SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Die altijd weg als je hem nodig hebtquote:
Dus toen had je al geen verstand?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Vroeger was ik best een boefje bedenk ik me weer eens.
We woonden in een rijtjeshuis en ik sliep op zolder.
Met een dakkapel
Daar kan je heerlijk op zitten
Als het zonnetje lekker scheen zat ik daar dus op.
Muziek zo hard dat mijn maatje het kon horen, 2-3 straten verderop.
Was wel heftig haha.
Vreemd... ik hoor hem hier wel gewoon goed.quote:
Zeker.... en ik heb er al 2 keer op geantwoord.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
@:melting is mijn vraag aan u trouwens door gekomen? Nul haast enzo hoor, maar Fok! deed hier even een tijdje helemaal niks. Dus puur of je de vraag had gehad. Antwoord hoeft niet hoorMaar meer dat de vraag gesteld is. En niet dat die oneindig blijft liggen.
Ik ben zo aan het leren, haha.
Nee, het komt maar niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus toen had je al geen verstand?
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Waren ze een beetje onder invloed?
Hij ademt inderdaad nog wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, ademt Vout nog wel? Ik ben niet heel actief luisterend geweest, maar 11-11 is ehmm bijna.
Slaap wel!quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij ademt inderdaad nog wel.
Maar ben maar stil... straks wil hij binnenkort weer gaan draaien.
Sorry, de buuf is maar eens per jaar jarig…quote:Op donderdag 10 november 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Die altijd weg als je hem nodig hebt
Goedemorgen Tjoent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:27 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen Melting en livelinken de rest
Ik ben heel vaak vroeg maar ik meld me niet altijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 04:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Wat ben je vroeg?
Foei.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:29 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak vroeg maar ik meld me niet altijd![]()
sapperdeflapquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag lekkere appelflappen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Ik zou er een mijter als piek op zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef livelink het volgende:
Gisteren op kantoor heeft een afdeling de kerstboom al geplaatst. Dat vond ik toch wel wat overdreven.
Aanvullende tip voor @livelink:quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou er een mijter als piek op zetten.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:02 schreef just me het volgende:
Toch sneu dat 7 zonen nu zonder vader door het leven moeten
Zeg maar gewoon dat dát niet kan !quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:32 schreef livelink het volgende:
Het bespaart wel, zullen we maar zeggen.
Man, man, man…quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:31 schreef livelink het volgende:
Mijn man is een dictator! Ik en mijn zoon zijn thuis, hij is op kantoor. Ik vroeg me al af waarom ik het steeds kouder kreeg en zie ineens dat mijn verwarming automatisch is uitgeschakeld en het nu nog geen 17 graden is in het hele huis. We hebben sinds kort een slimme thermostaat en mijn man heeft zichzelf beheerder gemaakt. Zie ik nu dat de verwarming automatisch is uitgeschakeld omdat hij afwezig is. Heeft hij alleen zijn locatie laten delen waardoor het systeem denkt dat er niemand thuis is....
Sssst..... straks denken ze weer dat je bij mij binnen zit, @Tjoent .quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:54 schreef Tjoent het volgende:
Ze zijn inderdaad heerlijk! En nog warm zelfs![]()
Bedankt, Melting.
[ afbeelding ]
Na zo veel tijd sinds haar post denken we dat ze net een uurtje geleden vertrokken is…quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Sssst..... straks denken ze weer dat je bij mij binnen zit, @:Tjoent .
Vandaag dan wel een liedje zingen!quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:35 schreef Tjoent het volgende:
Nee hoor, maak je geen zorgen.. ik bel alleen aan bij mensen die dat niet leuk vinden ofwel waar ik hoogst ongewenst ben
quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:35 schreef Tjoent het volgende:
Nee hoor, maak je geen zorgen.. ik bel alleen aan bij mensen die dat niet leuk vinden ofwel waar ik hoogst ongewenst ben
Ohja...quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaag dan wel een liedje zingen!
Die heb ik nog op cd single!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:31 schreef livelink het volgende:
Mijn man is een dictator! Ik en mijn zoon zijn thuis, hij is op kantoor. Ik vroeg me al af waarom ik het steeds kouder kreeg en zie ineens dat mijn verwarming automatisch is uitgeschakeld en het nu nog geen 17 graden is in het hele huis. We hebben sinds kort een slimme thermostaat en mijn man heeft zichzelf beheerder gemaakt. Zie ik nu dat de verwarming automatisch is uitgeschakeld omdat hij afwezig is. Heeft hij alleen zijn locatie laten delen waardoor het systeem denkt dat er niemand thuis is....
Ja, hij had het zich niet gerealiseerd. Hij had wel gezien dat de verwarming in huis overal uit stond, maar dacht dat ik het dus warm hadquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:57 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat dát niet kan !
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij had het zich niet gerealiseerd. Hij had wel gezien dat de verwarming in huis overal uit stond, maar dacht dat ik het dus warm had![]()
Het is al uitgezet.
Je hebt een roosteraar in huis, laat em er wat aan doenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo F1 kijken, dus helaas
Oh man, ik had dus gelijk he met mijn vermoeden over de roosters in de ramen in het nieuwe huis. Ze zitten dicht maar ik waai nog zowat van de bank
Die is inmiddels getransformeerd tot examenplanner, zo jammerquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een roosteraar in huis, laat em er wat aan doen
Opstaan en bewegen , je mag zelf bedenken wat ik draai.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:44 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat klaar zitten voor de disco
Dat is toch raar dan? Want triple glas denk ik?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo F1 kijken, dus helaas
Oh man, ik had dus gelijk he met mijn vermoeden over de roosters in de ramen in het nieuwe huis. Ze zitten dicht maar ik waai nog zowat van de bank
Ik gok op muziekquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opstaan en bewegen , je mag zelf bedenken wat ik draai.
Een soort van dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |