quote:Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef mootie het volgende:
Ze heet nu maar Lizzy. Eerst naar de Action nu![]()
Heb je nu drie honten?quote:Op maandag 7 november 2022 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmpf het ligt op schoot en het slaapt…
Hoeveel maanden is het?quote:Op maandag 7 november 2022 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmpf het ligt op schoot en het slaapt…
A manbeardog?quote:Op maandag 7 november 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een beetje een onduidelijk beest.
quote:Op maandag 7 november 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk een kruising van een kat, een chihuahua en een baardagaam.
Ja, ik hoop niet dat mootie gevaar loopt gegeten te worden.quote:Op maandag 7 november 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk eet het gewoon hondenbrokken.
Win was al heel boos, vernam ik.quote:Op maandag 7 november 2022 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet dat mootie gevaar loopt gegeten te worden.
Ik weet niet of ik een deëscalerende uitwerking heb op die dierentuin daar.quote:Op maandag 7 november 2022 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun jij niet even op de fiets langs gaan? Voor de zekerheid?
Neem je killerkat mee.quote:Op maandag 7 november 2022 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een deëscalerende uitwerking heb op die dierentuin daar.
Luna had een ingegroeide teennagel.quote:Op maandag 7 november 2022 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neem je killerkat mee.
Ik ga hier maar even de monsters uitlaten. De rooie maakte opeens een heel apart geluid, alsof ze probeerde als een wolf te huilen. Redelijk bizar
Ik denk dat die honten wel genoeg te eten zijn voor de wolven. Alhoewel ... ze zijn wel klein.quote:Op maandag 7 november 2022 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna had een ingegroeide teennagel.Maar het beest is weer helemaal in orde nu.
Waarschijnlijk probeert de rooie te communiceren met de wolven in de duinen. Tegenwoordig zijn die heel tam. Misschien moet je wat eten voor ze meenemen.
Ik zing nu weer wat lustiger want Omsk komt in zichtquote:Op maandag 7 november 2022 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat die honten wel genoeg te eten zijn voor de wolven. Alhoewel ... ze zijn wel klein.
Later
Basgitaar en klapsigaar.quote:Op maandag 7 november 2022 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zing nu weer wat lustiger want Omsk komt in zicht
Ik maak een sprong van blijdschap en verlies mijn evenwicht
Terwijl de wolven mij verslinden, denk ik "Dat is pech
Ja Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg"
Ze konden geen contact met Piet Paulusma krijgen, begreep ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Hmm, redelijke vernedering.Gelukkig wel weer Ferrarigenot.
[ afbeelding ]
Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
3 honten, maar 1 is vermomd als kat!
Kan best! Er is ruimte genoeg op de bank daar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.
Was ook tof geweest! Maar dan was het niet gelukt om stiekem binnen te sluipen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.
Doe ik gewoon wat kussentjes weg.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan best! Er is ruimte genoeg op de bank daar.
Denk je dat Win ook booswoest wordt op een paard?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik gewoon wat kussentjes weg.
Ik ben voor Williamsquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Scrut al klaar voor de TV met snacks, bier en een HAAS-petje?
alle snacks zijn over datum en de haas heeft een koe gevangenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Scrut al klaar voor de TV met snacks, bier en een HAAS-petje?
Ja!quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat Win ook booswoest wordt op een paard?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
alle snacks zijn over datum en de haas heeft een koe gevangen
Misschien moet-ie met een heeeel klein paardje beginnen?quote:Op zondag 13 november 2022 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
James vindt dat eng. Vrijdag was ie in de bak met Durk, en die wil dan zoooo graag snuffen. James vindt stom.
Hij is niet echt bang. Lizzy is ook eng, wel ook steeds snuffen. Hij draait zich om en loopt weg.quote:Op zondag 13 november 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet-ie met een heeeel klein paardje beginnen?
Sinds vorige week hebben we een nieuwe kudde Schotse Hooglandersquote:Op zondag 13 november 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]Dat klinkt niet als een feestje. Zijn er eigenlijk wel koeis daar?
En dan vindt-ie Win wel normaal?quote:Op zondag 13 november 2022 10:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang. Lizzy is ook eng, wel ook steeds snuffen. Hij draait zich om en loopt weg.
Dat zou ook wel iets voor de bank van mootie zijn, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2022 10:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vorige week hebben we een nieuwe kudde Schotse Hooglanders
quote:Op zondag 13 november 2022 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ook wel iets voor de bank van mootie zijn, denk ik.
quote:
De avonturen van Winnie, James en Lizzyquote:Op zondag 13 november 2022 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]Zo te zien is er iets heel ingewikkelds met die bank aan de hand. Die man voor de deur is een heel verhaal aan het lezen.
Ben jij ook een schildpadje?quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Hont vernoemd naar mij? Zou wel terecht zijn.
Ah, ja, logisch, die spelen zich af op de bank.quote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De avonturen van Winnie, James en Lizzy
Zou-ie ook chagrijnig worden van een baardagaam?quote:Op zondag 13 november 2022 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan druipt ie ook af. De 17 honden van Scrut zou hij ook spannend vinden.
Het is wel een raar beest hoor!quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Hmmm behoorlijk, vermoed ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou-ie ook chagrijnig worden van een baardagaam?
Steel je dan alles wat eetbaar is? Gewoon verpakkingen openrukken? Volgens mij wel 😎quote:Op zondag 13 november 2022 21:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schildpadden stinken en bijten dus ik hoop het niet.
Hoi pitbullekequote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Dankzij hem ben ik weer totaal vernederd.quote:Op zondag 13 november 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
En Verstappen was weer een echte Verstappen vandaag.
Mwah, voor het team en Perez is een tweede plek in het klassement wel leuk toch? Waarom dan niet even wisselen? Het boeit voor Verstappen toch verder niets? Nu moet-ie maar hopen dat Perez hem nog helpt in de toekomst.quote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dankzij hem ben ik weer totaal vernederd.
Ik gaf 'm trouwens groot gelijk dat hij Perez niet voorbij liet komen, het was niet alsof hij Verstappen in eerdere instantie achter zich had kunnen houden.
Het was wel een beetje een erg optimistische actie, maar goed, Hamilton had gewoon wat ruimte kunnen laten. Had Verstappen de bocht dan wel gehaald? Of was-ie dan alsnog in de zijkant van Hamilton gereden?quote:Dat Verstappen een straf kreeg voor het incident met Hamilton vond ik ook wel redelijk bizar.
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.quote:Op maandag 14 november 2022 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Werk je nog steeds op dezelfde plek? Heb je die collega al gedate?
en dat ben jij!quote:Op maandag 14 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.
quote:Op maandag 14 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.
Mja, ik vrees dat dat het niet direct minder terecht maakt.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Steel je dan alles wat eetbaar is? Gewoon verpakkingen openrukken? Volgens mij wel 😎
quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
Mja, ik vrees dat dat het niet direct minder terecht maakt.
Scrut in een bezemkast, hmmmmmquote:Op maandag 14 november 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, gewoon echt. Misschien is Scrut wel die collega!
Werk sinds 1 juli van 1030 tot 1900 en sinds een maandje 36 uur (1x in de 2 weken een maandag vrij)quote:Op maandag 14 november 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]Zijn de omstandigheden op het werk wel iets verbeterd?
Dat zijn iets betere tijden toch?quote:Op maandag 14 november 2022 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk sinds 1 juli van 1030 tot 1900 en sinds een maandje 36 uur (1x in de 2 weken een maandag vrij)
Heel langzaam bezig met ander werk vinden in of buiten het bedrijf.
Ja iets beter. Werk is ook iets veranderd. Ik zit nu vaker op kantoor dan in het lab, vind ik niet erg.quote:
Ah, het is nu wel redelijk acceptabel dus?quote:Op maandag 14 november 2022 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja iets beter. Werk is ook iets veranderd. Ik zit nu vaker op kantoor dan in het lab, vind ik niet erg.
Nog steeds wel in de bezemkast?quote:Op maandag 14 november 2022 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is bezemkastgast nog steeds een goede collega en hebben we goede gesprekken.
Acceptabel. Al lag ik er 2 maanden geleden er wel voor een week uit door overspannenheid.quote:Op maandag 14 november 2022 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is nu wel redelijk acceptabel dus?
Nee, netjes in de koffiecorner al is die ook wel soms best donker.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Acceptabel. Al lag ik er 2 maanden geleden er wel voor een week uit door overspannenheid.
Heb morgen een gesprekje met HR want ze hadden mss iets anders.
Is bezemkastgast uit de kast gekomen?quote:Nee, netjes in de koffiecorner al is die ook wel soms best donker.
En in 30% van de gevallen ben ik aan het janken en komt hij mij troosten. Mijn mentale gezondheid is echt
Nee ligt niet aan werk. Had/heb ontzettend veel moeite om vrije tijd in te delen. Kan het dagenlang echt niets doen. Dus zitten op de bank en doelloos social media af etc.quote:Op maandag 14 november 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]Hopelijk hebben ze iets en lost een verandering in werk de overspannenheid op, maar weet je zeker dat het aan het werk ligt?
[..]
Is bezemkastgast uit de kast gekomen?![]()
Mentale problemen is slopend. De huisarts weet er wel van?
Je was toch met kleren maken bezig? Misschien moet je weer aan zoiets beginnen? Een boek lezen is ook beter dan social media afstruinen. Ik ken het wel, dat doelloze, maar ik heb nu zoveel dat ik wil volgen/lezen/doen dat ik steeds niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan werk. Had/heb ontzettend veel moeite om vrije tijd in te delen. Kan het dagenlang echt niets doen. Dus zitten op de bank en doelloos social media af etc.
Meestal helpt deze periode van het jaar ook niet echt. Sterkte ermee, ik ga eten.quote:Op maandag 14 november 2022 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar werk maakte het ook niet beter. Stond ik daar in mijn eentje te meten, collega was op vakantie. En de enige woorden die door mijn hoofd spookte waren: je staat overal alleen voor.
Anyways.
Ik neem het mee voor eventuele dakloze tijden.quote:Op maandag 14 november 2022 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien moet je ook maar gewoon aan komen lopen bij @:mootie dan. Dan krijg je ook eten en een plekje op de bank.
Oh verrek ja. Jaaaaa haske begaan bij de bakstenen in de wereld.quote:Op maandag 14 november 2022 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat je nog steeds team Baksteen bent![]()
Geeft toch een fijn gevoel, dat er altijd een plek is waar je terecht kunt. Je krijgt wel hondenbrokken, vermoed ik.quote:Op maandag 14 november 2022 20:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik neem het mee voor eventuele dakloze tijden.
Even afkloppen wel.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 14 november 2022 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh verrek ja. Jaaaaa haske begaan bij de bakstenen in de wereld.
Heb je nou eindelijk al een keer corona gehad? Het wilde maar niet lukken in het begin
Lekker dan, is je mentol held niet best en dan moet je er ook nog heel lang mee rondlopen vanwege dat oersterke fysieke gestelquote:
Echt iedereen op werk heeft al wel gehad. Lekker weekjes vrij enzo. En deze muis maar gezond werken.quote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker dan, is je mentol held niet best en dan moet je er ook nog heel lang mee rondlopen vanwege dat oersterke fysieke gestel
Heb zo''n doosje van 5 gekocht toen. Die is opgegaan. Steeds vals alarm.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel braaf honderd keer een zelftest gedaan?
1 weekje maarquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echt iedereen op werk heeft al wel gehad. Lekker weekjes vrij enzo. En deze muis maar gezond werken.
Wel 1 weekje thuis gezeten ivm mentaal gedoe
Ja, maar was bang dat ik anders nooit meer naar werk durfde.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
1 weekje maarDas wel erg kort voor overspanningklachten?
Hmm, ik heb al wel vier van die doosjes gebruikt. Steeds negatief.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb zo''n doosje van 5 gekocht toen. Die is opgegaan. Steeds vals alarm.
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMGquote:Op maandag 14 november 2022 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben gisteren nog onder de douche geweest.
Is er al Love Island-hype?
Stond ik in de ochtend op met keelpijn. Zo'n stokje overal insteken. Tranen over de wangen natuurlijk. Maar neuh hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al wel vier van die doosjes gebruikt. Steeds negatief.
Heb je het nou over zijn douchebeurten?quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMG
Knap dat je het wel zo lang volhoud al dat werk, met tranendalletjes en alquote:Op maandag 14 november 2022 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar was bang dat ik anders nooit meer naar werk durfde.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het nou over zijn douchebeurten?
Ja, dacht wel een winterversie.quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMG
Je hebt er echt alles aan gedaan, zo te lezen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stond ik in de ochtend op met keelpijn. Zo'n stokje overal insteken. Tranen over de wangen natuurlijk. Maar neuh hoor.
Heb zelfs nog in bussen gezeten met snotterige kinderen.
HELEMAAL NIET MEER AAN GEDACHT OMGquote:Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dacht wel een winterversie.De zomerversie was heel slecht, toch?
Achja ik huil regelmatig op werk. Hoort erbij.quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Knap dat je het wel zo lang volhoud al dat werk, met tranendalletjes en al
Iemand moet het doenquote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja ik huil regelmatig op werk. Hoort erbij.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET MEER AAN GEDACHT OMG
Nee was heel goed, wanneer ga je kijken?
Zelfs collega's waarmee ik direct samenwerkte die de volgende dag thuis waren ivm corona en nog steeds niets.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt er echt alles aan gedaan, zo te lezen.
Misschien kun je het ergens bestellen?quote:Op maandag 14 november 2022 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs collega's waarmee ik direct samenwerkte die de volgende dag thuis waren ivm corona en nog steeds niets.
Het is echt een lijdensweg
Hmm, volgens mij vond je er niets aan. Mootie was er nog half aan begonnen dacht ik, maar die haakte ook af.quote:Op maandag 14 november 2022 21:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga nou kijken het is echt leuheukkkkk
Moet vast wel kunnen ergens. Als het zelfs dan niet lukt ben ik gewoon immortal.quote:Op maandag 14 november 2022 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je het ergens bestellen?
LEUGENSquote:Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij vond je er niets aan. Mootie was er nog half aan begonnen dacht ik, maar die haakte ook af.
Misschien kun je dan dienen als donor voor antilichamen. Dan heeft het leven opeens weer zin.quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet vast wel kunnen ergens. Als het zelfs dan niet lukt ben ik gewoon immortal.
Heb je wel iemand obsessie gestanned?quote:Op maandag 14 november 2022 21:04 schreef TillyB het volgende:
Mike Spencer, Executive Producer at Lifted Entertainment, revealed we can expect the new series in January 2023.
Januari pas. Heb je nog tijd genoeg om het laatste seizoen in te halen voor het nieuwe begint rek en moots ook natuulk
Oh kan best maar dat is altijhijdquote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
JIJ VOND ZELF DE EERSTE WEEK MOEILIJK! Dat weet ik zeker!
Hmmm beetjequote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel iemand obsessie gestanned?
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh kan best maar dat is altijhijdHET WERD HEEL GOED DAARNAAA GELOOF ME NOU. Wat moet je anders doen, WK kijken?
Zat er nog iets voor mij bij?quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmm beetjegeen leuke papis helaas
Uhm nou dat weeknognie maar ik heb de oranje toeters en bellon nog niet tevoorschijn gehaald. Zou toch wat zijn als we het precies dit jaar winnen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Ik ben een echte voetbalfan.
![]()
Jij gaat het boycotten natuurlijk.
Jaaa allemaal leuke wijffies. Geen idee eik meer ik ben het alweer helemaal kwijt op een paar personages na. SEE FOR YOURSELLUF GA KIJKENquote:
Nah, dan gaat onze Koning gewoon met de Sjeik hossen daar hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nou dat weeknognie maar ik heb de oranje toeters en bellon nog niet tevoorschijn gehaald. Zou toch wat zijn als we het precies dit jaar winnen.geen fissastemming niks
Ik vertrouw het allemaal niet meer zo. Sinds Becca een ho blijkt te zijn, kijk ik wel uit.quote:Op maandag 14 november 2022 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaaa allemaal leuke wijffies. Geen idee eik meer ik ben het alweer helemaal kwijt op een paar personages na. SEE FOR YOURSELLUF GA KIJKEN
Uhm ze mogen 1x tappen en dan houdt het op.quote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je dan dienen als donor voor antilichamen. Dan heeft het leven opeens weer zin.
Noooo we moeten verliezenquote:Op maandag 14 november 2022 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan gaat onze Koning gewoon met de Sjeik hossen daar hoor.
Loop je nou gewoon te slutshamen?quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vertrouw het allemaal niet meer zo. Sinds Becca een ho blijkt te zijn, kijk ik wel uit.
Ja vooruit. Als ik dan toch iets moet kijken.quote:
RIP bejaarden.quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ze mogen 1x tappen en dan houdt het op.
Love Island!quote:Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vooruit. Als ik dan toch iets moet kijken.
Ja en?quote:Op maandag 14 november 2022 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was gewoon zo. Op Reddit was er een verhaal dat ze de ho uithing in Dubai.
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Islandquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Island
Mag ik dat niet benoemen dan? Ik dacht dat Becca echt iets voor mij was, maar dit ging me te ver.quote:
Pas maar op dat TillyB je niet gaat pushen alle seizoenen te kijken. Aan de andere kant: misschien is het iets tegen de verveling en de eenzaamheid. Waarschijnlijk krijg je zo'n hekel aan die idioten, dat je je niet meer alleen voelt.quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Island
Heb je wat tegen werkende vrouwenquote:Op maandag 14 november 2022 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik dat niet benoemen dan? Ik dacht dat Becca echt iets voor mij was, maar dit ging me te ver.
Hmm wie weet.quote:Op maandag 14 november 2022 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Pas maar op dat TillyB je niet gaat pushen alle seizoenen te kijken. Aan de andere kant: misschien is het iets tegen de verveling en de eenzaamheid. Waarschijnlijk krijg je zo'n hekel aan die idioten, dat je je niet meer alleen voelt.
Ja, Becca verdient beter!quote:Op maandag 14 november 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]Dit had ik kunnen verwachten. Nu ben ik zeker een ouderwetse zeikerd.
Ik heb ook nog iets van 50 boeken te lezenquote:
Geen idee wat het inhoudt, maar ja.quote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef TillyB het volgende:
Zullen we nog MLN awards doen dit jaar
Ik vind dat invullen altijd zo erg. Jij bent daar natuurlijk helemaal fan van.quote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef TillyB het volgende:
Zullen we nog MLN awards doen dit jaar
Snel LI kijken dan eerst hophoppppquote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van 50 boeken te lezen
We deden ooit 40+ awardsquote:Op maandag 14 november 2022 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee wat het inhoudt, maar ja.
Ohh heeeerlijk hoe kun je daar een hekel aan hebbenquote:Op maandag 14 november 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat invullen altijd zo erg. Jij bent daar natuurlijk helemaal fan van.
Zoveel opties, zoveel moeilijke keuzes, zoveel mensen die zich gepasseerd voelen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh heeeerlijk hoe kun je daar een hekel aan hebben
Meest cromabestendige muisquote:Op maandag 14 november 2022 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stem alleen als ik de prijs voor de leukste muis win.
Ja hallo heb skijtquote:Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel opties, zoveel moeilijke keuzes, zoveel mensen die zich gepasseerd voelen.
quote:Op maandag 14 november 2022 21:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je had mij nie eens opgenomen in je lijstje VAN TIEN JAAR GELEDEN. Nog kwoad over.
Toen was je nog niet op de hoogte van m'n geweldige adviezen en tips.quote:Op maandag 14 november 2022 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar dat lag vast aan jou
quote:Op maandag 14 november 2022 21:41 schreef TillyB het volgende:
Waar had je graag een award voor willen krijgen dan lies? Misschien nog even aan die specifieke skill werken
Mja mja de oplossingenaward, die is je ook niet zeker. Rekovic kan er ook wat vanquote:Op maandag 14 november 2022 21:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Toen was je nog niet op de hoogte van m'n geweldige adviezen en tips.
[..]Teveel om op te noemen.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor één? Ik ben heel slecht in oplossingen.
Ja, dat wil toch niet zeggen dat ik er goed in ben?quote:Op maandag 14 november 2022 22:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Net gooide je nog een heel arsenaal aan oplossingen naar Lenos dr mentol
Consistent!quote:Op maandag 14 november 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wil toch niet zeggen dat ik er goed in ben?
Van mij wel.quote:
Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.quote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij wel.
Maar ik ben net zo'n kleuterjuf die ervoor zorgt dat iedereen een passende award krijgt zodat niemand verliest en buitengesloten voelt.
Skitta awardquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is aardig. Tilly heeft gewoon skijt aan de gevoelens van de medemens.
Nee, ik kijk wel uit.quote:
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk ik kan nu al 2 awards uitdelen.
Advies Award: Recce
Schijt Award: Tilly
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neequote:Op maandag 14 november 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel uit.
Jij bent trouwens vast blij dat de energie zo duur is geworden. Nu staat de verwarming tenminste een beetje laag overal.
Hoe is het eigenlijk met je sokken?quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly krijgt het altijd weer voor elkaar hoor. Nu zijn we inderdaad met MLN-awards bezig. Ik weet zeker dat dit al weer ergens in een lijstje is opgenomen.
Ik heb zelf handschoenen aangehad vandaag. Waar gaat het heen!quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet heel erg aan het hart neeVoelde eindelijk een beetje winterig vanochtend
Ja, prima. Ze liggen in de wasmand nu. Ik moet wassen morgen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je sokken?
quote:
Trusten!quote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook, truste award voor iedereen
nee dat was ikquote:
Lekker vroeg opstaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga van 1 december tot 1 april mee helpen met een ICT project
Ben je dan een computermuis?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagdquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 07:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Foknaamwijziging wordt aangevraagd
Nee. Ik denk het niet. Liggen ook de ambities niet.quote:
Zijn ze met Python bezig daar?quote:Op woensdag 16 november 2022 07:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik denk het niet. Liggen ook de ambities niet.
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
Delphi? Ik wist niet dat dat nog bestond.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk.
Onze eigen programmas lopen op Delphi.
En de rest wordt een nieuw systeem dus geen idee eigenlijk.
Maar volgens mij ga ik ook niet echt programmeren, maar gaat het ook meer om de processen er omheen
Gedeeltelijk dat ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Delphi? Ik wist niet dat dat nog bestond.
Ik snapte wel dat je niet ging programmeren. Waarschijnlijk moet je ook gaan nadenken over wat het systeem precies moet doen, zodat de programmeur dat kan maken?
Ga je ook nog iemand oplossen, denk je?quote:Op woensdag 16 november 2022 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedeeltelijk dat ja.
En ja Delphi wordt nog gebruikt bij ons was een ramp om iemand te zoeken die dat kon.
En voor de rest laat ik mij verrassen.
Die ambitie is er nog steeds, maar het is een ambitie die ik niet mag communiceren naar HR toequote:Op woensdag 16 november 2022 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je ook nog iemand oplossen, denk je?
HR doet ook niet veel nuttigs, dus daar valt wel iets op te lossen.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ambitie is er nog steeds, maar het is een ambitie die ik niet mag communiceren naar HR toe
Sstt dat was ons geheimpjequote:
Ja, ik moest de knop indrukken.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben jij ook vroeg op voor de maanraket?
Was de lancering daarom een paar jaar vertraagd?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik moest de knop indrukken.
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de lancering daarom een paar jaar vertraagd?
Kom je steeds dichter bij de eindoplossing?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Die ambitie van collega's oplossen wordt steeds meer een plan
Nog een heeeele lange winter hopelijkquote:Op maandag 14 november 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf handschoenen aangehad vandaag. Waar gaat het heen!
Zijn ze al gewassen inmiddels?quote:Op maandag 14 november 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima. Ze liggen in de wasmand nu. Ik moet wassen morgen.
Woopquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun jij niet gewoon beter in Lapland gaan wonen?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog een heeeele lange winter hopelijk
Ik mocht van van de afdeling oplossingen 3 verschillende chemicaliën "lenen" om mensen wat aan te doenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Kom je steeds dichter bij de eindoplossing?
Dan kun je ook een beetje vergelijken welke oplossing het beste is.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mocht van van de afdeling oplossingen 3 verschillende chemicaliën "lenen" om mensen wat aan te doen
De keuze was dood, hypo van glucose of 10 uur lang op de wcquote:Op donderdag 17 november 2022 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kun je ook een beetje vergelijken welke oplossing het beste is.
Nou, dat advies is toch heel aardig?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n collega die zich altijd bepaald soort werk toe eigend zonder te overleggen. Naar huis gaat zonder communicatie. Vandaag was ik een beetje boos.
Kreeg ik daarna een sorry voor de miscommunicatie en ik moest het mij allemaal niet zo aantrekken want daar had ik alleen mezelf mee.
Vooral dat ongevraagde stukje advies er weer bij![]()
Ik zou met die laatste beginnen en dan net wat meer mensen dat middel geven dan er WC's zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuze was dood, hypo van glucose of 10 uur lang op de wc
Het was een beetje gaslighten. Het kwam over alsof het mijn schuld was.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat advies is toch heel aardig?
Hebben ze daar wifi?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon beter in Lapland gaan wonen?
Ongevraagde oplossingen en advies, vréééselijk zulke mensenquote:Op donderdag 17 november 2022 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo'n collega die zich altijd bepaald soort werk toe eigend zonder te overleggen. Naar huis gaat zonder communicatie. Vandaag was ik een beetje boos.
Kreeg ik daarna een sorry voor de miscommunicatie en ik moest het mij allemaal niet zo aantrekken want daar had ik alleen mezelf mee.
Vooral dat ongevraagde stukje advies er weer bij![]()
Ik was ook sarcastisch.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een beetje gaslighten. Het kwam over alsof het mijn schuld was.
Die kat raken we maar niet kwijtquote:Op donderdag 17 november 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent de kat weer kwijt? Geen nood, die zit hier!!
Stuur maar hier heenquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kat raken we maar niet kwijt
Dat zeg je nou wel, maar je was zelf je kat ook kwijt.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent de kat weer kwijt? Geen nood, die zit hier!!
Jawel hoor. Het is een komen en gaan van honten en kadden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het gevoel dat het niet over een kat gaat
Twitter doet het nog steeds! Dat kan niet heel lang meer duren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhh Musk, dan is het in goede handen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef Recce het volgende:
Man3, Alsonso weer uitgevallen.Daardoor alweer een vernedering. Als ik Alonso niet steeds had genomen, was ik een heel stuk hoger geëindigd. Nu maar even de seizoensoverwinning vieren.
Dank!quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Volgend jaar ga ik maar weer eens m'n best doen![]()
Je hebt ruim drie maanden de tijd.quote:Op zondag 20 november 2022 16:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank!
Dan moet ik mijn computerprogramma maar verbeteren.
Hmm, machine learning erin, alle vorige wedstrijden en nieuwsberichten als input. Makkie.quote:Op zondag 20 november 2022 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt ruim drie maanden de tijd.
Ik ben bij voorbaat vernederdquote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, machine learning erin, alle vorige wedstrijden en nieuwsberichten als input. Makkie.
Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, als het zo uitkomt of als @:sacha fanatiek gaat kijken.
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?quote:Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik af en toe wel even kijk. Het wordt vast een idioot WK.
Ja.quote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je zit nu naar Qatar tegen Ecuador te kijken?
Whehehe, ik zag die naam langskomen, maar geen idee wie er gescoord heeft.quote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Aalmoes Ali nog niet gescoord?
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.quote:Op zondag 20 november 2022 17:40 schreef Recce het volgende:
De coach van Qatar kijkt alsof-ie gemarteld gaat worden.
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze gewoon even winnen van Oranje is er niks aan de hand.
Lijkt me een goede deal.quote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien laten we ze winnen in ruil voor gas?
quote:
Hij heeft nog geen eigen doelpunt gemaakt.quote:[..]
En hoe doet Koekie het?
Sneeuw?quote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
Sneeuwquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Recce het volgende:
Maar even door de sneeuw naar moeders fietsen.
1. Ik ben tegen voetbalquote:Op zondag 20 november 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt voetbalprogramma's gaan kijken.
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.quote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Ik ben tegen voetbal
2. Ik ben tegen Quatar
3. Ik ben voor mensenrechten
Speelt Kluivert nog mee?quote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je kunt niet alles hebben. Je moet wel even meekrijgen welke voetballers scorend vermogen hebben.
Was dat geen wielrenner?quote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was fan van Zoetebier toen hij nog keepte bij Volendam daarna ben ik afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |