Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, als het zo uitkomt of als @:sacha fanatiek gaat kijken.
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?quote:Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.
Ja.quote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?
Whehehe, ik zag die naam langskomen, maar geen idee wie er gescoord heeft.quote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Aalmoes Ali nog niet gescoord?
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.quote:Op zondag 20 november 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
De coach van Qatar kijkt alsof-ie gemarteld gaat worden.
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.
Lijkt me een goede deal.quote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?
quote:
Hij heeft nog geen eigen doelpunt gemaakt.quote:[..]
En hoe doet Koekie het?
Sneeuw?quote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
Sneeuwquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
1. Ik ben tegen voetbalquote:Op zondag 20 november 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt voetbalprogramma's gaan kijken.
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.quote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Ik ben tegen voetbal
2. Ik ben tegen Quatar
3. Ik ben voor mensenrechten
Speelt Kluivert nog mee?quote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.
Was dat geen wielrenner?quote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was fan van Zoetebier toen hij nog keepte bij Volendam daarna ben ik afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |