abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206621975
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Pantelic Podcast geluisterd, de oplossing is Arne Slot bij Feyenoord wegkopen :)
Dat is helemaal niet zo gezegd :')
lol
pi_206621989
Benieuwd of Schreuder op het trainingsveld staat zometeen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206622040
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef Houniet het volgende:
Typisch weer doorsnee Ajax publiek he, hard schreeuwen, niets onderbouwen.
SCHREUDER OUT!!!!!!!!!!1111
Wie moet dan de trainer worden? Er is geen tovenaar in de wereld he, of je moet vol zijn van Harry Potter. Je hebt gewoon een matige selectie met voetballers die asociaal veel geld verdienen en de bal niet kunnen spelen naar hetzelfde shirt.

Bayern stond vorig jaar halverwege 7de, gewoon kampioen geworden. Rustig blijven. Maar nee, wij in Zuid Oost staan 1 punt achter de koploper en de Arena staat in de fik en iedereen moet eruit. Wat een kansloos gebeuren zeg.

Wie moet er dan trainer worden? Zeg het maar jongens. Kijken of hij het wel aan de praat krijgt zonder de 4 vertrokken basisspelers.
Gast, je stokpaardje over WIE DAN is echt vermoeiend aan het worden.

- Schreuder heeft in 3 maanden tijd alles gesloopt waar we de voorgaande jaren voor stonden.
- Hij heeft het voor elkaar gekregen om negatief record na record opeen te stapelen en haalt uit een goede selectie (want dat is het gewoon, geen wereldtop maar zeker geen amateurs) bij lange na niet genoeg.
- Daarnaast wint hij geen enkele van zijn topwedstrijden en heeft hij het voor elkaar gekregen om slechts 4 van de laatste 12 wedstrijden te winnen.
- Daarnaast presteert hij het om even doodleuk te vermelden dat de lat lekker laag ligt bij Ajax want hij zag toch wel een goede inzet gisteren. Het topsportklimaat is volkomen verdwenen, Perez zei het gisteren spot-on; Schreuder is in alle facetten minder veeleisend.
- Hij krijgt het voor elkaar om in de laatste 6 wedstrijden geen 1 keer met dezelfde basiself te starten waardoor er geen enkel systeem te bekennen is, geen spelopvatting te herkennen is en spelers slechts een schim zijn omdat ze niet in hun kracht komen te spelen.

Dit alles is 110% de verantwoordelijkheid en schuld van Schreuder en Schreuder alleen.

HIJ.MOET.ER.PER.DIRECT.UIT.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sked op 10-11-2022 10:13:11 (taalgebruik) ]
pi_206622123
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef Houniet het volgende:
Typisch weer doorsnee Ajax publiek he, hard schreeuwen, niets onderbouwen.
SCHREUDER OUT!!!!!!!!!!1111
Wie moet dan de trainer worden? Er is geen tovenaar in de wereld he, of je moet vol zijn van Harry Potter. Je hebt gewoon een matige selectie met voetballers die asociaal veel geld verdienen en de bal niet kunnen spelen naar hetzelfde shirt.

Bayern stond vorig jaar halverwege 7de, gewoon kampioen geworden. Rustig blijven. Maar nee, wij in Zuid Oost staan 1 punt achter de koploper en de Arena staat in de fik en iedereen moet eruit. Wat een kansloos gebeuren zeg.

Wie moet er dan trainer worden? Zeg het maar jongens. Kijken of hij het wel aan de praat krijgt zonder de 4 vertrokken basisspelers.
Rare rant. Rustig blijven want je kunt nog gewoon kampioen worden want Bayern deed het ook vanaf plek 7 en tegelijkertijd ranten dat je een kutselectie hebt waar niemand een bal over kan spelen.

Wat is het nou?
  donderdag 10 november 2022 @ 10:13:37 #95
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206622125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zo gezegd :')
Wel door die ene jongen
pi_206622142
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:57 schreef Houniet het volgende:

[..]
Micky Mouse competitie >:) . De standaard bij Ajax ligt hoger.
2 fatsoenlijke wedstrijden tegen Rangers en verder weggespeeld worden door Liverpool en Napoli is inderdaad wel prima!
  donderdag 10 november 2022 @ 10:15:33 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Rare rant. Rustig blijven want je kunt nog gewoon kampioen worden want Bayern deed het ook vanaf plek 7 en tegelijkertijd ranten dat je een kutselectie hebt waar niemand een bal over kan spelen.

Wat is het nou?
Dat het de spelers ook kwalijk genomen kan worden. Brobbey met zijn grote bek, raakt geen kut. Bergwijn, wie?
Bassie, kan er echt niets van. Dus we trappen de trainer er uit en met de nieuwe trainer zijn alle problemen opgelost.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_206622168
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:15 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dat het de spelers ook kwalijk genomen kan worden. Brobbey met zijn grote bek, raakt geen kut. Bergwijn, wie?
Bassie, kan er echt niets van. Dus we trappen de trainer er uit en met de nieuwe trainer zijn alle problemen opgelost.
Dat zijn spelers waar je gewoon kampioen moet worden in Nederland. Dat ze niet presteren is gewoon de trainer aan te rekenen.

Maar laat Schreuder maar blijven hoor, ik vermaak me enorm.
pi_206622206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hangt er ook vanaf waar je start maar vooral bij die 1-1 had ik zelfs het idee dat zowel Timber als Taylor er niet vol voor gingen maar gewoon mee hobbelden en dan heb je Pasveer nog om de comedy capers compleet te maken.
Dat was wel gênant ja, zowel Timber als Taylor gingen er van uit dat de ander het wel zou oplossen.
Pasveer zag er beide doelpunten niet heel lekker uit. De eerste moet hij gewoon echt hebben, die tweede zag het er ook allemaal wat traag uit.
#12 is not for sale!
  donderdag 10 november 2022 @ 10:21:18 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
gewoon kampioen moet worden in Nederland.
Dit is dus iets wat iedereen zichzelf aanpraat. Je wordt niet gewoon kampioen. Met geld koop je geen winst.
Dat moet nou toch een keer duidelijk zijn? Natuurlijk heeft een trainer een belangrijk aandeel binnen dit proces, maar ook zeker de spelers.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 10 november 2022 @ 10:24:56 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622243
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gast, je stokpaardje over WIE DAN is echt vermoeiend aan het worden.

- Schreuder heeft in 3 maanden tijd alles gesloopt waar we de voorgaande jaren voor stonden.
- Hij heeft het voor elkaar gekregen om negatief record na record opeen te stapelen en haalt uit een goede selectie (want dat is het gewoon, geen wereldtop maar zeker geen amateurs) bij lange na niet genoeg.
- Daarnaast wint hij geen enkele van zijn topwedstrijden en heeft hij het voor elkaar gekregen om slechts 4 van de laatste 12 wedstrijden te winnen.
- Daarnaast presteert hij het om even doodleuk te vermelden dat de lat lekker laag ligt bij Ajax want hij zag toch wel een goede inzet gisteren. Het topsportklimaat is volkomen verdwenen, Perez zei het gisteren spot-on; Schreuder is in alle facetten minder veeleisend.
- Hij krijgt het voor elkaar om in de laatste 6 wedstrijden geen 1 keer met dezelfde basiself te starten waardoor er geen enkel systeem te bekennen is, geen spelopvatting te herkennen is en spelers slechts een schim zijn omdat ze niet in hun kracht komen te spelen.

Dit alles is 110% de verantwoordelijkheid en schuld van Schreuder en Schreuder alleen.

HIJ.MOET.ER.PER.DIRECT.UIT.
Ontspan jezelf. We gaan het zien of Schreuder de kerst haalt of niet en wat de resultaten gaan worden. Ik probeer aan te geven dat het niet alleen de fout van Schreuder is. De technische leiding boven Schreuder heeft er een aandeel in, maar ook zeker de spelers.
pi_206622252
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:24 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ontspan jezelf. We gaan het zien of Schreuder de kerst haalt of niet en wat de resultaten gaan worden. Ik probeer aan te geven dat het niet alleen de fout van Schreuder is. De technische leiding boven Schreuder heeft er een aandeel in, maar ook zeker de spelers.
Schreuder haalt er linksom of rechtsom niet genoeg uit en is zeker niet veeleisend genoeg naar de groep toe.
pi_206622255
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:21 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dit is dus iets wat iedereen zichzelf aanpraat. Je wordt niet gewoon kampioen. Met geld koop je geen winst.
Dat moet nou toch een keer duidelijk zijn? Natuurlijk heeft een trainer een belangrijk aandeel binnen dit proces, maar ook zeker de spelers.
Spelers die hebben laten zien dat ze kunnen voetballen, die voor miljoenenbedragen gekocht zijn (waar dezelfde trainer ook invloed op heeft gehad). Dat die spelers op dit moment maar wat doen en een paar spelers opeens niet meer kunnen voetballen, kun je ook gewoon bij de trainer neerleggen hoor..
  donderdag 10 november 2022 @ 10:27:27 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622261
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Spelers die hebben laten zien dat ze kunnen voetballen, die voor miljoenenbedragen gekocht zijn (waar dezelfde trainer ook invloed op heeft gehad). Dat die spelers op dit moment maar wat doen en een paar spelers opeens niet meer kunnen voetballen, kun je ook gewoon bij de trainer neerleggen hoor..
Oke, dus als jij morgen in je broek plast is het de schuld van je moeder?
pi_206622267
Een goede trainer past zich aan zijn spelersmateriaal. Schreuder heeft aangetoond dat totaal niet te kunnen. Kennelijk kan hij dan de spelers ook niet voldoende motiveren. Twee keer min.

Het is gewoon klaar. Dat er niet direct een alternatief klaar staat is geen argument om hem dan maar te houden.
  donderdag 10 november 2022 @ 10:28:11 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622271
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Schreuder haalt er linksom of rechtsom niet genoeg uit en is zeker niet veeleisend genoeg naar de groep toe.
Schreuder heeft wel een mediatraining nodig voor zijn nieuwe werkgever :').
pi_206622275
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:27 schreef Houniet het volgende:

[..]
Oke, dus als jij morgen in je broek plast is het de schuld van je moeder?
Dit zijn de goede teksten
  donderdag 10 november 2022 @ 10:32:39 #108
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_206622298
wie is de schuldige als Oranje verliest in de groepsfase en Ajax spelers van Oranje laten het liggen.
  donderdag 10 november 2022 @ 10:33:29 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622310
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het Schreuder echt niets boeit en wacht tot hij eruit geknald wordt met een zak geld. Iemand een idee wat dit gaat kosten?
  donderdag 10 november 2022 @ 10:34:12 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:32 schreef KingRadler het volgende:
wie is de schuldige als Oranje verliest in de groepsfase en Ajax spelers van Oranje laten het liggen.
Ik neig te zeggen de moeder van @Marcoss.
pi_206622329
quote:
En als die spelers bij Louis laten zien dat ze toch nog best aardig kunnen voetballen?
pi_206622332
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:33 schreef Houniet het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het Schreuder echt niets boeit en wacht tot hij eruit geknald wordt met een zak geld. Iemand een idee wat dit gaat kosten?
Een fractie van al het geld dat deze zomer is uitgegeven
pi_206622353
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:34 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ik neig te zeggen de moeder van @:Marcoss.
Dat lijkt me volledig terecht, ik zal het haar zeggen
pi_206622429
quote:
Ome Louis

Vraag me af welke Ajax spelers basis Oranje komen te staan. Denk niet dat Pasveer gaat keepen. Timber kan mqar je hebt ook de vrij daar en de ligt. Wellicht Berghuis en Bergwijn waarvan die in Oranje best presteren, zeker Bergwijn.
pi_206622448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:45 schreef Malavita het volgende:

[..]
Ome Louis

Vraag me af welke Ajax spelers basis Oranje komen te staan. Denk niet dat Pasveer gaat keepen. Timber kan mqar je hebt ook de vrij daar en de ligt. Wellicht Berghuis en Bergwijn waarvan die in Oranje best presteren, zeker Bergwijn.
De ligt heeft dinsdag niet eens gespeeld bij Bayern, hoe fit is die dan?
pi_206622461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:45 schreef Malavita het volgende:

[..]
Ome Louis

Timber is op dit moment vrij matig, dus ik zou toch voor De Ligt of De Vrij gaan op rechts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 10 november 2022 @ 10:50:08 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206622467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hij is volgende week fit (is de verwachting). Had een kleine spierblessure, daarvoor bijna elke pot gespeeld, en goed ook.
pi_206622470
Schreuder is natuurlijk een drama, maar waarom is er zo weinig kritiek op het beleid? Bassy is een grote clown, 2e divisie Engeland speler. En Brobby voor 20 miljoen terughalen is natuurlijk ook lachwekkend.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_206622473
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:24 schreef Houniet het volgende:

[..]
Mee eens, het is de combinatie van een trainer die niet de persoonlijkheid heeft als ETH en een verzwakte selectie met een aantal miskopen (Bassey, Sanchez, Ocampos) en bekende namen die niet (meer) thuisgeven (Tadic, Blind).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206622475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
ah ok, geen idee. Zat ook niet op de bank idd.

Dan heb je de vrij, botman of desnoods die struijck mocht je geen timber willen. Denk dat timber wel opbloeit bij oranje trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')