Prima TT.quote:
GM ,die enge hand is weg.quote:
Ik heb geen idee, ze hebben gisteren genoeg geld verdiend om vers fruit te bestellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:28 schreef Seattle het volgende:
Een fruitige morgen Dot! Appeltje?![]()
Zal de manager vandaag ladingen vers fruit bestellen of wordt het nog meer shag en wijn en frituur?
Erik is de laatste tijd ook steeds later.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze hebben gisteren genoeg geld verdiend om vers fruit te bestellen.
Vooralsnog maken ze zich nergens druk om en liggen nog heerlijk in dromenland.
Ja, was vaak als een van de eerste. Nu is dat Martin volgens mij. Alhoewel gisteren GJ vroeg wakker wasquote:Op woensdag 9 november 2022 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik is de laatste tijd ook steeds later.
GJ idd. Loopt met zijn ziel onder de arm en hoopt op nog wat intieme ochtendmomenten met Aliesquote:Op woensdag 9 november 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was vaak als een van de eerste. Nu is dat Martin volgens mij. Alhoewel gisteren GJ vroeg wakker was
Babbelette voorkomt dat wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
GJ idd. Loopt met zijn ziel onder de arm en hoopt op nog wat intieme ochtendmomenten met Alies
Lekker lang douchen.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
EEn van de dames staat op, ik dacht dat het Djed was
Ja vaag idd. Is het ineens een 72 uurs aanvraag ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbelette voorkomt dat wel.
Waarom gaat Prinsesje vrijdag pas?
Geef ze eens ongelijk, tis nu gratis thuis betaal je er een hoop geld voorquote:
Ze hebben een boiler.Zij staat expres vaak vroeg op zodat anderen geen warm water hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, tis nu gratis thuis betaal je er een hoop geld voor
Greedy Djediquote:Op woensdag 9 november 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben een boiler.Zij staat expres vaak vroeg op zodat anderen geen warm water hebben.
Je moet haar hoofd eens zien wanneer anderen haar voor zijn.
Die leeft voor de rest in haar bubble met Ruben.quote:
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletjequote:Op woensdag 9 november 2022 07:08 schreef Silves het volgende:
Goeiemorgen alle..nog niemand bezig met het luxe ontbijt..ei en spek, eierkoeken, en musli, dit zal wel weer een veldslag zometeen worden..ikke ikke
2 witte bolletjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletje
Ja en de eierkoeken, ieder 2 stuks, hopen dat ze goed hebben geteldquote:Op woensdag 9 november 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletje
Goedemorgen,hier al lekker druk.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Dooie bende nog in de loods. Iedereen op een oor voor zover ik kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |