Volgens mij luister jij niet goedquote:Op zondag 6 november 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig heeft Jeff Jappie die hem in alles volgt en 'ondersteund'
Want er is er maar één die toe doet
één die belangrijk is ..
En dat is onze enige echte eigen Jeff
Nee uiteraard ligt het aan mijquote:Op zondag 6 november 2022 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij niet goed
Komt wel steeds uitquote:
Ik vind het wel grappig dat ook wij het allemaal niet eens zijn. Doorgaans kies ik er voor om ze wel te geloven en te vertrouwen dat er heus ook wel goedheid en oprechtheid in een spel kan zijn. Voor mij zijn jeff en jasper echt vrienden.quote:Op zondag 6 november 2022 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij niet goed
Voor mij ookquote:Op zondag 6 november 2022 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ook wij het allemaal niet eens zijn. Doorgaans kies ik er voor om ze wel te geloven en te vertrouwen dat er heus ook wel goedheid en oprechtheid in een spel kan zijn. Voor mij zijn jeff en jasper echt vrienden.
Dat dan weer wel zo nu en dan jaquote:Op zondag 6 november 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja ik zit er met kromme tenen naar te luisteren steeds
Het was feestquote:Op zondag 6 november 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is ook een geweldige cos-dag. Beter kan bijna niet
Soms is het wat veel jaquote:Op zondag 6 november 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Ten opzichte van kamer 3 kies ik voor Jeff hoor, maar ooow die eigendunk
Hij is gedrogeerd vandaag.quote:
Die is ook leuk jaquote:
Met alcoholquote:
kotsen is niet geweldigquote:Op zondag 6 november 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is ook een geweldige cos-dag. Beter kan bijna niet
Verdoriequote:Op zondag 6 november 2022 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, marciano en kim k dus ff uit bed net, naar de wc beneden en nu weer samen in bed. Oh en toen marciano uit bed stapte was ie even uitgebreid met zijn piemel bezig, vol in beeld, oh in zijn onderbroek, dat wel, ik zet mijn geld in op ze hebben net iets met sex gedaan en gaan nu misschien wel door.
Dankje voor dit gedetailleerd verslagquote:Op zondag 6 november 2022 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, marciano en kim k dus ff uit bed net, naar de wc beneden en nu weer samen in bed. Oh en toen marciano uit bed stapte was ie even uitgebreid met zijn piemel bezig, vol in beeld, oh in zijn onderbroek, dat wel, ik zet mijn geld in op ze hebben net iets met sex gedaan en gaan nu misschien wel door.
Dat horen we morgen, dundundunnnnnquote:
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerdquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aansteller, had gewoon een sugarrush of zoiets door al dat snelle vreten achter elkaar.
Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering vanquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh![]()
Niet meegekregen![]()
Door wie dan?
Dat weet hij niet volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh![]()
Niet meegekregen![]()
Door wie dan?
Mijn hemelquote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering van
quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
nu kotste nog betje mijn katz
de end van dag perfekt
Er zat alcohol in zijn drankjequote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerd![]()
Met suiker ?
hoe zollen de zo dom zijn en denken dat weetquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef spapaars het volgende:
Wat ik al voorspelde, hij ligt gewoon weer achter de dikke reet van Kim.
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerd![]()
Met suiker ?
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Dankje voor dit gedetailleerd verslag
ze wil alleen maar eten, blijft zeggen ik heb honger, ik heb hongerquote:Op zondag 6 november 2022 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Fantastisch.. Jeff vertelt over Bern, heel verhaal. Enige wat Wendy zegt: ik heb gewoon honger
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering van
Sashaquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.
Of teveel suiker, als je er niet meer aan gewend bent, kan dat ook raar vallenquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.
quote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.
Hij gaat het morgen in de bespreking er in gooienquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat is gedrogeerd ?quote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.
Erik doet bijna alsof hij bewust is gedrogeerdquote:
Hahaha jaquote:
Ja dat zeg ik, sugarrush, dat bestaat echt en is ook lekker, heb het zelf een keer ervaren en dacht toen, sow dat is lekker.quote:Op zondag 6 november 2022 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of teveel suiker, als je er niet meer aan gewend bent, kan dat ook raar vallen
Dit gaat lekker. Jeff en jappie jatten eigenlijk wijn. Wendy brood.quote:Op zondag 6 november 2022 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
jeff wil de situatie weten, wendy zegt dat ze 2 boterhammen van de groep heeft gepakt.
@%&$%^gestoorde idioot is hetquote:Op zondag 6 november 2022 23:38 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij gaat het morgen in de bespreking er in gooien
quote:Op zondag 6 november 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dit gaat lekker. Jeff en jappie jatten eigenlijk wijn. Wendy brood.
primaquote:Op zondag 6 november 2022 23:40 schreef freaky40 het volgende:
Erik gaat zijn 24 uur aanvragen denk ik....
slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2300 uur staat online, welterusten ....
Echt?quote:Op zondag 6 november 2022 23:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg zo'n vermoeden.quote:Op zondag 6 november 2022 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt?niet te geloven en ik hoop het echt, ben die enge gast zo zat.
Thnx voor alle filmpjes! Ik ga ze morgen ff bekijkenquote:Op zondag 6 november 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2300 uur staat online, welterusten ....
Zei hij dat?quote:Op zondag 6 november 2022 23:40 schreef freaky40 het volgende:
van waar zollen ze dit kregen? onzinquote:Op zondag 6 november 2022 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
iemand die drugs in je drankje doet
Hij wil morgen gesprek met Jeff, had niets met hem te maken maar met Erik zelf, moet er nog een nachtje over slapen, 1+1=2...quote:
Wat vertelde hij dan?quote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze wil alleen maar eten, blijft zeggen ik heb honger, ik heb honger
Lees mijn opmerking.quote:Op zondag 6 november 2022 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag niet dat het freek was die het zei dus ik denk dat poes gelijk heeft.
[..]
kut
ja joh, dikke onzin, erik is koekoek in zijn hoofdquote:Op zondag 6 november 2022 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar zollen ze dit kregen? onzin
ja en ook habakuk en hubbabubbaquote:Op zondag 6 november 2022 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja joh, dikke onzin, erik is koekoek in zijn hoofd
ja sommige mensen slapen en worden weer wakker.. of zou hij al die tijd doodstil in zijn uppie op de bank te hebben gezeten..quote:
Erik zit daar om te 'leren'quote:Op zondag 6 november 2022 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag niet dat het freek was die het zei dus ik denk dat poes gelijk heeft.
[..]
kut
dat drogeren dusquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef Flory het volgende:
Huishoudpot en verrassingspot is er.
Erik zegt steeds nee dat is het niet.
Ja Erik wat is het dan wel!
Die stond er net nog niet en vooruit dan, beetje hoop nu weer dan dat erik misschien oppleurt.quote:
Jaja zo kan ik het ookquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Morgen eliminatieopdracht, kan een dagje later zijn...
Iets over Bern in het bed van Kim D, maar Wendy schreeuwde erdoor dat ze wil etenquote:
Moet haast welquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja sommige mensen slapen en worden weer wakker.. of zou hij al die tijd doodstil in zijn uppie op de bank te hebben gezeten..
Lukt helemaal niet volgens mij, eigenwijs stuk vreten is het, alles moet zoals hij het wil.quote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik zit daar om te 'leren'
lukt goed
Ja ik weet dat maar ik persoonlijk vind hem gewoon niet zo leuk, volgens mij mag dat wel hoor, iedereen heeft wel iemand die die graag ziet gaan daar.quote:Op zondag 6 november 2022 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een Erik hoort erbij. Iedereen hoort erbij. Allemaal dezelfde types was pas stom geweest.
Rupertquote:Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet dat maar ik persoonlijk vind hem gewoon niet zo leuk, volgens mij mag dat wel hoor, iedereen heeft wel iemand die die graag ziet gaan daar.
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.quote:
Hear hearquote:Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Geweldig wel hoe Jeff alvast het probleem tackelt van de gepakte boterhammen. Nadir vindt het uiteraard belachelijk,kan echt niet etc.
Op 1 of andere manier vind ik munching in een dronken bui toch heel anders dan doelbewust van een kamergenoot een halve fles limo pakken.
Eensquote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.
Ik heb dat helemaal niet met hem,quote:Op zondag 6 november 2022 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt helemaal niet volgens mij, eigenwijs stuk vreten is het, alles moet zoals hij het wil.en als ie de laatste week veranderd is weet ik dat dus niet want ik ontwijk hem als de pest op de streams.
Dank voor je tag, fragment staat online, DM werkt niet ?quote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef Harry het volgende:
Jeff is een (berekenend) gevoelig kutjongetje.
Zou liever Ima zien gaan voor Rupiequote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.
Meningen verschillen en dat mag gewoon.quote:Op zondag 6 november 2022 23:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet met hem,
er zijn voor mij veel irritantere
mensen bv een Isaac, Nadir, Mexx, Marciano
Wtf!!!!! Choco!quote:Op zondag 6 november 2022 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meningen verschillen en dat mag gewoon.Nadir staat bij mij op nr 2 overigens.
Oh ja via via, zoals jeff daarstraks zei dat ze hem kunnen pakken door iemand te pakken die bevriend is met hem en toen zei jasper, ikke en toen moest jeff even denken en zei toen ja en kim d.quote:
Of denk je dat ik bedoel dat nadir op nr 2 bovenaan staat bij mij, ik bedoelde nr 2 om eruit te gaan he.quote:
Nee Nadir...quote:Op zondag 6 november 2022 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat? Dat erik van mij als eerste weg mag nu?
Heel berekenend. maar dat mag je niet zeggen want Jeff is Gewéldigquote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef Harry het volgende:
Jeff is een (berekenend) gevoelig kutjongetje.
En dat is ook zo...quote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel berekenend. maar dat mag je niet zeggen want Jeff is Gewéldig
Ze is dronken, stom dat ze brood pakt vd groepquote:Op zondag 6 november 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begin me te ergeren aan Wendy, met haar ik heb honger, ondanks dat ik het een leuke meid vind
Ooooooooooow duidelijkquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2 om eruit te gaan, ik heb het ff duidelijker neergezet.
Jawel maar geen last van hemquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Willen jullie nadir er dan niet uit?
Ik snap er niets meer van.
Die gaat vanzelf wel , en in het spel totaal onbelangrijk. Hem kunnen ze er altijd nog uitknallenquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Het leek andersom zeg maarquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, liefst gewoon vrijwillig met zijn 24 uur aanvragenquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ok, kweet ook hoe het werkt maar op mijn eigen lijstje mag ie wieberen en ik denk dat het dan voor ons vermaak niet veel uitmaakt als ie weg is.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat vanzelf wel , en in het spel totaal onbelangrijk. Hem kunnen ze er altijd nog uitknallen
Sow he, gelukkig opgelost nu en duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Het leek andersom zeg maar![]()
Ik snap het nu![]()
En ja hij mag gelijk weg
Jeff zei net dat er meer dan genoeg is, dus zal geen ramp zijnquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Maar hoe gaan ze verklaren dat ze brood gepikt hebben?
Jeff is een spindoctorquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Om haar moet ik soms nog wel eens lachen, vooral in combinatie met wendy dus die mag nog even blijven van mij. Ik zie mexx voorbijkomen op stream 2, onderweg naar buiten vermoed ik. oh of de plee, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Van mij mag Babelette er als eerste uit met haar gemanipuleer en opportunistisch gedrag.
Gaat om het principe uiteraardquote:Op zondag 6 november 2022 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net dat er meer dan genoeg is, dus zal geen ramp zijn
Ze hadden hongerquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Gewoon dat ze dronken was lijkt mij het logische.quote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Klopt, er is genoegquote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Top, dan kan de rest ook lekker gaan eten als ze honger hebben
Ik zou deze ontwikkeling willen zien.quote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar kan dan niemand meer iets van zeggen nuquote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Interssant precedent geschept.quote:Op maandag 7 november 2022 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar kan dan niemand meer iets van zeggen nu
Hij zei het nog maar een keerquote:Op maandag 7 november 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, daar is Erik heel consistent in
Rupert zei vanmiddag wel tegen hem dat hij dat express gedaan heeft. Op een Rupert toontje en weglopend zoals Rupert dat kan( valse nicht)quote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aansteller, had gewoon een sugarrush of zoiets door al dat snelle vreten achter elkaar.
We gaan het zienquote:Op maandag 7 november 2022 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Interssant precedent geschept.
Tsja, de manager eet als hij honger heeft, dus dan is de weg vrij voor de rest.quote:Op maandag 7 november 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien![]()
Gaat allemaal lekker nu, maar wat als het weer eens tegen zit?
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2022 00:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rupert zei vanmiddag wel tegen hem dat hij dat express gedaan heeft. Op een Rupert toontje en weglopend zoals Rupert dat kan( valse nicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij ook, er is genoeg voor iedereenquote:Op maandag 7 november 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, de manager eet als hij honger heeft, dus dan is de weg vrij voor de rest.
Rupert maakte een slecht grapje. That's allquote:Op maandag 7 november 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.
Ja lijkt mij ook hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rupert maakte een slecht grapje. That's all
Nee joh, Rupert was aan het geinen. Die heeft echt niet express alcohol aan Eric geheven.quote:Op maandag 7 november 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.
Lijkt mij ook niet maar ik had net voor dat grapje de andere stream op, hoop gewisseld vandaag dus dan krijg je niet alles duidelijk mee.quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, Rupert was aan het geinen. Die heeft echt niet express alcohol aan Eric geheven.
Gisteren toen ze broodnuchter was, had Jeff 1000 problemen met haar, nu ze ladderzat is mag ze in zijn bed?quote:
Dat moet heeeel erg genuanceerd worden. Dat ging om mensen die dingen eerst wel aten en later ineens niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef pingu66 het volgende:
Maar als iemand geen alcohol wil/mag dan moet je diegene dat ook niet geven. Net als iemand die een dieet of allergie heeft. Maar daar heeft Rupert schijt aan (voedsel allergie) zei hij van de
week
Heb niet alles gevolgd vanavond, las dat Bern in haar bed mocht omdat ze bij Jeff ging slapen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren toen ze broodnuchter was, had Jeff 1000 problemen met haar, nu ze ladderzat is mag ze in zijn bed?
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laatquote:Op maandag 7 november 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb niet alles gevolgd vanavond, las dat Bern in haar bed mocht omdat ze bij Jeff ging slapen.
Hmm ben stiekem wel erg benieuwdquote:Op maandag 7 november 2022 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laat
Ik heb geen idee iig, kweet dus alleen dat ze aan het voeteneind gaat slapen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
Wil Kim dit überhaupt of is dit de drank.
Heeft Jeff meteen kwarrel buiten spel gezet.
Dat roept ze steeds jaquote:Op maandag 7 november 2022 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee iig, kweet dus alleen dat ze aan het voeteneind gaat slapen.
Ze hebben een goed gesprek gehad.quote:Op maandag 7 november 2022 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laat
Ja joh, ze jatten de hele loods leegquote:Op maandag 7 november 2022 00:14 schreef mootie het volgende:
Er verdwijnt nog meer naar de kast van Jeff en Jasper.
Doen ze toch ook net, het is in streamquote:Op maandag 7 november 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja joh, ze jatten de hele loods leeg![]()
En daar kwam uit dat Kim tijd nodig had, ze wist het nog nietquote:Op maandag 7 november 2022 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een goed gesprek gehad.
Ging nergens over, maar een goed gesprek vinden ze zelf.
Spullen voor het ontbijtquote:Op maandag 7 november 2022 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Doen ze toch ook net, het is in stream
Och meid wat jij wil. Het maakt me echt niet uit, wat jij allemaal zegt. Het enige waar jij het over hebt is slecht praten over Jeff. Have funquote:Op maandag 7 november 2022 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op met me, dat is weer iets heel anders waar ze het net over hadden
Mootie heeft een eigen stream denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Och meid wat jij wil. Het maakt me echt niet uit, wat jij allemaal zegt. Het enige waar jij het over hebt is slecht praten over Jeff. Have fun
Ze hebben alleen nog suiker nodig, die spullen die in de kast gezet zijn hebben ze net al meegenomen uit kantoor voor het ontbijt, maar Mootie ziet alles anders. Prima toch?quote:Op maandag 7 november 2022 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mootie heeft een eigen stream denk ik.
Jasper ging net iets in hun eigen kast zetten.quote:Op maandag 7 november 2022 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog suiker nodig, die spullen die in de kast gezet zijn hebben ze net al meegenomen uit kantoor voor het ontbijt, maar Mootie ziet alles anders. Prima toch?![]()
Ik maak je niet uit voor leugenaar, ik zeg dat jij het anders ziet!!quote:Op maandag 7 november 2022 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper ging net iets in hun eigen kast zetten.
Had niks met ontbijt te maken.
Ik vind dit stomvervelend, tweede keer dat ik wordt uitgemaakt voor leugenaar.
Ja daaaagquote:Op maandag 7 november 2022 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik maak je niet uit voor leugenaar, ik zeg dat jij het anders ziet!!
Wat zag je dat Jasper gepakt heeft dan?quote:Op maandag 7 november 2022 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft niks met meningen te maken, maar wat er feitelijk on stream gebeurt.
ik was net ff wat eten maken dus niet gezien maar ik weet dat jij daar niet over liegtquote:Op maandag 7 november 2022 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft niks met meningen te maken, maar wat er feitelijk in stream gebeurt.
ja man ...quote:Op maandag 7 november 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
jeff vraagt of nadir een leuke dag heeft gehad, nadir zegt ja en daarna hoor ik alleen nog maar blah blah blah uit nadir zijn mond komen
Een grote rivier aan kwijlquote:Op maandag 7 november 2022 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
jeff vraagt of nadir een leuke dag heeft gehad, nadir zegt ja en daarna hoor ik alleen nog maar blah blah blah uit nadir zijn mond komen
Wat zag je dat er gepakt is..??quote:
ook goedquote:Op maandag 7 november 2022 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou ik antwoord geven, ik kijk toch mijn eigen stream?
En tackelen, veel tackelenquote:Op maandag 7 november 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
Hoor vandaag al de hele tijd iedereen over 'doortrekken'
Bijna een tsunamiquote:
Jeff soppers , die kunnen er niet zo goed tegen als je het over 'hun' held hebtquote:
Tomaatjes, dropjes, limonadequote:Op maandag 7 november 2022 00:35 schreef Flory het volgende:
Alsof je een misdaad pleegt, mensen vergroten dingen hier zo uit
Hoe durven zequote:Op maandag 7 november 2022 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tomaatjes, dropjes, limonadehet is echt misdadig
Ik kan Maddy ook beter hebben dan Nadirquote:Op maandag 7 november 2022 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind hem veel erger maar dat was al duidelijk
Hij is wel de winnaar van die twee ja. Maar ze kunnen allebei wel echt enorm zeiken en herhalen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Samen met nadidief, dat vind ik ook een hele goeie.quote:
Imadidief en Nadief, mattiesquote:Op maandag 7 november 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Samen met nadidief, dat vind ik ook een hele goeie.kweet niet meer wie die verzonnen had.
oh wacht of was het imadidief, potver, ik weet het niet meer.
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2022 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allebeiquote:Op maandag 7 november 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Samen met nadidief, dat vind ik ook een hele goeie.kweet niet meer wie die verzonnen had.
Ja dat krijg je er dan van he, dan duurt het even voordat je in je bed ligt omdat iedereen naar hem toe moet komen wat ze ook doen.quote:
Het is Nadiefquote:Op maandag 7 november 2022 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, zijn er veel die herhalen maar kwam er van de week achter dat dat vooral voor ons is, net als erik die van de week een geintje maakte, die vertelde hij aan de meeste en maar 1 keer maar omdat wij ze allemaal zagen leek het voor ons veel herhaling.quote:Op maandag 7 november 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is wel de winnaar van die twee ja. Maar ze kunnen allebei wel echt enorm zeiken en herhalen.
Truequote:Op maandag 7 november 2022 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, zijn er veel die herhalen maar kwam er van de week achter dat dat vooral voor ons is, net als erik die van de week een geintje maakte, die vertelde hij aan de meeste en maar 1 keer maar omdat wij ze allemaal zagen leek het voor ons veel herhaling.
Dat heeft onze Jeff toch maar mooi weer voor elkaar gekregenquote:Op maandag 7 november 2022 00:38 schreef mootie het volgende:
Berend gaat niet. Jeff heeft samen met Berend gehuild.
Dat komt dan omdat ik hem dus verwarde met imadidinquote:
Ik vind het ranzig. Hij weet dat ze niet weet wat ze wil.quote:Op maandag 7 november 2022 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft onze Jeff toch maar mooi weer voor elkaar gekregen
Dat is niet het voeteneind hequote:
Morgen?quote:Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ranzig. Hij weet dat ze niet weet wat ze wil.
Morgen is kwarrel uit beeld.
Niet slim ditquote:Op maandag 7 november 2022 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomdronken. Nuchter was ze enorm aan het twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |