Weet ik veelquote:Op maandag 7 november 2022 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam bij 39 graden een halve marathon gaan rennen @:caland
Ik wil wel de marathon van Rotterdam lopen alhoewel ik dan nog veel meer moet trainen merk ik. Zakte nu al in na 18 kilometer, het was de laatste drie kilometer echt strompelen. Was wel jammer voor mijn tijd, stond op <1h30 voor de eerste 18km en voor de laatste drie deed ik ruim twintig minuten.quote:Op maandag 7 november 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van plan om een hele te gaan lopen?
Lekker bezig.quote:Op maandag 7 november 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren een halve marathon gerend trouwens!!!!
Vandaag strompel ik de werkvloer over.
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!
Dat verbaasde me wel, zo'n interessante wedstrijd is het ook weer niet.quote:Op maandag 7 november 2022 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.
Idd.quote:Op maandag 7 november 2022 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verbaasde me wel, zo'n interessante wedstrijd is het ook weer niet.
Ik geloof daar niks van!quote:Op maandag 7 november 2022 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zat full focus met 2 handjes voor de tv, best bekeken Eredivisie-duel ooit.
Jij zat met je handen in je broek?quote:
Daar was het niet echt de wedstrijd voor.quote:Op maandag 7 november 2022 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zat met je handen in je broek?
Kijk die Niels snel aan komen rennen in de SC.quote:Op maandag 7 november 2022 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar was het niet echt de wedstrijd voor.
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.quote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zuurkoolquote:Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.
Boerenkool @GGMMquote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruinebonenschotel.quote:Op maandag 7 november 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom neem je spaghetti als je meer trek in zuurkool hebt?quote:Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti. Had meer trek in zuurkool maar à la.
Geen zuurkool in huis. Alles voor spaghetti in huis.quote:Op maandag 7 november 2022 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom neem je spaghetti als je meer trek in zuurkool hebt?
Geraspt.quote:Op maandag 7 november 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZuurkoolGoed dat je spaghetti gaat eten; met of zonder plakjes kaas?
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?quote:Op maandag 7 november 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ZuurkoolGoed dat je spaghetti gaat eten; met of zonder plakjes kaas?
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.quote:Op maandag 7 november 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?quote:Op maandag 7 november 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |