Het was een beetje gaslighten. Het kwam over alsof het mijn schuld was.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat advies is toch heel aardig?
Hebben ze daar wifi?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon beter in Lapland gaan wonen?
Ongevraagde oplossingen en advies, vréééselijk zulke mensenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n collega die zich altijd bepaald soort werk toe eigend zonder te overleggen. Naar huis gaat zonder communicatie. Vandaag was ik een beetje boos.
Kreeg ik daarna een sorry voor de miscommunicatie en ik moest het mij allemaal niet zo aantrekken want daar had ik alleen mezelf mee.
Vooral dat ongevraagde stukje advies er weer bij![]()
Ik was ook sarcastisch.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een beetje gaslighten. Het kwam over alsof het mijn schuld was.
Die kat raken we maar niet kwijtquote:Op donderdag 17 november 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent de kat weer kwijt? Geen nood, die zit hier!!
Stuur maar hier heenquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kat raken we maar niet kwijt
Dat zeg je nou wel, maar je was zelf je kat ook kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent de kat weer kwijt? Geen nood, die zit hier!!
Jawel hoor. Het is een komen en gaan van honten en kadden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het gevoel dat het niet over een kat gaat
Twitter doet het nog steeds! Dat kan niet heel lang meer duren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhh Musk, dan is het in goede handen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef Recce het volgende:
Man3, Alsonso weer uitgevallen.Daardoor alweer een vernedering. Als ik Alonso niet steeds had genomen, was ik een heel stuk hoger geëindigd. Nu maar even de seizoensoverwinning vieren.
Dank!quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Volgend jaar ga ik maar weer eens m'n best doen![]()
Je hebt ruim drie maanden de tijd.quote:Op zondag 20 november 2022 16:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank!
Dan moet ik mijn computerprogramma maar verbeteren.
Hmm, machine learning erin, alle vorige wedstrijden en nieuwsberichten als input. Makkie.quote:Op zondag 20 november 2022 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt ruim drie maanden de tijd.
Ik ben bij voorbaat vernederdquote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, machine learning erin, alle vorige wedstrijden en nieuwsberichten als input. Makkie.
Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, als het zo uitkomt of als @:sacha fanatiek gaat kijken.
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?quote:Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.
Ja.quote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?
Whehehe, ik zag die naam langskomen, maar geen idee wie er gescoord heeft.quote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Aalmoes Ali nog niet gescoord?
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.quote:Op zondag 20 november 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
De coach van Qatar kijkt alsof-ie gemarteld gaat worden.
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.
Lijkt me een goede deal.quote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?
quote:
Hij heeft nog geen eigen doelpunt gemaakt.quote:[..]
En hoe doet Koekie het?
Sneeuw?quote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
Sneeuwquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
1. Ik ben tegen voetbalquote:Op zondag 20 november 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt voetbalprogramma's gaan kijken.
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.quote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Ik ben tegen voetbal
2. Ik ben tegen Quatar
3. Ik ben voor mensenrechten
Speelt Kluivert nog mee?quote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.
Was dat geen wielrenner?quote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was fan van Zoetebier toen hij nog keepte bij Volendam daarna ben ik afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |