Daar tegenover staan inmiddels 458 likes!quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:20 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland krijgt er flink van langs op Twitter.
Ja, erg netjes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar tegenover staan inmiddels 458 likes!
Ah, je verspreidt dus ook al plaatjes van je lul naar vrouwen.quote:
Een lekkere zuurkoolschotel!quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep, hoef alleen maar ff op te warmen, genot.
Rendangquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep, hoef alleen maar ff op te warmen, genot.
Andijviequote:Op vrijdag 11 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebruikt worden door voetbalzone gun je daarentegen niemand extra likes of nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
Al heeft hij wel 390 likes inmiddels, dat is natuurlijk veel belangrijker.
quote:
Schrijven die eigenlijk al zelf dingen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebruikt worden door voetbalzone gun je daarentegen niemand extra likes of niet
Knippen vi artikel op zodat ze 5 "artikelen" hebben uit slechts 1x plagiaat toch?quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Schrijven die eigenlijk al zelf dingen?
Ik kijk er eigenlijk ook nooit, ik heb alleen een tijd terug weleens gezien dat journalisten boos waren dat al hun stukjes gejat werden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knippen vi artikel op zodat ze 5 "artikelen" hebben uit slechts 1x plagiaat toch?
Nooit bezocht die site zelfs vroeger niet.
Langsquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:20 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland krijgt er flink van langs op Twitter.
Boerenkool, gister gemaakt om vandaag op te warmen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opgebakken nasi.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@GGMM wil graag weten of je dit eet met spekjes en worstquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boerenkool, gister gemaakt om vandaag op te warmen.
Spekloos.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:ggmm wil graag weten of je dit eet met spekjes en worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |