Was weinig te zien , ze sliepen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zie ik spoken, maar dat rode shirt dat Jeff later vandaag aanhad, had Kim toch vanmorgen
aan toen ze bij Jeff uit bed stapte . misschien hebben ze toch shirtjes gewisseld vannacht .......
maar maar... Seattle zit ons net lekker te maken dat PRECIES toen er lief geknuffeld werdquote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb die uur filmpjes niet gepost omdat er niets te zien was, zonde van de moeite ...
Isaac heeft toch zakken vol oats?quote:Op maandag 7 november 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
Matin wil zijn eigen havermout
puur vanwege het sporten
dat zal ook wel opschietenquote:Op maandag 7 november 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac heeft toch zakken vol oats?
Ik vind het behoorlijk verwend overkomen. Je hebt 3 uurtjes niet gezien.quote:
quote:
Neejoh, volgens mij zijn wij terugkijkers juist superblij en dankbaar voor al de moeite die @DGK in de filmpjes stopt. En mocht dat niet goed overkomen, bij deze!quote:Op maandag 7 november 2022 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was weinig te zien , ze sliepen.
Ik zit echt met verbazing te lezen. Neem je hele dagen op en dan is het nog niet goed.
Ik heb vannacht niets gezien behalve een slapend stel
Ongelofelijk
dat mag. zie andere post.quote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk verwend overkomen. Je hebt 3 uurtjes niet gezien.
Ze heeft nu alleen eentje op haar hoofdquote:
Ik heb hetzelfde probleem, sinds ik DGK stream word ik op mijn werk ook niet meer serieus genomen ...quote:Op maandag 7 november 2022 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dit gerust vertellen op het werk, want ze geloven toch niet dat ik dit zou doen.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft nu alleen eentje op haar hoofd
als mensen horen dat ik JVJL kijk denken ze ook dat ik gek benquote:Op maandag 7 november 2022 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, sinds ik DGK stream word ik op mijn werk ook niet meer serieus genomen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |