Op basis van wat ik gisteren gezien heb geef ik Selby de beste kansen. Die was echt onbespeelbaar gisteren tegen die Chinees.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:34 schreef koffieleuk het volgende:
Finale tussen Selby en Williams begint over een halfuurtje, gok dat het redelijk close gaat worden.
Ik gok het ook, maar hij is normaliter niet zo van het weglopen dus we zullen het zien!quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van wat ik gisteren gezien heb geef ik Selby de beste kansen. Die was echt onbespeelbaar gisteren tegen die Chinees.
Één pot verwijderd van de 8-8, de manier waarop hij de laatste frames stalquote:
Zou hier moeten zijn, al werkt het lang niet altijd naar behoren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ronnie met de handrem erop naar 4-0 tegen Pagett. En hij heeft een tennisarm blijkbaar.
Mijn bookmark naar de livescores doet het niet meer. Zijn die verhuisd?
Niet om sentimenteel te doen, maar het zou ergens wel mooi zijn als Reardon dat nog zou mogen meemaken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Joe Perry was 47 toen ie vorig jaar een toernooi won, dus ze komen met z'n allen al dichter bij Reardon in de buurt. Zoals het er nu voor staat verwacht ik wel dat Williams, Higgins of O'Sullivan over een paar jaar Reardon uit de boeken speelt.
Toen ie een paar jaar geleden een bokaal mocht uitdelen en ook geïnterviewd werd leek ie echt minstens 10 jaar jonger. Rudy Bauwens vertelde dat Reardon hem eens een lift gaf toen zn auto kapot was, dus aardig is ie ook nog.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet om sentimenteel te doen, maar het zou ergens wel mooi zijn als Reardon dat nog zou mogen meemaken.
Tering ja wat een plofkop. Was ik me net ook al aan het bedenkenquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:00 schreef wimderon het volgende:
Brecel heeft sinds zijn wereldkampioenschap een dieet van friet en bickyburgers gevolgd, zo te zien.
quote:Ding bakt het bruin
Voor de 36-jarige Ding Jinhui begon de English Open met een frats die hem duur had te staan kunnen komen. De Chinees daagde immers op met een bruine broek en dat is niet volgens de dresscode. “Ik was totaal vergeten dat ik volledig in het zwart moest aantreden”, verklaarde de Chinees achteraf. “Ik stuurde iemand naar een nabijgelegen winkel om een zwarte broek te kopen maar hij was te laat terug voor het openingsframe. Dat ging bijgevolg naar mijn tegenstander omdat ik te laat arriveerde.”
Niet alleen zijn kopquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering ja wat een plofkop. Was ik me net ook al aan het bedenken
Lijkt me een foul en 4 strafpunten, of meer als er een hogere kleur werd gespeeld. Zelfde als met de rest een bal raken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:31 schreef TjjWester het volgende:
Wat is eigenlijk de straf voor het aanraken van de bal?
O'Sullivan liet net zijn handen op de rand liggen en de bal naderen tot een paar mm, pas op het allerlaatste moment trok hij ze terug.
Welke spelers wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:04 schreef Janneke141 het volgende:
Die Slessor wil je trouwens ook niet in een donker steegje tegenkomen hè?
30 kilo erbij (wellicht wel over iets langere periode): https://www.hln.be/meer-s(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:00 schreef wimderon het volgende:
Brecel heeft sinds zijn wereldkampioenschap een dieet van friet en bickyburgers gevolgd, zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |