SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Afschieten.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:06 schreef Starhopper het volgende:
Wat een genot! Dikke paniek bij de Russen
quote:
Dat schijnt een Russische hobby te zijn, toevallig net vandaag een stukje gezien waarin werd besproken dat Stalin veel hoge officieren had vermoord en dat Hitler eigenlijk alleen Rommel heeft laten executeren.quote:
Het is niet eeeeerlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wel erg naïef van de Russen dat ze dachten dat ze na Ilovaisk een veilige aftocht zouden krijgen
Boo(n)tje komt om zijn loontje? Een paar dagen geleden sloopten de Russen nog boten in Cherson, die hadden ze nu goed kunnen gebruiken:quote:
Dumbkirkquote:Op donderdag 10 november 2022 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wel erg naïef van de Russen dat ze dachten dat ze na Ilovaisk een veilige aftocht zouden krijgen
Als dit zou kloppen dan is Vladje zijn leven ook niet meer zo zeker. Kan me niet voorstellen dat hij er mee weg komt als het zo'n schandelijk verlies wordt.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:18 schreef xpompompomx het volgende:
Oei, dan ben je kurkdroog anaal genomen door ome Vlad zeg.
Als mijn Google maps klopt ligt Henichesk zo'n beetje naast de Krim, dan kunnen de spoorlijnen en wegen van de Krim richting Marioepol en Melitopol ook platgegooid worden.quote:
Ja klopt.. En dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als mijn Google maps klopt ligt Henichesk zo'n beetje naast de Krim, dan kunnen de spoorlijnen en wegen van de Krim richting Marioepol en Melitopol ook platgegooid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |