Zullen we een crowdfunding voor een Ausie opstarten?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:05 schreef R0T29 het volgende:
Erik moet echt zijn kledingstijl veranderen. Hij ziet er nu al 2 dagen jonger uit in dat traininspak
Bij Eunice staat de asbak nog op haar rugquote:Op donderdag 10 november 2022 16:06 schreef engine het volgende:
Eunice netjes opgemaakt en Erik in sportkleding
Je bent niet alleen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
niemand typte of het gehald is, wat boeit me
erik zijn date
een uur zwijgen voorspel ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
Het is wachten op de date van Erik met Sasha
het idee dat die gast pas ergens in de 40 is, als je zegt 60 geloof ik het ookquote:Op donderdag 10 november 2022 16:05 schreef R0T29 het volgende:
Erik moet echt zijn kledingstijl veranderen. Hij ziet er nu al 2 dagen jonger uit in dat traininspak
Hij is al aan het daten met Eunicequote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Met wie gaat Erik daten?
het wordt nu toch gênant.. hij heeft genoeg geoefend, klaar nu met die onzin
Hij moet uiteindelijk wel "alle honken behalen"quote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Met wie gaat Erik daten?
het wordt nu toch gênant.. hij heeft genoeg geoefend, klaar nu met die onzin
Mijn broertje is net iets ouder en kleedt zich ook zo als hij niet wordt bijgestuurd.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
het idee dat die gast pas ergens in de 40 is, als je zegt 60 geloof ik het ook
Zou niet weten wie maar het was wel een kneitergoeiequote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef Seattle het volgende:
Haha wie maakte ook alweer die grap over dat Maddy klinkt alsof ze een vibrator heeft ingeslikt. Ik moet daar de hele tijd aan denken als ze praat
Erik komt niet eens bij first base. Dan zijn er tongen involved.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij moet uiteindelijk wel "alle honken behalen"
het gaat me eigenlijk meer om dat hoofd, zijn kleding maakt het nog ergerquote:Op donderdag 10 november 2022 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje is net iets ouder en kleedt zich ook zo als hij niet wordt bijgestuurd.
Echt een RLS dingetje.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:12 schreef spapaars het volgende:
Dat daten is ook verzonnen buiten de loods.
Erik is 47 voelt zich 33 valt op 25 maar oogt als 67quote:Op donderdag 10 november 2022 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
het idee dat die gast pas ergens in de 40 is, als je zegt 60 geloof ik het ook
Mooi lang en lekker.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is 47 voelt zich 33 valt op 25 maar oogt als 67
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee ga door.quote:
Nee, ze ;leest Eriks advertentie voorquote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice ziet Erik als een studie-object.. dat hoor je aan haar vragen
Erik heeft geen haast om nu serieus te daten, hordes jonge meiden zullen zich melden zodra hij weer thuis zit.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaacquote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft een probleem als dat uitkomt
wat is dat verstopte wert?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft een probleem als het uitkomt![]()
Die weten dat vast wel te vinden ja!quote:Op donderdag 10 november 2022 16:12 schreef pingu66 het volgende:
Morgen zitten er muizen in de bakken
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Koekje van eigen deeg..
[ afbeelding ]
Erik zei aan het begin van die dates dat hij ook wel weet dat het niet serieus is en dat hij het spel mee speelt.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik heeft geen haast om nu serieus te daten, hordes jonge meiden zullen zich melden zodra hij weer thuis zit.
Althans, dat is wat Erik verwacht.
Echt welquote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die gaat echt niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Koekje van eigen deeg..
[ afbeelding ]
En wat moeten ze dan doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaac
Hou op .. als ze nou weer blijft....quote:Op donderdag 10 november 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Die gaat echt niet.
[ afbeelding ]
Voor mijn partquote:Op donderdag 10 november 2022 16:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wat moeten ze dan doen?
In hun stoeltjes zitten te wachten tot ze weer naar bed mogen?
Hoorde je wat ze net zei?quote:
Zeg alsjeblieft dat ze zei: Ik heb zo'n zin om morgen weer thuis te zijnquote:
Dan zit er toch meer beweging daar met spelletjes doen, laat ze , ze zitten daar toch voor wat opvulling.quote:
Isaac legt ze gewoon weer ergens neer of ie lult al die slappe lullen er gewoon uit als het moetquote:Op donderdag 10 november 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee en voor het eerst ben ik het volkomen eens met Isaac
Nee dat zei ze niet.quote:
Esther dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:23 schreef Kakadylo het volgende:
Als je naar Maddy kijkt dan vraag je je echt af hoe zij ooit manager kan zijn geweest
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Wie gaat vannacht de 6-kleuren kots opruimen?
Een beetje knullige poging om leven in de Loods te houden zo, vroeg of laat moet het "grapje" verklaard worden, en dan mag de rest "los" met pestenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
Isaac is een loopjongetje van de Smulhoek.
Dan kan Isaac wel hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje knullige poging om leven in de Loods te houden zo, vroeg of laat moet het "grapje" verklaard worden, en dan mag de rest "los" met pesten
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:25 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac gaat hier gewoon mee wegkomen hoor. Onder het mom van grapje of goedbedoeld verhaal van "ik wil jullie uit je comfortzone trekken en kijk wat een toffe dag we hebben gehad" Blegh
@HappyCharly verwoordt het goed.quote:
En met al die logica hij heeft weer het gelijk aan zijn kant.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
'Michael Jordan heeft een kleinere foutmarge dan ik' aldus Erik
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:28 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een wijntje 🍷.
Jeff loopt net naar het kantoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:28 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een wijntje 🍷.
Jeff en ik hè, denken hetzelfdequote:Op donderdag 10 november 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff loopt net naar het kantoor.
Jij krijgt cola.quote:
Kortzichtig?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenzen uit de huishoudpot??![]()
![]()
Hoe kun je daar zelf niet aan denken....
Tuurlijk tuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 16:33 schreef Seattle het volgende:
Heeft Wanda Jeff al aan de tand gevoeld over de rookwaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze legde dat uit als dat ze maandlenzen had en dat ze die niet voor een jaar mee kreeg. Ze zit in zo’n plan dat je da per maand een vast bedrag betaald en dan krijg je elke maand een nieuwe set.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenzen uit de huishoudpot??![]()
![]()
Hoe kun je daar zelf niet aan denken....
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijkIk dacht: shit gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… spoiler
Doe nor maal
Staat ze ook goedquote:Op donderdag 10 november 2022 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dat Jeansjurkje van Mexx wel leuk.
Gaat niet van de pot af.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze legde dat uit als dat ze maandlenzen had en dat ze die niet voor een jaar mee kreeg. Ze zit in zo’n plan dat je da per maand een vast bedrag betaald en dan krijg je elke maand een nieuwe set.
Dat laat ze waarschijnlijk een ander voor haar opknappen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:33 schreef Seattle het volgende:
Heeft Wanda Jeff al aan de tand gevoeld over de rookwaren?
Wil Wanda wel weer eens zien met vlekken in haar nek en op haar gezichtquote:Op donderdag 10 november 2022 16:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat laat ze waarschijnlijk een ander voor haar opknappen.
Afschuwelijke cirkelzaagstem, wanhopig "Help Erik Aan Aandacht Spelletje" snel andere stream genomenquote:
Opvallend door die andere dingen wat ze dragen.quote:
janet met d'r vliegenvriendjes vind ik ook niksquote:Op donderdag 10 november 2022 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Afschuwelijke cirkelzaagstem, wanhopig "Help Erik Aan Aandacht Spelletje" snel andere stream genomen
Dan staat ze helemaal vol rode vlekkenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wil Wanda wel weer eens zien met vlekken in haar nek en op haar gezicht
Daar hebben we caps van.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan staat ze helemaal vol rode vlekkenToen met het wegstem briefje en ze zich moest verantwoorden had ze behoorlijk wat vlekken
Precies, t’is weer tijd voor zo’n momentje. Zou mooi zijn als ze dan aanklopt op het moment dat in het kantoor een enorme rode wijnwalm hangtquote:Op donderdag 10 november 2022 16:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan staat ze helemaal vol rode vlekkenToen met het wegstem briefje en ze zich moest verantwoorden had ze behoorlijk wat vlekken
Ssssst.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies, t’is weer tijd voor zo’n momentje. Zou mooi zijn als ze dan aanklopt op het moment dat in het kantoor een enorme rode wijnwalm hangt
Het schijnt.En ze hebben lol.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja best leuk gevonden. Heeft Erik dat bedacht
Ja dat zou lachen zijn. Vind ook wel dat Jeff daar op gepakt mag worden en zeker op wordt aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies, t’is weer tijd voor zo’n momentje. Zou mooi zijn als ze dan aanklopt op het moment dat in het kantoor een enorme rode wijnwalm hangt
En wat willen ze zeggen dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zou lachen zijn. Vind ook wel dat Jeff daar op gepakt mag worden en zeker op wordt aangesproken.
Waarschijnlijk duurt dat niet lang meer, Isaac merkte het gisteren ook al op.
Gemiste kans voor de haters.quote:
Net als gisteravond, toen kwam Isaac binnen en die adviseerde een luchtverfrisser te bestellenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb een deja vuquote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef mootie het volgende:
Gaan ze vragen om nog een keer de brief voor te lezen omdat ze zit te schijten. Ga dan niet zitten schijten!!!
Dat Jeff met bv. Jasper en Kim elke avond nu op kantoor stiekem aan de wijn of bier zitten.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat willen ze zeggen dan?
Hij is soms een rarequote:Op donderdag 10 november 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff snapt niet dat je wegloopt als er een belangrijke brief wordt voorgelezen. 'Om te gaan schijten!' zegt hij. En daarna moeten ze dan de informatie weer hebben die ze gemist hebben.
Ja ... hij heeft ook gelijk, ik snap ook niet waarom je wegloopt bij het begin van zo'n opdracht. Ik zou denk ik alleen andere woorden gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is soms een rare
Maar hij heeft hier wel gelijk
Beter 1 stream dan geen stream.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. we hebben dus effectief 1 stream...
Nou ja, bij velen gaat de stoelgang niet zo gemakkelijk en als je dan eindelijk kan dan ga je natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is soms een rare
I jinxed it.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter 1 stream dan geen stream.
heeft nu en hij of zij gepoept?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is soms een rare
Bij de meeste opdrachten moeten ze binnen 1 minuut verzamelenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, bij velen gaat de stoelgang niet zo gemakkelijk en als je dan eindelijk kan dan ga je natuurlijk
Geen idee Marioquote:Op donderdag 10 november 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft nu en hij of zij gepoept?
motti schrev en zij
Maddy had het over de spellen die weg zijnquote:
Weerwolven gaat zonder kaarten,quote:Op donderdag 10 november 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy zei ook dat er vanavond eigenlijk geweerwolfd zou worden, maar dat kon niet, want die kaarten(?) zijn ook weg.
Is ons dat in ieder geval bespaard gebleven.
Ja... ze zei het net weer ... dus een eigen variant?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weerwolven gaat zonder kaarten,
Het was ook maar een grapje, het is raar dat je wegloopt als er een opdracht binnen komt, maar Jeff blijft het maar herhalen en zou het ook wat anders kunnen brengen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de meeste opdrachten moeten ze binnen 1 minuut verzamelen
Dan kan het ook niet
Nou zeg.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:59 schreef Seattle het volgende:
Erik over zijn postzegelverzameling
Wat zit jij te kijken dan?!quote:Op donderdag 10 november 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit best wel interessant
Soms.quote:
Ik zie progressie.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Zijn dates voelen nog steeds als een soort interview
Hij krijgt nu natuurlijk ervaringquote:
hij of zij zit? wie?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:50 schreef mootie het volgende:
Gaan ze vragen om nog een keer de brief voor te lezen omdat ze zit te schijten. Ga dan niet zitten schijten!!!
Zie hier een addict mensenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
De DIY kaarten zijn er dus nog wel.. er wordt weer gekaart.
[ afbeelding ]
Wat doe je hem aan.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Erik maar moeten ze maar in LLDL zetten.
Aan kwarrel en ze gaat elke avond om 8 uur buiten zitten, vuurwerk?quote:Op donderdag 10 november 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vraagt Alicia een boodschap over te brengen naar de buitenwereld.
'Kwarreltje kwarreltje, ben ik, KimD, de allermooiste van het land?'quote:Op donderdag 10 november 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vraagt Alicia een boodschap over te brengen naar de buitenwereld.
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoekenquote:Op donderdag 10 november 2022 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vast een leuke dame.
het moet haar toch en licht opgaanquote:Op donderdag 10 november 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : 'Ja he .. Dacht ik al. Is alleen maar beter, ben ik ok mee. Het is gewoon dom. Ik zit een beetje in een rollercoaster hier. Maar ik heb hem hier nog. Als hij niet hier is, is mijn avontuur hier ook klaar. Ik hoop dat mijn moeder dat begrijp, en mijn zusje .. als mijn zusje al denkt, Kim wat ben je aan het doen. Dat zou ik heel erg vinden'
Ik oordeel ook totaal niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoeken
Die pot heeft geen deksel.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik is een prima kerel maar je moet wel de juiste pot op die deksel zoeken
Tuurlijk wel.quote:
Het is gewoon een toneelstukje in een spel niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:02 schreef lojanda het volgende:
Zijn dates voelen nog steeds als een soort interview
Drank, peuken én vrouwenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:44 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat sinds er drank is op kantoor en dat Jeff wat met KimD heeft hij veel meer en ook langer in bed ligt. Hij zoekt zijn bed steeds vaker op.
ja hij bedoelte en hij,je typte maar zijquote:Op donderdag 10 november 2022 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik schreef wat Jeff zei. Punt.
Komt wel goed.Als Erik er ooit uit gaat zijn er verzoeken meer dat hij kan denken.quote:
Tuurlijk.quote:
Ja ik houd ervanquote:Op donderdag 10 november 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe.. kleedkamerpraat ... ik vind het wel grappig...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zelfs een naam schrijf je in het Duits?!quote:Op donderdag 10 november 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind de ernize stream total saai
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Foute vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
nee bedoelt erik en eunizequote:Op donderdag 10 november 2022 17:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zelfs een naam schrijf je in het Duits?!
Isaac beseft nu ook dat het niet verstandig is om na Jeff te gaanquote:Op donderdag 10 november 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac zegt nu tegen Esther dat hij geen manager wil worden in december. Hij wil niet de rotzooi van Jeff opruimen zegt hij.
Tuurlijk zijn het geen echte dates maar wil niet zeggen dat het dan een ongemakkelijk gesprek wordt.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon een toneelstukje in een spel niet meer en niet minder.
Ik kan die echt geen date noemen.
Jij weet.quote:
Toevallig komen die dinsdag dus waag het te betwijfelenquote:
Jeffrey's woorden, 3.95 kost het.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toevallig komen die dinsdag dus waag het te betwijfelen
Maar hij kon het zo annuleren zei hijquote:Op donderdag 10 november 2022 17:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey's woorden, 3.95 kost het.
Hij kan alles nog annuleren.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij kon het zo annuleren zei hij
Het lult maar, het lult maar en het lult maarquote:Op donderdag 10 november 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : De mensen die hier nog twijfelen om het te doen wil ik eigenlijk voorrang geven.
Isaac : Ik weet dat ik het goed ga doen, dat hoop ik, maar ik weet dat ik het goed ga doen.
Weet ik , maar zij gaatquote:Op donderdag 10 november 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat zei ze niet.![]()
Ze zei: "Wie gaat er weg dan?"
Oh nee dan klopt hetquote:Op donderdag 10 november 2022 17:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeffrey's woorden, 3.95 kost het.
Exact dat woordquote:Op donderdag 10 november 2022 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Als Wanda zo praat is het konkelen.
Ze vertrouwen haar niet los.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:29 schreef lojanda het volgende:
Leila zie je tegenwoordig alleen nog met Moraima.
Dame Chanel,het is beter dat ze gaat.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje apart zoals ze erbij ligt.
dat is niet lief, zij heeft niemandquote:Op donderdag 10 november 2022 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Geen zorgen Alicia,we zijn je morgen vergeten.
Hij ligt te wachten tot hij zijn prinsesje weer even voor zichzelf heeft.. echt te triest voor woorden.quote:
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Chanel,het is beter dat ze gaat.
Ik ben nooit lief.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet lief, zij heeft niemand
wat gedaan
Ligt degene weer, die eerst de kamers overdag dicht wilde.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff : Ja jongens, er wordt overdag niet op bed gelegen he...
Ja en?quote:Op donderdag 10 november 2022 17:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ligt degene weer, die eerst de kamers overdag dicht wilde.
Wie zeikt wie af? Heb geen stream.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:12 schreef mootie het volgende:
Ja, weer verder met afzeiken! Benieuwd wat Bern van dit gedrag vindt.
It's all a matter of perspective:quote:Op donderdag 10 november 2022 17:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wie zeikt wie af? Heb geen stream.
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
De mannen op de kamer snappen niet dat het nu ineens wel een probleem is, en dat bij de trampolineopdracht helemaal niemand kwam klagen dat ze geen topper waren, zegt Bern.
Rupie : Bij de grote schoonmaak kwam ook niemand klagen dat ze meer wouden doen.
Oké,👍quote:Op donderdag 10 november 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
It's all a matter of perspective:
[..]
Mwah. Hij ligt er niet vaak.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nu die zelf iemand heeft mag het ineens wel. Vind ik hypocriet.
👍quote:Op donderdag 10 november 2022 17:57 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Laatste 2 dagen ligt hij er bijna de hele dag in
Nou denk dat ze nu wel echt weg gaatquote:Op donderdag 10 november 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ALS ze vertrekt. Dat kind zit te trollen...
Geen vlieg te bekennen dit keer, die vinden dit al te goor om op te landen....quote:
Heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?quote:
Blijkbaar nu welquote:Op donderdag 10 november 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Oké. Afwachten dan maarquote:
Paar sec hierquote:Op donderdag 10 november 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 loopt ongelofelijk achter op stream 1.
Man up zeg.quote:
En wat was het hoge woord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |