quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Ik had bij die eerste twee ook zoiets van.Dat is inderdaad ook niet heel handig neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mail gehad dat we een kerstpakket mogen uitkiezen. Maar ze hebben alleen de thema's bekend gemaaktDit is wel eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waard. Wat stom zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis herstellende. Ik heb iets meer energie, maar ik ben vaak ook nog moe
nee, dat nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?
Sterkte, hopelijk knap je snel op!!quote:
Ik heb nog niet kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:33 schreef Yesse het volgende:
Welke jeukterm heb je uiteindelijk gekozen @:Luctor.et.emergo ?
[..]
Sterkte, hopelijk knap je snel op!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan blijkt later dat de artikelen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veel leuker waren![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:05 schreef Arizona het volgende:
Echt lastig kiezen trouwens. Dan kies je bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan blijkt later dat de artikelen inBijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veel leuker warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik dat het alleen maar eten is.
Maar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht ik dan weer van die kortingsbonnen voor dagjes weg waar je dan toch weer geen gebruik van maakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?Ik las dit zo:quote:quote:Je bent in goede handen!quote:nee, dat nog niet
Fuck the EBU.![]()
Wij konden kiezen voor een kerstpakket of een donatie aan de voedselbank.
Ik koos de eerste. Ga hem aan Aridochter kado doen. Studeren is zo duur…![]()
Ik kon ook nog kiezen uit de voedselbank, maar dan wel de voedselbank in Utrecht. Hoezo daar? En niet in mijn eigen stad?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:20 schreef Arizona het volgende:
Wij konden kiezen voor een kerstpakket of een donatie aan de voedselbank.
Ik koos de eerste. Ga hem aan Aridochter kado doen. Studeren is zo duur…
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
BijLijkt me iets in de richting van fondue/eten inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik dat het alleen maar eten is.quote:Maar bijZoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht ik dan weer van die kortingsbonnen voor dagjes weg waar je dan toch weer geen gebruik van maakt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Het leukste kerstpakket vond ik dat we soort bonnen/munten kregen en daar zelf dingen voor konden uitzoeken (bij verschillende kramen).Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
zit jouw bedrijf dan ook in Utrecht? Zo niet, dan is het inderdaad wel bijzonder.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon ook nog kiezen uit de voedselbank, maar dan wel de voedselbank in Utrecht. Hoezo daar? En niet in mijn eigen stad?![]()
Hoofdkantoor zit in Utrecht. Maar mijn vestiging in BoZ.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
zit jouw bedrijf dan ook in Utrecht? Zo niet, dan is het inderdaad wel bijzonder.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:
Dat heb ik ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:36 schreef AgnesGru het volgende:
Het leukste kerstpakket vond ik dat we soort bonnen/munten kregen en daar zelf dingen voor konden uitzoeken (bij verschillende kramen).Heel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dat is gewoon natuurlijk jachtinstinctquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dat was bij ons ook inderdaad een mogelijkheid. Dan sta je wel raar te kijken zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehadHeel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
Lekker man, even (h)eerlijk genietenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehadHeel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
![]()
()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wil wel eens zo’n pizzarette in mijn kerstpakket. Zou zo’n ding nooit zelf kopen maar het lijkt me wel leuk om te doen![]()
![]()
Ik heb nog nooit een traditioneel kerstpakket ontvangen eigenlijk![]()
Hier in België doen ze er niet echt aan. Meestal is dat een kerstborrel, waar het budget aan opgaat. En in Nederland kreeg ik meestal een ‘gewoon’ cadeau voor de kerst. Meestal iets waar het hele bedrijf erg blij mee was, en ik dan niet helemaal wist wat ik er mee moest. De laatste keer was het zo’n Sonos box. Nog een vrij duur ding, dat ik uiteindelijk erg makkelijk op Marktplaats kwijtraakte.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind het altijd wel leuk om zo'n kerstpakket te krijgen, maar 90% wat erin zit, gebruik je niet.
Fuck the EBU.![]()
Daarom heb ik het liefst iets wat ik zelf kan uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om zo'n kerstpakket te krijgen, maar 90% wat erin zit, gebruik je niet.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wij krijgen altijd erg mooie kerstpakketten, meestal met echt leuke en nuttige en lekkere dingen!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om zo'n kerstpakket te krijgen, maar 90% wat erin zit, gebruik je niet.![]()
Ik heb al een paar jaar een Bijenkorf-bon gekregen. Ik kom daar nooit en zou niet weten wat ik er voor moet kopenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nog nooit een traditioneel kerstpakket ontvangen eigenlijk![]()
Hier in België doen ze er niet echt aan. Meestal is dat een kerstborrel, waar het budget aan opgaat. En in Nederland kreeg ik meestal een ‘gewoon’ cadeau voor de kerst. Meestal iets waar het hele bedrijf erg blij mee was, en ik dan niet helemaal wist wat ik er mee moest. De laatste keer was het zo’n Sonos box. Nog een vrij duur ding, dat ik uiteindelijk erg makkelijk op Marktplaats kwijtraakte.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik verzorg het kerstpakket waar ik werkmaar wij hebben gevraagd wat ze het liefst willen en dat is een zo standaard mogelijk pakket vol eten (en dan doen we er een extra cadeau bij).
Maar we doen ook nooit meer die pakketten waarbij al het eten/de verpakkingen één kleur hebben want daar zit altijd zoveel spul in dat je nooit gebruikt.![]()
Wat balen, geef maar aan mij dan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een Bijenkorf-bon gekregen. Ik kom daar nooit en zou niet weten wat ik er voor moet kopen![]()
Kleren of servies ofzo kan je toch altijd wel gebruiken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een Bijenkorf-bon gekregen. Ik kom daar nooit en zou niet weten wat ik er voor moet kopenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zó hoog is de nood ook weer niet! Ik ga eens proberen of ze nog geldig zijn en of ik daar Sinterklaascadeaus voor kan scorenquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Ah, dus jij weet wat die crackers van een vaag merk, fles water uit Nieuw-Zeeland of kerstkransjes die in april zijn ingepakt echt kosten?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:39 schreef Em31 het volgende:
Ik verzorg het kerstpakket waar ik werkmaar wij hebben gevraagd wat ze het liefst willen en dat is een zo standaard mogelijk pakket vol eten (en dan doen we er een extra cadeau bij).
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jawel, maar die zijn alsnog best duur. Zes ontbijtbordjes voor 50 euro, dat idee. Dan koop ik liever voor 50 euro een compleet servies bij Ikea. Ook omdat ik die dingen van de Bijenkorf vaak niet eens mooi vindquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleren of servies ofzo kan je toch altijd wel gebruiken?Ik ben de kleur MAGENTA
Boeken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een Bijenkorf-bon gekregen. Ik kom daar nooit en zou niet weten wat ik er voor moet kopenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze hebben wel een leuke kerstcollectie en lekkere chocolade bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zó hoog is de nood ook weer niet! Ik ga eens proberen of ze nog geldig zijn en of ik daar Sinterklaascadeaus voor kan scoren![]()
![]()
Jazeker, en vergeet vooral de keiharde pan tostado en groentechips niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dus jij weet wat die crackers van een vaag merk, fles water uit Nieuw-Zeeland of kerstkransjes die in april zijn ingepakt echt kosten?![]()
![]()
Een bon voor de Bijenkorf zou je mij ook niet blij mee maken. Ik zou niet eens weten waar de dichtstbijzijnde zit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zal wel Rotterdam zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een bon voor de Bijenkorf zou je mij ook niet blij mee maken. Ik zou niet eens weten waar de dichtstbijzijnde zit.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dan ben ik de waarde van de bon al kwijt aan benzine en parkeerkosten.quote:
Fuck the EBU.![]()
Tegenwoordig bestaat er ook zoiets als webshopsquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik de waarde van de bon al kwijt aan benzine en parkeerkosten.![]()
![]()
Voor mij is het nog steeds qua voorkeur traditioneel kerstpakket > zelf kiezen > spullen
Vooral de werkgever van mijn man is goed in het uitzoeken van spullen die eigenlijk niet nuttig/leuk zijn. Ik merk dat een cadeaubon toch vaak in de la belandt en dat je dan denkt wat moet ik hiermee?Fuck the EBU![]()
Waarom zou hij spinrag willen kopen, Halloween is al voorbij?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat er ook zoiets als webshops
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Auto in Kralingse Zoom parkeren, met de metro naar de stad en lekker dagje Roffa van makenquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik de waarde van de bon al kwijt aan benzine en parkeerkosten.
Of met de trein, als ie rijdt
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Auto in Kralingse Zoom parkeren, met de metro naar de stad en lekker dagje Roffa van maken
Of met de trein, als ie rijdt![]()
Lekker en Rotterdam in één zin.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, dat was wel een beetje te inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Lekker en Rotterdam in één zin.
Misschien doen ze voor jullie dit jaar een Fletcher Hotelbonquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:03 schreef Yesse het volgende:
Voor mij is het nog steeds qua voorkeur traditioneel kerstpakket > zelf kiezen > spullen
Vooral de werkgever van mijn man is goed in het uitzoeken van spullen die eigenlijk niet nuttig/leuk zijn. Ik merk dat een cadeaubon toch vaak in de la belandt en dat je dan denkt wat moet ik hiermee?![]()
Dat je uit 50 hotels kan kiezen die allemaal iets van 3.5 ster en vernietigende reviews op Google hebben.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh vreselijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien doen ze voor jullie dit jaar een Fletcher Hotelbon![]()
Dat je uit 50 hotels kan kiezen die allemaal iets van 3.5 ster en vernietigende reviews op Google hebben.
Mijn schoonouders zeggen weleens dat Fletcher goede aanbiedingen heeft als je een nachtje weg wil, wij bedanken ze dan braaf voor de tip.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: