Komt wel goed hoor, ze zijn niet eng (weet ik nu)quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fokkers over de vloer, dat vind ik heel spannend. Straks val ik irl heel erg tegen of zo. Al is het een heel goede oefening voor memaar ach, loopt vast los en wordt gezellig
quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:01 schreef qltel het volgende:
Het was super om ze over de vloer te hebben. Erg gezellig!
Ik had het andere topic gewoon totaal gemist.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]was zeker gezellig!
@:rewimo wil je je pakketfoto wellicht ook hier delen? Dat vinden de topicvolgers wel leuk denk ik
Natuurlijk wil ik datquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]was zeker gezellig!
@:rewimo wil je je pakketfoto wellicht ook hier delen? Dat vinden de topicvolgers wel leuk denk ik
Wat gaaf, die kaasplank!quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik datIk ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
Noooooo! Gelukkig heb je ons gevonden!quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik had het andere topic gewoon totaal gemist.![]()
Deze dus: FHF / Roadtriptopic kerstpakketten Kapiteiniglo en Superkimmi
Gelukkig!quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik datIk ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
Speciaal verpakt in Duitse kleurenquote:
Ja de kaasboer moest echt uitleg krijgen hoe we het wilde hebben met die specifieke kleurtjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Speciaal verpakt in Duitse kleuren
Kan ik wel doen, maar ik weet niet of er dan weer een hikje ontstaat als dit deel vol is. Je zou dan een foutmelding kunnen krijgen dat je geen nieuw deel mag openen, omdat er nog een deel open is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Noooooo! Gelukkig heb je ons gevonden!
Kan je onze topics misschien reeksen?
Ja volgens mjj bedoelde ze dat laatste ook, maar stond het er een beetje onduidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, maar ik weet niet of er dan weer een hikje ontstaat als dit deel vol is. Je zou dan een foutmelding kunnen krijgen dat je geen nieuw deel mag openen, omdat er nog een deel open is.![]()
Overigens staan de roadtrip-topics van eerdere jaren ook niet in deze reeks. Ik zou ze wél met elkaar kunnen reeksen, dus al jullie Kerstpakkettenactie-roadtrips bij elkaar?
Met chcoladerozijnen erbij voor de chocolade&rozijnen-liefhebber-en-kaashater van het gezin.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat rare logo er op
quote:Op zondag 27 november 2022 08:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Met chcoladerozijnen erbij voor de chocolade&rozijnen-liefhebber-en-kaashater van het gezin.![]()
Maar niet alleen die kaasplank was gaaf, maar alles is gaaf! Wat we tot nu toe gezien hebben (wat ingepakt is, is nog steeds ingepakt, op 1 zeker pak na..) past enorm goed bij haar! Alsof de shoppers haar al jaren kennen..
En als toegift heb ik een aantal weken voorpret gehad..Heerlijk.
ik meen dat pak wat ik zelf wilde houdenquote:Op zondag 27 november 2022 08:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Met chcoladerozijnen erbij voor de chocolade&rozijnen-liefhebber-en-kaashater van het gezin.![]()
Maar niet alleen die kaasplank was gaaf, maar alles is gaaf! Wat we tot nu toe gezien hebben (wat ingepakt is, is nog steeds ingepakt, op 1 zeker pak na..) past enorm goed bij haar! Alsof de shoppers haar al jaren kennen..
En als toegift heb ik een aantal weken voorpret gehad..Heerlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 10:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]altijd leuk om te horen
![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat al is uitgepakt
Fijn als je eigen vrouw je vraag al beantwoord..quote:Op zondag 27 november 2022 10:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
ik meen dat pak wat ik zelf wilde houden
Gisteren hele dag gewerkt, dus ik loop achter zie ik!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:41 schreef superkimmi het volgende:
FHF / Roadtriptopic kerstpakketten Kapiteiniglo en Superkimmi
Daar issie dan
@KapiteinIglo had me daardoor zo nieuwsgierig gemaakt dat ik me gisteravond niet kon bedwingenquote:Op zondag 27 november 2022 10:26 schreef qltel het volgende:
Fijn als je eigen vrouw je vraag al beantwoord..Inderdaad, dat lange pak wat niet in de doos paste..
Afbeelding werkt niet bij mijquote:Op zondag 27 november 2022 12:32 schreef tanteklara het volgende:
Alles is al gekocht, nu nog inpakken, laten drogen.
https://postimg.cc/JDjmt6g0
Dan doe ik het verkeerd. Ik weet alleen niet hoe ik het anders moet doen. Ben aan het oefenen/uitzoeken.quote:
De link tussen [img ] en [/img ] tags plaatsen (zonder de spatie)quote:Op zondag 27 november 2022 12:44 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Dan doe ik het verkeerd. Ik weet alleen niet hoe ik het anders moet doen. Ben aan het oefenen/uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |