Isaac.quote:
Dat zeg ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey en Kim deel 2 - 10 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je weet wie het post.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
Als je de beloning ziet dan weet je in principe dat of de manager of de suikeroom erachter zit![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan er niet omheen, jouw hoofd staat zelfs in smileys??
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan er niet omheen, jouw hoofd staat zelfs in smileys??
Slim van Jappie want zo blijft de wijn veilig verborgenquote:
Hebben ze nog veel wijn gedronken vandaag?quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slim van Jappie want zo blijft de wijn veilig verborgen
Het blijft me verbazen dat mensen tegen haar leeglopen alsof het een normale zaak isquote:
Is mijn sitequote:Op vrijdag 11 november 2022 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ey in jouw post staat een link naar smileys, das handig
Ik vind het jammer dat ze haar zo klein houden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat mensen tegen haar leeglopen alsof het een normale zaak is
quote:
Leila is soms wat vreemd maar best okayquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat mensen tegen haar leeglopen alsof het een normale zaak is
Lijkt me een prime type om mee op stap te gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Leila is soms wat vreemd maar best okay
Haha dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een prime type om mee op stap te gaan.
Sluit niet uit dat ze het bewust doet om contact met mensen te makenquote:
????quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:HappyCharly is smiley`s aan het kijken.
Of om contact met de slangen te vermijden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat ze het bewust doet om contact met mensen te maken
quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat ze het bewust doet om contact met mensen te maken
Van iedereen daar in die loods heb ik het minst met Leilaquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of om contact met de slangen te vermijden.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu echt weg, tot 1800 uur staat online, welterusten ...
Ik luister naar de borstklopperij van Berend, vermoeiend, Maar Leila vindt het leuk dus prima.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
@:HappyCharly is smiley`s aan het kijken.
Kenzi.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van iedereen daar in die loods heb ik het minst met Leila
trusten!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was het een beetje te doen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie een mention en ik kom aandraven, zo ben ik, volgzaam. Kim K is er niks bij.quote:
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van iedereen daar in die loods heb ik het minst met Leila
Goffer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie een mention en ik kom aandraven, zo ben ik, volgzaam. Kim K is er niks bij.
We noemen EEN Isaacquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.
Trusten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
Genoeg Berend verhalen, slapen skatties![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
Genoeg Berend verhalen, slapen skatties![]()
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohnee, er zijn er die veel erger zijn.
getver, dat zag ik voor mequote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!
Leila snijdt de strot van haar vriendin Mora nog door als het moet
Zie ik toch net even anders.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erger in welke zin? Daarstraks zelfs nog vermaakt met Esther!
Leila snijdt de strot van haar vriendin Mora nog door als het moet
Het is dan ook een slangenkuil dus als slang zit je daar dan goedquote:
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ik toch net even anders.
Mora beperkt haar enorm.Dat merk je aan de ruzies die ze hebben.
Precies dit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.
Mora beperkt ook Rupi. Slaapkamerwissel dus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ik toch net even anders.
Mora beperkt haar enorm.Dat merk je aan de ruzies die ze hebben.
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora beperkt ook Rupi. Slaapkamerwissel dus.
Precies ditquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.
*buiging maakt*quote:
Ben het ermee eens maar dat staat los van wat ik van haar denkquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila voelt zich altijd een soort tweederangs vriend, leuk als het nodig is maar ook zo snel weer geparkeerd. Niet netjes van Mora (en gang). Ik snap haar frustratie wel.
Elimineer Rupi en die drie hebben een probleemquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mora en Rupi regeren over Imi en Leila.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Elimineer Rupi en die drie hebben een probleem
Liever niet want Rupert is een character en dat maakt zo'n programquote:
Die psych is soms zelfs in beeld kwam ik van de week achter.Best wel grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef HappyCharly het volgende:
Die psycholoog die voor de uitzendingen een voice overtje doet, mag wel even meelezen op Fok. Wij kijken zoveel en hebben die mensen helemaal geanalyseerd. Kan hij/ zij zo kiezen welke mening t wordt
Dan spartelen ze.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Elimineer Rupi en die drie hebben een probleem
gemist nog. Is dat ook 1 van de psychs waar ze mee praten achter?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die psych is soms zelfs in beeld kwam ik van de week achter.Best wel grappig.
Denk het niet,deze maakte een analyse over de bingo tijdens het Centraal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gemist nog. Is dat ook 1 van de psychs waar ze mee praten achter?
Berend zat de vorige keer ook al drie uur met Leila over zichzelf te lullenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
Sowieso wel tijd voor een eliminatie.
En dat Berend stopt met praten. Het is best vermakelijk maar werkelijk, alleeeeeeeen maar zenden. Het gaat alleen maar over hem, al een uur.
Er moet iemand weg, Liefst medium high profile. Iemand als laila zorgt nog niet voor een deuk in een pakje boter want lullig gezegd stond ze toch al onderaan de voedselketen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Liever niet want Rupert is een character en dat maakt zo'n program
Zij lijkt het wel prima te vinden. Ik vind het toch raar. Weet Berend ook maar iets over Laila, is hij geinteresseerd? Nee hij wil gewoon lekker vertellen hoe geweldig hij is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zat de vorige keer ook al drie uur met Leila over zichzelf te lullen
Ik vind dat heerlijk.Als iemand mij vraagt: Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
Sowieso wel tijd voor een eliminatie.
En dat Berend stopt met praten. Het is best vermakelijk maar werkelijk, alleeeeeeeen maar zenden. Het gaat alleen maar over hem, al een uur.
Precies!quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zij lijkt het wel prima te vinden. Ik vind het toch raar. Weet Berend ook maar iets over Laila, is hij geinteresseerd? Nee hij wil gewoon lekker vertellen hoe geweldig hij is.
Ja Bro.quote:
Morgen is er een eliminatie. Alicia heeft de meeste stemmen en moet met GJ naar bed. En dat gaat ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er moet iemand weg, Liefst medium high profile. Iemand als laila zorgt nog niet voor een deuk in een pakje boter want lullig gezegd stond ze toch al onderaan de voedselketen.
wel sterke verhalen ....quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
berend is niet geïnteresseerd in Laila wel?
wat?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen is er een eliminatie. Alicia heeft de meeste stemmen en moet met GJ naar bed. En dat gaat ze niet doen denk ik.
Laat dat meisje niet zo schrikken.quote:
Die plakken nog meer aan elkaar dan een Siamese tweelingquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat dat meisje niet zo schrikken.
Zeker kan ze dat. En goed kunnen luisteren vind ik ook belangrijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leila kan goed "luisteren", een mooie eigenschap. Berend voelt zich eindelijk wat beter. "Er is een gebrek aan mensen die luisteren kunnen." Een quote van een dierbare van me.
300%quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker kan ze dat. En goed kunnen luisteren vind ik ook belangrijk.
Maar ik ken dit soort mannen. Dat je na een heeeele tijd ineens denkt. Ik weet alles van jou, jij voelt je top want gehoord en bevestigd door mij. En jij weet niks van mij. Totaal inwisselbaar. Niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Leila kan goed "luisteren", een mooie eigenschap. Berend voelt zich eindelijk wat beter. "Er is een gebrek aan mensen die luisteren kunnen." Een quote van een dierbare van me.
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooienquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
berend is niet geïnteresseerd in Laila wel?
Was ook een open vraag. Ik denk eigenlijk dat Berend geen enkele vrouw uit zijn bed gooit..quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooien
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zie ik niet zo snel Leila uit zijn bed gooien
Denk wel dat ie een grens heeft zoals Maddy of Mora maar zeker ben ik daar natuurlijk niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was ook een open vraag. Ik denk eigenlijk dat Berend geen enkele vrouw uit zijn bed gooit..
Ja oke, als ze echt een stuk ouder zijn. Maar gewoon iedereen een beetje in zijn leeftijdsrange...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk wel dat ie een grens heeft zoals Maddy of Mora maar zeker ben ik daar natuurlijk niet van
Dan gaan ze maar op de grond op twee matrassenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.
feitelijk is dat niet gooienquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer omdraaien en ze ligt op de grond.
Point taken.quote:
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.quote:
Was lief bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.
Is een act. Zo onzeker als het maar kan zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou het charmant vinden als Berend ook eens iets kwetsbaars laat zien. Altijd zo vol van zichzelf, zoveel mening, dingen moeten op zijn manier. Is alles perfect, nergens onzeker over?
Wil je dat het tegeltje weggaat?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wow, is van mijn papa die dat had geschreven in mijn poezie album. Veel te persoonlijk en door.
Haal ik het weg.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je dat het tegeltje weggaat?
Die horen hier sowieso nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee is ok. Heb FF al een dm gestuurd. Goed bedoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard, deeks. Dat weet ik wel. Maar ik wil graag dat hij dat doorbreekt zodat we een iets puurdere versie zien. En ik niet uren naar geblaat hoef te luisterenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is een act. Zo onzeker als het maar kan zijn.
Oke, wil niet dat je je rot voelt. FF bedoelde het volgens mij ook goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is ok. Heb FF al een dm gestuurd. Goed bedoeld.
Berend heeft sowieso wat issues. Gaan we die horen ooit?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard, deeks. Dat weet ik wel. Maar ik wil graag dat hij dat doorbreekt zodat we een iets puurdere versie zien. En ik niet uren naar geblaat hoef te luisteren
Misschien kan FF tegeltjes maken met quotes van de bewoners?quote:
Zoveel zijn dat er niet eens als ik even hardop nadenk want dan kom je al snel bij Babs, Eunice, Wendy of Leilaquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja oke, als ze echt een stuk ouder zijn. Maar gewoon iedereen een beetje in zijn leeftijdsrange...
Zet maar een TR.quote:
Mora gaan of blijven?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op Maddy en Mora.
Ik zou dan voor Mora gaan.
Doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kan FF tegeltjes maken met quotes van de bewoners?
Wat is een TR?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet maar een TR.
Heb er maar 1400 in de COS geplaatst.
Topic Report.Mootie kan dat heel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is een TR?
Ontopic: berend is eindelijk gestopt en nu gaan ze naar bed
Maar why? En wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Topic Report.Mootie kan dat heel goed.
Als je het ergens niet mee eens bent wat een ander post zet je een TR,dan gaan de MODS kijken of er actie moet komen.En kan diegene zelfs een ban krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar why? En wat gebeurt er dan?
ontopic: Ruben en Mexx zijn ook wakker en lezen met leila en berend de muur
Denk dat Alies het wint, want die rijdt na haar afscheid langs de Mac/...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jammie, ik weet waar ze zijn verstopt dus ik heb een big mac verdiend
Ohno.. Hoe weet je dan wat wel en niet mag? Ik wil geen banquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je het ergens niet mee eens bent wat een ander post zet je een TR,dan gaan de MODS kijken of er actie moet komen.En kan diegene zelfs een ban krijgen.
Dat is wel de meest desolate Mac in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Alies het wint, want die rijdt na haar afscheid langs de Mac/...
Jij krijgt ook geen ban.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohno.. Hoe weet je dan wat wel en niet mag? Ik wil geen ban![]()
Ontopic: Berend gaat nog even douchen
Werd tijd ... want volgens velen zou ie dat nooit doenquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meestal krijg je eerst een waarschuwing zoals ik vanochtend.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
Berend heeft ook een bijzondere houding/ loopje. Is niet zijn gewicht.
Almere toch ergens ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel de meest desolate Mac in Nederland.
Haha dat heb ik opgezocht. Komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.
Nee dit loopje had hij al toen hij binnenkwamquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt door de kristallen in zijn evenwichtsorgaan.
Nee boven bij kantoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben enDedi in de wasruimte om 2 uur snachts..
Het loopje van Maddy weleens gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dit loopje had hij al toen hij binnenkwam
waarom kreeg je dan een waarschuwing? So many questions..quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Meestal krijg je eerst een waarschuwing zoals ik vanochtend.
OT: Hoezo zijn er ineens nog zoveel mensen wakker.
jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het loopje van Maddy weleens gezien?
Bij haar lijken de kristallen ergens anders te zitten.quote:
Wat deed ie dan>?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
KOM FEBOen 10K voor Ruben ... gewoon omdat het kan
Aan de deur van het kantoor friemelen.quote:
Je ziet de streams toch?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
is nog jemand wakker of typen julie
nur zo?
Ik benoemde een user, not done dus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom kreeg je dan een waarschuwing? So many questions..
Ontopic: Geen idee, maar nu ze de muur hebben gelezen gaan er al een paar zoeken
Daar denk jij dan weer aan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:51 schreef HappyCharly het volgende:
Trouwens, in dat hoekje achter de was.. daar kunnen ze vozen
Ja ... Ruben waagt zn leven in de loodsquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
is nog jemand wakker of typen julie
nur zo?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ruben waagt zn leven in de loods
Ik denk in het algemeen belang. Dit was een vraag van meerdere stelletjes daar. Ik probeer het idee telepathisch door te sturen.quote:
daar stond Djedi laatst zonder onderbroekje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
So hey Ruben wilt naar beneden vallen of zo.
Hij denkt de held uit te hangen .... maar Djedi liep daar al eerder zonder slipquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
So hey Ruben wilt naar beneden vallen of zo.
deze kutvent kijk je nu ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ruben waagt zn leven in de loods
Zeker welquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:55 schreef Kakadylo het volgende:
Het is mens eigen om meteen te gaan zoeken omdat je je niet kunt inhouden maar Isaac komt natuurlijk ook niet uit een ei
Interessant wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:55 schreef Kakadylo het volgende:
Het is mens eigen om meteen te gaan zoeken omdat je je niet kunt inhouden maar Isaac heeft wel zo'n twee keer nagedacht
quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
Stel ze vinden het nu ... dan missen ze wel het Big-Mac menu... want dat is pas om 11 uuur
Bijna.quote:
Ja en dan zou Isaac het ook nog zo draaien dat mensen boos op Djedi worden dat de verrassing nu verpest is en dat Isaac alleen maar lol voor de bewoners wilde. Zo'n slang is het wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
Stel ze vinden het nu ... dan missen ze wel het Big-Mac menu... want dat is pas om 11 uuur
Ja maar wat zei de cam ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
Djedi heeft een tip gehad van de febo want ineens vraagt ze of ze in de buurt zit.
Dat scheelde nog geen 20cm.quote:
Hahaha, Zoë had vanmiddag ook zo een mooie verspreking.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben: Ima weet ervan, die probeerde me nog waar te schuwen
Waar te schuwen ja? Echt?
Alles voor een Big Mac ... maar ja wat ik al zeiquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben ineens vol energie overal opklimmen Is hij stiekem een nachtmens? Nog nooit met zoveel energie gezien
Vanwege de bladeren die ze er net nog aan toe hebben gevoegdquote:
Dat zou een leuke zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Geniaal. Berend wil het vinden en dan op een nieuwe plek verstoppen!![]()
Oh jee, de NIET toppers weer over de zeik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:05 schreef Kakadylo het volgende:
Die lamlullen verpesten op deze manier een groepsactiviteit
Jij was niet de enigequote:Op vrijdag 11 november 2022 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zat aan de kussens van De bank en ik hield mijn adem in
niet te lang hčquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zat aan de kussens van De bank en ik hield mijn adem in
morgen delen we die uit ... altijd op vrijdagmiddag voor de borrelquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
Mag dit allemaal wel? Waar blijven de (gele) kaarten?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
Mag dit allemaal wel? Waar blijven de (gele) kaarten?![]()
Stiekem zeker.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ruben ineens vol energie overal opklimmen Is hij stiekem een nachtmens? Nog nooit met zoveel energie gezien
Zie het niet gebeuren maar gun het ze van hartequote:Op vrijdag 11 november 2022 02:10 schreef chufi het volgende:
Berend kijkt toch wel met interresse soms naar Leilah ...
Vriendschappelijk is ook ok.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
Denk alleen dat Leila echt niet op hem valt
Berend checkt de kachel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:14 schreef Kakadylo het volgende:
Ruben is zelfs al aan het demonteren
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:18 schreef HappyCharly het volgende:
ik val bijna in slaap dus ik ben er vandoor.![]()
have fun met de streams. In dit tempo vinden ze de spellen misschien wel
Ze was zo dichtbij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:19 schreef Kakadylo het volgende:
Mensen denken vaak te ingewikkeld na terwijl je juist simpel moet blijven redeneren
Ik draag een kogelwerend vest.quote:
Nee,alles op centrale plekken neergelegd.En de hottub is kapoet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:24 schreef chufi het volgende:
Gericht zoeken .... is er trouwens weer hout aangevuld?
IK wil kaarten GVD.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zie nou maar eens te stoppen met je hongerlust
Ja dat zag ik van de week idd, maar volgens mij is het weer redelijk aangevuld ..quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,alles op centrale plekken neergelegd.En de hottub is kapoet.
@Soulravenquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola Soul !! wil je kaarten of ga ik patiencen
zou lachen zijn geweest dat het scherm aan zou hebben gestaan , met het bedrag van huishooudgeld .. minus 666 Īquote:
Je krijgt de groetjes.quote:
Ben het iig vergeten als het wel zo was ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij noemde haar toch laatst een omgebouwde?
Er staat een disclaimer dat het daar niet ligt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:37 schreef Kakadylo het volgende:
Als zij denken dat het de manager is dan had het ook in het boodschappenvak kunnen staan waar zij niet mogen komen
Nee doel op buiten waar ze arriverenquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat een disclaimer dat het daar niet ligt.
De sluis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee doel op buiten waar ze arriveren
Daar zou je ze tijdelijk gelegd kunnen hebben om vervolgens vroeg op te staanquote:
das dus juist verdacht ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat een disclaimer dat het daar niet ligt.
Nee gewoon eerlijkheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Onder bankje rookruimte.quote:
Anders zet je het er niet opquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja omdat wij weten waar het ligt ...
Geen krant morgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen gaan ze nog de halve nacht de code proberen te kraken
Er zijn nu geen andere mannen bij,hij is Alphaquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:47 schreef chufi het volgende:
Tering wat een gebiedende wijs van die Ruben ... ga lekker op je houten bordje schrijven
Berend ook al naar bed ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn nu geen andere mannen bij,hij is Alpha
Speelkaarten en spelletjes.quote:
Ah ok. Ik wist niet eens dat dat verstopt wasquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De verstopte spellen zoals de kaarten en zo....
Het zweet zit ondertussen in z'n bilnaad dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 02:55 schreef Was-beer het volgende:
Leuk om Berend ook weer wat actiever te zien
Goed voor zijn gezondheid lekker in de nacht bezig zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:55 schreef Was-beer het volgende:
Leuk om Berend ook weer wat actiever te zien
En 10 salto`s.quote:Op vrijdag 11 november 2022 02:57 schreef Kakadylo het volgende:
Een volgende keer moet Berend dus gewoon over die muur
Ze is er toe in staat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
Als Djedi slim is dan gaat ze zometeen gelijk even warm douchen
eem uurtje of 2quote:Op vrijdag 11 november 2022 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
Als Djedi slim is dan gaat ze zometeen gelijk even warm douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |