abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 november 2022 @ 20:20:19 #1
163650 Greys
pi_206582703
Mia Nicolai & Dion Cooper vertegenwoordigen Nederland op het Eurovisie Songfestival!
Eurovisie Songfestival / 1 nov 2022



The word is out! Mia Nicolai & Dion Cooper gaan in mei 2023 naar Eurovisie Songfestival in Liverpool om Nederland te vertegenwoordigen! De twee jonge artiesten zijn door Songfestival-winnaar Duncan Laurence en songwriter Jordan Garfield bij elkaar gebracht en met z’n vieren schreven ze een song die grote indruk maakte op de hele selectiecommissie, waarna ze unaniem werden aangewezen als de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival in 2023. Duncan en Jordan maken onderdeel uit van het creatieve team.
Wie is Mia Nicolai?

Mia, 26 jaar, is echt opgegroeid met muziek. Vanaf haar derde volgt ze al viool- en pianolessen en vanuit huis heeft ze een hele creatieve opvoeding meegekregen, met toneel, ballet, muziek en verhalen vertellen.

In haar debuutsingle ‘Set Me Free’ komt het reizen en haar behoefte aan ultieme vrijheid naar voren. In november 2020 bracht ze haar tweede single ‘Mutual Needs’ uit dat meteen internationaal werd opgepakt door een première in Amerika op de befaamde Zane Lowe Radio show. Mia vindt haar inspiratie in artiesten zoals David Bowie. Maar vooral in het vrij uiten van creativiteit en het samenvoegen van kunstvormen.

Als kind werd Mia gepest en dit heeft een grote deuk achtergelaten, maar tegelijkertijd ook een vuur in haar ontstoken met een doorzettingsvermogen om al haar dromen uit te laten komen, niets haar te laten stoppen en te genieten van het leven met wie zij kiest te zijn. De boodschap die ze wil overdragen is dat je verleden niks zegt over de toekomst en dat je dat helemaal zelf in de hand hebt. Je kunt jezelf creëren tot de persoon die je droomt te zijn.
Wie is Dion Cooper?

Dion, 28 jaar, droomde ervan om artiest te worden en muziek te maken. Op zijn vijftiende pakte hij voor het eerst zijn gitaar op en liet deze niet meer los. In de jaren die volgen begint hij met het zingen en schrijven van zijn eigen muziek en in 2021 brengt hij zijn eerste EP ‘Too Young Too Dumb’ uit, gevolgd door de single ‘Fire’ die hij samen met Maxine uitbrengt en binnen een aantal maanden al bijna een miljoen streams haalt.

Hij omschrijft het zelf als classic rock meets singer songwriter, oftewel Bryan Adams meets Harry Styles.

'Bring the joy' is het mantra waarmee Dion zijn muziek en leven inspireert. Hij is op een reis om de beste versie van zichzelf te worden en wil al het geluk, de kennis en de vreugde die hij onderweg verzamelt delen met de wereld. Dat is dan ook zijn boodschap: geluk ligt in je eigen handen en je handen gebruik je om te delen.
Hoe kennen Mia en Dion elkaar?

Mia en Dion zijn tot 2 jaar geleden onbekenden van elkaar totdat ze door Duncan en Jordan aan elkaar worden gekoppeld. Er is meteen een muzikale klik, zowel hun stemmen passen mooi bij elkaar als de boodschap die ze willen uitdragen is hetzelfde. In hun muziek is ruimte voor kwetsbaarheid en emotie. Ze willen allebei mensen raken en muziek is een mooie taal om deze emoties uit te spreken en te delen.

Mia en Dion: “Het Songfestival is hét podium waar mensen kunnen zien wat je als artiest te brengen hebt. Na al die jaren hard werken aan het vertalen van ons gevoel in muziek is dit een geweldige kans om op zo’n grote schaal ons verhaal te vertellen. Het voelt fantastisch en nog een beetje onwerkelijk dat de selectiecommissie van AVROTROS voor onze song heeft gekozen, maar we zijn er klaar voor om Europa iets positiefs te brengen.”
Songfestival Liverpool

Dit jaar wordt het Eurovisie Songfestival in Liverpool gehouden. Gezien het Songfestival niet in het winnende land Oekraïne gehouden kan worden, is er in samenspraak met Oekraïne en de EBU gekozen voor het Verenigd Koninkrijk. Op dinsdag 9 mei en donderdag 11 mei vinden de halve finales plaats en op zaterdag 13 mei de finale. De komende maanden gaan Mia en Dion werken aan hun act en zich voorbereiden op hun deelname samen met hun creatieve team Duncan en Jordan. Het creatieve team wordt binnenkort aangevuld tot het complete team. Het nummer waarmee Mia en Dion Nederland vertegenwoordigen wordt op een later moment bekendgemaakt.

Hun andere meest streamde nummer:

Social media accounts
Twitter Mia
Twitter Dion
Instagram Mia
Instagram Dion
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 november 2022 @ 20:21:10 #2
163650 Greys
pi_206582708
Als het in de TT had gepast had ik er na het vorige topic GEEN KRUMPERS in gepropt maar toch maar niet gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206582716
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:17 schreef Greys het volgende: [..] Ja, maar NL is niet zo goed in die tussenruimte. Dat mogen we inmiddels wel stellen. 😅 [..] Nope. En in dát geval heb ik persoonlijk dus liever ietsje te weinig dan veel te veel. Want dat kan een optreden echt flink verpesten. Iets te weinig kan hooguit het geheel alleen iets minder liften. [..] Als ze het nu perfect doen zou je zeggen 'huur ze meteen maar voor de komende jaren' maar dat dachten we bij TCL ook van Hans. :{ _O- Nee maar zonder gekheid, ik heb er op de een of andere manier bij Team Duncan wel een beetje vertrouwen in. Waarom weet ik niet precies, door het perfectionisme denk ik, maar misschien is m'n gevoel ook alleen maar puur gebaseerd op z'n laatste optreden bij Matthijs omdat ik díe dansers dan weer wel stijlvol en tof en artistiek vond haha.
Ja met wat ze steeds hebben laten zien lijkt minder doen ook beter, maar toch heb ik liever dat ze gewoon beter hun best gaan doen. _O-

Ja dat gevoel heb ik ook wel. Het is in ieder geval weer een nieuw team en niet weer hetzelfde als de laatste jaren, dus dat laat misschien ook wel zien dat ze het in ieder geval proberen.
pi_206582726
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Oh jaaaaaa _O-
Ook weer zo'n heul modern onbegrijpelijk krumperachtig iets.
Dat zal ook wel een mooi teruglees topic zijn, waarin we dat voor het eerst hoorden. _O-
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 20:24:38 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206582761
Kunnen we niet een meltdown in ESF tijdens repetities "in de krump schieten" noemen?
pi_206582795
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat zal ook wel een mooi teruglees topic zijn, waarin we dat voor het eerst hoorden. _O-
@Cee had toen als Hoofd wel een meltdown :P

Verder viel het volgens mij wel mee, omdat het voor Jeangu vooral een kwestie was van niet laatste worden, en we daar geen potentiële topscore weggooiden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206583006
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat zal ook wel een mooi teruglees topic zijn, waarin we dat voor het eerst hoorden. _O-
Kan ik dit nog ergens teruglezen? :) Ik was er toen niet bij.
(Wel al op het forum maar de repetities niet meegelezen)
pi_206583299
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
@:cee had toen als Hoofd wel een meltdown :P


Ja, die blijft mooi. Ze probeerde het te verwoorden en uiteindelijk gaf ze toe dat het krumpers waren. _O-
Ben hier voor het songfestivalforum.
  zondag 6 november 2022 @ 21:15:45 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206583445
De gunfactor hebben ze in ieder geval al niet.
  Redactie Sport zondag 6 november 2022 @ 21:16:39 #10
109131 crew  sportfreak
pi_206583454
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Kan ik dit nog ergens teruglezen? :) Ik was er toen niet bij.
(Wel al op het forum maar de repetities niet meegelezen)
Deze reeks:
ESF / [2018] Rehearsals #12 Yulia Himalaya
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
ESF / [2018] Rehearsals #14 PANIEK

Eerst paniek toen de de foto's van Waylon met zijn tijgerjasje uitlekten, vervolgens over Moldavie die blijkbaar een geweldige act hadden en uiteindelijk het optreden zelf :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 november 2022 @ 21:31:27 #11
163650 Greys
pi_206583659
Dit was het topic waarin Cee en ik live uit de persruimte live waren tijdens Jeangu en op blz 1 zie ik iedereen 'krumper gespot' roepen. _O-

ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #8 Jeangu vandaag

En beetje gek om al die positieve buitenlandse tweets te lezen over de repetitie van Jeangu, gezien het uiteindelijke resultaat. Ik had hem ook wel íetsss hoger verwacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 november 2022 @ 21:37:13 #12
163650 Greys
pi_206583739
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:15 schreef BasEnAad het volgende:
De gunfactor hebben ze in ieder geval al niet.
Dat weten ze in het buitenland toch niet, die volgen RTL Boulevard niet en de Nederlanderts die overal al iets van vinden kunnen straks toch niet op ze stemmen. Ook weer opgelost. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206583885
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:31 schreef Greys het volgende:
Dit was het topic waarin Cee en ik live uit de persruimte live waren tijdens Jeangu en op blz 1 zie ik iedereen 'krumper gespot' roepen. _O-

ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #8 Jeangu vandaag

En beetje gek om al die positieve buitenlandse tweets te lezen over de repetitie van Jeangu, gezien het uiteindelijke resultaat. Ik had hem ook wel íetsss hoger verwacht.
De staging was het probleem ook niet. Die was zelfs best goed. En Jeangu had een hoge gunfactor.
pi_206584295
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:31 schreef Greys het volgende:
Dit was het topic waarin Cee en ik live uit de persruimte live waren tijdens Jeangu en op blz 1 zie ik iedereen 'krumper gespot' roepen. _O-

ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #8 Jeangu vandaag

En beetje gek om al die positieve buitenlandse tweets te lezen over de repetitie van Jeangu, gezien het uiteindelijke resultaat. Ik had hem ook wel íetsss hoger verwacht.
Ik merk dat ik sommige dingen wel heb meegelezen maar niet alles. Ik zat nog een beetje in de "Nee ik wil niet alles weten. Ik wil verrast worden"-modus. En nu wil ik juist alles tot in de puntjes weten :P
pi_206584314
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:16 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Deze reeks:
ESF / [2018] Rehearsals #12 Yulia Himalaya
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
ESF / [2018] Rehearsals #14 PANIEK

Eerst paniek toen de de foto's van Waylon met zijn tijgerjasje uitlekten, vervolgens over Moldavie die blijkbaar een geweldige act hadden en uiteindelijk het optreden zelf :D
Dat zijn nog eens leuke terugkijk topics :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2022 @ 00:00:00 #16
163650 Greys
pi_206585426
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De staging was het probleem ook niet. Die was zelfs best goed. En Jeangu had een hoge gunfactor.
Ik had het eindresultaat voor hem daarom echt wel ietsss hoger verwacht. Het lied was geen hoogvlieger, maar het was aanstekelijk en een vrolijke staging. (Je kunt ons niet kwalijk nemen dat we even in de pavlov-krumper-traumareactie schoten toen die danser voor het eerst in beeld kwam. :+ )
Maar het was dus niet genoeg qua song en geheel om op te stemmen.

Had zó graag willen zien hoe Grow gestaged zou zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2022 @ 11:47:02 #17
163650 Greys
pi_206588485
We worden weer tweede!

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 november 2022 @ 13:10:20 #18
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206589493
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 7 november 2022 @ 19:09:23 #19
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206593367
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat hij het zelf leuk vond :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206594014
quote:
89s.gif Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef Arizona het volgende:

[..]
Fijn dat hij het zelf leuk vond :@
Mijn naam is Dion Cooper en ik krijg die drol niet uit m’n poeperd.
Nee, dit is niet de ideale versie van dit nummer...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206594090
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2022 19:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Mijn naam is Dion Cooper en ik krijg die drol niet uit m’n poeperd.
Nee, dit is niet de ideale versie van dit nummer...
Gieren _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 november 2022 @ 09:25:15 #22
163650 Greys
pi_206599119
Er werd hier en daar wat gegrinnikt om de persfoto van ons duo, maar in België doet Tom Dice (Me and My Guitar) weer mee aan Eurosong - dit keer in een duo - en om die persfoto moest ik eigenlijk meer grinniken dan die van NL. Ze hebben er zin an, dat zie je zo!

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206599235
Ja die foto is een vreemde keuze.
Alsof ze er geen zin in hebben _O-
pi_206599445
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Greys het volgende:
Er werd hier en daar wat gegrinnikt om de persfoto van ons duo, maar in België doet Tom Dice (Me and My Guitar) weer mee aan Eurosong - dit keer in een duo - en om die persfoto moest ik eigenlijk meer grinniken dan die van NL. Ze hebben er zin an, dat zie je zo!

[ twitter ]
Dit is gewoon een oude foto die songfestivalweblog ergens vandaan heeft geplukt. Dat lijkt me niet helemaal vergelijkbaar.

The Starlings zijn best een gevestigde naam in België. Ook aan hun versie van de Beste Zangers meegedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 november 2022 @ 11:01:23 #25
163650 Greys
pi_206599977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dit is gewoon een oude foto die songfestivalweblog ergens vandaan heeft geplukt. Dat lijkt me niet helemaal vergelijkbaar.

The Starlings zijn best een gevestigde naam in België. Ook aan hun versie van de Beste Zangers meegedaan.
Ah oké. Nou ja het is gewoon een persfoto die ik ook bij nieuwsberichten over ze zie staan en ik moest erom lachen. :P

Zegt niks over ze verder. Ik zou het superleuk vinden om Tom nog eens op het Eurovisie te zien. Dus hup Starlings. Leuke concurrentie voor het Nederlandse duo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206613394
twitter


Fijn dat alle geruchten, zelfs ongegrond (die Wikipedia geruchten, waarom worden die er steeds bijgehaald, dit kan IEDEREEN doen), door heel Europa worden verspreid door prominente Nederlandse ESF-Twitteraars :') We krijgen hier straks echt een Marius Bear geval op Twitter als het zo doorgaat met deze loze geruchten verspreiden. Voelt voor mij echt als afgunst, bah.
  Moderator woensdag 9 november 2022 @ 13:42:57 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206613441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]

Fijn dat alle geruchten, zelfs ongegrond (die Wikipedia geruchten, waarom worden die er steeds bijgehaald, dit kan IEDEREEN doen), door heel Europa worden verspreid door prominente Nederlandse ESF-Twitteraars :') We krijgen hier straks echt een Marius Bear geval op Twitter als het zo doorgaat met deze loze geruchten verspreiden. Voelt voor mij echt als afgunst, bah.
Marius Bear ging ook nergens over die haat, omdat hij zijn schoenen uitdeed op het podium. Hopelijk gaat de storm hierover weer liggen. Al heb ik liever dat ze meer transparant zijn over dat hele selectie proces, ook tegen over andere artiesten die hebben meegedaan.
pi_206613485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]

Fijn dat alle geruchten, zelfs ongegrond (die Wikipedia geruchten, waarom worden die er steeds bijgehaald, dit kan IEDEREEN doen), door heel Europa worden verspreid door prominente Nederlandse ESF-Twitteraars :') We krijgen hier straks echt een Marius Bear geval op Twitter als het zo doorgaat met deze loze geruchten verspreiden. Voelt voor mij echt als afgunst, bah.
Typisch weer :') al denk ik dat we sowieso dit jaar niet veel goed hadden kunnen doen bij de fans, volgens mij sturen we een duo waar de meerderheid niets mee zou hebben en nu ook inclusief Duncan waar een grote groep fans om domme redenen een hekel aan heeft.

Fan favorite zoals bij S10 waren we denk ik dus sowieso niet geweest, maar gelukkig maakt dat voor het resultaat niets uit.
pi_206613546
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Marius Bear ging ook nergens over die haat, omdat hij zijn schoenen uitdeed op het podium. Hopelijk gaat de storm hierover weer liggen. Al heb ik liever dat ze meer transparant zijn over dat hele selectie proces, ook tegen over andere artiesten die hebben meegedaan.
Ja, zeker. Maar I mean, is dit nou echt nodig?

twitter


Ze zijn geselecteerd, klaar. Nu gewoon wachten op het lied. Ophef om de ophef is echt nérgens voor nodig en is ook voor de artiesten zelf niet leuk. Ja, het voelt wat shady aan, die selectie, maar om overal nou zo’n probleem van te gaan maken? Die Wikipedia pagina dingen erbij halen die echt uit de lucht gegrepen zijn door Yvonne, wtf.
  Moderator woensdag 9 november 2022 @ 14:01:02 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206613561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, zeker. Maar I mean, is dit nou echt nodig?

[ twitter ]

Ze zijn geselecteerd, klaar. Nu gewoon wachten op het lied. Ophef om de ophef is echt nérgens voor nodig en is ook voor de artiesten zelf niet leuk. Ja, het voelt wat shady aan, die selectie, maar om overal nou zo’n probleem van te gaan maken? Die Wikipedia pagina dingen erbij halen die echt uit de lucht gegrepen zijn door Yvonne, wtf.
Dat wikipedia gedoe gaat nergens over nee, ik had er al onder gereageerd maar nuance is natuurlijk niet leuk ;)
pi_206613624
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 11:47 schreef Greys het volgende:
We worden weer tweede!

[ twitter ]
Ze zijn vergeten dat ik er in 2019 voor het laatst niet live bij was en komend jaar ook niet, dus we winnen gewoon
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206613659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, zeker. Maar I mean, is dit nou echt nodig?

[ twitter ]

Ze zijn geselecteerd, klaar. Nu gewoon wachten op het lied. Ophef om de ophef is echt nérgens voor nodig en is ook voor de artiesten zelf niet leuk. Ja, het voelt wat shady aan, die selectie, maar om overal nou zo’n probleem van te gaan maken? Die Wikipedia pagina dingen erbij halen die echt uit de lucht gegrepen zijn door Yvonne, wtf.
Wat is dit voor een dramaqueen? Ik heb blijkbaar het een en ander gemist maar hoe kan een interne selectie in godsnaam meer controverse hebben dan Vader Abraham die een muntje opgooit of een Indiaan die oa een lingeriemodel verslaat _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206613945
Die Escluuk is echt een vervelend mannetje. Maar ja, whatever floats your boat.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 november 2022 @ 15:22:50 #34
163650 Greys
pi_206614231
Ja joh. Dat is gewoon één dramaqueen met aandachttekort en een negatieve inslag ofzo. Kijk maar:

twitter


Lekker laten peeuwen. :D
Als je tegenwoordig dingen als "amirite" of "bestie" in een tweet ziet kan je eigenlijk gewoon doorscrollen hahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 9 november 2022 @ 16:56:07 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206614969
Mandy heeft beef met haar nieuwe bestie
pi_206615029
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
Mandy heeft beef met haar nieuwe bestie
:7
Het is ook gewoon echt een griezel.
pi_206615050
Er staat toch ook nergens dat zij zelf die Wikipedia aan hebben gepast? Hoe komen ze daar eigenlijk bij :?
pi_206615084
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Greys het volgende:
Er werd hier en daar wat gegrinnikt om de persfoto van ons duo, maar in België doet Tom Dice (Me and My Guitar) weer mee aan Eurosong - dit keer in een duo - en om die persfoto moest ik eigenlijk meer grinniken dan die van NL. Ze hebben er zin an, dat zie je zo!

[ twitter ]
Deze foto. Het schreeuwt ook echt België. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 9 november 2022 @ 17:09:39 #39
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206615087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:02 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
:7
Het is ook gewoon echt een griezel.
Die antwoorden ook die hij geeft op je tweet. 8)7
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206615091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:03 schreef Em31 het volgende:
Er staat toch ook nergens dat zij zelf die Wikipedia aan hebben gepast? Hoe komen ze daar eigenlijk bij :?
Het is ook niet waar. Roddels en onbewezen “feiten” zijn kut en zeker als dat zomaar door iemand op twitter wordt gezet met zo’n lelijke ondertoon, dus dat punt heb ik prima gemaakt met mijn ongefundeerde feit in een tweet.

Ik kan gewoon heel slecht tegen dit soort mensen. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Mandy040986 op 09-11-2022 17:16:38 ]
pi_206615143
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Het is ook niet waar. Roddels en onbewezen “feiten” zijn kut en zeker als dat zomaar door iemand op twitter wordt gezet met zo’n lelijke ondertoon, dus dat punt heb ik prima gemaakt met mijn ongefundeerde feit in een tweet.

Ik kan gewoon heel slecht tegen dit soort mensen. _O-
Het probleem is dat als je erop reageert hij daar juist op kickt. Dat is het hele principe van een troll.
pi_206615145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze foto. Het schreeuwt ook echt België. _O-
Klopt, maar ik zie ze liever toch niet winnen in Belgie, laten we hopen dat we het enige duo sturen aankomend jaar :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206615164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:10 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Het is ook niet waar. Roddels en onbewezen “feiten” zijn kut en zeker als dat zomaar door iemand op twitter wordt gezet met zo’n lelijke ondertoon, dus dat punt heb ik prima gemaakt met mijn ongefundeerde feit in een tweet.

Ik kan gewoon heel slecht tegen dit soort mensen. _O-
Wat belachelijk dan ook. Ik dacht dat je zoiets kon zien bij Wikipedia en het daarop gebaseerd was door zo'n juice channel. Dat is dus niet eens zo, wat dom. :')
pi_206615166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het probleem is dat als je erop reageert hij daar juist op kickt. Dat is het hele principe van een troll.
Da’s ook zo. :)
pi_206615190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:21 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wat belachelijk dan ook. Ik dacht dat je zoiets kon zien bij Wikipedia en het daarop gebaseerd was door zo'n juice channel. Dat is dus niet eens zo, wat dom. :')
Denk dat niemand behalve wikipedia zelf kan zien wie de pagina’s aanmaakt? Denk ik? Ik denk dat iemand die pagina’s heeft aangemaakt en dingen uit het artikel heeft gekopieerd of zo.

Edit: oh je kunt wel inzien wie de pagina bewerkt heeft trouwens, maar iedereen kan dit doen.
  woensdag 9 november 2022 @ 17:34:03 #46
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206615240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:21 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wat belachelijk dan ook. Ik dacht dat je zoiets kon zien bij Wikipedia en het daarop gebaseerd was door zo'n juice channel. Dat is dus niet eens zo, wat dom. :')
Je kan in elk geval het ip adres zien bij Wikipedia. En met wat zoeken kom ik dan bij de plaats vanwaar uit dat wordt gebruikt.

Iemand met meer technische kennis zou misschien nog meer gegevens kunnen vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door usagi414 op 09-11-2022 17:43:28 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator woensdag 9 november 2022 @ 17:36:03 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206615254
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:26 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Denk dat niemand behalve wikipedia zelf kan zien wie de pagina’s aanmaakt? Denk ik? Ik denk dat iemand die pagina’s heeft aangemaakt en dingen uit het artikel heeft gekopieerd of zo.

Edit: oh je kunt wel inzien wie de pagina bewerkt heeft trouwens, maar iedereen kan dit doen.
Je hebt mensen die dit als hobby hebben joh, wikipedia bijwerken. Binnen een paar seconde staat erop dat Queen Elizabeth is overleden in 140 talen. Net of Mia en Dion zelf wikipedia pagina gaan bewerken binnen uur na de bekendmaking. Iemand heeft gewoon zitten knippen en plakken vanuit AVROTROS pers verklaring en aantal nieuwswebsites.
pi_206615267
@Mandy040986 @usagi414 Waarom zouden ze daar op zo'n dag ook tijd voor hebben. En tegelijkertijd zijn er volgens mij genoeg mensen die Wikipedia als een soort hobby hebben en zo snel mogelijk dit soort dingen aanmaken en aanpassen. Gewoon belachelijk dom verhaal dit dus. _O-

Edit: wat Momo zegt dus :P
  woensdag 9 november 2022 @ 17:43:00 #49
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206615309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
@:Mandy040986 @:usagi414 Waarom zouden ze daar op zo'n dag ook tijd voor hebben. En tegelijkertijd zijn er volgens mij genoeg mensen die Wikipedia als een soort hobby hebben en zo snel mogelijk dit soort dingen aanmaken en aanpassen. Gewoon belachelijk dom verhaal dit dus. _O-

Edit: wat Momo zegt dus :P
Precies. En zo`n escluuk neemt lekker over wat een juicekanaal zegt en klopt het nog een beetje op.
En wij hebben het er ook weer over en geven het aandacht.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206615329
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:16 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Deze reeks:
ESF / [2018] Rehearsals #12 Yulia Himalaya
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
ESF / [2018] Rehearsals #14 PANIEK

Eerst paniek toen de de foto's van Waylon met zijn tijgerjasje uitlekten, vervolgens over Moldavie die blijkbaar een geweldige act hadden en uiteindelijk het optreden zelf :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')