quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Ik had bij die eerste twee ook zoiets van.Dat is inderdaad ook niet heel handig neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mail gehad dat we een kerstpakket mogen uitkiezen. Maar ze hebben alleen de thema's bekend gemaaktDit is wel eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waard. Wat stom zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis herstellende. Ik heb iets meer energie, maar ik ben vaak ook nog moe
nee, dat nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?
Sterkte, hopelijk knap je snel op!!quote:
Ik heb nog niet kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:33 schreef Yesse het volgende:
Welke jeukterm heb je uiteindelijk gekozen @:Luctor.et.emergo ?
[..]
Sterkte, hopelijk knap je snel op!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan blijkt later dat de artikelen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veel leuker waren![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:05 schreef Arizona het volgende:
Echt lastig kiezen trouwens. Dan kies je bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan blijkt later dat de artikelen inBijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veel leuker warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik dat het alleen maar eten is.
Maar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht ik dan weer van die kortingsbonnen voor dagjes weg waar je dan toch weer geen gebruik van maakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent in goede handen! Is er al zicht op wanneer je naar huis mag?Ik las dit zo:quote:quote:Je bent in goede handen!quote:nee, dat nog niet
Fuck the EBU.![]()
Wij konden kiezen voor een kerstpakket of een donatie aan de voedselbank.
Ik koos de eerste. Ga hem aan Aridochter kado doen. Studeren is zo duur…![]()
Ik kon ook nog kiezen uit de voedselbank, maar dan wel de voedselbank in Utrecht. Hoezo daar? En niet in mijn eigen stad?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:20 schreef Arizona het volgende:
Wij konden kiezen voor een kerstpakket of een donatie aan de voedselbank.
Ik koos de eerste. Ga hem aan Aridochter kado doen. Studeren is zo duur…
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
BijLijkt me iets in de richting van fondue/eten inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik dat het alleen maar eten is.quote:Maar bijZoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verwacht ik dan weer van die kortingsbonnen voor dagjes weg waar je dan toch weer geen gebruik van maakt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Het leukste kerstpakket vond ik dat we soort bonnen/munten kregen en daar zelf dingen voor konden uitzoeken (bij verschillende kramen).Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
zit jouw bedrijf dan ook in Utrecht? Zo niet, dan is het inderdaad wel bijzonder.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon ook nog kiezen uit de voedselbank, maar dan wel de voedselbank in Utrecht. Hoezo daar? En niet in mijn eigen stad?![]()
Hoofdkantoor zit in Utrecht. Maar mijn vestiging in BoZ.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
zit jouw bedrijf dan ook in Utrecht? Zo niet, dan is het inderdaad wel bijzonder.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:
Dat heb ik ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:36 schreef AgnesGru het volgende:
Het leukste kerstpakket vond ik dat we soort bonnen/munten kregen en daar zelf dingen voor konden uitzoeken (bij verschillende kramen).Heel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dat is gewoon natuurlijk jachtinstinctquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dat was bij ons ook inderdaad een mogelijkheid. Dan sta je wel raar te kijken zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehadHeel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
Lekker man, even (h)eerlijk genietenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehadHeel leuk inderdaad! En als je het niet wist kon je ook gewoon al je munten inleveren voor een normaal kerstpakket. Eén keer ging ik per ongeluk met een fair trade-kerstpakket naar huis. Had ik ineens een fles water en een blik mango in plaats van de traditionele rode wijn met zo'n gek netje om de fles en een blik ossenstaartsoep
![]()
()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: