Oppervlakkig setjequote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zei het gister al, maar als je KimD en Jeff hoort praten hebben ze nooit een gesprek dat iets dieper gaat..
die klopt niequote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zei het gister al, maar als je KimD en Jeff hoort praten hebben ze nooit een gesprek dat iets dieper gaat..
tja zeg het maarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom geen Jappie en Wanda op stream .. en wel deze onzin?
Dank, die screenshot ik even. Zit altijd op telefoon streams op iPad en dacht dat het veel meer voeten in de aarde had dan dat hahaquote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
@:Sociologica
als je klikt op open nieuw deel
de titel weghaalt
en wat tussen [ ] staat laat staan
komt het de volgende keer helemaal goed
Die gesprekken hebben ze waarschijnlijk in bed als je ze niet kunt verstaan onder en tussen de lakens zoals zovaakquote:Op donderdag 10 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
ow zoquote:Op donderdag 10 november 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimD zei het ... ik heb het zelf ook nog niet echt gehoord sinds ze 'samen' zijn.
Dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die gesprekken hebben ze waarschijnlijk in bed als je ze niet kunt verstaan onder en tussen de lakens zoals zovaak
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel , heeft ze vaker gezegd
Wij betalen en zij bepalenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja zeg het maar
FEBO doet graag streamertje plagen
Nee , ze heeft dat zelf ook gezegd over hun contactquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |