Kelly is ook al dagen opvallend stil op Insta.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Max is dus bij z'n schoonvader geweest maar heeft daar wijselijk niets van op insta gezet.
Ik zie prima weer voor de inters..quote:Op donderdag 10 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
Dat aantal 'Verstappen' in het rijtje 'Winnaar' blijft bizar
Veel regen verwacht, dus verwacht ook veel uitstel van sessies.
Pirelli:![]()
Hebben we dit seizoen bovengemiddeld vaak regen tijdens race weekenden?quote:Op donderdag 10 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
Dat aantal 'Verstappen' in het rijtje 'Winnaar' blijft bizar
Veel regen verwacht, dus verwacht ook veel uitstel van sessies.
Pirelli:![]()
Geen parate stats hier daarover.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hebben we dit seizoen bovengemiddeld vaak regen tijdens race weekenden?
quote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
Als Lando niet op tijd is opgeknapt, kan Nyck nog een team aan zijn lijstje toevoegen.
[ twitter ]
Ik ben tegen racisme. Maaaaaar.....quote:Op donderdag 10 november 2022 15:53 schreef tja77 het volgende:
https://thesportsrush.com(...)-max-verstappen/?amp
Gejat!
Ik zou het eigelijk wel humor vinden als Nyck op het laatst gewoon even Goatifi weer even uit de top 20 bonjouredquote:
Mooie statistiekquote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
Als Lando niet op tijd is opgeknapt, kan Nyck nog een team aan zijn lijstje toevoegen.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 10 november 2022 15:53 schreef tja77 het volgende:
https://thesportsrush.com(...)-max-verstappen/?amp
Gejat!
quote:He recalls how proud he felt after watching the 37-year-old wave the flag around Interlagos.
Met die test bij AT er bij kan hij dus op 6 verschillende F1-teams in een jaar komenquote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Alleen al voor deze strijdt zou ik willen dat Norris dit weekend niet kan rijden.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:36 schreef tja77 het volgende:
Als Nyck het beter doet dan Ric, kan Ric wel met pensioen denk ik.
Jaaaahooooorquote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ze praten beide Nederlands.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:35 schreef beantherio het volgende:
Nyck de Vries is de Nico Hulkenberg van de Formule 1![]()
Hmm.. hier klopt iets niet![]()
Praat Nyck de Vries Nederlandsquote:
RIC is sowieso klaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:36 schreef tja77 het volgende:
Als Nyck het beter doet dan Ric, kan Ric wel met pensioen denk ik.
In de jaren '50 wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:16 schreef Sodemieters het volgende:
Breekt De Vries ondertussen eigenlijk ook geen records? Of zijn er eerder coureurs geweest die in één seizoen voor vier verschillende teams gereden hebben?
Gasly zal toch wel zijn schorsing pakken pakken voor een clean sheetquote:Op donderdag 10 november 2022 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met die test bij AT er bij kan hij dus op 6 verschillende F1-teams in een jaar komen
Dat zou bijzonder zwak van hem zijn om dat bewust te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:10 schreef XL het volgende:
[..]
Gasly zal toch wel zijn schorsing pakken pakken voor een clean sheet
Hij is geen Hamilton he, waar ze de regels voor aanpassenquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zwak van hem zijn om dat bewust te doen.
Eens, maar je huidige team (en potentieel een medecoureur die je uit de wedstrijd ramt) zo benadelen zegt wel veel over hoe je bent als mens. Kan me voorstellen dat ook zijn nieuwe werkgever daar niet heel blij van wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is geen Hamilton he, waar ze de regels voor aanpassen
Zou bijzonder slim zijn zelfs. Dan heeft 'ie een clean sheet bij zijn nieuwe team. Waarom bij een nieuwe werkgever gelijk met een straf beginnen en dus punten laten liggenquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zwak van hem zijn om dat bewust te doen.
Proefstartje op de verkeerde plek?quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:45 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zou bijzonder slim zijn zelfs. Dan heeft 'ie een clean sheet bij zijn nieuwe team. Waarom bij een nieuwe werkgever gelijk met een straf beginnen en dus punten laten liggenZou je ook niet op andere manieren straffen kunnen pakken dan iemand eraf rammen? Afsnijden, bijvoorbeeld? Of DRS open waar het niet mag?
Dat werkt niet, want die punten worden later weer teruggedraaid...quote:
Hoe dan ook, norris gaat aan de race dit weekend.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:34 schreef THEFXR het volgende:
Moet Lando door een medische keuring heen of bepaald hij zelf of hij kan rijden?
Landrol Noritquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, norris gaat aan de race dit weekend.
Denk eerder het team: 'kan je het 2 uur volhouden zonder te hoeven schijten?'
Je kan je wel voorstellen waarom
Fixedquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, norrist gaat aan de race dit weekend.
Denk eerder het team: 'kan je het 2 uur volhouden zonder te hoeven schijten?'
Je kan je wel voorstellen waarom
Albon hoefde toch ook niet door een keuring na z'n operatie? Ze kunnen zijn hydratatie checken en een IV geven, verder is het toch meer zelf voelen hoe zwak je je voelt. De buikloop of overgeven stoppen met medicatie is geen goed plan bij voedselvergiftiging, dan moet juist alles er uit. Als het echt voedselvergiftiging is geweest lijkt me dat je te zwak bent om een raceweekend aan te kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:34 schreef THEFXR het volgende:
Moet Lando door een medische keuring heen of bepaald hij zelf of hij kan rijden?
Zijn nieuwe werkgever stelde juist voor om een tactische penalty te nemenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens, maar je huidige team (en potentieel een medecoureur die je uit de wedstrijd ramt) zo benadelen zegt wel veel over hoe je bent als mens. Kan me voorstellen dat ook zijn nieuwe werkgever daar niet heel blij van wordt.
Beetje loyaliteit betaalt zich altijd terug op termijn.
https://www.skysports.com(...)ant-and-embarrassingquote:Otmar Szafnauer, who will be Gasly's boss next season, has joked that his incoming driver should commit a "tactical foul" in Brazil to ensure he serves the penalty with AlphaTauri, but the Alpine team principal more seriously suggested the possibility of the Frenchman attending a class that would result in points being cleared.
quote:
Ach, wat maakt het uit ook. Die Mclaren van dit jaar is toch een schijtbak...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Ach, wat maakt het uit ook. Die Mclaren van dit jaar is toch een schijtbak...Die auto is zo traag als dikke stront in een trechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unpleasant and embarassing, maar wel binnen de regels. Er zijn genoeg onzin dingen waar je een strafpunt voor kunt krijgen zonder anderen daarbij te betrekken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn nieuwe werkgever stelde juist voor om een tactische penalty te nemen
[..]
https://www.skysports.com(...)ant-and-embarrassing
Nou ja, de laatste keer dat ik een goede te pakken had was het:quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Albon hoefde toch ook niet door een keuring na z'n operatie? Ze kunnen zijn hydratatie checken en een IV geven, verder is het toch meer zelf voelen hoe zwak je je voelt. De buikloop of overgeven stoppen met medicatie is geen goed plan bij voedselvergiftiging, dan moet juist alles er uit. Als het echt voedselvergiftiging is geweest lijkt me dat je te zwak bent om een raceweekend aan te kunnen.
Al zijn penalty points vervallen dan bij een straf? Hij heeft er nogal veel recentelijk gekregen, dus als hij geen straf pakt dan zit Gasly nog wel tijdje op de schopstoel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn nieuwe werkgever stelde juist voor om een tactische penalty te nemen
[..]
https://www.skysports.com(...)ant-and-embarrassing
Wanneer vervalt de eerste?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Al zijn penalty points vervallen dan bij een straf? Hij heeft er nogal veel recentelijk gekregen, dus als hij geen straf pakt dan zit Gasly nog wel tijdje op de schopstoel.
In mei en daarna pas in juli weer. En heeft er in de laatste maand ook 5 bij elkaar gespaard.quote:
Ja, na een ban heb je weer een clean sheet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Al zijn penalty points vervallen dan bij een straf? Hij heeft er nogal veel recentelijk gekregen, dus als hij geen straf pakt dan zit Gasly nog wel tijdje op de schopstoel.
Inhalen onder geelquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:47 schreef quo_ het volgende:
Nette manieren voor Gasly waar ik zo op kom:
Positiewinst door buiten de baan te gaan
200 meter afstand bij een SC
Weging voorbij rijden
Te snel door de pitlane
Wat kan er nog meer?
Paar x teveel over de lijntjes gaan en je krijgt ook strafpuntenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens, maar je huidige team (en potentieel een medecoureur die je uit de wedstrijd ramt) zo benadelen zegt wel veel over hoe je bent als mens. Kan me voorstellen dat ook zijn nieuwe werkgever daar niet heel blij van wordt.
Beetje loyaliteit betaalt zich altijd terug op termijn.
Wat is daar bizar aan? Een Grand Prix geschorst worden vind ik een flinke straf.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
Als ik hem was: weging voorbij rijden.
Vinden ze niet leuk, gegarandeerd punten!
[edit]
wat ik trouwens wel bizar vind, dat als GAS dit seizoen een grand prix op de strafbank moet, hij daarna weer met een schone lei kan/mag beginnen, alle strafpunten in 1x weg...
Schorsing in het nieuwe jaar zou mij ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is daar bizar aan? Een Grand Prix geschorst worden vind ik een flinke straf.
Benieuwd wat ze gaan doen als hij inderdaad expres een straf pakt. Lijkt mij niet de bedoeling. Extra strafpunten voor na de schorsing?
Jazeker.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Doet F1Pro ook aan voorbeschouwen? #dtv
Dat lijkt mij dan ook. Het komend seizoen met 5 punten beginnen en die pas aan het eind van het seizoen laten vervallen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is daar bizar aan? Een Grand Prix geschorst worden vind ik een flinke straf.
Benieuwd wat ze gaan doen als hij inderdaad expres een straf pakt. Lijkt mij niet de bedoeling. Extra strafpunten voor na de schorsing?
Niveau van die voorbeschouwing is wel enorm rommelig. Meestal en giechelend meisje dat nergens van weet en een reservecoureur aan een desk en iemand bij een scherm.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een uur voor de race geloof ik. Maar ik weet het niet precies, want ik kijk het nooit
Bij hamilton waren die magisch verdwenen, kan zijn dat het kwam omdat het hamilton was, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.quote:
Heeft wel sfeer zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niveau van die voorbeschouwing is wel enorm rommelig. Meestal en giechelend meisje dat nergens van weet en een reservecoureur aan een desk en iemand bij een scherm.
Officieel omdat hij daartoe geïnstrueerd werd door zijn team.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Bij hamilton waren die magisch verdwenen, kan zijn dat het kwam omdat het hamilton was, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |