Zullen we een crowdfunding voor een Ausie opstarten?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:05 schreef R0T29 het volgende:
Erik moet echt zijn kledingstijl veranderen. Hij ziet er nu al 2 dagen jonger uit in dat traininspak
Bij Eunice staat de asbak nog op haar rugquote:Op donderdag 10 november 2022 16:06 schreef engine het volgende:
Eunice netjes opgemaakt en Erik in sportkleding
Je bent niet alleen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
niemand typte of het gehald is, wat boeit me
erik zijn date
een uur zwijgen voorspel ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
Het is wachten op de date van Erik met Sasha
het idee dat die gast pas ergens in de 40 is, als je zegt 60 geloof ik het ookquote:Op donderdag 10 november 2022 16:05 schreef R0T29 het volgende:
Erik moet echt zijn kledingstijl veranderen. Hij ziet er nu al 2 dagen jonger uit in dat traininspak
Hij is al aan het daten met Eunicequote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Met wie gaat Erik daten?
het wordt nu toch gênant.. hij heeft genoeg geoefend, klaar nu met die onzin
Hij moet uiteindelijk wel "alle honken behalen"quote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Met wie gaat Erik daten?
het wordt nu toch gênant.. hij heeft genoeg geoefend, klaar nu met die onzin
Mijn broertje is net iets ouder en kleedt zich ook zo als hij niet wordt bijgestuurd.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
het idee dat die gast pas ergens in de 40 is, als je zegt 60 geloof ik het ook
Zou niet weten wie maar het was wel een kneitergoeiequote:Op donderdag 10 november 2022 16:11 schreef Seattle het volgende:
Haha wie maakte ook alweer die grap over dat Maddy klinkt alsof ze een vibrator heeft ingeslikt. Ik moet daar de hele tijd aan denken als ze praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |