Groningen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmm.. waar gaan we heen…
riestevlaoj eten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmm.. waar gaan we heen…
Haha dat doen we alleen als we een rondleiding krijgen!quote:
Daar heb ik nou nooit lädt van bij henquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef superkimmi het volgende:
Wat een leuke ontvanger(s)!! We hebben heerlijk geluncht met zelfgebakken broodjes. Was supergezellig![]()
Edit: en een zelfgemaakte kerststol meegekregen, losse broodjes en 5kg walnoten uit eigen tuin. We vertrekken soms bijna met meer dan dat we komen brengen![]()
3 kilo, geen 5 kilo..quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef superkimmi het volgende:
Wat een leuke ontvanger(s)!! We hebben heerlijk geluncht met zelfgebakken broodjes. Was supergezellig![]()
Edit: en een zelfgemaakte kerststol meegekregen, losse broodjes en 5kg walnoten uit eigen tuin. We vertrekken soms bijna met meer dan dat we komen brengen![]()
Alweer een complot?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:43 schreef qltel het volgende:
[..]
3 kilo, geen 5 kilo..
En we vonden het ook erg gezellig om jullie op bezoek te hebben. Sowieso vinden we bezoek erg leuk.. (Alhoewel Rewimo iemand anders had verwacht..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Gunst, ik herken iets op die foto... het ziet er erg vaag bekend uit..quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:49 schreef superkimmi het volgende:
Nu kan ik de laatste foto ook wel plaatsen. We namen nog een afslagje bij Limburg![]()
[ link | afbeelding ]
En ze had weer niets door. Dat kostte dit jaar wel meer moeite dan vorig jaar.. Maar is weer gelukt..quote:
Ik had dolgraag een foto gezien van je bij het openen van de deurquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Grote verrassing omdat qltel me had wijsgemaakt dat we heel ander bezoek zouden krijgen En die persoon werkte uiteraard vrolijk mee om mij om de tuin te leiden (@DJMO )
Haha ja we hebben het nog over je gehadquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:47 schreef superkimmi het volgende:
Ja sorry he @:rewimo . Misschien toch maar een nieuwe afspraak maken met @:djmo
Ze liep niet eens mee om je te ontvangen.. Dus de verrassing kwam pas in de kamer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had dolgraag een foto gezien van je bij het openen van de deur
Kijk ik niet eens van op, ik denk eerder dat ze ons achterom had verwacht, ik ben immers kind aan huisquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze liep niet eens mee om je te ontvangen.. Dus de verrassing kwam pas in de kamer.
Ja echt wel. Er zitten pakjes bij die ik wel thuis kan brengen door te voelen, maar ook een stel waarvan ik geen idee heb wat het isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |