abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:59:23 #101
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_206604352
Tja, ze wilde kennelijk voor de zekerheid even videobellen voor de date. Misschien wel nare ervaringen gehad.
Ik ben niet van het videobellen maar ik had het in dit geval wel even gedaan.

Het feit dat jij het niet wilde, riep bij haar argwaan op en dat ik ergens ook wel te begrijpen.

Met andere woorden, je hebt het zelf verpest.
Al is het wel wat raar dat zij nog wil videobellen 10 minuten voor de date.
pi_206626589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:59 schreef SugeLucky het volgende:
Met andere woorden, je hebt het zelf verpest.
Al is het wel wat raar dat zij nog wil videobellen 10 minuten voor de date.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze gewend is om te videobellen in plaats van de telefoon te pakken, of dat ze het telefoonnummer van TS helemaal niet heeft. Een telefoontje met "Hoi, heb de trein gemist, ben wat later" is hartstikke normaal.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 10 november 2022 @ 17:49:15 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206626957
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 16:57 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze gewend is om te videobellen in plaats van de telefoon te pakken, of dat ze het telefoonnummer van TS helemaal niet heeft. Een telefoontje met "Hoi, heb de trein gemist, ben wat later" is hartstikke normaal.
Dit is opzich wel een interessante invalshoek, zeker aangezien de ts zich niet in Nederland bevind.
Ik heb gemerkt dat zowel Bulgaarse mensen als Turkse mensen ook erg vaak video bellen ipv een voice call doen. Dat is voor hun gewoon bellen zeg maar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206626977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 17:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dit is opzich wel een interessante invalshoek, zeker aangezien de ts zich niet in Nederland bevind.
Ik heb gemerkt dat zowel Bulgaarse mensen als Turkse mensen ook erg vaak video bellen ipv een voice call doen. Dat is voor hun gewoon bellen zeg maar.
Mijn dochter doet dat inderdaad ook. Voor sommige mensen is dat de standaard inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 november 2022 @ 07:09:07 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206632921
Tja TS, je hebt weer de indruk afgegeven een griezel te zijn met verkeerde intenties. Misschien ben je dat niet maar dat doet er niet toe. Als je die indruk wekt gaat het mis.

En per se niet willen videobellen wekt de indruk dat je wat te verbergen hebt. Dus dat schrikt zo'n meid af.
pi_206633773
Tja, op dating apps heeft ze minstens 30 andere kerels in de backlog, dusja bij het minst en geringst kan zij zich veroorloven jouw ass te blokkeren zonder risico op 'geen dates / seks'.
  vrijdag 11 november 2022 @ 15:59:50 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206639199
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, op dating apps heeft ze minstens 30 andere kerels in de backlog, dusja bij het minst en geringst kan zij zich veroorloven jouw ass te blokkeren zonder risico op 'geen dates / seks'.
Weer een typische incel-redenatie zonder enige zelfreflectie.

TS wil zich gewoon niet realiseren dat vrouwen die met hem daten maar een beperkt beeld van hem hebben. Ze weten nog niet of de TS een oprechte vent is of een totale creep. En dan kan raar gedrag, zoals weigeren te videobellen, rode vlaggen bij haar laten opstijgen.

Dus wanneer je geen dates wilt wegjagen moet je geen raar gedrag vertonen.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 11 november 2022 @ 16:45:32 #108
414785 sirdanilot
pi_206639696
Dat zijn neppe accounts.

Zien er goed uit (foto's van instagram geplukt), blijven de hele tijd met je chatten maar ofwel ze willen niet afspreken en alleen videobellen, ofwel ze maken zoals in dit geval een afspraak maar zeggen deze af en willen vervolgens gaan lopen videobellen.

Ze hopen dan dat ze je kunnen chanteren als je je bijvoorbeeld op beeld aftrekt.

Je kan met google op afbeeldingen zoeken in het geval iemand zo'n videobeller is maar je toch twijfelt of ze niet echt zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 11 november 2022 @ 16:47:01 #109
414785 sirdanilot
pi_206639715
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:59 schreef SugeLucky het volgende:
Tja, ze wilde kennelijk voor de zekerheid even videobellen voor de date. Misschien wel nare ervaringen gehad.
Ik ben niet van het videobellen maar ik had het in dit geval wel even gedaan.

Het feit dat jij het niet wilde, riep bij haar argwaan op en dat ik ergens ook wel te begrijpen.

Met andere woorden, je hebt het zelf verpest.
Al is het wel wat raar dat zij nog wil videobellen 10 minuten voor de date.
Ja ik heb ook wel eens met iemand gevideobeld maar dat is dan voordat er een plaats en tijd voor de date is afgesproken.

10 minuten voor de date videobellen ben je mal :') Sowieso een scam account.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206640751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 15:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Weer een typische incel-redenatie zonder enige zelfreflectie.

TS wil zich gewoon niet realiseren dat vrouwen die met hem daten maar een beperkt beeld van hem hebben. Ze weten nog niet of de TS een oprechte vent is of een totale creep. En dan kan raar gedrag, zoals weigeren te videobellen, rode vlaggen bij haar laten opstijgen.

Dus wanneer je geen dates wilt wegjagen moet je geen raar gedrag vertonen.
Heeft geen donder met incel te maken :')

Begint echt popi te worden om die term maar rond te flikkeren. Is gewoon een keiharde feit dat je als man weinig fouten mag maken op die apps, want je komt direct op block bij de meesten als het even niet zint. Dat meneer TS niet wil (video) bellen is inderdaad zo'n fout. Ergens z'n eigen schuld, maar 't is vrij kinderachtig om meteen te blocken terwijl je zelf al ruim te laat bent voor een afspraak. Zeg dan: ik wil eerst videobellen voordat ik afspreek, ga geen voorwaarden stellen met een ultimatum op het moment dat je hebt afgesproken en je date al staat te wachten.

Vrouwen gedragen zich net zo goed als mannen op apps heel anders dan bijvoorbeeld tijdens het uitgaan. Vrij verwend vooral.
  vrijdag 11 november 2022 @ 19:15:47 #111
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206641370
Ik vind het ook raar gedrag van deze dame. Zo kort voor een date (waarbij ze ook nog eens te laat is), zou ik ook geen zin meer hebben om nog te videobellen, om mijn gezicht te laten zien.

Als je ergens geen zin in hebt moet je het niet doen, ongeacht het geslacht van de persoon die het van je vraagt. Tenzij je natuurlijk al superveel rapport met deze persoon hebt en je soms wat voor elkaar opoffert, maar dat is voor een eerste date niet aan de orde. Raar gelul over cucks en frustratie tegenover het gehele vrouwelijke geslacht zou ook niet aan de orde hoeven zijn.

quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 08:34 schreef miss_sly het volgende:
Edit: het waren wel videobel-oprroepen, zie ik. Maar dan nog: niet reageren en dan als er contact is niet alsnog willen videobellen doet natuurlijk de alarmbellen rinkelen, en dat zegt ze ook: "ik krijg hier een naar gevoel bij". En gelukkig zijn er steeds meer vrouwen die hun gevoel vertrouwen en daarnaar handelen. Soms misschien volledig onterecht, maar liever een keer te vaak onterecht dan één keer niet naar het gevoel luisteren en een heel nare ervaring opdoen.
Wat mij betreft moet iedereen lekker naar hun gevoel luisteren als ze daar blij van worden hoor, maar hier maak je er wel een erg simpele dichotomie van hoor. In veel gevallen zullen mensen onterecht nare gevoelens krijgen bij ongevaarlijke situaties én zich onterecht comfortabel voelen in gevaarlijke situaties. Zo betrouwbaar zijn gevoelens helemaal niet.
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 19:17:43 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206641389
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:12 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Hou ik gewoon niet van, vind het altijd ongemakkelijk. Zelfs met bekende, ik bel liever normaal. En met iemand videobellen die ik nog nooit in het echt heb gezien zoek ik niet, als ik daar behoefte aan heb ga ik wel naar chatroulette.
Moet je wel opnemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 11 november 2022 @ 19:48:12 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206641864
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 18:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Heeft geen donder met incel te maken :')

Begint echt popi te worden om die term maar rond te flikkeren. Is gewoon een keiharde feit dat je als man weinig fouten mag maken op die apps, want je komt direct op block bij de meesten als het even niet zint. Dat meneer TS niet wil (video) bellen is inderdaad zo'n fout. Ergens z'n eigen schuld, maar 't is vrij kinderachtig om meteen te blocken terwijl je zelf al ruim te laat bent voor een afspraak. Zeg dan: ik wil eerst videobellen voordat ik afspreek, ga geen voorwaarden stellen met een ultimatum op het moment dat je hebt afgesproken en je date al staat te wachten.

Vrouwen gedragen zich net zo goed als mannen op apps heel anders dan bijvoorbeeld tijdens het uitgaan. Vrij verwend vooral.
Nogmaals, video bellen is voor redelijk veel mensen de normale manier van bellen/contact.
Dat gaat dan niet zozeer over ik wil je eerst even zien, maar om normaal contact voor ze.

Ik heb daar met mijn vriend bv erg aan moeten wennen. Als ik een wa stuurde met de simpele vraag hoe laat ben je er ongeveer antwoorde hij door te video bellen. Als hij te laat is video belt hij, als hij wil vragen of ik even wat spareribs of wat dan ook haal video belt hij. Goedemorgen zeggen, hij video belt, zit ik daar verkreukeld en wel nog…
Terwijl video bellen voor mij een veel meer direct contact ding was, dat deed ik vrijwel nooit. Ja, met mijn broer die verder weg woont zodat ik hem en de kinderen kan zien, met mijn moeder die verder weg woont voor dat stukje directer contact, maar niet voor gewoon even yo ik ben wat later ofzo.

Het is misschien verstandig om niet je eigen manier van doen te projecteren op een ander. Dat jij niet zou video bellen om even enkel te melden dat je later bent maakt niet dat een ander dat niet zou doen. Voor die ander is dat hetzelfde als even een wa berichtje sturen.
Maar je ook te realiseren dat als je niet antwoord dat de ander een raar gevoel kan geven, die bedoelde er immers niets anders mee dan enkel even wat zeggen en begrijpt minder goed waarom je dat af houdt.

Als je elkaar wat leert kennen komt dat wel goed. Maar in die eerste verkenningsfase kan het voor misverstanden zorgen. De een denkt waarom video belt ze/hij? Is het een controle middel, zit er iets negatiefs achter? De ander denkt waarom wil hij/zij niet video bellen, wordt er wat verborgen, zit er wat negatiefs achter? Terwijl er aan beide kanten eigenlijk niets negatiefs achter zit, het enkel een andere manier van doen is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206645414
Dan kan je dat toch vragen? Waarom direct blocken? Iedereen die die chick maar zit te verdedigen :')

Spreek dan gewoon niet af, punt.
pi_206647416
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
Dan kan je dat toch vragen? Waarom direct blocken? Iedereen die die chick maar zit te verdedigen :')

Spreek dan gewoon niet af, punt.
Je zou eens in de pohi moeten kijken van TS. Al betwijfel ik of je het dan wel snapt, met je "chick".
  zaterdag 12 november 2022 @ 08:29:12 #116
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206647460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:23 schreef NoemHarry het volgende:

[..]
Je zou eens in de pohi moeten kijken van TS. Al betwijfel ik of je het dan wel snapt, met je "chick".
Toch zou het fijn zijn als mensen situaties wat vaker op zich zouden beoordelen. Dat wij de PoHi van TS kennen en hem een beetje een rare vlegel vinden, betekent niet dat in iedere sociale situatie alles wat stroef loopt volledig aan hem te wijten is.

Bovendien komen mensen in R&P om advies. Ze simpelweg afschrijven na 3 topics en in bashmode gaan is niet erg constructief.
  zaterdag 12 november 2022 @ 08:54:16 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206647615
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 18:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Heeft geen donder met incel te maken :')

Begint echt popi te worden om die term maar rond te flikkeren. Is gewoon een keiharde feit dat je als man weinig fouten mag maken op die apps, want je komt direct op block bij de meesten als het even niet zint. Dat meneer TS niet wil (video) bellen is inderdaad zo'n fout. Ergens z'n eigen schuld, maar 't is vrij kinderachtig om meteen te blocken terwijl je zelf al ruim te laat bent voor een afspraak. Zeg dan: ik wil eerst videobellen voordat ik afspreek, ga geen voorwaarden stellen met een ultimatum op het moment dat je hebt afgesproken en je date al staat te wachten.

Vrouwen gedragen zich net zo goed als mannen op apps heel anders dan bijvoorbeeld tijdens het uitgaan. Vrij verwend vooral.
Er wordt totaal niet ingegaan op welke indruk TS maakt met zijn weigering te videobellen. Het is blijkbaar allemaal de schuld van het vrouwvolk dat kennelijk op een soort voetstukje staat.
pi_206647853
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er wordt totaal niet ingegaan op welke indruk TS maakt met zijn weigering te videobellen. Het is blijkbaar allemaal de schuld van het vrouwvolk dat kennelijk op een soort voetstukje staat.
Daar is al tig keer op ingegaan. Jij bent degene die het eenzijdig belicht en iedereen die 't er niet helemaal mee eens is, is een incel :')
pi_206648025
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:29 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Toch zou het fijn zijn als mensen situaties wat vaker op zich zouden beoordelen. Dat wij de PoHi van TS kennen en hem een beetje een rare vlegel vinden, betekent niet dat in iedere sociale situatie alles wat stroef loopt volledig aan hem te wijten is.

Bovendien komen mensen in R&P om advies. Ze simpelweg afschrijven na 3 topics en in bashmode gaan is niet erg constructief.
Het zou schelen als deze TS zelf niet in bashmodus gaat en ook werkelijk wil lezen wat er wordt gezegd als ie echt advies wil.

Jij zegt een paar posts hierboven dat gevoel niet betrouwbaar is, en dat kun je vinden. Vaak is gevoel wel het enige dat er is en dan leren we daarnaar te luisteren. Misschien had deze date zo kort van tevoren toch nog het gevoel dat het heel spannend was en ze TS toch nog niet kenden en even wilde zien en praten, zodat het prettiger voelt. Als hij dat dan weigert, wat zijn goed recht is, kan hij haar gevoel ook niet veranderen. En dus wordt haar wat ongemakkelijke gevoel dat er misschien iets niet goed zit alleen maar bevestigd en trekt ze zich terug.

Ik vind dat helemaal niet zo raar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:57:23 #120
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206648492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 09:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het zou schelen als deze TS zelf niet in bashmodus gaat en ook werkelijk wil lezen wat er wordt gezegd als ie echt advies wil.

Jij zegt een paar posts hierboven dat gevoel niet betrouwbaar is, en dat kun je vinden. Vaak is gevoel wel het enige dat er is en dan leren we daarnaar te luisteren. Misschien had deze date zo kort van tevoren toch nog het gevoel dat het heel spannend was en ze TS toch nog niet kenden en even wilde zien en praten, zodat het prettiger voelt. Als hij dat dan weigert, wat zijn goed recht is, kan hij haar gevoel ook niet veranderen. En dus wordt haar wat ongemakkelijke gevoel dat er misschien iets niet goed zit alleen maar bevestigd en trekt ze zich terug.

Ik vind dat helemaal niet zo raar.
Maar kun je je ook voorstellen dat TS juist een ongemakkelijk gevoel krijgt bij haar gedrag? @sirdanilot concludeerde vrij resoluut dat haar gedrag dat van een scammer is. Dat is de andere kant van de medaille. Het draait hier om 2 mensen die zich in een voor hun onbekende situatie plaatsen. Die gaan terecht of onterecht op hun gevoel af en tegen TS wordt massaal gezegd dat ie het weer verpest heeft, omdat ie zijn gevoel volgt, maar voor het gevoel van de ander is wel alle begrip. Komt behoorlijk biased over.
  zaterdag 12 november 2022 @ 12:59:26 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206649669
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:57 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Maar kun je je ook voorstellen dat TS juist een ongemakkelijk gevoel krijgt bij haar gedrag? @:sirdanilot concludeerde vrij resoluut dat haar gedrag dat van een scammer is. Dat is de andere kant van de medaille. Het draait hier om 2 mensen die zich in een voor hun onbekende situatie plaatsen. Die gaan terecht of onterecht op hun gevoel af en tegen TS wordt massaal gezegd dat ie het weer verpest heeft, omdat ie zijn gevoel volgt, maar voor het gevoel van de ander is wel alle begrip. Komt behoorlijk biased over.
Lees deze ook even:

R&P / Geen date kunnen krijgen

R&P / Date gaat mis

R&P / Incel zijn :/

quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 08:49 schreef Lienekien het volgende:
TS vindt dat hij zelf faalt, maar hij vindt het ook de schuld van zijn dates. Hij hinkt op twee gedachten: ‘ik ben een faler’ en ‘vrouwen deugen niet’. Dat is de impasse waarin TS zit en daar zie ik hem met zijn mindset ook niet uitkomen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206649687
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:57 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Maar kun je je ook voorstellen dat TS juist een ongemakkelijk gevoel krijgt bij haar gedrag? @:sirdanilot concludeerde vrij resoluut dat haar gedrag dat van een scammer is. Dat is de andere kant van de medaille. Het draait hier om 2 mensen die zich in een voor hun onbekende situatie plaatsen. Die gaan terecht of onterecht op hun gevoel af en tegen TS wordt massaal gezegd dat ie het weer verpest heeft, omdat ie zijn gevoel volgt, maar voor het gevoel van de ander is wel alle begrip. Komt behoorlijk biased over.
TS kan ook zeker zijn gevoel volgen, hoewel dat in dit geval alleen maar is “in heb geen zin om te videobellen”, maar hij kan zijn date dan niet als kutwijf afschilderen omdat zij de date dan laat schieten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 november 2022 @ 16:32:36 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206650918
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:57 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Maar kun je je ook voorstellen dat TS juist een ongemakkelijk gevoel krijgt bij haar gedrag? @:sirdanilot concludeerde vrij resoluut dat haar gedrag dat van een scammer is. Dat is de andere kant van de medaille. Het draait hier om 2 mensen die zich in een voor hun onbekende situatie plaatsen. Die gaan terecht of onterecht op hun gevoel af en tegen TS wordt massaal gezegd dat ie het weer verpest heeft, omdat ie zijn gevoel volgt, maar voor het gevoel van de ander is wel alle begrip. Komt behoorlijk biased over.
Nouja als je het bekijkt vanuit ieders perspectief

-Meid wil graag videobellen om te zien dat haar date de man is die op de foto's stond en niet een of ander vies eng mannetje. Wellicht heeft ze zoiets wel eens meegemaakt. Dat is een wens die redelijk en rationeel klinkt.

-TS weigert om te videobellen. Terwijl het verder niet moeilijk is, geen groot offer van hem vraagt of er een andere duidelijk uitlegbare reden is om dat niet gewoon even te doen.

Dan is het niet zo raar dat de meesten hier toch meer begrip voor de vrouw in kwestie hebben. Die wil op een simpele en niet onredelijke manier weten wie er klaar staat. En als hij dan zonder goede reden dat weigert, zal ze de indruk krijgen dat hij wat te verbergen heeft.
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2022 @ 16:43:53 #124
70532 loveli
N
pi_206650987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja als je het bekijkt vanuit ieders perspectief

-Meid wil graag videobellen om te zien dat haar date de man is die op de foto's stond en niet een of ander vies eng mannetje. Wellicht heeft ze zoiets wel eens meegemaakt. Dat is een wens die redelijk en rationeel klinkt.

-TS weigert om te videobellen. Terwijl het verder niet moeilijk is, geen groot offer van hem vraagt of er een andere duidelijk uitlegbare reden is om dat niet gewoon even te doen.

Dan is het niet zo raar dat de meesten hier toch meer begrip voor de vrouw in kwestie hebben. Die wil op een simpele en niet onredelijke manier weten wie er klaar staat. En als hij dan zonder goede reden dat weigert, zal ze de indruk krijgen dat hij wat te verbergen heeft.
Denk dat het cruciale punt voor haar was dat ze zijn nummer vroeg om te bellen, maar dat hij een kwartier lang niet opnam.
crap in = crap out
  zaterdag 12 november 2022 @ 16:45:07 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206651002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:43 schreef loveli het volgende:

[..]
Denk dat het cruciale punt voor haar was dat ze zijn nummer vroeg om te bellen, maar dat hij een kwartier lang niet opnam.
Als dat de reden zou zijn dan zou het gewoon een dom wijf zijn want iedereen voelt/hoort zijn telefoon wel eens niet.
  zaterdag 12 november 2022 @ 18:26:45 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206651766
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als dat de reden zou zijn dan zou het gewoon een dom wijf zijn want iedereen voelt/hoort zijn telefoon wel eens niet.
Als je net gevraagd bent om het nummer en dan onbereikbaar bent... Dat is mega red flag.
Als je dat normaal vindt dan uhmmm, ben je wel anders dan ik iig :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 12 november 2022 @ 18:59:02 #127
545 dop
:copyright: dop
pi_206652152
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:12 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Hou ik gewoon niet van, vind het altijd ongemakkelijk. Zelfs met bekende, ik bel liever normaal. En met iemand videobellen die ik nog nooit in het echt heb gezien zoek ik niet, als ik daar behoefte aan heb ga ik wel naar chatroulette.
Is het nu echt zo lastig te begrijpen dat de meeste vrouwen een date ook spannend vinden.
net als er dames op dating apps zitten waar jij niet op zit te wachten, zijn er ook mannen waar de gemiddelde vrouw niet op zit te wachten.
standaard verhaal is vaak niet thuis afspreken en niet op een plek waar je alleen bent, vooraf chatten, bellen, videochat.
En als de dames al eerder slechte ervaringen hebben gehad mogelijk het hele bovenstaande repertoire.
als ze zich daarna veilig en op hun gemak voelen ontdooien ze vanzelf, je hebt dus 1 taak op je eerste date, zorg dat de dames zich op hun gemak voelen, als je dat niet lukt dan blijf je falen.
Hou het losjes, niet gelijk grote verwachtingen, en denk eens na over wat jij belangrijk vind tijdens een eerste date.
mogelijk kun je je eigen verwachtingen dan ook vooraf delen, dat voorkomt ook een hoop teleurstelling.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 12 november 2022 @ 19:30:52 #128
414785 sirdanilot
pi_206652549
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Nogmaals, video bellen is voor redelijk veel mensen de normale manier van bellen/contact.
Dat gaat dan niet zozeer over ik wil je eerst even zien, maar om normaal contact voor ze.

Ik heb daar met mijn vriend bv erg aan moeten wennen. Als ik een wa stuurde met de simpele vraag hoe laat ben je er ongeveer antwoorde hij door te video bellen. Als hij te laat is video belt hij, als hij wil vragen of ik even wat spareribs of wat dan ook haal video belt hij. Goedemorgen zeggen, hij video belt, zit ik daar verkreukeld en wel nog…
Terwijl video bellen voor mij een veel meer direct contact ding was, dat deed ik vrijwel nooit. Ja, met mijn broer die verder weg woont zodat ik hem en de kinderen kan zien, met mijn moeder die verder weg woont voor dat stukje directer contact, maar niet voor gewoon even yo ik ben wat later ofzo.

Het is misschien verstandig om niet je eigen manier van doen te projecteren op een ander. Dat jij niet zou video bellen om even enkel te melden dat je later bent maakt niet dat een ander dat niet zou doen. Voor die ander is dat hetzelfde als even een wa berichtje sturen.
Maar je ook te realiseren dat als je niet antwoord dat de ander een raar gevoel kan geven, die bedoelde er immers niets anders mee dan enkel even wat zeggen en begrijpt minder goed waarom je dat af houdt.

Als je elkaar wat leert kennen komt dat wel goed. Maar in die eerste verkenningsfase kan het voor misverstanden zorgen. De een denkt waarom video belt ze/hij? Is het een controle middel, zit er iets negatiefs achter? De ander denkt waarom wil hij/zij niet video bellen, wordt er wat verborgen, zit er wat negatiefs achter? Terwijl er aan beide kanten eigenlijk niets negatiefs achter zit, het enkel een andere manier van doen is.
Dit is echt absurd. Ik zou gewoon mijn telefoon tegen m'n oor houden mag meneer de video beller naar mijn oorsmeer kijken ;)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206653119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja als je het bekijkt vanuit ieders perspectief

-Meid wil graag videobellen om te zien dat haar date de man is die op de foto's stond en niet een of ander vies eng mannetje. Wellicht heeft ze zoiets wel eens meegemaakt. Dat is een wens die redelijk en rationeel klinkt.

-TS weigert om te videobellen. Terwijl het verder niet moeilijk is, geen groot offer van hem vraagt of er een andere duidelijk uitlegbare reden is om dat niet gewoon even te doen.

Dan is het niet zo raar dat de meesten hier toch meer begrip voor de vrouw in kwestie hebben. Die wil op een simpele en niet onredelijke manier weten wie er klaar staat. En als hij dan zonder goede reden dat weigert, zal ze de indruk krijgen dat hij wat te verbergen heeft.
Ding ding ding. Koelkast.

En totdat het TS lukt om zich dit te bedenken en er vervolgens rekening mee te houden, lijkt het me beter voor zijn potentiele date-partners, dat TS eventjes stopt met daten.

@TS; leer wat inlevingsvermogen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_206656640
Even voor de duidelijkheid ze vroeg me nummer omdat ze mijn kop wou zien omdat ze zenuwachtig was. En gewoon nog thuis zat en dus niet op de afgesproken tijd&plek aanwezig was. Ik had de oproep gemist, maar had ook totaal geen behoefte om vrolijk te videobellen met een hey kom gewoon ik maak je echt niet af hoor.
pi_206656651
Wat echt :') is want zij berichten mij juist de dag zelf en kort vantevoren.
  zondag 13 november 2022 @ 07:19:10 #132
545 dop
:copyright: dop
pi_206657595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:46 schreef Stillemeneer het volgende:
Even voor de duidelijkheid ze vroeg me nummer omdat ze mijn kop wou zien omdat ze zenuwachtig was. En gewoon nog thuis zat en dus niet op de afgesproken tijd&plek aanwezig was. Ik had de oproep gemist, maar had ook totaal geen behoefte om vrolijk te videobellen met een hey kom gewoon ik maak je echt niet af hoor.
Je bent niet op zoek naar een date, je bent opzoek naar schuld, en wil blijkbaar graag
Horen dat jij okay bent en het haar schuld is.
Je kunt je gebrek aan inlevingsvermogen hier blijven etaleren, maar dat lost je probleem niet op.

Wat is je probleem nu werkelijk? Dat ze te laat zou komen?
Als dat zo is had je dat haar toch gewoon gezegd en de date zelf afgeblazen.
Ik snap best dat je baalt, maar wees eerlijk tegen jezelf.
Fouten maken gebeurd aan beide kanten, in elke relatie.
De kunst is om jezelf en de ander okay te houden.

[ Bericht 11% gewijzigd door dop op 13-11-2022 07:34:39 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_206657642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:46 schreef Stillemeneer het volgende:
Even voor de duidelijkheid ze vroeg me nummer omdat ze mijn kop wou zien omdat ze zenuwachtig was. En gewoon nog thuis zat en dus niet op de afgesproken tijd&plek aanwezig was. Ik had de oproep gemist, maar had ook totaal geen behoefte om vrolijk te videobellen met een hey kom gewoon ik maak je echt niet af hoor.
Het feit dat je dit zo hier neer plempt in combinatie met je PoHi maakt je een enorme griezel. Stel nou dat je wél was gaan videobellen en jij zegt 'ik ga je heus niet afmaken hoor'. Dan had ze waarschijnlijk ook afgezegd. Ik denk niet dat je überhaupt wilt begrijpen wat mensen hier nou schrijven.
Je wilt gewoon haar de schuld kunnen geven. Dan doe je dat toch lekker, het zal haar d'r reet roesten. Dat is volgens mij wat je dwars zit, dat zij in control was en niet jij.
pi_206657669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:46 schreef Stillemeneer het volgende:
Even voor de duidelijkheid ze vroeg me nummer omdat ze mijn kop wou zien omdat ze zenuwachtig was. En gewoon nog thuis zat en dus niet op de afgesproken tijd&plek aanwezig was. Ik had de oproep gemist, maar had ook totaal geen behoefte om vrolijk te videobellen met een hey kom gewoon ik maak je echt niet af hoor.
Ze had toch je nummer nodig omdat ze wat later was?

Wel duidelijk dat ze eerst even je kop wilde zien voor ze ging bepalen of het de moeite is om te komen. Maar dat had ze ook wel dagen eerder kunnen vragen.

Wat heeft het immers voor zin om dagen te chatten en 'n date af te spreken met iemand als je op basis van z'n kop die date een paar minuten voor het afgesproken tijdstip eventueel af wilt blazen.
  zondag 13 november 2022 @ 13:07:55 #135
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206660040
Gasten die op het laatste moment afzeggen zijn de moeite niet eens om een seconde langer mee bezig zijn dan je de telefoon ophangt of de app wist.
Gelijk deleten en door naar de volgende.
  zondag 13 november 2022 @ 14:14:19 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206660712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:46 schreef Stillemeneer het volgende:
Even voor de duidelijkheid ze vroeg me nummer omdat ze mijn kop wou zien omdat ze zenuwachtig was. En gewoon nog thuis zat en dus niet op de afgesproken tijd&plek aanwezig was. Ik had de oproep gemist, maar had ook totaal geen behoefte om vrolijk te videobellen met een hey kom gewoon ik maak je echt niet af hoor.
En dan denkt zo'n meid dus dat je wat te verbergen hebt. Even videobellen vergt immers geen heel groot offer.

Ze weet immers niks van je en moet het met dat soort info doen om te bepalen of het veilig is.
  zondag 13 november 2022 @ 14:15:46 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206660727
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 13:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gasten die op het laatste moment afzeggen zijn de moeite niet eens om een seconde langer mee bezig zijn dan je de telefoon ophangt of de app wist.
Gelijk deleten en door naar de volgende.
Ja vooral geen reflectie op wat je eventueel zelf fout hebt gedaan. Dan gaat het in de toekomst vast beter.
  zondag 13 november 2022 @ 15:13:22 #138
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206661127
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja vooral geen reflectie op wat je eventueel zelf fout hebt gedaan. Dan gaat het in de toekomst vast beter.
"Fout" alsof je een circushond bent als datingpartner.
Ga vooral lekker onderdanig lopen doen tegen dat borderlinegedrag.
Als je niks geks of engs gedaan hebt maar gewoon jezelf bent geweest moet je nooit vragen om feedback.

Wat de één namelijk "fout" vind is bij de volgende mischien geen probleem of juist leuk.

Dat het niet klikt is jammer, maar ik zal never nooit niet om een review vragen.
Trouwens, mischien ook zat "fout" aan de persoon tegenover je.
Die hebben namelijk ook hun nukken en kuren weet je?

Of misschien liggen ze ondertussen wel een ander te ballen.
En jij die telefoon maar laten trillen op haar nachtkastje met appen wat je "fout" hebt gedaan terwijl zij de horizontale Mambo aan het doen is met een ander. :')
Kunnen ze samen lachen! 🤣

[ Bericht 2% gewijzigd door Joopklepzeiker op 13-11-2022 15:23:12 ]
  zondag 13 november 2022 @ 16:58:00 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206661893
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
"Fout" alsof je een circushond bent als datingpartner.
Ga vooral lekker onderdanig lopen doen tegen dat borderlinegedrag.
Als je niks geks of engs gedaan hebt maar gewoon jezelf bent geweest moet je nooit vragen om feedback.

Wat de één namelijk "fout" vind is bij de volgende mischien geen probleem of juist leuk.

Dat het niet klikt is jammer, maar ik zal never nooit niet om een review vragen.
Trouwens, mischien ook zat "fout" aan de persoon tegenover je.
Die hebben namelijk ook hun nukken en kuren weet je?

Of misschien liggen ze ondertussen wel een ander te ballen.
En jij die telefoon maar laten trillen op haar nachtkastje met appen wat je "fout" hebt gedaan terwijl zij de horizontale Mambo aan het doen is met een ander. :')
Kunnen ze samen lachen! 🤣
Nou nee

Kijk mislukte dates horen bij het daten en soms kun je er niets aan doen natuurlijk. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel dingen gedaan hebt die vrouwen afschrikken. Dus is het na een mislukte date altijd wel nuttig even voor jezelf na te gaan of er dingen zij geweest die je zelf beter had kunnen doen. Als je immers hetzelfde afstotelijke gedrag steeds weer opnieuw vertoond, dan gaat het iedere keer weer mis als je er niets van wilt leren.

Want je kunt gewoon een date verneuken die anders wel potentie had gehad. Als ik bij de eerste date met mijn huidige vriendin de hele date uit mijn neus had zitten pulken, over mijn ex had zitten klagen en nul interesse in haar had getoond, dan was ze nu ook niet mijn vriendin geweest.

Maar sommige kerels willen hier geen enkele zelfreflectie tonen en willen absoluut niet nadenken of ze ook maar iets zelf verkeerd doen. Dan krijg je iedere keer hetzelfde resultaat.
  zondag 13 november 2022 @ 17:03:54 #140
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206661980
@Hexagon; Als je echt iets hebt dat vrouwen afschrikt dan is dat:

1 Triest dat je dat zelf niet in de gaten hebt.

2 Iets dat je vroeg of laat toch wel onder je neus gewreven word, niet iedere vrouw houd zoiets voor zich.

3 Mischien het teken dat je steeds het verkeerde type date en je een keer verder moet kijken.
  zondag 13 november 2022 @ 17:11:09 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206662091
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 17:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:hexagon; Als je echt iets hebt dat vrouwen afschrikt dan is dat:

1 Triest dat je dat zelf niet in de gaten hebt.

2 Iets dat je vroeg of laat toch wel onder je neus gewreven word, niet iedere vrouw houd zoiets voor zich.

3 Mischien het teken dat je steeds het verkeerde type date en je een keer verder moet kijken.
Ik hoef al meer dan 2 jaar niet meer te daten.

Maar veel fouten maak je gewoon een keer. Ook het verkeerde type daten is zo'n fout. En dat is ook niet erg want je wordt niet als ervaren casanova geboren. Maar als je fouten maakt moet je er wel wat van leren. Doe je dat niet dan gaat het ook niet beter worden.
  zondag 13 november 2022 @ 18:13:29 #142
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206662813
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik hoef al meer dan 2 jaar niet meer te daten.

Maar veel fouten maak je gewoon een keer. Ook het verkeerde type daten is zo'n fout. En dat is ook niet erg want je wordt niet als ervaren casanova geboren. Maar als je fouten maakt moet je er wel wat van leren. Doe je dat niet dan gaat het ook niet beter worden.
Als je bijvoorbeeld te horen krijgt dat je veel moppen tapt en bij de volgende vrouw dan je bek dicht houd en te horen krijgt dat jebte serieus bent en er geen grapje van af kan...
  zondag 13 november 2022 @ 18:31:12 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206663081
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als je bijvoorbeeld te horen krijgt dat je veel moppen tapt en bij de volgende vrouw dan je bek dicht houd en te horen krijgt dat jebte serieus bent en er geen grapje van af kan...
Je kan het niet iedereen naar de zin maken natuurlijk.

Maar bijvoorbeeld mopperen over exen of alleen maar over jezelf praten is bij werkelijk iedere date een verkeerd idee.
  zondag 13 november 2022 @ 19:26:30 #144
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206664286
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan het niet iedereen naar de zin maken natuurlijk.

Maar bijvoorbeeld mopperen over exen of alleen maar over jezelf praten is bij werkelijk iedere date een verkeerd idee.
Ligt er aan...als je iemand kwijt wilt... 🤭
  zondag 13 november 2022 @ 20:57:47 #145
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206666197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dit is echt absurd. Ik zou gewoon mijn telefoon tegen m'n oor houden mag meneer de video beller naar mijn oorsmeer kijken ;)
Voor hem (en familie, kennissen en vrienden) maakt dat niet echt uit.

Zij lachen om me als ik verschrikt de camera wegdraai omdat anderen het ook kunnen zien. Het boeit hem en anderen niets of er echt wat in beeld is.
Zelf houdt hij hem ook weleens rond het oor, of legt neer zodat er weinig te zien is.

Het is echt gewoon bellen voor hem.
In Turkije en Bulgarije iig heel normaal. Ik durf niets te zeggen over andere landen, ken enkel deze goed genoeg om dit met zekerheid te zeggen.
Zeg enkel dat er een kans is dat video bellen ook in Spanje het even normaal als even bellen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 13-11-2022 21:06:32 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 november 2022 @ 20:59:08 #146
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206666237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dit is echt absurd. Ik zou gewoon mijn telefoon tegen m'n oor houden mag meneer de video beller naar mijn oorsmeer kijken ;)
Boeit de beller niets. Oorsmeer, plafond, maakt niets uit.
Het gaat niet om een actief gezicht, gaat niet om die directe aandacht. Is gewoon bellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 13-11-2022 21:05:46 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 november 2022 @ 21:02:51 #147
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206666318
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 15:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
"Fout" alsof je een circushond bent als datingpartner.
Ga vooral lekker onderdanig lopen doen tegen dat borderlinegedrag.
Als je niks geks of engs gedaan hebt maar gewoon jezelf bent geweest moet je nooit vragen om feedback.

Wat de één namelijk "fout" vind is bij de volgende mischien geen probleem of juist leuk.

Dat het niet klikt is jammer, maar ik zal never nooit niet om een review vragen.
Trouwens, mischien ook zat "fout" aan de persoon tegenover je.
Die hebben namelijk ook hun nukken en kuren weet je?

Of misschien liggen ze ondertussen wel een ander te ballen.
En jij die telefoon maar laten trillen op haar nachtkastje met appen wat je "fout" hebt gedaan terwijl zij de horizontale Mambo aan het doen is met een ander. :')
Kunnen ze samen lachen! 🤣
Like gegeven

Normaal een dikke ja!
Gebeurd dit je vaker? Kijk eens naar jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206666419
Dus de afspraak stond al. Ze was 'onderweg'. En toen besloot ze alsnog van 'laat maar'.

Komt me wel bekend voor. Vrouwen hebben gewoon een mindere gevoel voor verantwoording. Altijd gepamperd door de maatschappij. Geboren prinsesjes.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:08:47 #149
5428 crew  miss_sly
pi_206666446
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 21:07 schreef Belugastroop het volgende:
Dus de afspraak stond al. Ze was 'onderweg'. En toen besloot ze alsnog van 'laat maar'.

Komt me wel bekend voor. Vrouwen hebben gewoon een mindere gevoel voor verantwoording. Altijd gepamperd door de maatschappij. Geboren prinsesjes.
Wat een nonsens :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 november 2022 @ 21:14:12 #150
545 dop
:copyright: dop
pi_206666531
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 21:07 schreef Belugastroop het volgende:
Dus de afspraak stond al. Ze was 'onderweg'. En toen besloot ze alsnog van 'laat maar'.

Komt me wel bekend voor. Vrouwen hebben gewoon een mindere gevoel voor verantwoording. Altijd gepamperd door de maatschappij. Geboren prinsesjes.
Je bent geboren, uit een vrouw.
Denk je ook zo over haar?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')