Er is een centraal geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Is er centraal geweest vandaag? Of is de tijd opgegaan aan de opdracht?
Durft hij niet, tis een lafaardquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Marciano tegen iedereen zeiken behalve tegen Jeffrey
Er is een heel snel centraal geweest niet echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Eerst centraal daarna de opdrachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
@DGK_Tegengas heeft wel ergens een linkje gepost waar het terug te kijken isquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:32 schreef Charmian het volgende:
Naar Jeffrey toe een enorme slijmbal, hij ziet zich al als vice-manager.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Nou echt hé... beetje jammer..quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Durft hij niet, tis een lafaard
Het is echt net een klein kind soms.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:33 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk dat soort figuren...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar Jeffrey toe een enorme slijmbal, hij ziet zich al als vice-manager.
Haha ja echt een stapvoetend ventje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is echt net een klein kind soms.
Zelfs toen niet, vind hem erg vrouwonvriendelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Heb me enkel tijdens dat cocktailfeestje vermaakt met/vanwege Marciano maar verder nog geen enkel moment
Een dreinende verwende kleuter is het inclusief formaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is echt net een klein kind soms.
Van mij ook en Kim K er achteraan....quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Had van mij eruit gemogen ipv Jerrold
Maar daar zijn KimK en anderen zelf bij terwijl een echte dame hem gewoon een (spreekwoordelijke) poffert verkooptquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs toen niet, vind hem erg vrouwonvriendelijk
Euhhh to much information...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:40 schreef Charmian het volgende:
gotsamme erik met z'n duim lekker de korstrandjes van zijn binnenste neus lospulken en dan hup die mond in
ik deel dit soort leed graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |