Schijten heel het huis onder <> in een kooitje.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vogels in een kooitje is dierenmishandeling. Zelfs de lichtgevende kanaries van de lidl hebben een beter leven.
Hij laat zijn vogels los in huis met een kat. Het wordt steeds sadistischer, die is rijp voor de dierenbescherming.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijten heel het huis onder <> in een kooitje.
Waar ging het precies mis?
Bergkamp. Mijn GOAT.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Balaannames van Bergkamp, die was toch ook wel erg goed.
[ twitter ]
Highburyquote:Op donderdag 10 november 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Balaannames van Bergkamp, die was toch ook wel erg goed.
[ twitter ]
Ik werk überhaupt niet 'bij' iets. Ik ben zelfstandige en heb de luxe dat ik de leuke opdrachtjes er uit kan pikken. Het moet niet, ik mag.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou in ieder geval werk je dan niet bij de Big 4 en zeker niet bij de MBB.
Nee, ik word gewoon met de dag lelijkerquote:
Je kan wel stoppen met roken maar van plakjes kaas op spaghetti krijg je nog steeds kanker.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, was druk bezig vandaag, veel shit gedaan en vergeten te vragen wat jullie hebben gegeten. Zelf heb ik spaghetti gehad (met plakjes kaas).
Met zo een instelling kom je ook niet aan de bak bij de big 4quote:Op donderdag 10 november 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik werk überhaupt niet 'bij' iets. Ik ben zelfstandige en heb de luxe dat ik de leuke opdrachtjes er uit kan pikken. Het moet niet, ik mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |