Berend doet hem op zn rug ...quote:Op maandag 7 november 2022 18:56 schreef Kakadylo het volgende:
Tegen de tijd van die opdracht pakt Berend gewoon een plank en gaat planken door een paar moves uit te voeren
Michelle ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wachten op de opdracht.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
hoezo moeten ze deze sportübung maken?
quote:
Zal wel morgen pas zijn.quote:
Heb het antwoord al 3 keer gegeven dat niemand dat nog weet.quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 7 november 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het antwoord al 3 keer gegeven dat niemand dat nog weet.
Mirthe heeft de hele middag dat bord bestudeerd. Mirthe weet inmiddels alle detailsquote:
Heeft ze ook bekeken jaquote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft ze de achterkant al bestudeert?
Nou danquote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft de hele middag dat bord bestudeerd. Mirthe weet inmiddels alle details
Precies.quote:
Dan mag zij straks Nadir elimineren.quote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft de hele middag dat bord bestudeerd. Mirthe weet inmiddels alle details
Dat weten we nietquote:Op maandag 7 november 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moeten ze deze turnübubg doen?
Zo is dat 45 klaarquote:
Misschien welquote:Op maandag 7 november 2022 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag zij straks Nadir elimineren.
Okidoki.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Rembrandt staat links en rechts de maker of zo
Ja mutsquote:
De selfie generatiequote:
Die niet alleen hoor.De oudere generatie daar bakt er ook weinig van.quote:
Kom op zeg dit is nogal beschamendquote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die niet alleen hoor.De oudere generatie daar bakt er ook weinig van.
Lees goed het woordje daar.quote:
Waar??quote:
Jappie staat in het middenquote:Op maandag 7 november 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Rembrandt staat links en rechts de maker of zo
Berend is ziek, die wil een jaartje geen gezeik aan zijn kop, dat iedereen daar oprot, zelf een pokeren tot 'ie dood neervalt en ¤970.000 winnen..quote:Op maandag 7 november 2022 19:16 schreef R0T29 het volgende:
Berend: "zweren en gewaarden"
JW: Zwaarden en geweren
Erik weet het beterquote:
Kantklosdingen.quote:
Dat is de opdracht.quote:Op maandag 7 november 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat er straks niet een of andere klimaatwappie binnendringt en zich vastlijmt
Tomatensoep gooien is de laatste hypequote:Op maandag 7 november 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
Ze mogen wel oppassen dat er straks niet een of andere klimaatwappie binnendringt en zich vastlijmt
Oh geen vrouwen?quote:Op maandag 7 november 2022 19:24 schreef R0T29 het volgende:
Erik "We twijfelen een beetje over deze figuur. Of dat wel een mannetje is"
Die Rembrandt was zijn tijd ook echt ver vooruit
quote:
Non binair.quote:
Berend mag geen nachten meer doenquote:Op maandag 7 november 2022 19:26 schreef Loveable het volgende:
Of juist in de nacht iets gaat gebeuren
Ja jeetje de nachtwachtquote:Op maandag 7 november 2022 19:26 schreef Loveable het volgende:
Of juist in de nacht iets gaat gebeuren
Dan blijft die maar lekker in bedje liggenquote:Op maandag 7 november 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend mag geen nachten meer doen
Boven de poort staan op een schildje de namen van de achttien geportretteerden die voor de opdracht betaald hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Hier staan bij het origineel meerdere namen vermeld van wie er op afgebeeld staan, maar hoor Mirthe net zeggen dat het bij hun totaal niet leesbaar is.
[ afbeelding ]
Zo is datquote:Op maandag 7 november 2022 19:25 schreef Loveable het volgende:
Morgen horen wij het wel, dan is de nacht voorbij
Jahh.. Berend is eigenlijk te ziek om in een TV-programma op te treden.. waar 24 uur per dag op mensen gerekend wordt op te treden naar wens van de Regie...quote:Op maandag 7 november 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend mag geen nachten meer doen
Ja dat ja, maar volgens Mirthe staat er iets maar is het niet leesbaarquote:Op maandag 7 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boven de poort staan op een schildje de namen van de achttien geportretteerden die voor de opdracht betaald hebben.
De belichting is ook heel slecht,het linker paneel is ook heel anders gekleurd.quote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat ja, maar volgens Mirthe staat er iets maar is het niet leesbaar
Coolquote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
Hier staan bij het origineel meerdere namen vermeld van wie er op afgebeeld staan, maar hoor Mirthe net zeggen dat het bij hun totaal niet leesbaar is.
[ afbeelding ]
32quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag dus wel.quote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer? Die liggen overdag zelfden of nooit in bed
quote:
Heeft ie geluk dat Esther geen manager isquote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weer? Die liggen overdag zelden of nooit in bed
De meisjesquote:
Steeds vakerquote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
Dacht dat de manager het ging verbieden maar hij ligt ineens zelf heel graag in bed
Zie het nu pas, heb het zelf niet bij gezet trouwensquote:
Weet ik veel, misschien welquote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verwacht je dat ook maar één sukkel daar een naam gaat produceren?
Wel bij de 18 namen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb het zelf niet bij gezet trouwens
quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De afgelopen week meer dan in al die weken daarvoor
Dat snap ikquote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb het zelf niet bij gezet trouwens
Nou het mot nietquote:
GJ liet Alies schrikken en Martin zocht weer eens de camera op jaquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef spapaars het volgende:
Geen idee waarom onder bed, en Martin ziet weer een camera
[ afbeelding ]
Dat gaan ze niet doen , het zit allemaal al in elkaars kontquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft een serieus probleem als de groep KimD eruit stemt
Het zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft een serieus probleem als de groep KimD eruit stemt
Ik ben GJ en ben bijna 40 jaar.quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ liet Alies schrikken en Martin zocht weer eens de camera op ja
Djedi klaagt nooit dus dat kan nietquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
Djedi klagen over eten in de koelkast.Terwijl ze ze zelf de boel laat beschimmelen.
Willen ze Jeffrey helemaal para maken en pakken op zijn eigen woorden over stelletjes dan is deze maand het momentquote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen , het zit allemaal al in elkaars kont
quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij doet me denken aan peter-jan rens
Misschien zijn voorbeeld, had dacht ik ook altijd hele jonge vrouwen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zal ie leuk vinden om te horenquote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Willen ze Jeffrey helemaal para maken en pakken op zijn eigen woorden over stelletjes dan is deze maand het moment
Die heeft een nieuwe hitquote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ben ik met je eensquote:Op maandag 7 november 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.
Dit gaat nog helemaal mis.
Uh, waarom Isaac?quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Sestra666 het volgende:
isaac gaat sasha ergens mee helpen
geen idee
ze strubbelt ergens mee
Jeff ook niet , dat scheeltquote:Op maandag 7 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
ik gok dat Kim niet helemaal zuiver is
Is er ergens van dichtbij iets te zien qua zoenen of knuffelen? Ik heb bijna alle filmpjes gekeken maar kan weinig wijs uit een grijze massa dekens en armen...quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Hey DGK,niet echt.quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babbel
KIm en Marciano ik benijd hun echt
vannacht Kenzi en Jappie?quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komkommertijd helaas.. alles is al verzopen afgelopen weekendquote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het negen maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel zal opzoeken. Jeffrey is echt zwaar verliefd.quote:Op maandag 7 november 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.
Dit gaat nog helemaal mis.
Zal wel iets sporten zijn. Isaac coached iedereen.quote:
heel eerlijk ik dacht echt van nietquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het nog tien maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel weer zal opzoeken. Jeffrey is zwaar verliefd.
Maakt ook niet uitquote:Op maandag 7 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar verschillen we van mening om
quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit![]()
Feit is dat dit een hele domme actie is van beiden , waarbij ze hun eigen ruiten in gaan gooien.
Want dit gaat geheid mis. En dan wordt het drama
Nee, die waren op stream 2 die normaal 's nachts niets doet, ik had stream 1 met Jeffrey en Kim ....quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
vannacht Kenzi en Jappie?
ik weet niet welke stream
quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die waren op stream 2 die normaal 's nachts niets doet, ik had stream 1 met Jeffrey en Kim ....
ik heb gekeken.. zie echt verdacht weinigquote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de eerste 2 uur sliepen ze blijkbaar maar daarna
quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babbel is nogal goed in averechts advies geven.quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is jaloers op KimD en Babs gaat er gewoon in mee
Er zijn inderdaad meer eenzame zeikers dan setjes .. welk setje het eerst gesloopt gaat worden is een kwestie van tijdquote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit![]()
Feit is dat dit een hele domme actie is van beiden , waarbij ze hun eigen ruiten in gaan gooien.
Want dit gaat geheid mis. En dan wordt het drama
heb je een tijdstip?quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
we zijn wel een beetje voyeurs tochquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gekeken.. zie echt verdacht weinig
Ik zie sowieso ook liever van dichtbij kusjes en knuffels. Seks hebben ze niet gehad en hoef ik ook van niemand te zien.
Dat denk ik ook, en hoe het met Kim zit is ook wel dubieus.quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het negen maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel zal opzoeken. Jeffrey is zwaar verliefd.
quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....
Neetoch? Een been over de ander, wat gedraai, keertje arm erover..quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....
Babbel doet het vooral voor Babbel maar ja wij zien ook al die gesprekken en haar gesprekspartners gaan daarna weer wegquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbel is nogal goed in averechts advies geven.
Ik heb ook de gehele nacht af en toe gekeken maar ook niks bijzonders gezien. Geslaap en af en toe wat gedraai.quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezienquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook de gehele nacht af en toe gekeken maar ook niks bijzonders gezien. Geslaap en af en toe wat gedraai.
Ze ogen echt lief, dat zie ik graag. Dat gedoe met Kim en Marciano niet, weinig liefs aan. Seks hoef ik sowieso niet te zien.quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn wel een beetje voyeurs toch
nopequote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
Er staat de hele dag een schilderij.. niets om je druk over te makenquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
@Seattle, wil je toelichten?quote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezien
ik hou ook wel van een beetje liefde on streamquote:
Misschien wat over enthousiast van bewegende dekens? Ik weet het niet. Zoals ik zei, ik heb niet non stop naar de streams gekeken maar om de zoveel tijd even. Maar verder heeft ook niemand echt wat gezien.quote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezien
Tot 2 uur in de nacht was er niets aan de hand tussen Jeffrey en Kim Dquote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan de COS nog van leren.quote:Op maandag 7 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een beetje liefde on stream
Ja precies . Dat wordt genietenquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer eenzame zeikers dan setjes .. welk setje het eerst gesloopt gaat worden is een kwestie van tijd
Ja ik ga goed op oprechte verliefdheid.. zeker van mensen die zich ineens van een zachtere kant laten zienquote:Op maandag 7 november 2022 19:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
helemaal in de ban van kim en jeff nu
Kim en Jeff doen het goed in de COSquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keihard ja.quote:Op maandag 7 november 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We doen ons best om aardig te zijn naar elkaar toch?
ik heb ze wel gelezen net.. Neequote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht?quote:Op maandag 7 november 2022 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot 2 uur in de nacht was er niets aan de hand tussen Jeffrey en Kim D
Maar er wordt beweert dat het daarna los ging op Stream 1
Heerlijk!! Veel infoquote:Op maandag 7 november 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Babs praat ook nooit over zichzelf he
Babbel wil een tweede sessiequote:Op maandag 7 november 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Babette denken dat Zoë echt een kans maakt? Zo niet, waarom zo eromheen psychologisch babbelen ipv je echte mening geven.
En een derde,en een vierde.quote:
Door jou heb ik het feestje gemist.quote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Zoe is ook een pratende leugen
die verzint soms ook de helft
Erger nog, zij denkt dat haar waarheid DE waarheid isquote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Als het haar uitkomt dan heeft ze een valse kant en het maakt dan echt niet uit wiequote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
misschien kan ze samen met een andere deelnemer terug kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erger nog, zij denkt dat haar waarheid DE waarheid is
quote:Op maandag 7 november 2022 20:08 schreef R0T29 het volgende:
Zoe is goed met haar mond, zegt ze, en flexibel. Ik snap Jeff niet...ideale bedpartner
Ik schrijf nog eerder een brief aan Moraimaquote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou zeggen schrijf een brief
misschien heeft ze interesse
Als Babs het meidengroep idee aan Zoe verteld weet iedereen dat morgenquote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef Seattle het volgende:
Zoe en Babs over het vrouwenoverschot (want daar gaat het eigenlijk om)
Worst voor Moirama.quote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik schrijf nog eerder een brief aan Moraima
jaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs moet wel beseffen dat omdat ze met iedereen lult de kans groot is dat iemand haar eruit stemt
Die kop dan van haar.quote:
Bij iedere tactische speler zou zij in de topvijf staan en qua vrouwen wellicht zelfs op de eerste plekquote:
die zijn leegquote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben flink wat Remia in huis voor 'n vette massage![]()
[ afbeelding ]
Zijn leeg las ik.quote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben flink wat Remia in huis voor 'n vette massage![]()
[ afbeelding ]
is dat Bern?quote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had wel deze nog, gevolgd door een streamlock ......![]()
[ afbeelding ]
je bedoelt dat deze haar weg willen sturen?quote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij iedere tactische speler zou zij in de top-vijf staan en qua vrouwen wellicht zelfs op de eerste plek
Door andere tactische spelers jaquote:Op maandag 7 november 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt dat deze haar weg willen sturen?
heeft niet zozeer met tactiek te makenquote:
Haar kringetje gaat steeds kleiner worden.quote:Op maandag 7 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft niet zozeer met tactiek te maken
alswel dat een aantal haar heel vervelend vinden
het is te hopen dat Bern er iets mannelijker uit zietquote:Op maandag 7 november 2022 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja duh al die knotjes etc zie ik het verschil niet hoor tussen Bern en Kim D
In principe is iedereen vervelend als je niet tot de inner circle behoortquote:Op maandag 7 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft niet zozeer met tactiek te maken
alswel dat een aantal haar heel vervelend vinden
quote:Op maandag 7 november 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar kringetje gaat steeds kleiner worden.
je mag naar een Mirthe kijken op de badkamerquote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Niet de deur.. ik wil Jeff en Kim zien
en nu hebben we een SLquote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
Zucht.. Jeff en Kim knuffelen of Mirthe die haren uit haar borstel trekt? Nou, zeker kies ik voor 2 uiteraard..
Bijna.quote:
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag naar een Mirthe kijken op de badkamer
Zodra het erg intiem wordt gaat er een SL op of laten ze er bij voorbaat al helemaal niets van zienquote:
Kun je nog de streams vinden van Jeff en Kim tussen 02.00 en 05.00? Want daar begon het eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had wel deze nog, gevolgd door een streamlock ......![]()
[ afbeelding ]
Helaas helaasquote:Op maandag 7 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna Engie bijna
was er iets te zien
Zitten ze weer hoorquote:Op maandag 7 november 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
De meesten hebben het gevoel dat er vannacht wat gebeuren , Babette zegt dat ook
Maar Alies weet het weer beter : Dat is dan je eigen theorie
GJ zegt van niet oid
[ afbeelding ]
ga lekker naar huis Alicimuts
Ik denk dat de 1e B en S zijn. Zal niet door anderen komen, maar lijkt wel dat de liefde meer van B uit komt. Zie van S afstand. Vannacht ook apart slapen in dezelfde kamer🥺🥺🥺quote:
das niet helemaal waarquote:Op maandag 7 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra het erg intiem wordt gaat er een SL op of laten ze er bij voorbaat al helemaal niets van zien
Nee dat denk ik niet . Sascha sowieso niet, die blijft nog wel ffquote:Op maandag 7 november 2022 20:20 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik denk dat de 1e B en S zijn. Zal niet door anderen komen, maar lijkt wel dat de liefde meer van B uit komt. Zie van S afstand. Vannacht ook apart slapen in dezelfde kamer🥺🥺🥺
Ze is goed in uitspelen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo kussen zij allemaal de voeten van Alicia?
aan Wendy neequote:Op maandag 7 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
KimD vond het zelfs niet leuk dat Jeffrey haar zijn trainingspak gaf
Ja, dat begreep ik, heb die opnames wel, maar volgens mij niet veel te zien, ga straks zoeken ...quote:Op maandag 7 november 2022 20:19 schreef Seattle het volgende:
Kun je nog de streams vinden van Jeff en Kim tussen 02.00 en 05.00? Want daar begon het eigenlijk
Heb me wel in haar vergist.quote:
zullen bepaalde voorwaardes in een contract zijnquote:Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef mnesymne het volgende:
Als de regie niet zo preuts was, hadden ze waarschijnlijk wat betere kijkcijfers
Er kijken ook kinderen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef mnesymne het volgende:
Als de regie niet zo preuts was, hadden ze waarschijnlijk wat betere kijkcijfers
is geen echte liefdequote:Op maandag 7 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Jullie gaan toch zo goed op echte liefde![]()
[ afbeelding ]
Zal met het tijdstip te maken hebben maar begin dan niet eens aan zo'n programma want met views bereik je de massaquote:Op maandag 7 november 2022 20:22 schreef mnesymne het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Jullie gaan toch zo goed op echte liefde![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:
Op Djedi ook niet.quote:
Ik denk dat Ruben verliefd is en Djedi het wel lekker vindt, zoveel aandacht en een maatje.quote:
Okay ja dat kan maar Ruben is in ieder geval wel echt verliefd. Dan speelt Djedi met hem. Nu is ze weer de hele dag om hem heen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat Ruben verliefd is en Djedi het wel lekker vindt, zoveel aandacht en een maatje.
De uitzendingen op TV zijn al heel vroeg.Dan gaan kids ook de streams kijken.quote:Op maandag 7 november 2022 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat een doelgroep? Is er een adviesleeftijd?
Jupquote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ja dat kan maar Ruben is in ieder geval wel echt verliefd. Dan speelt Djedi met hem. Nu is ze weer de hele dag om hem heen.
quote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De uitzendingen op TV zijn al heel vroeg. Dan gaan kids ook de streams kijken.
Maar streams zitten achter een betaalmuur, dus automatisch niet voor kinderen. Tv censureren ze wat.quote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De uitzendingen op TV zijn al heel vroeg.Dan gaan kids ook de streams kijken.
sinds wanneer is dat ook joh?quote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
GJ zit naast zijn eigen bed op de grond en Alies neemt de hele ruimte in
Zie hem nog net niet hijgen en een pootje vragen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
GJ zit naast zijn eigen bed op de grond en Alies neemt de hele ruimte in
Ik miste hem niet toen hij zo afwezig was.quote:Op maandag 7 november 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
berend dus
afkickverschijnsel
veel afvallen
verschillend eten (wel suiker geen suiker)
niks omhanden
niet druk in het hoofd door weinig prikkels
hoeveel kinderen kijken er videolandquote:Op maandag 7 november 2022 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar streams zitten achter een betaalmuur, dus automatisch niet voor kinderen. Tv censureren ze wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |