Dit mag in WK, voel je vrij om je eigen subforum poultje te maken.quote:
Als het goed is komt user @maxi-mus ook met een WK poultje die voor iedereen toegankelijk isquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:46 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een apart begin van een OP, helemaal gezien het aangemaakt is door een mod.
Ik voel mij godverdomme buitengesloten.
Ga lekker op whatsapp je spelletje spelen, hier is iedereen welkom vuile rasjist!1!
Ja laten we 40 topics maken over 40 verschillende WK Poultjes. Top idee!quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit mag in WK, voel je vrij om je eigen subforum poultje te maken.
Zie ook EK 2021.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja laten we 40 topics maken over 40 verschillende WK Poultjes. Top idee!
Ja je zal het er mee oneens zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het goed is komt user @:maxi-mus ook met een WK poultje die voor iedereen toegankelijk is
Coco in WK / [WK Feedback] Met vers bloedquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja je zal het er mee oneens zijn![]()
Ik ben wel benieuwd wat een @:murp @:Straatcommando @:Danny of @:yvonne hier van vinden.
Het zal wel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Coco in WK / [WK Feedback] Met vers bloed
EK / [VBL-SC EK Poule] Inzet : Een hoop kapsalonsquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal wel.
Ik kan me geen topic herinneren op FOK waar alleen een select groepje aan mee mocht doen.
Wat een mokerdebiel ben je toch.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:30 schreef Caland het volgende:
En hoe controleren we of forum moderator @:onlogisch dat geld niet gewoon zelf houdt als er wordt gewonnen??
Nee maat. Ik moet deze zooi bijtijds inleveren. Daarbij hebben we nog veel meer in te vullen. Dus een beetje tempo aubquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:27 schreef Caland het volgende:
Kan ik ook een dag voor de wedstrijd nog voorspellen????
Graag een deadline.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maat. Ik moet deze zooi bijtijds inleveren. Daarbij hebben we nog veel meer in te vullen. Dus een beetje tempo aub
morgen of zo.quote:
Ik weiger mensen die ik op het internet heb leren kennen op whatsapp toe te voegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Cupfighter het volgende:
Kan dit niet in een whats app groepje
tag me nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja je zal het er mee oneens zijn![]()
Ik ben wel benieuwd wat een @:Straatcommando. @:murp @:Danny of @:yvonne hier van vinden.
Dit jaar (Rusland/Belarus)quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Regel dit met elkaar op whatsapp ja, billenmatties.
Ohja weet je wanneer ze ook mensen uitsloten?????
nou ik vind dit kut ik post liever niet ontopicquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef Coco het volgende:
[..]
EK / [VBL-SC EK Poule] Inzet : Een hoop kapsalons
Je mag rustig meeposten. Graag wel ontopic.
Je had mee kunnen doen. Maar waar was je om deze post te liken???????? Maar nee. User @aloa komt liever achteraf janken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
Ik wens ook iedereen veel plezier. Jammer dat ik niet mee kan doen.
Ik begreep uit je OP iets anders, maar goedquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had mee kunnen doen. Maar waar was je om deze post te liken???????? Maar nee. User @:Aloa komt liever achteraf janken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |