SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Die altijd weg als je hem nodig hebtquote:
Dus toen had je al geen verstand?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Vroeger was ik best een boefje bedenk ik me weer eens.
We woonden in een rijtjeshuis en ik sliep op zolder.
Met een dakkapel
Daar kan je heerlijk op zitten
Als het zonnetje lekker scheen zat ik daar dus op.
Muziek zo hard dat mijn maatje het kon horen, 2-3 straten verderop.
Was wel heftig haha.
Vreemd... ik hoor hem hier wel gewoon goed.quote:
Zeker.... en ik heb er al 2 keer op geantwoord.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
@:melting is mijn vraag aan u trouwens door gekomen? Nul haast enzo hoor, maar Fok! deed hier even een tijdje helemaal niks. Dus puur of je de vraag had gehad. Antwoord hoeft niet hoorMaar meer dat de vraag gesteld is. En niet dat die oneindig blijft liggen.
Ik ben zo aan het leren, haha.
Nee, het komt maar niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus toen had je al geen verstand?
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Waren ze een beetje onder invloed?
Hij ademt inderdaad nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, ademt Vout nog wel? Ik ben niet heel actief luisterend geweest, maar 11-11 is ehmm bijna.
Slaap wel!quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij ademt inderdaad nog wel.
Maar ben maar stil... straks wil hij binnenkort weer gaan draaien.
Sorry, de buuf is maar eens per jaar jarig…quote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Die altijd weg als je hem nodig hebt
Goedemorgen Tjoent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:27 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen Melting en livelinken de rest
Ik ben heel vaak vroeg maar ik meld me niet altijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 04:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Wat ben je vroeg?
Foei.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:29 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak vroeg maar ik meld me niet altijd![]()
sapperdeflapquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag lekkere appelflappen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Ik zou er een mijter als piek op zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef livelink het volgende:
Gisteren op kantoor heeft een afdeling de kerstboom al geplaatst. Dat vond ik toch wel wat overdreven.
Aanvullende tip voor @livelink:quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou er een mijter als piek op zetten.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:02 schreef just me het volgende:
Toch sneu dat 7 zonen nu zonder vader door het leven moeten
Zeg maar gewoon dat dát niet kan !quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:32 schreef livelink het volgende:
Het bespaart wel, zullen we maar zeggen.
Man, man, man…quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:31 schreef livelink het volgende:
Mijn man is een dictator! Ik en mijn zoon zijn thuis, hij is op kantoor. Ik vroeg me al af waarom ik het steeds kouder kreeg en zie ineens dat mijn verwarming automatisch is uitgeschakeld en het nu nog geen 17 graden is in het hele huis. We hebben sinds kort een slimme thermostaat en mijn man heeft zichzelf beheerder gemaakt. Zie ik nu dat de verwarming automatisch is uitgeschakeld omdat hij afwezig is. Heeft hij alleen zijn locatie laten delen waardoor het systeem denkt dat er niemand thuis is....
Sssst..... straks denken ze weer dat je bij mij binnen zit, @Tjoent .quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:54 schreef Tjoent het volgende:
Ze zijn inderdaad heerlijk! En nog warm zelfs![]()
Bedankt, Melting.
[ afbeelding ]
Na zo veel tijd sinds haar post denken we dat ze net een uurtje geleden vertrokken is…quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Sssst..... straks denken ze weer dat je bij mij binnen zit, @:Tjoent .
Vandaag dan wel een liedje zingen!quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:35 schreef Tjoent het volgende:
Nee hoor, maak je geen zorgen.. ik bel alleen aan bij mensen die dat niet leuk vinden ofwel waar ik hoogst ongewenst ben
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:35 schreef Tjoent het volgende:
Nee hoor, maak je geen zorgen.. ik bel alleen aan bij mensen die dat niet leuk vinden ofwel waar ik hoogst ongewenst ben
Ohja...quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaag dan wel een liedje zingen!
Die heb ik nog op cd single!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:31 schreef livelink het volgende:
Mijn man is een dictator! Ik en mijn zoon zijn thuis, hij is op kantoor. Ik vroeg me al af waarom ik het steeds kouder kreeg en zie ineens dat mijn verwarming automatisch is uitgeschakeld en het nu nog geen 17 graden is in het hele huis. We hebben sinds kort een slimme thermostaat en mijn man heeft zichzelf beheerder gemaakt. Zie ik nu dat de verwarming automatisch is uitgeschakeld omdat hij afwezig is. Heeft hij alleen zijn locatie laten delen waardoor het systeem denkt dat er niemand thuis is....
Ja, hij had het zich niet gerealiseerd. Hij had wel gezien dat de verwarming in huis overal uit stond, maar dacht dat ik het dus warm hadquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:57 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat dát niet kan !
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij had het zich niet gerealiseerd. Hij had wel gezien dat de verwarming in huis overal uit stond, maar dacht dat ik het dus warm had![]()
Het is al uitgezet.
Je hebt een roosteraar in huis, laat em er wat aan doenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo F1 kijken, dus helaas
Oh man, ik had dus gelijk he met mijn vermoeden over de roosters in de ramen in het nieuwe huis. Ze zitten dicht maar ik waai nog zowat van de bank
Die is inmiddels getransformeerd tot examenplanner, zo jammerquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een roosteraar in huis, laat em er wat aan doen
Opstaan en bewegen , je mag zelf bedenken wat ik draai.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:44 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat klaar zitten voor de disco
Dat is toch raar dan? Want triple glas denk ik?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo F1 kijken, dus helaas
Oh man, ik had dus gelijk he met mijn vermoeden over de roosters in de ramen in het nieuwe huis. Ze zitten dicht maar ik waai nog zowat van de bank
Ik gok op muziekquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opstaan en bewegen , je mag zelf bedenken wat ik draai.
Een soort van dan...
Dubbel glas, triple zou geen meerwaarde hebben omdat die stomme ouderwetse roosters in de ruit zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch raar dan? Want triple glas denk ik?
Ja, ik was/ben er.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je bent er wel.
Wist het niet zeker...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is uit de periode dat alles van een soort van house deuntje moest worden voorzien.quote:
Gaat dit leiden tot smurfenhousequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is uit de periode dat alles van een soort van house deuntje moest worden voorzien.
Komt door Vader Bram vandaag...
"De Rode Schoentjes" *boenk boenk*quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is uit de periode dat alles van een soort van house deuntje moest worden voorzien.
Komt door Vader Bram vandaag...
Tot je er blauw van ziet!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat dit leiden tot smurfenhouse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Nee, dat doen we maar niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat dit leiden tot smurfenhouse
Dj_Vout_Master?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doen we maar niet.
Tenzij er liefhebbers voor zijn...
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat doen we maar niet.
Tenzij er liefhebbers voor zijn...
Zeker...quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Lukt het je iets van Ace of Base er in te mixen?
Ik ken het wel, jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
dE BEKENDE HITS ZIJN EEN STUK LANGZAMER, DUS EVEN KIJKEN WAT IK DAAR MEE KAN, MAAR DIT I OOK aCE oF bSE MET fASHION pARTY...
[ afbeelding ]
Ja, heeft het wel wat van weg inderdaad. Ik heb het album Happy Nation waar deze ook op staat volgens mij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me aan de KLF denken, dus...
Gelukkig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heeft het wel wat van weg inderdaad. Ik heb het album Happy Nation waar deze ook op staat volgens mij.
Dit vind ik best lekker, eigenlijk.quote:
Het is een niet zo heel bekende track van Madonna, waar het nummer 'Im Nin Alu' van Ofrah Haza in verwerkt zit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik best lekker, eigenlijk.
Hier had ik een single van zelfsquote:
Veel plezier daar op het eilandquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog een ongeveer een kwartiertje stoom afblazen en dan wegwezen en inpakken...
Ga je niet naar Curacao dan?quote:
Dat sowieso niet, we gaan naar Aruba.quote:
Laat mij gewoon even lekker in de war zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, we gaan naar Aruba.
Maar pas volgende mand. Nu eerste even een lang weekend België...
Zegt me niets, maar veel plezier...quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef Fogel het volgende:
Morgen ga ik naar een concert van Highasakite
https://www.highasakite.no/quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar veel plezier...
quote:20:01 : Donna Summer - I Don't Wanna Get Hurt (12in)
20:08 : Rocco & The Garnations - Marina
20:11 : Hepie & Hepie - Send Me The Pillow
20:14 : Miggy - Annie Hou Jij Me Tassie Effe Vast
20:17 : Mr. Lee - Get Busy (Club Mix)
20:22 : Mister Mixi & Skinny Scotty - I Can Handle It (def mix)
20:26 : Technotronic - Get Up! (Before The Night Is Over) (Def Mix)
20:32 : Haddaway - What Is Love
20:36 : Ace Of Base - Fashion Party
20:39 : The Klf - What Time Is Love (Techno Slam Mix)
20:41 : KLF - What Time Is Love (Original Mix)
20:43 : Faithless - Insomnia (DJ Mast Crunk VS Electro Remix)
20:46 : Level 42 - Running in The Family (12in)
20:50 : Madonna - Isaac (Bit Error Vocal Mix)
20:58 : Snap - Rhythm Is A Dancer (12' Mix)
21:03 : 2 Unlimited - Workaholic
21:07 : Corona - The Rhythm of the Night (R.B.X. Euro Mix)
21:11 : Army Of Lovers - Crucified (The Nuzak Remix)
21:16 : Culture Beat - No Deeper Meaning (Club Mix)
21:19 : 2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone (Club Mix)
21:23 : Capella - U Got 2 Know
21:28 : Klatch - Oh Boy
21:32 : Quadrophonia - Quadrophonia (Extended Mix)
21:37 : T99 - Anasthasia (Perc & Truss Edit)
21:40 : Westbam - Hold Me Back (Ultimate Mix)
21:44 : Dr. Baker - Kaos (Original German Sausage Mix)
21:48 : Westbam - Mayday Anthem
Dank u, was lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
De laatste van vanovond, leuk dat je mee dee...
[..]
Het naderen van het einde was aangekondigd…quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
Je laat ons gewoon in de steek middenin een mayday?![]()
Toch bedankt hoor!
Ik was even niet meer aan het meelezen. Zat helemaal in de muziekflow.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het naderen van het einde was aangekondigd…
Goedemorgen.quote:
Nee joh, we hebben vannacht in het nieuwe huis geslapen omdat er om 7 uur een klusjesman de kasten kwam monteren. Dus druk aan de slag vandaag. Rustdagjes zijn in de kerstvakantie, denk ikquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben vannacht in het nieuwe huis geslapen omdat er om 7 uur een klusjesman de kasten kwam monteren. Dus druk aan de slag vandaag. Rustdagjes zijn in de kerstvakantie, denk ik
Och jee. En zo heb je weer het huis vol. Ze zullen vast wel stuiteren vanwege de Sint.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:59 schreef just me het volgende:
En nu heeft Junior Corona, is alleen verkouden maar toch vervelend. Hij zou morgen met de jongens hierkomen maar dat kan dus niet doorgaan. Oh zei Merel in dat geval.... kom ik gezellig met de kinderen logeren![]()
Ze komen pas eind van de middag maar zullen zeker wel stuiteren, de Sint komt morgenmiddag in H'sum aan en daar willen ze dan gaan kijken. Ik kijk lekker rustig naar de tv straksquote:Op zaterdag 12 november 2022 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och jee. En zo heb je weer het huis vol. Ze zullen vast wel stuiteren vanwege de Sint.
Ik ben de keuken aan het schoonmaken
Gezellig hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:59 schreef just me het volgende:
En nu heeft Junior Corona, is alleen verkouden maar toch vervelend. Hij zou morgen met de jongens hierkomen maar dat kan dus niet doorgaan. Oh zei Merel in dat geval.... kom ik gezellig met de kinderen logeren![]()
ik kan dus niet luisterenquote:
Goedemorgen.quote:
Voorlopig laatste keer?quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Klusjesman is een druk pratend type, maar hij werkt hard door, Symph is maar weer eens richting stort
Hij denk gewoon dat jullie slecht horen, omdat jullie niet luisteren naar zijn verhaal.quote:
Zijn verhaal gaat maar door en door en via zijweggetjes weer terug naar de omweg etc etcquote:Op zaterdag 12 november 2022 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij denk gewoon dat jullie slecht horen, omdat jullie niet luisteren naar zijn verhaal.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn verhaal gaat maar door en door en via zijweggetjes weer terug naar de omweg etc etc
quote:
Ja, woensdag op de terugweg nog een keer en dan tzt de buuf met grote auto even lief aankijken, want er staat een grote doos vol zooi die niet in onze auto pastquote:Op zaterdag 12 november 2022 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Voorlopig laatste keer?
Nice! Have funquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Stilleven in Mechelen...
[ afbeelding ]
Het plein doet me wat denken aan Delftquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Stilleven in Mechelen...
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht net just me ook al gezien te hebben…quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het plein doet me wat denken aan Delft
Veel plezier en eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 12 november 2022 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik dacht net just me ook al gezien te hebben…![]()
Maar inderdaad, net als in alle grote steden in België hebben ze hier diverse grote pleinen met daaraan het stadhuis, net als in Delft.
Een half uur voordat ik de foto nam, stond er nog een complete markt met allerlei Belgische lekkernijen…
Nu even op de hotelkamer de grootste dance hits, verzameld in de jaarlijks Greatest Switch lijst, via StuBru luisteren op de hotelkamer. Heb ruim 17.000 stappen gedaan vandaag en ben behoorlijk gaar.
Daarna naar een restaurant voor een kreeften menu…
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 november 2022 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik dacht net just me ook al gezien te hebben…![]()
Maar inderdaad, net als in alle grote steden in België hebben ze hier diverse grote pleinen met daaraan het stadhuis, net als in Delft.
Een half uur voordat ik de foto nam, stond er nog een complete markt met allerlei Belgische lekkernijen…
Nu even op de hotelkamer de grootste dance hits, verzameld in de jaarlijks Greatest Switch lijst, via StuBru luisteren op de hotelkamer. Heb ruim 17.000 stappen gedaan vandaag en ben behoorlijk gaar.
Daarna naar een restaurant voor een kreeften menu…
Vooraf-track om 17:57 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: DJ11 << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Some Songs For The Weekend
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zit wat in ja. Het is niet andersquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef Tjoent het volgende:
Het is alleen vrij subjectief.. die ander hoor je er niks over zeggen.
Wauwquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:07 schreef DJ11 het volgende:
Een paar jaar geleden was er bij de Britse editie van The Masked Singer een kandidaat die onder meer Take On Me van A-ha zong. De jury kon er de vinger niet opleggen wie ze hoorden zingen. Uiteindelijk ging het masker af en wie kwam eronder vandaan? Morten Harket (de zanger van A-ha)....
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog wel een oproep in die richting
Ik heb nog nooit een huiskamer antwoord horen gevenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nog niet eerder gedraaid liedje uit Duitsland. Er zitten minstens twee duidelijke verwijzingen naar andere nummers in: een Duitse wereldhit en een wereldberoemd Engels nummer.
Huiskamervraag, dus
Wie weet nu danquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een huiskamer antwoord horen geven
Ook dat is goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:22 schreef Tjoent het volgende:
Het zou Imagine kunnen zijn want ik hoor wel steeds 'you may say i'm a dreamer'![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef Tjoent het volgende:
Mijn huiskamer is toch slimmer dan ik al die tijd dacht
Ja, warmterecord gebroken, las ik. Komende week wordt het een stuk frisser: 11 graden nog maarquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:36 schreef livelink het volgende:
Het was echt heerlijk weer vandaag.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:36 schreef livelink het volgende:
Het was echt heerlijk weer vandaag.
Ofwel, doe een stapje naar voren en een stapje terugquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:45 schreef DJ11 het volgende:
April Snow - One Step Forward One Step Back
Dat lijkt me een vrij accurate vertalingquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ofwel, doe een stapje naar voren en een stapje terug
Was dat van de Deurzakkers?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij accurate vertaling
Dit is een heel fijn nummer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:45 schreef DJ11 het volgende:
April Snow - One Step Forward One Step Back
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Voor de zekerheid zet ik een Deurzakkers-filter op mijn DM
Kloptquote:
Lekkere stem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Kristine W - One More Try (Rollo and Sister Bliss radio edit)
Zeker. Haar eerdere hit was Feel What You Want. Een aantal elementen uit dat nummer zijn hergebruikt in deze plaat, vooral het tweede couplet. Op de albumversie ontbreekt die invloed.quote:
Die heb ik even gemist nog. Misschien moeten we @Homijn er ook even op wijzen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:17 schreef Tjoent het volgende:
Had je die laatste al gezien, Elf? Met Nijntje
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist nog. Misschien moeten we @:Homijn er ook even op wijzen?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Kinderen voor Kinderen 7 - Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:21 schreef Tjoent het volgende:
Quiet quitting in optima forma.
[ afbeelding ]
Wees blij dat wij komen werken, om jullie te ontlastenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:21 schreef Tjoent het volgende:
Quiet quitting in optima forma.
[ afbeelding ]
What have you done for me lately?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wees blij dat wij komen werken, om jullie te ontlasten
Hou je konijnenkeutels maar bij jequote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wees blij dat wij komen werken, om jullie te ontlasten
Volgens mij gaat het meer over de modewereldquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
Dit is een supermarktsong
"They only want you when you're seventeen. When you're twenty-one, you're no fun"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |