rood?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Welke kleur ogen heeft Mirthe eigenlijk?
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisselt vind haar pit wel leuk
Die promos kloppen 9 van de 10keer nietquote:Op woensdag 9 november 2022 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Rupi wil gevuld ei.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Deze moet je snappen als je het leest.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.
ik snapput niequote:Op woensdag 9 november 2022 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je snappen als je het leest.
jaquote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Bruin zo te zien, mooi hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
De Koning mag het uitleggen.quote:
quote:
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.quote:
Maar dat is gewoon letterlijk wat er stond... ik verwachtte een diepere laag die ik mistequote:Op woensdag 9 november 2022 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.
Zeker mooie ogenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
Over mooie ogen gesproken.
[ afbeelding ]
Prachtig, was me nooit zo opgevallenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
Over mooie ogen gesproken.
[ afbeelding ]
Ze gaan spreken zonder die gekke lijnen.quote:
Ze weet ook hoe ze ze op moet maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Prachtig, was me nooit zo opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |