Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.quote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar ik ben net zo'n kleuterjuf die ervoor zorgt dat iedereen een passende award krijgt zodat niemand verliest en buitengesloten voelt.
Skitta awardquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.
Nee, ik kijk wel uit.quote:
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik kan nu al 2 awards uitdelen.
Advies Award: Recce
Schijt Award: Tilly
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neequote:Op maandag 14 november 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel uit.
Jij bent trouwens vast blij dat de energie zo duur is geworden. Nu staat de verwarming tenminste een beetje laag overal.
Hoe is het eigenlijk met je sokken?quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.
Ik heb zelf handschoenen aangehad vandaag. Waar gaat het heen!quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neeVoelde eindelijk een beetje winterig vanochtend
Ja, prima. Ze liggen in de wasmand nu. Ik moet wassen morgen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je sokken?
quote:
Trusten!quote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook, truste award voor iedereen
nee dat was ikquote:
Lekker vroeg opstaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga van 1 december tot 1 april mee helpen met een ICT project
Ben je dan een computermuis?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagdquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 07:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagd
Nee. Ik denk het niet. Liggen ook de ambities niet.quote:
Zijn ze met Python bezig daar?quote:Op woensdag 16 november 2022 07:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik denk het niet. Liggen ook de ambities niet.
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
Delphi? Ik wist niet dat dat nog bestond.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk.
Onze eigen programmas lopen op Delphi.
En de rest wordt een nieuw systeem dus geen idee eigenlijk.
Maar volgens mij ga ik ook niet echt programmeren, maar gaat het ook meer om de processen er omheen
Gedeeltelijk dat ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Delphi? Ik wist niet dat dat nog bestond.
Ik snapte wel dat je niet ging programmeren. Waarschijnlijk moet je ook gaan nadenken over wat het systeem precies moet doen, zodat de programmeur dat kan maken?
Ga je ook nog iemand oplossen, denk je?quote:Op woensdag 16 november 2022 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedeeltelijk dat ja.
En ja Delphi wordt nog gebruikt bij ons was een ramp om iemand te zoeken die dat kon.
En voor de rest laat ik mij verrassen.
Die ambitie is er nog steeds, maar het is een ambitie die ik niet mag communiceren naar HR toequote:Op woensdag 16 november 2022 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je ook nog iemand oplossen, denk je?
HR doet ook niet veel nuttigs, dus daar valt wel iets op te lossen.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ambitie is er nog steeds, maar het is een ambitie die ik niet mag communiceren naar HR toe
Sstt dat was ons geheimpjequote:
Ja, ik moest de knop indrukken.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben jij ook vroeg op voor de maanraket?
Was de lancering daarom een paar jaar vertraagd?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik moest de knop indrukken.
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de lancering daarom een paar jaar vertraagd?
Kom je steeds dichter bij de eindoplossing?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Die ambitie van collega's oplossen wordt steeds meer een plan
Nog een heeeele lange winter hopelijkquote:Op maandag 14 november 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf handschoenen aangehad vandaag. Waar gaat het heen!
Zijn ze al gewassen inmiddels?quote:Op maandag 14 november 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima. Ze liggen in de wasmand nu. Ik moet wassen morgen.
Woopquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun jij niet gewoon beter in Lapland gaan wonen?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog een heeeele lange winter hopelijk
Ik mocht van van de afdeling oplossingen 3 verschillende chemicaliën "lenen" om mensen wat aan te doenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Kom je steeds dichter bij de eindoplossing?
Dan kun je ook een beetje vergelijken welke oplossing het beste is.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mocht van van de afdeling oplossingen 3 verschillende chemicaliën "lenen" om mensen wat aan te doen
De keuze was dood, hypo van glucose of 10 uur lang op de wcquote:Op donderdag 17 november 2022 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kun je ook een beetje vergelijken welke oplossing het beste is.
Nou, dat advies is toch heel aardig?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n collega die zich altijd bepaald soort werk toe eigend zonder te overleggen. Naar huis gaat zonder communicatie. Vandaag was ik een beetje boos.
Kreeg ik daarna een sorry voor de miscommunicatie en ik moest het mij allemaal niet zo aantrekken want daar had ik alleen mezelf mee.
Vooral dat ongevraagde stukje advies er weer bij![]()
Ik zou met die laatste beginnen en dan net wat meer mensen dat middel geven dan er WC's zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuze was dood, hypo van glucose of 10 uur lang op de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |