Ik zou ook niet weten waarom ik dat zou willen. Schiet ik weinig mee op.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met zo een instelling kom je ook niet aan de bak bij de big 4
De grote vraag is natuurlijk: wat zit er in het pakje?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf bedrijf dat Trunkrs. Eerst teasen dat je er bijna bent en dan niet afleveren
Een lamp. @Lenny_leonardquote:Op donderdag 10 november 2022 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk: wat zit er in het pakje?
Same. Nooit weer.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:32 schreef KingRoland het volgende:
heb nog nooit van trunkrs gehoord
Darkmode, strijder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 510 2/6
🟨🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 306 6/6
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
⬛🟨⬛🟨🟩🟨
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Fjiew
Zie het niet gebeuren voor het weekend en erna eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Schreuder al exit?
Dit is wel erg slecht. Ik eis dat je morgen beter je best doet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:56 schreef Speedfight het volgende:
En hier praten we niet over:
Woordle6 306 X/6
Goed zo, we willen verdere tragedies als @MC-M voorkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is wel erg slecht. Ik eis dat je morgen beter je best doet.
Wie is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed zo, we willen verdere tragedies als @:MC-M voorkomen.
Op naar Trustpilot!quote:Op donderdag 10 november 2022 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf bedrijf dat Trunkrs. Eerst teasen dat je er bijna bent en dan niet afleveren
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar Trustpilot!
Maar misschien was er een file door ongeluk en denken ze dat je na 22:00 niet meer opendoet/de bezorger krijgt geen overuren uitbetaald.
Zijn er eigenlijk ook van dit soort reviews over fok?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAN MAN MAN WAT EEN KUT BEDRIJF, GEWOON KUT BEDRIJF. WAT EEN KUT BEDRIJF, GEWOON KUT EN ANDERS NIKS
Over niet nader te noemen moderators en forum admins?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook van dit soort reviews over fok?
En een wandelaar!quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over niet nader te noemen moderators en forum admins?
Vaak is het meer een klachtenverzamelingssite, mensen bij wie alles goed ging nemen niet de moeite een review te schrijven. Maar aan de hoeveelheid slechte reviews binnen korte tijd kan je wel iets afleiden, die service bestaat niet eens landelijk of wel?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAN MAN MAN WAT EEN KUT BEDRIJF, GEWOON KUT BEDRIJF. WAT EEN KUT BEDRIJF, GEWOON KUT EN ANDERS NIKS
Geen idee, ken die hele bezorgdienst niet. Zal wel een prijsvechter zijn. Vanavond in de herkansing, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vaak is het meer een klachtenverzamelingssite, mensen bij wie alles goed ging nemen niet de moeite een review te schrijven. Maar aan de hoeveelheid slechte reviews binnen korte tijd kan je wel iets afleiden, die service bestaat niet eens landelijk of wel?
Niet zozeer prijsvechter maar bij avondbezorging heb je wel een paar die daarop inspringen want PostNL en DHL bezorgen niet in datzelfde tijdsvak.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, ken die hele bezorgdienst niet. Zal wel een prijsvechter zijn. Vanavond in de herkansing, ben benieuwdanders weer een avondje in het donker @:Lenny_leonard
Die review heb je zeker geschreven in de periode dat je geile foto's van @Charz kreeg?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Rambodirk probeert weer iets.
En faalt, zoals altijd, in het leven en waar ook niet, gigantisch.
(mijn review over FOK op Trustpilot was uiterst positief namelijk)
Check deze keurige marketeer @KingRolandquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet zozeer prijsvechter maar bij avondbezorging heb je wel een paar die daarop inspringen want PostNL en DHL bezorgen niet in datzelfde tijdsvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |