingen, woningnood, asielzoekers, politieke vragen. Haha al is dat ook niet heel gezellig misschien
Die mensen gaan zo'n lijstje af zoals ze wellicht gewend zijn op een dating site in te vullen, maar op een eerste date gaan ze dan zsm al die punten bij langs, denkende dat je dan erachter komt of het matcht. Maar er is vervolgens geen zak aan de date.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien geeft de regie je vragen? Want ik hoor wel heel vaak dezelfde dingen. Ook nooit iets over actuele dingen, woningnood, asielzoekers, politieke vragen. Haha al is dat ook niet heel gezellig misschien
quote:
De meeste weten ook niet wat ze overkomt daar op TV, dan val je terug op wat standaard onderwerpen denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mensen gaan zo'n lijstje af zoals ze wellicht gewend zijn op een dating site in te vullen, maar op een eerste date gaan ze dan zsm al die punten bij langs, denkende dat je dan erachter komt of het matcht. Maar er is vervolgens geen zak aan de date.
Beetje een worst ergens in stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Nou deze wil wel mee naar Duitsland voor een bradwurst bij een kerstkraampje.
Awkward gesprekspotquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit, te weinig gespreksonderwerpen dus de regie geeft een kaartje?
Wat zou jouw eerste vraag zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, soms zijn de vragen vanuit de regie wel heel duidelijk
Inclusief of exclusief de vraag tjips of chips?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten wat iemands favoriete chips is
Is wel een leukequote:
Oeroeg van Hella Haassequote:
Lays Sensations Thai Sweet Chilliquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
[..]
Als iemand 'tjips' zegt haak ik afquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief de vraag tjips of chips?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
IC buik ligger. stukje onderliggend lijden
Opposites attract denk ik dan maarquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Oeroeg van Hella Haass
[..]
Lays Sensations Thai Sweet Chilli
Wat ga je morgen doen?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Oeroeg van Hella Haasse
[..]
Lays Sensations Thai Sweet Chilli
Ik houd ook van een boekenweekgeschenk van Hella. Komt dichtbij zoquote:
Zou leuk zijn als jullie gaan datenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik houd ook van een boekenweekgeschenk van Hella. Komt dichtbij zo
Maar heb je dan altijd een favoriete smaak? Die wisselt bij mij geregeld eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik een boek heb gelezen is minimaal 15 jaar geleden.
Oh oh ohquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, nee dit kan niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar heb je dan altijd een favoriete smaak? Die wisselt bij mij geregeld eigenlijk.
Wel eens met de vraag voor favoriet ijs gehad, mijn eerste antwoord was dat ik niet zo van ijs houdate werd geen succes
Elke dag geen werk hebben. Genot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
Twee psychologen. Elke dag samen analyseren. Leuk.
Ik vind de ober met de geile stem eigenlijk ook wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal dat zachte praten
Vermoeiend
Gelukkig komt de ober met geile stem
Is niet verkeerd neequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind de ober met de geile stem eigenlijk ook wel leuk om te zien
Vandaar dat ik altijd Ajax jongens ontmoetquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:04 schreef Coco het volgende:
Dus domme wijven worden gekoppeld aan Feyenoord supporters.
Ik mis op dit soort momenten gifjes van @Poefbankquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ok, na al die jaren studie komen ze niet verder dan deze tweedeling.? Sad.
Nou, nou, nou. Zulke taal over Feyenoord supporters accepteer ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:04 schreef Coco het volgende:
Dus domme wijven worden gekoppeld aan Feyenoord supporters.
Wel GZ-psychologen, is nog vervolgopleiding.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er niet een tekort aan psychologen?
Ze oogt wel lief maar verder..quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ze lijkt zelf op iemand die een social worker nodig heeft omdat ze op haar 16e zwanger is.
Homo hater gespotquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef XSbig het volgende:
Ik kan deze twee vrouwen niet uitstaan.
* kijkt op klok *quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Alsof dat korte kapsel je nooit heeft verraden
Moet je eens naar de huishoudbeurs gaan. Genoeg "hetero" huisvrouwen met zo'n haardracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Alsof dat korte kapsel je nooit heeft verraden
Allemaal vuilniszakken wat je daar wegtrektquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je eens naar de huishoudbeurs gaan. Genoeg "hetero" huisvrouwen met zo'n haardracht.
Mannen hebben geen interessequote:
Als je verwacht dat mannen alles doen zonder een hint dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen hebben geen interesse
Dus ze doet zelf niks
Broodjes bal van de pompquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Zij is gehaktstaven van het tankstation gewend.
Als een man interesse heeft komt ie wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je verwacht dat mannen alles doen zonder een hint dan heb ik slecht nieuws voor je.
Derde date staat. Tja. Er staat wel meer. Status relatie is er niet.quote:
Beetje spelen kan wel leuk zijn toch?quote:Op maandag 14 november 2022 19:30 schreef Joop_W het volgende:
De meesten zoeken juist niet iemand die spelletjes speelt, maar oke.
Ik ben te laatquote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef DKUp het volgende:
Haai
Voetballers met neusringen, gadverdamme.
Dat roepen ze ja, maar het spel hoort erbij.quote:Op maandag 14 november 2022 19:30 schreef Joop_W het volgende:
De meesten zoeken juist niet iemand die spelletjes speelt, maar oke.
quote:
Jaaaaaaquote:
Wel beter dan het uitschot uit het zuidenquote:Op maandag 14 november 2022 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De trui over overhemd combinatie
Dat scheelt natuurlijk wel strijkenquote:Op maandag 14 november 2022 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De trui over overhemd combinatie
Minder slecht zou ik het noemen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel beter dan het uitschot uit het zuiden
Ah ja, ik ben dan ook een pretentieuze OSM trut.quote:Op maandag 14 november 2022 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Minder slecht zou ik het noemen.
Wanneer ben je nou eigenlijk OSM en wanneer niet, ik krijg de vinger er nog niet achter.quote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben dan ook een pretentieuze OSM trut.
Als je kotst op aso en wat eisen hebt, basis fatsoen en dan net wat meerquote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wanneer ben je nou eigenlijk OSM en wanneer niet, ik krijg de vinger er nog niet achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |