Ja , echt .... hij komt uit mijn woonplaats, maar die R is niet van hier ...quote:Op donderdag 10 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de RRRRR van Berrrrrn
irrrritant
Ja hoor. Janet is leukquote:Op donderdag 10 november 2022 20:10 schreef Sociologica het volgende:
Janet is soms wat onzichtbaar en ook wat maf, maar vind het echt een gaaf mens. Zeurt ook zelden
quote:
Wordt weer waardeloos in beeld gebracht door een stelletje amateurs.quote:
ingezoomd op Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er iets over de camera werd geslingerd
Nee, dat was de rug van Bernquote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er iets over de camera werd geslingerd
Ja irritant kind soms maar wel lief om haar te zien genieten.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet zeggen dat ik de reacties van Mexx wel heel kostelijk vind.
Aardappelzakkenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Eunice heeft wel wat bijzonders aan.
Ja Leila is nu ook volledig aangekleed.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:16 schreef Sociologica het volgende:
Jammer dat Mora niet meedoet. Had ook gewoon zonder bloot gekund
echt?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Bern doet dat vaak wel goed vind ik
Ik heb het geluid uitquote:Op donderdag 10 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Bern
elke zin die hij zegt, eindigt hij l a n g z a a m
pruimquote:Op donderdag 10 november 2022 20:20 schreef Sociologica het volgende:
De tekst over Maddy’s verboden vrucht proeven is dan weer minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |