Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzendenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat valt het niet meer te censureren, en het censureren is niet eerder zo erg geweest als met deze reality.
Staat boven in het filmpjes topicquote:Op woensdag 9 november 2022 17:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen probleem. Neem je tijd. Bedankt! 🙏
De allereerste BB met Ruud en Bart had volgens mij 4 streams. Was toen iemand op Fok! die iets had gefabriceerd waardoor je alle 4 de streams tegelijk open kon hebben volgens mij..quote:Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Mischien komt er ooit een Big Brother of dergelijke waar meerdere streams zijn, of nog beter ons zelf laten bepalen welke camera we kijken
quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zo flauw dat ze het aftrekken van Erik wel in de tv uitzending doen. Die halve groep heeft al gemasturbeerd en dan gaan ze het van eentje uitzenden
In bed geloof ik. Heb die uitzending zelf overgeslagen.quote:
Ik denk dat ze je door hebben en stiekem blokkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Bedankt!quote:Op woensdag 9 november 2022 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat boven in het filmpjes topic
Af en toe, en meer in een flits.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte beeldkwaliteit op stream 2 al 2 dagen lang, continu blokkerig beeld.
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Waarom huilde Sasha iemand mee gekregen?
Dat ook niet meer, overal wordt er nu veel meer gecensureerd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:43 schreef mnesymne het volgende:
Daarom zijn de buitenlandse versies van BB en dergelijke meestal beter. Die laten de mensen zien zoals ze zijn, veel minder camera switches en S's L. De mensen daar zijn met kennis erin gegaan en weten dat ze gefilmd worden, wat ze daarna doen is aan hun zelf.
Bedankt. Ik denk iets uit haar verleden idd.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ikquote:Op woensdag 9 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
Eeennnn de manager weer op bed overdag.
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik keek af en toe en dan was Babette aan het woord.
Het ging wel over een relatie en voor zover ik het begreep een vorige relatie van Sasha.
Maar pin me er niet op vast.
Mij best hoor maar ik zie hem iedere middag op bed leggen. Iets waar hij zelf bij andere over klaagt...ik stip het alleen even aanquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is de hele dag bezig geweest, iedereen wilde hem spreken vandaag. Afgelopen nacht lag die hele slaapkamer vol met logés. Een momentje even privacy met z'n tweetje moet kunnen, vind ik
Wel mooi dat ze zo open waren. Heb niks kunnen zien want was al weer weg toen ik ging kijkenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Dat het vooral over een vorige relatie ging en niet over Bern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |