quote:Op maandag 7 november 2022 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht nog een nacht wachten voor er uitleg komt
GJ zegt zelf dit gevoel al 15 jaar niet meer bij een vrouw te hebben gehad dus die is ontoerekeningsvatbaar verliefd gewordenquote:Op maandag 7 november 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
die GJ denkt alleen maar aan Alicia
nu weer
als ze zakgeld zouden krijgen
kan Alicia er een cocktailjurk van kopen
voor de kerst
gewoon domquote:Op maandag 7 november 2022 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zegt zelf dit gevoel al 15 jaar niet meer bij een vrouw te hebben gehad dus is ontoerekeningsvatbaar verliefd geworden
Pff, hoe lang moet je nog prikken voor een uitslag. Wat schiet je hier mee op.quote:Op maandag 7 november 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
opnieuw bloed prikken begreep ik
Heeft al 2 keer een uitslag gehad begreep ik waar ze niks konden vinden.quote:Op maandag 7 november 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, hoe lang moet je nog prikken voor een uitslag. Wat schiet je hier mee op.
Alicia is een snotkind en geen dame met bijhorende klasse neequote:
Prikken om andere dingen te onderzoeken misschien?quote:Op maandag 7 november 2022 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, hoe lang moet je nog prikken voor een uitslag. Wat schiet je hier mee op.
lekker kijken met je bord op schoot bij Muttiquote:Op maandag 7 november 2022 12:14 schreef mario390 het volgende:
niet dat weer en korte spel komt en om
12:45 beginnt
Tot 13:30.quote:Op maandag 7 november 2022 12:14 schreef mario390 het volgende:
niet dat weer en korte spel komt en om
12:45 beginnt
Gin tonic on the side.quote:Op maandag 7 november 2022 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker kijken met je bord op schoot bij Mutti
ooit gekeken op hoeveel dingen bloed onderzocht kan worden?quote:Op maandag 7 november 2022 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Er is niets in zijn bloed ontdekt dus nu moet hij toch weer bloedprikken....
Hij zegt dat er niets gevonden is in zijn bloed.quote:Op maandag 7 november 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ooit gekeken op hoeveel dingen bloed onderzocht kan worden?
op schoot zitten is nietquote:Op maandag 7 november 2022 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker kijken met je bord op schoot bij Mutti
Bij de onderzoeken die tot nu toe gedaan zijn, is er niets gevonden.quote:Op maandag 7 november 2022 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zegt dat er niets gevonden is in zijn bloed.
waar ze op hebben getestquote:Op maandag 7 november 2022 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee joh dat komt door die slof sigaretten al al heb je wel natuurlijk een goed puntquote:Op maandag 7 november 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
babbel lult zoveel dat ze lichtelijk buiten adem is
Er komt nu een arts voor lichamelijk onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar ze op hebben getest
misschien gaan ze nu breder kijken
Waar op ze dus getest hebben, nu dus weer op iets anders laten testen..quote:Op maandag 7 november 2022 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal gehad dit jaar en telkens weer wat anders onderzocht zels dna onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ooit gekeken op hoeveel dingen bloed onderzocht kan worden?
Maar geen bloedonderzoek dus.quote:Op maandag 7 november 2022 12:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waar op ze dus getest hebben, nu dus weer op iets anders laten testen..
Al dat getest, het is gewoon een depressie.quote:Op maandag 7 november 2022 12:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waar op ze dus getest hebben, nu dus weer op iets anders laten testen..
Zou geen verkeerd idee zijn, zeker de slaapkamers even goed schoonmaken..zie dat zelden gebeuren behalve af en toe de stofzuiger er doorquote:Op maandag 7 november 2022 12:18 schreef Charmian het volgende:
ik dacht dat ze vandaag grote schoonmaakdag hadden, ik zie alleen maar hangjeugd
Zit gewoon tussen de oren. Door er zo mee bezig te zijn gaat ie zich ook rot vollen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al dat getest, het is gewoon een depressie.
Uitgesteld tot morgen ivm de opdracht.quote:Op maandag 7 november 2022 12:18 schreef Charmian het volgende:
ik dacht dat ze vandaag grote schoonmaakdag hadden, ik zie alleen maar hangjeugd
de eerste keer kijken ze meestal niet zo breedquote:Op maandag 7 november 2022 12:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal gehad dit jaar en telkens weer wat anders onderzocht zels dna onderzoek.
Is toch engquote:Op maandag 7 november 2022 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zegt zelf dit gevoel al 15 jaar niet meer bij een vrouw te hebben gehad dus die is ontoerekeningsvatbaar verliefd geworden
Lekker samen met die leverworst van Erikquote:Op maandag 7 november 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Eieren blijven maanden goed volgens Janet.
ze kunnen nog heel wat verder onderzoeken,quote:Op maandag 7 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eerste keer kijken ze meestal niet zo breed
dan is het vaak bloedsuiker
cholesterol
lyme
ijzerwaardes
dat soort zaken
en ze zullen vast ook de onstekingswaardes hebben bekeken bij Berend
quote:Op maandag 7 november 2022 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wanhopig, heeft in elk datingprogramma gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Yes I knowquote:Op maandag 7 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eerste keer kijken ze meestal niet zo breed
dan is het vaak bloedsuiker
cholesterol
lyme
ijzerwaardes
dat soort zaken
en ze zullen vast ook de onstekingswaardes hebben bekeken bij Berend
quote:Op maandag 7 november 2022 12:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lekker samen met die leverworst van Erik
quote:Op maandag 7 november 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, thuis is hij ook maar alleen, hier heeft hij nog andere bewoners om naar te kijken of mee te praten.quote:Op maandag 7 november 2022 12:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als ik Berend was zou ik lekker naar huis gaan want nu hangt ie er ook maar zielig bij. Hij geniet natuurlijk niet op deze manier
quote:Op maandag 7 november 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen nog heel wat verder onderzoeken,
pfeiffer, schildklier, vitamines (b12 bijv) enz.
Bijna wel.quote:
slim, die werd gisteren klaargemaakt en niet iedereen was erbij om op te eten, dus lekker apart gezet .quote:Op maandag 7 november 2022 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft gisteren pizza achterovergedrukt.
Lekker, en delen..quote:Op maandag 7 november 2022 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft gisteren pizza achterovergedrukt.
Maar kom op, het is toch geen filantropische instelling daar! Het is een TV programma en me dunkt, buiten de poort heeft hij veel betere zorg dan nu hij daar binnen zit.quote:Op maandag 7 november 2022 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, thuis is hij ook maar alleen, hier heeft hij nog andere bewoners om naar te kijken of mee te praten.
hij is toch toegelaten? Dan heeft hij toch niet zoveel recht als de anderen om daar te zijn? Ook de andere bankhangers krijgen gewoon hun geld en vaste lasten betaald.quote:Op maandag 7 november 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar kom op, het is toch geen filantropische instelling daar! Het is een TV programma en me dunkt, buiten de poort heeft hij veel betere zorg dan nu hij daar binnen zit.
Zwart kleedt ook wel af.quote:
Zolang hij zelf wil blijven zie ik het probleem ook nietquote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is toch toegelaten? Dan heeft hij toch niet zoveel recht als de anderen om daar te zijn? Ook de andere bankhangers krijgen gewoon hun geld en vaste lasten betaald.
Dat was allemaal voor zijn klachten daar is hij voor toegelaten. Niet om daar een jaar lang ziek te zitten wezen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is toch toegelaten? Dan heeft hij toch niet zoveel recht als de anderen om daar te zijn? Ook de andere bankhangers krijgen gewoon hun geld en vaste lasten betaald.
En Sasha dan?quote:Op maandag 7 november 2022 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was allemaal voor zijn klachten daar is hij voor toegelaten. Niet om daar een jaar lang ziek te zitten wezen.
Is natuurlijk ook een stuk kouder voor vliegen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
slim, die werd gisteren klaargemaakt en niet iedereen was erbij om op te eten, dus lekker apart gezet .
de vliegen zijn overigens veel minder nu de komposthoop weg is.
Goedkoper dan Kipfilet of Kippenhaasjes.quote:Op maandag 7 november 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Janet wil weer kippedijen bestellen
zijn die niet het duurste van de kip??
Wel vrijstelling van corvee.quote:Op maandag 7 november 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die functioneert gewoon door, die piept niet.
nou.....die twee graden verschil maken echt uit .....quote:Op maandag 7 november 2022 12:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een stuk kouder voor vliegen.
maar die is wel naar binnen gekomen terwijl ze konden verwachten dat ze een jaar lang ziek zou zijn en niet aan alles mee zou kunnen doen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die functioneert gewoon door, die piept niet.
Toch een hele andere situatie. Ze hebben een geen rekening gehouden met Berend dat die ziek zou worden, zover het een ziekte is dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 7 november 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
maar die is wel naar binnen gekomen terwijl ze konden verwachten dat ze een jaar lang ziek zou zijn en niet aan alles mee zou kunnen doen.
Eerst soep gooien.quote:Op maandag 7 november 2022 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand zich niet vastlijmen aan de Nachtwacht?
ja hoor, zo kun je alles rechtbreien wat krom is.quote:Op maandag 7 november 2022 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch een hele andere situatie. Ze hebben een geen rekening gehouden met Berend dat die ziek zou worden, zover het een ziekte is dat is nog niet bekend.
Dat is vast de opdracht.quote:
in dit geval kwam de overdaad aan vliegend gespuis echy door die composthoop. ze hebben hem een paar dagen geleden weg moeten halen voor de overkapping en sindsdien is het echt minder.quote:Op maandag 7 november 2022 12:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een stuk kouder voor vliegen.
Waar was die composthoop dan?quote:Op maandag 7 november 2022 12:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
in dit geval kwam de overdaad aan vliegend gespuis echy door die composthoop. ze hebben hem een paar dagen geleden weg moeten halen voor de overkapping en sindsdien is het echt minder.
Het voelt toch een beetje awkward. Het is dat het ook een gek programma is en er daardoor andere banden ontstaan dan in het normale leven, maar hoezo wordt een man van 40 vrienden met een meid van 20 en dan ook nog verliefd op haar.quote:
Zoiets dacht ik ook iddquote:Op maandag 7 november 2022 12:39 schreef Amputalent het volgende:
Goedenmiddag,
Gokje... de hele dag staat de Nachtwacht daar zodat ze met zijn allen het goed kunnen bekijken, dan gaat ineens de zoemer en moeten ze weer de slaapkamer in zodat de Febo het schilderij weg kan halen, daarna krijgen ze hun opdracht.
ze gaat hem niet bepaalt uit de weg of laat merken dat ze het niet wil dusquote:Op maandag 7 november 2022 12:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zou hem verzuipen..is ze van die stalker af.
Mijn gokje, de nachtwacht naspelen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:39 schreef Amputalent het volgende:
Goedenmiddag,
Gokje... de hele dag staat de Nachtwacht daar zodat ze met zijn allen het goed kunnen bekijken, dan gaat ineens de zoemer en moeten ze weer de slaapkamer in zodat de Febo het schilderij weg kan halen, daarna krijgen ze hun opdracht.
Dit geldt dan toch ook voor Marciano en KimK ?quote:Op maandag 7 november 2022 12:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het voelt toch een beetje awkward. Het is dat het ook een gek programma is en er daardoor andere banden ontstaan dan in het normale leven, maar hoezo wordt een man van 40 vrienden met een meid van 20 en dan ook nog verliefd op haar.
Ze moet iets om dat geleende geld terug te verdienen.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 12:39 schreef Amputalent het volgende:
Goedenmiddag,
KimK is wel weer iets ouder. Maar inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit geldt dan toch ook voor Marciano en KimK ?
En het zijn gewoon allebei volwassen mensen.
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2022 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze gaat hem niet bepaalt uit de weg of laat merken dat ze het niet wil dus
Misschien moeten ze hem natekenen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:39 schreef Amputalent het volgende:
Goedenmiddag,
waarom eigenlijk? het kan ook goed gaan, het lijkt nu awkward door de hele setting en omdat je er met je neus bovenop zit.quote:Op maandag 7 november 2022 12:43 schreef Seattle het volgende:
Als een kerel van 40 zo met mijn dochter van 20 (heb ik niet) zou omgaan, zou ik toch even een gesprek hebben met haar: schud die man van je af!
irritant dat uitleg zo laat komt. net als met die vakjesmuur waar ze op moesten schietenquote:Op maandag 7 november 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem natekenen.
Lijkt me geen opdracht voor 32 mensen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem natekenen.
Kan ook nog een onthoudt opdracht zijn voor een eliminatieopdracht.quote:Op maandag 7 november 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt me geen opdracht voor 32 mensen.
Verwacht kleding en dan poseren als de Nachtwacht
Er was een SL, dus misschien weten de bewoners al meer dan wij.quote:Op maandag 7 november 2022 12:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
irritant dat uitleg zo laat komt. net als met die vakjesmuur waar ze op moesten schieten
Ik ben argwanend naar zo’n man. Hoezo valt hij op zo’n jong meisje? Misschien gekleurd door persoonlijke ervaringen. Daarom onderbuikgevoel erbijquote:Op maandag 7 november 2022 12:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom eigenlijk? het kan ook goed gaan, het lijkt nu awkward door de hele setting en omdat je er met je neus bovenop zit.
Kan ook.quote:Op maandag 7 november 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ook nog een onthoudt opdracht zijn voor een eliminatieopdracht.
OM de spanning er in te houden zekerquote:Op maandag 7 november 2022 12:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
irritant dat uitleg zo laat komt. net als met die vakjesmuur waar ze op moesten schieten
Feit dat hij al voor jaren onsuccesvol een vrouw zoekt zegt wel iets over hem.quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ben argwanend naar zo’n man. Hoezo valt hij op zo’n jong meisje? Misschien gekleurd door persoonlijke ervaringen. Daarom onderbuikgevoel erbij
Voor een miljoen hoef ik niet zozeer contineu te genieten hoorquote:Op maandag 7 november 2022 12:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als ik Berend was zou ik lekker naar huis gaan want nu hangt ie er ook maar zielig bij. Hij geniet natuurlijk niet op deze manier
Het bewijs daarvoor is nooit geleverd.quote:Op maandag 7 november 2022 12:53 schreef Amputalent het volgende:
Rembrandt staat zelf ook op het schilderij hij staat namelijk een beetje links in het midden van boven tussen een man met een hoed en met een helm, je ziet daar een oog dat is zijn oog. Rembrandt van Rijn heeft 3 jaar aan De Nachtwacht gewerkt, namelijk van 1639 tot 1642.
Je trekt het je wel erg aan hoorquote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ben argwanend naar zo’n man. Hoezo valt hij op zo’n jong meisje? Misschien gekleurd door persoonlijke ervaringen. Daarom onderbuikgevoel erbij
Heeft genoeg zelfportretten geschilderd dus zouden het toch kunnen zien.quote:Op maandag 7 november 2022 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bewijs daarvoor is nooit geleverd.
Doe ik na een jaar welquote:Op maandag 7 november 2022 12:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor een miljoen hoef ik niet zozeer contineu te genieten hoor
O ze moeten zich straks zo kleden en in de juiste opstelling gaan staanquote:Op maandag 7 november 2022 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon neergezet en niks gezegd verder?
Nadir?quote:
Ik lees het netquote:Op maandag 7 november 2022 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bewijs daarvoor is nooit geleverd.
Hij lag ook een keer te kijken/loeren toen een van de dames zich op de slaapkamer aan het uit/omkleden was.quote:
Die gaat voor de 10.000 stappen.quote:Op maandag 7 november 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Lange tuinsessie vandaag voor die amateur psycholoog
Zo kan ze Alies en GJ ook in de gaten houden.quote:Op maandag 7 november 2022 12:58 schreef spapaars het volgende:
Lange tuinsessie vandaag voor die amateur psycholoog
Ze is met Eunice en Wendy met iets bezigquote:Op maandag 7 november 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo kan ze Alies en GJ ook in de gaten houden.
thnx dotquote:Op maandag 7 november 2022 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze moeten zich straks zo kleden en in de juiste opstelling gaan staan
24 uur.quote:
Ondanks het waterige lijkt er toch genoeg in te zitten om als maaltijdsoep door te kunnen gaan maar dit is zeker de lunch?quote:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ondanks het waterige lijkt er toch genoeg in te zitten om als maaltijdsoep door te kunnen gaan maar dit is zeker de lunch?
quote:Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Cargamelk het volgende:
Gebonden soep mag je nooit proeven en daarna de lepel weer in de soep doen...sufferd.
Klosje garen kan nog wel eens helpenquote:Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Cargamelk het volgende:
Gebonden soep mag je nooit proeven en daarna de lepel weer in de soep doen...sufferd.
Je moet nooit proeven uit de pan met dezelfde lepel, maar zie ze het daar wel vaker doenquote:Op maandag 7 november 2022 13:14 schreef Cargamelk het volgende:
Zie ze ook op het aanrecht zitten ..bahquote:Op maandag 7 november 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet nooit proeven uit de pan met dezelfde lepel, maar zie ze het daar wel vaker doen
Volgens mij zaten Wanda en Zoe zostraks overgebleven pizza te etenquote:Op maandag 7 november 2022 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Dat is dan ongelooflijk .. We moesten alles inleveren.. niet opeten en weggooien dan maar. Er stond alles..
Jaquote:Op maandag 7 november 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemiddag! Wie kan me even bijpraten over de ochtend?
Jeff en Kim nog oke?
Gedoe met de munching van Wendy gisteren?
Is er een opdracht?
(dan ga ik daarna bijlezen)
Die pizza is toch veel later klaargemaakt, Eunice stond deeg uit te rollen in de keuken.quote:Op maandag 7 november 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij zaten Wanda en Zoe zostraks overgebleven pizza te eten
Ik zou ook tegen haar zeggen dat ze niet in bed moet liggen of op de schoot moet gaan zitten bij een 40 jarige vrouw of bij haar therapeute.quote:Op maandag 7 november 2022 12:43 schreef Seattle het volgende:
Als een kerel van 40 zo met mijn dochter van 20 (heb ik niet) zou omgaan, zou ik toch even een gesprek hebben met haar: schud die man van je af!
Getver, je zal maar knoeien.quote:Op maandag 7 november 2022 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker soepje eten in de hottub
[ afbeelding ]
ik zie overigens in Alies echt niet een "onschuldig meisje"quote:Op maandag 7 november 2022 13:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou ook tegen haar zeggen dat ze niet in bed moet liggen of op de schoot moet gaan zitten bij een 50 jarige vrouw of bij haar therapeute.
Gelijk als het op is het kommetje afwassen.quote:
Geen idee, ik hoorde Zoe zeggen dat ze het bewaard had van gisterenquote:Op maandag 7 november 2022 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Die pizza is toch veel later klaargemaakt, Eunice stond deeg uit te rollen in de keuken.
De pizza was van de loods zelf hoorde niet bij de coctail party.quote:Op maandag 7 november 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij zaten Wanda en Zoe zostraks overgebleven pizza te eten
Oké, dat wist ik dus nietquote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De pizza was van de loods zelf hoorde niet bij de coctail party.
Maar het zat volgens mij niet bij de spullen die teruggegeven moesten worden.quote:Op maandag 7 november 2022 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde Zoe zeggen dat ze het bewaard had van gisteren
Dat kan maar die twee volwassenen kunnen ook nadenken.quote:Op maandag 7 november 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie overigens in Alies echt niet een "onschuldig meisje"
het lijkt mij dat ze dondersgoed weet waar ze mee bezig is. Ik vind het een doortrapte tante.
Haar vriendje zal dit helemaal normaal vinden ookquote:Op maandag 7 november 2022 13:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze zit zelfs verleidelijk te eten voor gj
En eenquote:Op maandag 7 november 2022 13:26 schreef engine het volgende:
Ik vind eigenlijk 10.000 euro boete voor de kruidenboter
Dat zie jij, dat zie ik, dat zien anderen, maar velen weer niet..quote:Op maandag 7 november 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie overigens in Alies echt niet een "onschuldig meisje"
het lijkt mij dat ze dondersgoed weet waar ze mee bezig is. Ik vind het een doortrapte tante.
En een gele kaart voor degene die het verduistert heeft.quote:Op maandag 7 november 2022 13:26 schreef engine het volgende:
En eenquote:Op maandag 7 november 2022 13:26 schreef engine het volgende:
Ik kots alicia echt helemaal uit inmiddels...quote:Op maandag 7 november 2022 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar vriendje zal dit helemaal normaal vinden ook
dat vind ik dus echt veel minder goor dan proeven van een lepel die daarna weer in de soeppan gaatquote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
Erik likt zijn bordje nog maar weer eens uit
De managerquote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey, ben je er weer
Wie had de kruidenkaas dan?
Stond heel toevallig in de koelkast.quote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey, ben je er weer
Wie had de kruidenkaas dan?
We missen dan ook niks aan haar managerskwaliteiten.. Denk ook dat deelnemer veel fijner is voor haar...quote:Op maandag 7 november 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy begrijpt weer eens iets niet en dat is dan dus een hele maand manager geweest
Vraag aan honderd mensen een onderschrift en het zal neerkomen op een verliefd stelletjequote:Op maandag 7 november 2022 13:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik kots alicia echt helemaal uit inmiddels...
Sorry voor de bad vibes hahah
Ze voelt zich ook ver verheven boven de restquote:Op maandag 7 november 2022 13:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik kots alicia echt helemaal uit inmiddels...
Sorry voor de bad vibes hahah
Eensch. Al hoop ik dat niemand daar Pfeiffer of mondklauw heeft.. Hoe vaak die mensen uit elkaars flesjes lurken, van dezelfde lepel eten, hapjes voeren etc.. wow..quote:Op maandag 7 november 2022 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt veel minder goor dan proeven van een lepel die daarna weer in de soeppan gaat
Erik eet zijn eigen kruimels, en niemand hoeft er daarna van zijn bordje te eten.
Ja en het is pas 20 maar alicia gedraagt zich als vrouw van 40 wtfquote:Op maandag 7 november 2022 13:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze voelt zich ook ver verheven boven de rest
quote:Op maandag 7 november 2022 13:30 schreef puzziepie het volgende:
Weten we inmiddels al meer over het verhaal van Erik dat hij is gedrogeerd ?
waarom moet hij altijd zo debiel doen?quote:
Dat heeft Jeff duidelijk voorgelezen. Wat is er onduidelijk aan het woord: ALLES?quote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef Poesjuh het volgende:
En die pizza lijkt wel ingevroren kroepoek nog zeker in die witte bakjes...
Zoey hield wel een cocktail achter maar die had gj op tijd gevonden
Oh shit er is kruidenboter achtergebleven. Maddy wist het niet ?? Maddy gelooft jeff niet dat er in de brief stond dat alles terug moest
Het is niet dat het zijn eigen bord is want anderen moeten er daarna ook weer van etenquote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
Erik likt zijn bordje nog maar weer eens uit
Net gegeten.quote:
I know...quote:Op maandag 7 november 2022 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heeft Jeff duidelijk voorgelezen. Wat is er onduidelijk aan het woord: ALLES?
Maddy had ook de brief even kunnen lezen zoals Sasha dat meteen voor de zekerheid deed want een grapje is snel gemaaktquote:Op maandag 7 november 2022 13:27 schreef Poesjuh het volgende:
En die pizza lijkt wel ingevroren kroepoek nog zeker in die witte bakjes...
Zoey hield wel een cocktail achter maar die had gj op tijd gevonden
Oh shit er is kruidenboter achtergebleven. Maddy wist het niet ?? Maddy gelooft jeff niet dat er in de brief stond dat alles terug moest
Oh oeps.. wat is de sanctie vanuit de febo?quote:Op maandag 7 november 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stond heel toevallig in de koelkast.
Maddy doet er nogal moeilijk over tegen Jeff.
Maddy doet zo raar nu dat ik bijna denk dat ze het expres heeft gedaan....quote:Op maandag 7 november 2022 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy had ook de brief even kunnen lezen zoals Sasha dat ook even voor de zekerheid deed want grapje is snel gemaakt
Het juiste woord.Gaat ze vast nog vaker doen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh oeps.. wat is de sanctie vanuit de febo?
Maddy doet heel spastisch over 'alles' uit de brief. "Want dat zeggen 'ze' nooit!"
Maddy baalt dat ze Jeff teleurgesteld heeft.quote:Op maandag 7 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh oeps.. wat is de sanctie vanuit de febo?
Maddy doet heel spastisch over 'alles' uit de brief. "Want dat zeggen 'ze' nooit!"
Hebben samen geslapen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is het met Kim en Marciano?
En Erik en het drogeren?
So much happened yesterday..
Liep gisteren in de keuken te twerken en tegen Marciano aan te rijden maar ja dat doet Wendy ookquote:Op maandag 7 november 2022 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja en het is pas 20 maar alicia gedraagt zich als vrouw van 40 wtf
Die Maddy toch... Maar heerlijk dat ik haar stem minder vaak hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het juiste woord.Gaat ze vast nog vaker doen.
Mag van zichzelf geen druppel alcohol meer dus als dat dan onbewust is gebeurd begrijp ik vanuit zijn denkwijze zijn paniekquote:Op maandag 7 november 2022 13:30 schreef puzziepie het volgende:
Weten we inmiddels al meer over het verhaal van Erik dat hij is gedrogeerd ?
Alicia probeert continu sexy te doen, sexy te kijken, eten, dansen alles bahquote:Op maandag 7 november 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Liep gisteren in de keuken te twerken en tegen Marciano aan te rijden maar ja dat doet Wendy ook
Heeeeerlijk !!quote:Op maandag 7 november 2022 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die Maddy toch... Maar heerlijk dat ik haar stem minder vaak hoor.
Aangeduwd?quote:Op maandag 7 november 2022 13:34 schreef Cargamelk het volgende:
KimK is moe ... dan moet je wat minder aangeduwd worden door Tiano ..trut
En vannacht weer bij hem in bed gekropen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aangeduwd?![]()
Grote ruzie, halve avond gehuild.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dat niet proeft, Ik vind het allemaal zwaar overdreven .quote:Op maandag 7 november 2022 13:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag van zichzelf geen druppel alcohol meer dus als dat dan onbewust is gebeurd begrijp ik vanuit zijn denkwijze zijn paniek
Ze bedoelde zij en haar clubje wel.De rest stelt niks voor in haar ogen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap haar redenering .. maar komt wat arrogant over.
Echt wel.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stond ze niet onderaan in de populariteitslijstjes?
Ah ok, ik haakte net aan, die emotie had ik gemistquote:Op maandag 7 november 2022 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy baalt dat ze Jeff teleurgesteld heeft.
quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Erik al even gezeten met Jeff om zijn verhaal te vertellen?
Leila had ook 0 verzorgingsproducten bij zichquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef juul. het volgende:
Je gaat een jaar weg van thuis en dan neem je geen winterjas mee, Mirthe en Leila
Wel eens een screwdriver gehad ? dat proef je niet.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dat niet proeft, Ik vind het allemaal zwaar overdreven .
Sneu dat hij traantjes had maar het sloeg nergens op
Ze had het vooral over degenen die niet gaan slapen, maar de hele dag in de stoel hangen .. Esther, Erik, JWquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze bedoelde zij en haar clubje wel.De rest stelt niks voor in haar ogen.
Bij mij welquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was toch geen winter toen ze de loods in ging. Hoe kan Mirthe dat nou wetenquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef juul. het volgende:
Je gaat een jaar weg van thuis en dan neem je geen winterjas mee, Mirthe en Leila
quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het was toch geen winter toen ze de loods in ging. Hoe kan Mirthe dat nou weten
Wel weer een kapitaal aan make up zag ik laatst.quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Leila had ook 0 verzorgingsproducten bij zich
Ik meen dat hij zei dat het ook vanuit de arts niet mocht. En Erik is natuurlijk een man van regels en gewoontes. Die raakt hiervan in de stress.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dat niet proeft, Ik vind het allemaal zwaar overdreven .
Klopt ja en dure merken ookquote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel weer een kapitaal aan make up zag ik laatst.
GJ luistert dan weer graag naar Jannes en gedraagt zich als een boer tijdens datesquote:Op maandag 7 november 2022 13:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alicia probeert continu sexy te doen, sexy te kijken, eten, dansen alles bah
quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het was toch geen winter toen ze de loods in ging. Hoe kan Mirthe dat nou weten
Dat zag ik ook ja.quote:
Is gwn n kut streek om zo'n man alcohol te geven tegen zijn wens in klaarquote:Op maandag 7 november 2022 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik meen dat hij zei dat het ook vanuit de arts niet mocht. En Erik is natuurlijk een man van regels en gewoontes. Die raakt hiervan in de stress.
Eens .. maar het is nog steeds niet zeker of dat gebeurt is.quote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is gwn n kut streek om zo'n man alcohol te geven tegen zijn wens in klaar
Gj verwart liefde op een kind met issues met één iemand als maatje hebben in de loods. Hij klampt zich ongezond vast aan zijn enige vriend daarquote:Op maandag 7 november 2022 13:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ luistert dan weer graag naar Jannes en gedraagt zich als een boer tijdens dates
Dan nog: niemand gaat bewust alcohol in iemands glas gooien.quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wel eens een screwdriver gehad ? dat proef je niet.
Vind ik ook hoor, echt not done! Maar ik vraag me af of hij dácht dat er iets in zat/ dat iemand het per ongeluk deed of expres. Het is allemaal nog wat onduidelijk.quote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij heb t goede orenquote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Eunice fluisteren gametalk
Babette : Marciano zei gister dat hij geen afspraak heeft met Jeff, alleen met Isaac.
Klopt maar hele cos lijkt er al over uitquote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens .. maar het is nog steeds niet zeker of dat gebeurt is.
Nee precies, dus als dat al zo is ,dan is niet bewust gedaan .quote:Op maandag 7 november 2022 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik meen dat hij zei dat het ook vanuit de arts niet mocht. En Erik is natuurlijk een man van regels en gewoontes. Die raakt hiervan in de stress.
Het gaat niet om wat anderen vinden het gaat erom dat Erik in z'n waardenr gelaten moet wordenquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ging erover dat je het proeft voor de rest heb ik het niet gezien.quote:Op maandag 7 november 2022 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog: niemand gaat bewust alcohol in iemands glas gooien.
Het is daar altijd chaos , heb je gisteren gezien hoe ze allemaal om die 'bar' stonden te dringen?
Alles gaat daar in complete chaos . Grote kans dat er gewoon iets per ongeluk verkeerd is gegaan .
Het roepen dat je gedrogeerd bent vind ik nogal wat.
Sorry maar ruppert echt gerustttttquote:Op maandag 7 november 2022 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog: niemand gaat bewust alcohol in iemands glas gooien.
Het is daar altijd chaos , heb je gisteren gezien hoe ze allemaal om die 'bar' stonden te dringen?
Alles gaat daar in complete chaos . Grote kans dat er gewoon iets per ongeluk verkeerd is gegaan .
Het roepen dat je gedrogeerd bent vind ik nogal wat.
Jezusquote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
(Als dat gebeurd is, volgens mij hoorde ik dat erik wel zeggen gister alleen weet ik niet of dat ook is wat hij wilde bespreken met jeff vandaag)
of ruiktquote:Op maandag 7 november 2022 13:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ging erover dat je het proeft voor de rest heb ik het niet gezien.
Hou toch op . Door mensen te beschuldigen van het hem drogeren?quote:Op maandag 7 november 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat anderen vinden het gaat erom dat Erik in z'n waardenr gelaten moet worden
Lekker makkelijk mensen beschuldigenquote:Op maandag 7 november 2022 13:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sorry maar ruppert echt gerusttttt
Heb de hele dag gekeken tot 1u vannacht en heb me kostelijk vermaaktquote:Op maandag 7 november 2022 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jezus![]()
Jij hebt duidelijk geen streams gekeken , zeg dan niets .
Wat je nou zegt is gewoon bullshit
Erik is gewoon gedrogeerd puntquote:Op maandag 7 november 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou toch op . Door mensen te beschuldigen van het hem drogeren?
Dan heb je blijkbaar niet goed gekeken, en weet je na 10 weken nog steeds niet wat chaos het daar is als er een feestje oid is.quote:Op maandag 7 november 2022 13:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heb de hele dag gekeken tot 1u vannacht en heb me kostelijk vermaakt
gisteren heeft zij en punt bij me, niks gezeiktquote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupert maakte er een geintje over toen Erik het zei. Het leek alsof het echt een grapje was! Het uitdelen van de drank was chaos. Er kan iets mis zijn gegaan. Ik heb geen gesprekken gehoord over dat mensen bewust hem alcohol gaven, dan had iemand dat toch wel verteld tegen een ander?quote:Op maandag 7 november 2022 13:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sorry maar ruppert echt gerusttttt
hahah... dat is waar ook.quote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
In het begin was er KimD die zeker wist dat iemand haar haar had geknipt toen ze sliep.
Ochjaquote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
In het begin was er KimD die zeker wist dat iemand haar haar had geknipt toen ze sliep.
Wojow ik zou gek wordenquote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |