Er is een centraal geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Is er centraal geweest vandaag? Of is de tijd opgegaan aan de opdracht?
Durft hij niet, tis een lafaardquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Marciano tegen iedereen zeiken behalve tegen Jeffrey
Er is een heel snel centraal geweest niet echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Eerst centraal daarna de opdrachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
@DGK_Tegengas heeft wel ergens een linkje gepost waar het terug te kijken isquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Naar Jeffrey toe een enorme slijmbal, hij ziet zich al als vice-manager.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Nou echt hé... beetje jammer..quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Durft hij niet, tis een lafaard
Het is echt net een klein kind soms.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk dat soort figuren...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar Jeffrey toe een enorme slijmbal, hij ziet zich al als vice-manager.
Haha ja echt een stapvoetend ventje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is echt net een klein kind soms.
Zelfs toen niet, vind hem erg vrouwonvriendelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Heb me enkel tijdens dat cocktailfeestje vermaakt met/vanwege Marciano maar verder nog geen enkel moment
Een dreinende verwende kleuter is het inclusief formaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is echt net een klein kind soms.
Van mij ook en Kim K er achteraan....quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had van mij eruit gemogen ipv Jerrold
Maar daar zijn KimK en anderen zelf bij terwijl een echte dame hem gewoon een (spreekwoordelijke) poffert verkooptquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs toen niet, vind hem erg vrouwonvriendelijk
Euhhh to much information...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:40 schreef Charmian het volgende:
gotsamme erik met z'n duim lekker de korstrandjes van zijn binnenste neus lospulken en dan hup die mond in
ik deel dit soort leed graagquote:
Oeh ik wilde dit net tikken, dat het mij op viel dat zoe heel de dag in de buurt van kim d is en dit volgens mij alleen maar doet zodat ze meer weet hoe het tussen kim d en jeff gaat zodat zoe haar slag kan slaan zodra het fout gaat en dan jeff kan gaan troosten of zo, dus zoe doet heel nep en vals vind ik nu.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD steekt echt veel tijd in Zoe en andersom maar Jeffrey willen inpikken
Ik denk dat ze dat echt wel doorheeft , daarom betrekt Jeff haar ook bij taken. Kim mag dan wel een Tokkie zijn maar ze is niet helemaal achterlijk..quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik denk ook dat kim d geen idee heeft wat zoe nu eigenlijk doet en waarschijnlijk denkt, oh leuk eindelijk een vrouwelijk maatje.
Die haar dus denk ik keihard gaat naaien als de tijd rijp is.
Dat is wel handig daar met veel mensen om je heen, kun je iedere keer je verhaal doen tegen een ander zonder dat het vervelend wordt voor mensen, behalve voor ons streamers, voor ons wordt het zeiken dan.quote:
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat echt wel doorheeft , daarom betrekt Jeff haar ook bij taken. Kim mag dan wel een Tokkie zijn maar ze is niet helemaal achterlijk..
Liegen is een groot woord maar Martin heeft ook wel een keer gekekenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef Ace90ace het volgende:
Mirthe liegt dat Martin niet naar het schilderij heeft gekeken. Ze stond er gisteren nota bene samen met Martin naar aan het kijken. Het schilderij viel toen ook bijna.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel handig daar met veel mensen om je heen, kun je iedere keer je verhaal doen tegen een ander zonder dat het vervelend wordt voor mensen, behalve voor ons streamers, voor ons wordt het zeiken dan.
Ik weet niet wat Zoë denkt maar die maakt echt geen schijn van kans bij Jeff.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.
Het viel me iig erg op vandaag dat zoe heel de tijd bij haar is.
Zoe is geen gevaar , zij is zo doorzichtig als watquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen en hoop ik dan maar voor kim d, dat ze het wel door heeft.
Het viel me iig erg op vandaag dat zoe heel de tijd bij haar is.
Ik denk dat zoe wel denkt dat ze nog een kans maakt, wij weten beter.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Zoë denkt maar die maakt echt geen schijn van kans bij Jeff.
Klopt want zelfs ik heb haar gedrag goed door dit keerquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is geen gevaar , zij is zo doorzichtig als wat
Dat denk ik niet, maar ze wil wel graag alles weten wat er tussen hun speeltquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat zoe wel denkt dat ze nog een kans maakt, wij weten beter.
Niet alleen jij , de halve loodsquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt want zelfs ik heb haar gedrag goed door dit keerNou inderdaad maar hopen dat de andere het ook zien.
Die beslissing laten ze echt niet over aan een bewoner, reken maar als de febo bepaalde mensen niet kwijt wil, dan gaan ze niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had van mij eruit gemogen ipv Jerrold
Ja dat is wel geinig eigenlijk, vind ik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ze wil wel graag alles weten wat er tussen hun speelt
Mannenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en die legging bij mirhte, verschikkelijk, die strepen erop op de achterkant, iedere keer als ik haar ermee zie denk ik dat het natte zweetstrepen zijn van haar billen. Wie verzint zoiets.
hoe weet Bern dan dat het om half 2 was? Ze hebben toch alleen die ovenklok?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort Bern net zeggen dat er ruzie was bij het toilet vannacht om half 2, maar niet wie er ruzie hadden. Iemand iets gezien?
Nee toen lag ik heerlijk te ronkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hoort Bern net zeggen dat er ruzie was bij het toilet vannacht om half 2, maar niet wie er ruzie hadden. Iemand iets gezien?
Hij kan klokkijken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:03 schreef Verida het volgende:
hoe w
[..]
hoe weet Bern dan dat het om half 2 was? Ze hebben toch alleen die ovenklok?
Geen idee, hoorde het hem zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:03 schreef Verida het volgende:
hoe w
[..]
hoe weet Bern dan dat het om half 2 was? Ze hebben toch alleen die ovenklok?
Gadverdamme.. wat is dat toch altijd. Zijn er meerdere daar die ik dit zie doen.. Berend zat van de week ook tot zijn elleboog in zijn neus en daarna hup zijn mond inquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:40 schreef Charmian het volgende:
gotsamme erik met z'n duim lekker de korstrandjes van zijn binnenste neus lospulken en dan hup die mond in
Heb Moraima haar neus zien schoonvegen aan de hals van haar T-shirtquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gadverdamme.. wat is dat toch altijd. Zijn er meerdere daar die ik dit zie doen.. Berend zat van de week ook tot zijn elleboog in zijn neus en daarna hup zijn mond in
Ook heel vies maar opeten vind ik nog ergerquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb Moraima haar neus zien schoonvegen aan de hals van haar T-shirt
Ging toen naar de wcquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat snap ik.
zat hij in de keuken dan?
Ze weten allemaal wel wat de tijden zijn toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat snap ik.
Nou als hij elke keer zijn piemel laat zien, zou ik hem er en public op aanspreken, tijdens centraal. Ik begrijp echt wel dat ze dat gedrag niet kan waarderen.quote:
volgens mij kun je dat klokje wel zien als je naar de badkamer gaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat snap ik.
was die hoofd schoonmaak vandaag dan/ zoe bedoelikquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil dat Zoe de personen haalt die amper wat hebben gedaan en dat bespreken
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
was die hoofd schoonmaak vandaag dan/ zoe bedoelik
laat ze het lekker zelf doen, de harde werkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil dat Zoe de personen haalt die amper wat hebben gedaan en dat bespreken
Mimiemie achterbaksquote:
Die heeft idd haske hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
laat ze het lekker zelf doen, de harde werker
Jeffrey is op dat vlak helemaal niet geïnteresseerd in Zoe zoals ook Wendy dat niet was in Berendquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ik wilde dit net tikken, dat het mij op viel dat zoe heel de dag in de buurt van kim d is en dit volgens mij alleen maar doet zodat ze meer weet hoe het tussen kim d en jeff gaat zodat zoe haar slag kan slaan zodra het fout gaat en dan jeff kan gaan troosten of zo, dus zoe doet heel nep en vals vind ik nu.
en stiekem weet ze dat dondersgoedquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is op dat vlak helemaal niet geïnteresseerd in Zoe zoals ook Wendy dat niet was in Berend
Nu noem je ook twee gesprekspartners zegquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Dat gezever trek ik niet.
Marciano en Leila waren amper te verstaan
Er zijn maar twee streamsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nu noem je ook twee gesprekspartners zeg
ik heb het gesprek niet gehoordquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
Zoey vroeg netjes aan maddy wat ze precies gedaan hebben aan taken. En of maddy zag dat iemand de plinten afnam ennof iemand de kasten vd kant af trok?
Nee
Eusj zoey vertelt:
Kim d zei jeff is niet geclaimd hoor dus je mag doen wat je wil met jeff we hebben niks.
Zoey: ja als t feest is dan probeer ik t wel ala k de kans krijg
Zoey ja nu kan ze niet boos worden
Jaaaaquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
denkt zoe echt dat ze kans maakt bij sjeffie?
net zoals bij Nadirquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:18 schreef mario390 het volgende:
hebben ze 0 diät dat ze nu vanavond
niks eten?
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekem weet ze dat dondersgoed
Geen idee, klonk wel oprecht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gesprek niet gehoord
maar verzint ze nu de helft?
Die heeft idd echt n bord voor dr kopquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissen
Ja de regiequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb ze wel zien rennen en kletsen maar dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het gesprek niet gehoord
maar verzint ze nu de helft?
Ze gaat alle mannen bij langsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zoals bij Nadir
en later Martin
is nu Jeff de sjaak
Dat weet zequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekem weet ze dat dondersgoed
Denk dat ze er geld voor vraagt....quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:21 schreef Charmian het volgende:
in 1 ding heeft Wanda en ook Rupie gelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:25 schreef Poesjuh het volgende:
Slim om smetvrees ruppert om bijval te vragen wanda over niet schoon genoeg
Hoe doet hij dat toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als je het goed doet, moet je je zelf ook belonen.... Niemand anders die het voor je doet namelijk.
[ afbeelding ]
Is vrij makkelijk hoor met een eigen kantoor en de beschikking over de huishoudpotquote:
Ik vind dat eigenlijk wel zieligquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
Zoe ze creeeren expres afstand nu
ehh ik zie heel wat anders
die meid is niet helemaal lekker hoor
die gelooft haar eigen verzinsels
Gaat hij de maand elke dag in zn eentje drinken toch niet.. belonen oke maar met drank...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als je het goed doet, moet je je zelf ook belonen.... Niemand anders die het voor je doet namelijk.
[ afbeelding ]
Daar komen op een gegeven moment echt wel kamervragen over.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is vrij makkelijk hoor met een eigen kantoor en de beschikking over de huishoudpot
iets te beschermd opgevoed door haar oudersquote:
Is nog steeds dat kleine restje van gister? Haha not hij draaide gisteraaf een nieuwe fles open volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het Zoë iet zo veel uitmaakt als ze maar iemand heeft.. volgens mij heeft ze het ook al bij Ruben geprobeerd.. nou dan ben je echt desperate.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
net zoals bij Nadir
en later Martin
is nu Jeff de sjaak
Als het de eerste keer niet wordt beantwoord, wordt het de tweede en derde keer waarschijnlijk ook niet beantwoord.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
niks eten?
ach welnee, ik ben er klaar mee om met dit soort types medelijden te hebben. eigenwijs tot en met.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 1 ding heeft Wanda en ook Rupie gelijk
als er schoon gemaakt moet worden
moet je dat gewoon met z'n allen doen
en niet lekker wegduiken zodat anderen het gaan doen
kijk eens naar de stream Marioquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
niks eten?
ze krijgen spaghettiquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
niks eten?
oepsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het de eerste keer niet wordt beantwoord, wordt het de tweede en derde keer waarschijnlijk ook niet beantwoord.
werkt niet,wat geloof je hoezo ik vraagquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk eens naar de stream Mario
dan zie je dat ze met de boodschappen bezig zijn
Die Zoey is volgens mij niet helemaal zuiver.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Poesjuh het volgende:
Muhahah wanda vraagt zoey of ze echt denkt dat ze kans maakt bij jeff en die dag ooit komt?
Zoey zei ja je weet het nooit he, had kim en jeff ook niet samen gezien dus verwacht het onverwachtse
Zoey zei ik doe het dan wel veilig dan kan ze niet boos worden, verstond ik dat nou goed? Daarna ineens snel over nadir verder..
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets te beschermd opgevoed door haar ouders
nadat ze erg gepest is ?
geen idee, vast welquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
beantworte julie dit
niks eten?
als je geen stream kijkt is dat toch ook niet handigquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt niet,wat geloof je hoezo ik vraag
Klopt ruben kusjeeeeeeequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat het Zoë iet zo veel uitmaakt als ze maar iemand heeft.. volgens mij heeft ze het ook al bij Ruben geprobeerd.. nou dan ben je echt desperate.
Je ik weet het, maar tochquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ach welnee, ik ben er klaar mee om met dit soort types medelijden te hebben. eigenwijs tot en met.
Ik hoop echt dat ze net wat teveel drinken en dat de rest er dan achter komt dat Jeff en Jasper drank op hebben.. nou dat wordt dan echt ruziequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, dat afvallen van haar maakt het er wel minder erg van, maar als je ziet hoe die ogen in die kop staan, die is niet helemaal 100%...quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die Zoey is volgens mij niet helemaal zuiver.
ik heb meer het ideequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.
als je haar vertelt hoe het wel zit dan boeit het haar nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het best sneu dat ze de situatie zo verkeerd inschat.
Dus nu creëert ze eigenlijk een zelfde situatie maar dan met Kim en Jef als tegenspelers?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ruben kusjeeeeeee
Met djedi ernaast volgens mij
Meisje heeft issues onzekerheidquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus nu creëert ze eigenlijk een zelfde situatie maar dan met Kim en Jef als tegenspelers?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer het idee
dat ze haar zinnen ergens op zet en dan denkt het voor elkaar te krijgen
Dan is het toch net alsof ze een steekje mist?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je haar vertelt hoe het wel zit dan boeit het haar niet
dit heeft echt 0,0 met onzekerheid te makenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dan is het toch net alsof ze een steekje mist?
Hangt er vanaf hoe groot het isquote:
Echt niet, ze denkt dat ze knapper is dan dat ze isquote:
Ik denk het wel en dat overcompenseert ze.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit heeft echt 0,0 met onzekerheid te maken![]()
Omdat ze blij is met zijn nieuwsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Waarom wrijft mirthe zo over de hand van isaac die zijn hand terug wil
Okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:36 schreef Poesjuh het volgende:
Het een sluit het ander niet uit. Haar gedrag is tekstbook
ow onzeker is ze welquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel en dat overcompenseert ze.
Godver, ik klink als Babette nu
Als je haar te dichtbij laat komen dan moet je oppassen want die meid kan hele rare kronkels hebben en het is vooral Zoe FCquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:28 schreef Poesjuh het volgende:
Muhahah wanda vraagt zoey of ze echt denkt dat ze kans maakt bij jeff en die dag ooit komt?
Zoey zei ja je weet het nooit he, had kim en jeff ook niet samen gezien dus verwacht het onverwachtse
Zoey zei ik doe het dan wel veilig dan kan ze niet boos worden, verstond ik dat nou goed? Daarna ineens snel over nadir verder..
Jasper ziet er beter uit als hij kan drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze net wat teveel drinken en dat de rest er dan achter komt dat Jeff en Jasper drank op hebben.. nou dat wordt dan echt ruzie
Inderdaad maar haar denklevel is niet eens zo ver... zo sneu is het dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow onzeker is ze wel
maar met deze zaken is ze totaal niet realitisch
en als ze hierover onzeker zou zijn zou ze alles betwijfelen
Ik zeg op naar het volgende feestje met drank voor marcianoooquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef ledn81 het volgende:
Kim K gaat volgende keer als Marciano zo doet als ie dronken is echt stoppen met hem.
Kim K vind ik echt de stomste tokkie daar in die hele loods. Bekeek haar insta en alleen maar Dubai foto's. Zo'n typje dat alleen maar met beeldvorming bezig is. En vd week grote drama's hele dag over een handdoek en later over Marciano. En nu is er niets meer aan de hand. Ik vind Wanda verschrikkelijk, maar Kim K zou nog eerder mijn stem krijgen
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Inderdaad maar haar denklevel is niet eens zo ver... zo sneu is het dus
Iq weinig maar eq dus ook...
je gaat toch niet weg omdat ik er anders over denk'?quote:
Zeg dan eerlijk dat je vastzit in een loods, je schaamt en eraan wilt ontkennenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:38 schreef ledn81 het volgende:
Kim K gaat volgende keer als Marciano zo doet als ie dronken is echt stoppen met hem.
Nacht niet beter maar wel veel blijer.. die drinkt heel graag. Hij kocht ook van zijn zakgeld drank en maar een beetje eten. Denk dat het een flinke drinker is buiten de loods.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper ziet er beter uit als hij kan drinken.
Afgewezen door Nadir, Ruben, Martin en Jeffrey maar wie weet wat er nog in het vat zitquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:30 schreef Ireth het volgende:
Zoë heeft gewoon last van chronische jeuk
Jeffrey gaat de hele maand wijn drinken en sigaretten roken en je kunt het hem amper kwalijk nemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat hij de maand elke dag in zn eentje drinken toch niet.. belonen oke maar met drank...
Nee dan zie je niet de echte Marciano want dan let ie bewust op zoals met Temptationquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik zeg op naar het volgende feestje met drank voor marcianooo
Daar mochten ze tenminste zelf weten in welk bed ze sliepenquote:
En dat gebeurde dan ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar mochten ze tenminste zelf weten in welk bed ze sliepen
Alles was daar heftig en zou tegenwoordig meteen van de buis gehaald wordenquote:
Eens. Nu zou zo'n programma niet meer kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alles was daar heftig en zou tegenwoordig meteen van de buis gehaald worden
Iedereen speelde vals zegt Wandaquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
Eunice was vals aan het spelen
Ruben niet
Vanwege de deugpolitie en social media maar in principe heeft het jaartal er niets mee te makenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Nu zou zo'n programma niet meer kunnen
het was ontzettend gezellig en iedereen had lolquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen speelde vals zegt Wanda
Laten we ontopic blijven, Wat is geweest is geweest , dit is nuquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege de deugpolitie en social media maar in principe heeft het jaartal er niets mee te maken
Benieuwd welke managers er nog allemaal gaan komen want zo'n Wanda zal men niet serieus nemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was ontzettend gezellig en iedereen had lol
is dat dan niet belangrijker??
bij Wanda dus niet
Ik moet zeggen dat dit wel wat smakelijker is met alcoholquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laten we ontopic blijven, Wat is geweest is geweest , dit is nu
Yoloquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey gaat de hele maand wijn drinken en sigaretten roken en je kunt het hem amper kwalijk nemen
Vooral doen en dat Maddy dan wint en Wanda eruit stuurtquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Wanda hoopt dat er een eliminatie komt want ze wil Maddie weghebben
Ja, meestal gaat t over wat er gebeurd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee . Is dat belangrijk?
Het is maar een TT
Huppekee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vooral doen en dat Maddy dan wint en Wanda eruit stuurt
Maddy en winnen ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vooral doen en dat Maddy dan wint en Wanda eruit stuurt
Er gaan verschuivingen plaatsvindenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja, meestal gaat t over wat er gebeurd?
niet eerder als dat ALicia echt gaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er gaan verschuivingen plaatsvinden
dank jequote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er gaan verschuivingen plaatsvinden
Omdat iedereen hoopte dat ze ging falen. Wat ze ook deed.quote:
agressiefffffquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Charmian het volgende:
ik wil wanda gewoon op haar bek slaan
tanden eruit?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Charmian het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Charmian het volgende:
....Dan gaan we dat regelen...quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef Charmian het volgende:
ja, bloeden moet die handel dat alles opzwelt en ze niet meer kan pratenquote:
alweer ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda wilde Wendy's tanden uit haar bek slaan
Er zijn ook mannen die breienquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
Ergens best wel aantrekkelijk jonge vrouwen die breien
Ging om een bokswedstrijdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda wilde Wendy's tanden uit haar bek slaan
Wendy is aan het breienquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
Ergens best wel aantrekkelijk jonge vrouwen die breien
quote:
Het was in ieder geval niet direct tegen Wendy. Niet te serieus nemen.quote:
Wat niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Wat heeft Wanda tegen Wendy eigenlijk?
Dat was het wel!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet direct tegen Wendy. Niet te serieus nemen.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, bloeden moet die handel dat alles opzwelt en ze niet meer kan praten
Ze was nog ongeveer 99% verwijderd van daadwerkelijk naar Wendy toegaan en actie ondernemen. Het zijn maar woorden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was het wel!!![]()
Wanda was woest
Ze is meestal wel okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit weekend was zij oke
hebben zich andere misdragend
benommen
Nee engie , je kan niet alles zo afdoenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was nog ongeveer 99% verwijderd van daadwerkelijk naar Wendy toegaan en actie ondernemen. Het zijn maar woorden.
dat zijn het bij Wanda meestal en dan niet tegen de persoon zelfquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was nog ongeveer 99% verwijderd van daadwerkelijk naar Wendy toegaan en actie ondernemen. Het zijn maar woorden.
Inderdaad en bovendien is Wendy wel een topwijfquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn het bij Wanda meestal en dan niet tegen de persoon zelf
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad en bovendien is Wendy wel een topwijf
Voor mij zit er heel veel verschil in een boze bui op een kamer wat uitroepen of het daadwerkelijk doen. Ik vind het pesten richting Maddy bijv. veel ernstiger dan wat loos gebrul.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee engie , je kan niet alles zo afdoen
Berekenendquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn het bij Wanda meestal en dan niet tegen de persoon zelf
Zij zegt het gewoon recht in je gezicht en ook nog met de nodige humorquote:
Gaat ze er nog wat mee doen of lult ze het eerst transparant en eerlijk door?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze had het idd over een briefje in de wasmand
Die muts heeft volgens mij haar zender weer niet om.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
gaat Maddy nog een zendercheck krijgen
Mexx op de achtergrond is nog beter te verstaan
Zou ze wel moeten doen.. dat zou hij zeker wel bij haar doen.quote:
Heel kamer drie zou het meteen wetenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ze wel moeten doen.. dat zou hij zeker wel bij haar doen.
Als de oudjes slim zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Ima is ook een beetje stil momenteel
Dat komt door Rupie Maddy wil hem ook weg
Kamer 5 had tegen Janet gezegd dat er toch mensen wegmoeten , dat dat het spel nu eenmaal is
Janet wil Esther er ook uit hebben, Esther doet niets
Idd daar zou hij geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel kamer drie zou het meteen weten
Eens , Van mij mag Maddy /Esther wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de oudjes slim zijn
zorgen ze er eerst samen voor de jongeren er uit te krijgen
want om meteen in eigen vlees te gaan snijden is ook niet slim
Het enige wat ik haar zie doen is af en toe het ontbijt en verder doet ze alleen maar alles waarvan ze denkt dat JW wil.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:
Janet vindt Esther een aparte, vanmiddag niets gedaan en wilde ook niets doen
Esther is een uilquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het enige wat ik haar zie doen is af en toe het ontbijt en verder doet ze alleen maar alles waarvan ze denkt dat JW wil.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de oudjes slim zijn
zorgen ze er eerst samen voor de jongeren er uit te krijgen
want om meteen in eigen vlees te gaan snijden is ook niet slim
Als zij weg zijn merk je het niet eens dus zou zonde zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens , Van mij mag Maddy /Esther weg
Ja en ik denk dat Esther dwars doet omdat ze vindt dat Jeff haar plan heeft 'gestolen'quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het enige wat ik haar zie doen is af en toe het ontbijt en verder doet ze alleen maar alles waarvan ze denkt dat JW wil.
Er moeten nu eenmaal mensen weg,.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij weg zijn merk je het niet eens dus zou zonde zijn
Misschien KimW vannacht nadat ze Marciano weer heeft geholpenquote:
dat JW er nog niet strontziek van wordtquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat Esther dwars doet omdat ze vindt dat Jeff haar plan heeft 'gestolen'
\ze zit nu al bijna de hele week te mokken , doet niets alleen maar om JW hangen
Ja volgens mij vindt hij het wel mooi makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat JW er nog niet strontziek van wordt
slechts voor 500 euri?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef Aggie46 het volgende:
Zo, dat is voor 3 maanden eten.
Ik denk dat ze er een week over doen, dan is het opperdepop
Doe dan maar anderenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er moeten nu eenmaal mensen weg,.
In mijn ogen gunt ze een ander niets en is het eigenlijk maar een jaloerse tut.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat Esther dwars doet omdat ze vindt dat Jeff haar plan heeft 'gestolen'
\ze zit nu al bijna de hele week te mokken , doet niets, alleen maar om JW hangen
Ik vergat sarcasme aan te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
slechts voor 500 euri?
tot aan vrijdag/zaterdag
voor 31 mensen
Dat mag ze sowieso wel doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda had de kans tijdens dat bokstoernooi maar meldde zich af dus beter lijmt ze haar smoelwerk dicht
en dan eunice weer vragen of esther misschien iets voor jw is. Jw weer zeggen dat het zijn type niet is. eunice weer vragen wat zijn type dan wel isquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
In mijn ogen gunt ze een ander niets en is het eigenlijk maar een jaloerse tut.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan eunice weer vragen of esther misschien iets voor jw is. Jw weer zeggen dat het zijn type niet is. eunice weer vragen wat zijn type dan wel is
Eunice kan zo lekker zuigenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan eunice weer vragen of esther misschien iets voor jw is. Jw weer zeggen dat het zijn type niet is. eunice weer vragen wat zijn type dan wel is
Die vindt het zo wel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt, deze mensenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
want ze zijn ongeveer even oud dus moet het wel matchen![]()
die doet ook amper watquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
Over JW gesproken, doet die überhaupt nog wel eens iets huishoudelijks? Koken? Ontbijt maken? Die zie ik eigenlijk zo'n 90 tot 95% van de tijd in half zittende/half liggende houding?
Die heb ik gisteren en vandaag met de stofzuiger gezienquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
Over JW gesproken, doet die überhaupt nog wel eens iets huishoudelijks? Koken? Ontbijt maken? Die zie ik eigenlijk zo'n 90 tot 95% van de tijd in half zittende/half liggende houding?
A voor de loods maar hebben wij de streamers al iets gezienquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee de bedoeling is juist van niet
Daar zeg je watquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doet ook amper wat
ook geen idee wat hij met de schoonmaak heeft gedaan
ik lees net dat hij de stofzuiger heeft uitgelatenquote:
Ben niet eens aan het kijken johquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
A voor de loods maar hebben wij de streamers al iets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |