quote:Op maandag 7 november 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vinden
Bijna!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef Senn88 het volgende:
Dacht dat het woensdag was. Viel dat ff tegen
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baksteen voor jou. Ik ben er alleen voor de sier, wat denk je wel niet?
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Iets voor de sier zou de boel toch juist moeten opfleuren?
Jij bent niet de baas van mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef rival het volgende:
Jullie kunnen zoveel willen of denken.
Werken zal je deze dinsdag!
Voor jou geen baksteen. Wel een high five. In je gezicht. Met een barkruk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'sier' ook flink aan inflatie onderhevig.
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelenquote:
Beetje fooi, jatochnietdan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Niet nodig, ik heb afbakbroodjes en soepquote:
Ik geef de bezorgers nooit een fooiquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent echt helemaal de tyfus hier nu, food delivery nu bestellen zou me echt super schuldig laten voelen![]()
Ik ook niet. Wel een "Bedankt!".quote:
Hoe harder het regent hoe eerder ik bestelquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |