Als ze Emily had geheten was ze nu medewerker crediteurenadministratie bij een uitzendbureau en had ze een kort kapsel en een Happy Home bordje boven haar IKEA bankstel waar haar uitgekakte man liggend chips zit te eten terwijl hij Europa Cup kijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geef je kind dan ook een fatsoenlijke naam
bedoel je niet zittend liggen tekenen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Emmely kan wel liggend zitten tekenen…
Kan ook nog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bedoel je niet zittend liggen tekenen?
Ik heb t idee dat Metallica inmiddels met 800 nrs de top 100 bezet. Alles van ze lijkt de afgelopen jaren te stijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Pastor of Muppets wordt ook gewoon top 20 dit jaar hè? Daar hoefde niet eens iemand voor dood. Maar ja nog altijd Muppets wel nog liever dan Smurfen eigenlijk.
De Metallica-dichtheid in de laatste 30 uur zou iets minder kunnen, maar dit 2022 is niet dat jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat Metallica inmiddels met 800 nrs de top 100 bezet. Alles van ze lijkt de afgelopen jaren te stijgen.
Hun stempubliek is vrij fanatiek. En het is ook een band die bij stemmers uit de prostaatclub best populair is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat Metallica inmiddels met 800 nrs de top 100 bezet. Alles van ze lijkt de afgelopen jaren te stijgen.
See Emmely Play?quote:
Metalfans zijn nu eenmaal vrij trouwe lijstjesstemmers. En dan heb je inderdaad de achterhoekers nog. En de boeren. En nog wat snobs die van harde gitaren houden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hun stempubliek is vrij fanatiek. En het is ook een band die bij stemmers uit de prostaatclub best populair is.
Klinkt, zoals jaarlijks, buitengewoon aanlokkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
nachtelijke avontuurtjes met Rick van Velthuysen en Jeroen van Inkel
Wat? Disrespect voor Eddie Munsonquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Pastor of Muppets wordt ook gewoon top 20 dit jaar hè? Daar hoefde niet eens iemand voor dood. Maar ja nog altijd Muppets wel nog liever dan Smurfen eigenlijk.
Dan krijgt Earth & Fire - Seasons een dubbele bonus?quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat nu, als George Kooymans de komende 2 weken zou gaan hemelen?
Ik ben nog steeds niet over die scène heenquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat? Disrespect voor Eddie Munson
Ok01quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over die scène heen
Pippenquote:
Is dat de broer van Charles? Ik wil best op Beach Boys stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat? Disrespect voor Eddie Munson
Ik woon vier hoog. Het is hier heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie een beetje 11 november in de buurt? Het is hier komen en gaan. Mandarijntjes gaan harder dan Mars en Twix.
4 Keer is er aangebeld, 4 keer ben ik niet opgestaan…quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie een beetje 11 november in de buurt? Het is hier komen en gaan. Mandarijntjes gaan harder dan Mars en Twix.
Hier is het gewoon 11-11, ik geloof dat er wel ergens wat te doen is en dat de nieuwe prins gekozen wordt, maar dat is gelukkig niet te dichtbijquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
Its a one way wind richting 20x de catsquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:52 schreef TLC het volgende:
Vanaf maandag eerst de Evergreen lijst op Radio 5
24x zelfsquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Its a one way wind richting 20x de cats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |