Er zijn er meer die daar al een paar dagen mee bezig zijnquote:Op zondag 6 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
ik ga gokken dat Rupie weet hoe de vork in de steel zit met Kim en Jeff
en dat hij nu hoopt wat uit te lokken
Dat gaat sowieso niet gebeuren als je een beetje logisch nadenktquote:Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
En, wat zei ie? Was ie al onderweg met vuurwerk?
Wanda moet zelf een keer opzoutenquote:Op zondag 6 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Wat wil je dat ik doe?
Wanda : In ieder geval die grijns van je bek halen.
Zou dan om 11 uur savonds zijn he. Als me het goed herinnerquote:Op zondag 6 november 2022 20:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren als je een beetje logisch nadenkt
Interessantquote:Op zondag 6 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De ene is EOTB
De ander badmintonkampioen
Batminton kampioen. Ja zo haal je scharrels binnenquote:Op zondag 6 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De ene is EOTB
De ander badmintonkampioen
Oh ff opzoekenquote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de eerste uitzending al voorbij gekomen
Denk dat als KimD twee dates zou hebben dat ze zou kiezen voor haar skarrelquote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we helemaal niks aan toch
Neequote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we helemaal niks aan toch
want opgepompt en vol tattoosquote:Op zondag 6 november 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat als KimD twee dates zou hebben dat ze zou kiezen voor haar skarrel
Er valt niet veel te vinden dus zoek de eerste aflevering maar opquote:
Wat een fijne connectie hebben die tweequote:Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : En dan gaat ie zeggen, ik hou van je.. flikker op.
Ruben : Houden van .. dat is misschien nog een beetje vroeg..
KimK : Dat is wel oprecht wat wij voelen. We laten dat niet merken in de loods, maar we hebben een mega connectie.
KimK : We hebben het al over de toekomst buiten gehad. En ik mag niks he. Ik mag niks. Ik mag niet in m'n string in de slaapkamer lopen. Ik mag niet in m'n string in de badkamer. Ik hou constant rekening met hem, en dan ga je me dit flikken? Het zal mij benieuwen. Ik weet meer dan genoeg, dat is een ding wat zeker is.
Ik zal het niet vaak doen, maar Wanda:quote:Op zondag 6 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Wat wil je dat ik doe?
Wanda : In ieder geval die grijns van je bek halen.
dat wordt ook wel een beetje een sneu verhaalquote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Luister ... Ik wil met Jeffrey slapen ...
Ruben : Jij?
Djedi : Dat gaat niet gebeuren, en dat weet jij ook wel.
naief meisjequote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik denk, Kim, Jeffrey .. gun het mij .. boeie
zij gaat haar blauwe wonder erleven wanneer zij weetquote:Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : En dan gaat ie zeggen, ik hou van je.. flikker op.
Ruben : Houden van .. dat is misschien nog een beetje vroeg..
KimK : Dat is wel oprecht wat wij voelen. We laten dat niet merken in de loods, maar we hebben een mega connectie.
KimK : We hebben het al over de toekomst buiten gehad. En ik mag niks he. Ik mag niks. Ik mag niet in m'n string in de slaapkamer lopen. Ik mag niet in m'n string in de badkamer. Ik hou constant rekening met hem, en dan ga je me dit flikken? Het zal mij benieuwen. Ik weet meer dan genoeg, dat is een ding wat zeker is.
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar die skarrel zou er tegen tekeer gaan denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
want opgepompt en vol tattoos
als dat je type is
lekker oppervlakkig.quote:Op zondag 6 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar met die skarrel zou het hem niet lukken
stoerquote:Op zondag 6 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar die skarrel zou er tegen tekeer gaan denk ik
Ze heeft hem toch alleen gepijpt ?quote:Op zondag 6 november 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat haar blauwe wonder erleven wanneer zij weet
wat in de uitzending was, en dat alles weet dat ze al
geneukt hebben
Het ging me er meer om dat KimD met die gozer in haar hoofd zit en dan ga je romantiserenquote:
“Skarrel”quote:Op zondag 6 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar die skarrel zou er tegen tekeer gaan denk ik
Allemaal speculatie .. we hebben dekens zien bewegen.quote:Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch alleen gepijpt ?
die is dus ook oppervlakkigquote:Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat KimD met die gozer in haar hoofd zit en dan ga je romantiseren
eens .. wellicht niet handig om 3 weken voor je de loods ingaat een soort van relatie aante gaan.quote:Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat KimD met die gozer in haar hoofd zit en dan ga je romantiseren
Precies. En het lijkt het minst op neuken. Maar goed. Mij boeit het verder niet wat ze wel of niet hebben gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Allemaal speculatie .. we hebben dekens zien bewegen.
Jeffrey zou er bij voorbaat voor weglopen waarna KimD met die skarrel zou zijn zeg maarquote:
gepepen klinkt ook raarquote:Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch alleen gepijpt ?
Het is nou eenmaal zo. Hij is nu de manager. Maddy deed ook niks goedquote:
want hij is gespierdquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey zou ervoor weglopen waarna KimD met die skarrel zou zijn zeg maar
ja misschien was ze wel zijn rug aan het krabben, mja mensen zien alleen maar wat ze willen zienquote:Op zondag 6 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Allemaal speculatie .. we hebben dekens zien bewegen.
Betwijfel hetquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
gepepen klinkt ook raar
maar volgens mij wel echt seks, achterlangs
nee zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo. Hij is nu de manager. Maddy deed ook niks goed
Geloof nooit dat Kim zo'n hoge eisen steltquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij nog wel zijn eigen billen afvegen??
Dumpen dat jank wijfquote:Op zondag 6 november 2022 20:30 schreef Sociologica het volgende:
Kim K weer erg overstuur op de kamer
helft van die bodybuilders hebben de armen zo opgepompt dat ze niet meer op een normale manier hun gat kunnen afvegenquote:Op zondag 6 november 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Kim zo'n hoge eisen stelt
godzijdankquote:
Vond het lang duren.quote:
Ze is toch al de hele tijd boos?quote:Op zondag 6 november 2022 20:31 schreef Sociologica het volgende:
Gooit Kim nou Marcianos spullen (deken kussen etc) terug op zijn eigen bed?
Ik snap haar niet meer. Heeft hij opnieuw iets geflikt? Of ontnuchtert ze nu en heeft ze spijt van het snelle goedmaken
Klinkt als tarrelquote:Op zondag 6 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft het over een Kwarrel
Dat is een prima reden om die muts links te latenquote:Op zondag 6 november 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft het kussen van Marciano terug gelegd op z'n eigen bed. En de rest van z'n spullen.
Doelde op de eerste indruk en wat kan mij het verder boeien johquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
want hij is gespierd
wow
kan hij nog wel zijn eigen billen afvegen??
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zienquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zien
Wil dat soort bullshit niet eens onthouden dus excuseer mequote:Op zondag 6 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft het over een Kwarrel
Ze liet het toe, dat was het wel. Of ik las haar verkeerd.quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zien
Door wie?quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef juul. het volgende:
Ik ben benieuwd of Wendy vannacht in slaap wordt geschommeld
Vanavond pijpt ze hem weer ....quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Fucking tyfus mongool. Ik ben fucking woest.
Dat is precies wat sommige dames denken te doen. Boos worden en verwachten dat ze rozen en bonbons krijgenquote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
puff marcianoquote:Op zondag 6 november 2022 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano: dat is allemaal wel opgeblazen.
Het enige wat hier is opgeblazen is de jas van marciano
quote:Op zondag 6 november 2022 20:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Door een wippende Kim K en Marciano die onder haar liggen
Joehoe ze is er zelf bijquote:Op zondag 6 november 2022 20:35 schreef Was-beer het volgende:
En niemand die tegen Kim zegt wat voor red flag het is dat zij niks van Marciano mag. Mag niet in haar string in de slaapkamer staan, mag niet in haar string in de badkamer lopen, mag niet dansen met andere mannen, mag niet met haar kont schudden.
Kan ze morgen gelijk de poort uitquote:Op zondag 6 november 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
KimK voelt zich vernederd en dat gevoel is volledig terecht![]()
Naast Jeffquote:
Ja de groetenquote:
Klopt, maar Jeff had dat geregeld hoorde ik daarstraksquote:
Die wil haar nu het liefst door de kamer slaanquote:Op zondag 6 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zit naar een briesende KimK op de andere slaapkamer te luisteren.
[ afbeelding ]
ah okquote:Op zondag 6 november 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff had dat geregeld hoorde ik daarstraks
Ze had het toch goed gemaakt? En toch blijven zuigenquote:
Zelfs dat zou saai zijn denk ik.quote:Op zondag 6 november 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Bern en Sascha leven weer in oneindige harmonie op de bank.![]()
Zou hun wel willen zien ruzie maken.
Heh.. volgens mij was het vooral Tiano die zei dat ze het weer goed hadden gemaakt... KimK is ... sja.... raar.quote:Op zondag 6 november 2022 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had het toch goed gemaakt? En toch blijven zuigen
Ja me neus ze stond weer te zoenen, en poef weer zeurenquote:Op zondag 6 november 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh.. volgens mij was het vooral Tiano die zei dat ze het weer goed hadden gemaakt... KimK is ... sja.... raar.
Sja ... raar idd.quote:Op zondag 6 november 2022 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja me neus ze stond weer te zoenen, en poef weer zeuren
Zoe -> hikquote:Op zondag 6 november 2022 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Wat zijn dat voor rare geluiden op stream 2
quote:Op zondag 6 november 2022 20:42 schreef Was-beer het volgende:
Wat zijn dat voor rare geluiden op stream 2
De hikquote:
ZuChtquote:Op zondag 6 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : het is duidelijk voor mij, dat is het enige wat zeker is.
Die stikt..ehh... ligt in bedquote:Op zondag 6 november 2022 20:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]ik denk Mexx ligt te stikken ofzo
Ik zou haar keihard in haar smoel slaan met die fucking FOCUSquote:
KimD is het natuurlijk gewend dat haar vent alles mag doen met ook nog een chickie erbijquote:Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Kim(K), je moet gaan slapen. Morgenvroeg word je anders wakker.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard in haar smoel slaan met die fucking FOCUS
Dit is wel waar.. van de week zei ze dat hij wel iets ging doen in dat jaar .. want ja.. hij is een jongen.quote:Op zondag 6 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is het natuurlijk gewend dat haar vent alles mag doen met ook nog een chickie erbij
van de week wilde ze Matin nog de tanden uit de bek slaanquote:
Met z’n gezicht tussen dr tietenquote:
Aandachts kindquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kon zich net inhouden om niet te motorboaten
Dat is de samenvattingquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, heeft iemand een samenvatting geschreven. Ik zie een stel dronken torren, een huilende Kim K. Wie praat me even kort bij?
Je hoeft niet te kijken'quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
ik ben het zat nu en keer moet rust zijn
het duurt al 7 uren dat geruzie, gejanke![]()
elke topic onder 45 min
Houden zich lekker afzijdig van al dat tokkiegedrag👍👍👍quote:
kotsende mexx, de is bijna nu in comaquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, heeft iemand een samenvatting geschreven. Ik zie een stel dronken torren, een huilende Kim K. Wie praat me even kort bij?
zachtjes uitgedruktquote:
Ze is boos omdat Marciano bijna djedi gezoend heeft, op Mexx dr kont heeft geslagen, meermaals… en 2 vrouwen tegen z’n kruis hebben staan schuren.quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Drank .. Marciano ging beetje te vriendelijk met een paar dames om .. KimK boos ... Marciano zegt geen sorry, want cultuur en lacht het een beetje weg.... KimK nog bozer want zij mag niks van hem.quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja ik hield me wat inquote:
nee ik heb gelijk zo en volk is seltenquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken'
Je kunt ook gewoon wat anders gaan doen
ach nee johquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kotsende mexx, de is bijna nu in coma
Beetje welquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Charmian het volgende:
marciano heeft gewoon gelijk: de boel wordt opgeblazen
Drank was de meest korte samenvattingquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Drank .. Marciano ging beetje te vriendelijk met een paar dames om .. KimK boos ... Marciano zegt geen sorry, want cultuur en lacht het een beetje weg.... KimK nog bozer want zij mag niks van hem.
Stop eens met dat gezeur elke dag.quote:Op zondag 6 november 2022 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb gelijk zo en volk is selten
in 3 uren zich voll weg te beamen
tiano heeft zich misdragen volgens kimk en ze is nu woestboos...quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
sinds wanneer?quote:
Kenziquote:Op zondag 6 november 2022 20:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
tiano heeft zich misdragen volgens kimk en ze is nu woestboos...
mexx heeft gekotst
en nog iemand
drank viel niet zo goed bij sommige
Wendy en Aliciaquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is boos omdat Marciano bijna djedi gezoend heeft, op Mexx dr kont heeft geslagen, meermaals… en 2 vrouwen tegen z’n kruis hebben staan schuren.
Maaarrrrr … Wel grappigquote:Op zondag 6 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
Zou niet wenselijk zijn als Mandy nu meekijkt
zijn ze dann normal met dit gedrag?quote:Op zondag 6 november 2022 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur elke dag.
Als Mario om een samenvatting zou vragen was de cos over de pisquote:Op zondag 6 november 2022 20:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
tiano heeft zich misdragen volgens kimk en ze is nu woestboos...
mexx heeft gekotst
en nog iemand
drank viel niet zo goed bij sommige
zelfs kimk, en nu is het ineens allemaal niet goedquote:Op zondag 6 november 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje wel
Wij zien hier al weken hoe hij tegen Kim doet, dus iedereen daar leek er vrede mee te hebben
Als ze normaal waren keken we nietquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn ze dann normal met dit gedrag?
och ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario om een samenvatting zou vragen was de cos over de pis
Vooral Kim Kquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
zelfs kimk, en nu is het ineens allemaal niet goed
Voor dronken mensen is dit vrij normaal en als je niet wil kijken zet je de streams lekker uit.quote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, gebeurt in de beste familiesquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ennnn zelf mocht kim niks en toen ze 1 keer met haar billen schudde kreeg ze een verbod for life van marcianoquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is boos omdat Marciano bijna djedi gezoend heeft, op Mexx dr kont heeft geslagen, meermaals… en 2 vrouwen tegen z’n kruis hebben staan schuren.
ik kijkte toch livequote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mario om een samenvatting zou vragen was de cos over de pis
Uiteindelijk heeft ze het haarzelf aangedaan ..quote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
zelfs kimk, en nu is het ineens allemaal niet goed
Ik zeg het in het algemeenquote:
jadus.quote:Op zondag 6 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
zouden ze een zendercheck krijgen al rokend en pratend daar
Oja klopt ja! En ze mag niet in haar ondergoed lopen.quote:Op zondag 6 november 2022 20:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ennnn zelf mocht kim niks en toen ze 1 keer met haar billen schudden kreeg ze een verbod doe life van marciano
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
zouden ze een zendercheck krijgen al rokend en pratend daar
KimK booswoest op Marciano omdat hij met 4 vrouwen heeft lopen schuren, bijna zoenen etc etcquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb even gemist hoe die dan precies is ingekocht. Is de shag maar van een select groepje ondanks dat het niet gekocht is met zakgeld?quote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
we gaan niet meer delen met de shag
Tiano loopt de hele dag al te freeloaden
het is net een soapquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK weer janken .. nu met een biertje in d'r hand.
En Zoe nog steeds de hik.
Ja, maar er wordt flink uitgedeeld...quote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe die dan precies is ingekocht. Is de shag maar van een select groepje ondanks dat het niet gekocht is met zakgeld?
nee maar ik gaa niet de hele avond nog kijkenquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor dronken mensen is dit vrij normaal en als je niet wil kijken zet je de streams lekker uit.
6 mensen die het van Isaac hebben geleendquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe die dan precies is ingekocht. Is de shag maar van een select groepje ondanks dat het niet gekocht is met zakgeld?
Wat een goede samenvattingquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
KimK booswoest op Marciano omdat hij met 4 vrouwen heeft lopen schuren, bijna zoenen etc etc
Mexx meerdere keren haar bed, KimK en Zoe ondergekotst
Zoe heeft zich zowat aangeboden aan Jeff maar die ging hier niet op in
Mirthe heeft in de moestuin gepist
Kenzy ook gekotst
Berend lag huilend in bed en kreeg een peptalk van Jeff
Erik denkt dat hij gedrogeerd is (:D)
Als je dit gisteren had gezegd dan had ik gevraagd wat je gerookt hadquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
KimK booswoest op Marciano omdat hij met 4 vrouwen heeft lopen schuren, bijna zoenen etc etc
Kenzy ook gekotst
Nadir heeft teveel hapjes gegeten.quote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kenzy ook gekotst
Mexx moest op een krukje gedouched worden door zoey, ze kostte zoey steeds onder die stond uiteindelijk in haar ondergoed mexx te douchenquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kenzy ook gekotst
gooi dan die 42 jarige mopperende puber er ook achteraanquote:Op zondag 6 november 2022 20:55 schreef Soury het volgende:
Kim K moet haar nest in wat een drama queen
Of de poort uit.quote:Op zondag 6 november 2022 20:55 schreef Soury het volgende:
Kim K moet haar nest in wat een drama queen
neenquote:Op zondag 6 november 2022 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mexx moest op een krukje gedouched worden door zoey, ze kostte zoey steeds onder die stond uiteindelijk in haar ondergoed mexx te douchen
Berend gaat naar huis
als je je bemoeit met de relatie van een ander heb je het vaak later gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die tegen KimK zegt, luister .. we leven niet meer in 1850. Als je dat wel wilt, dan is Marciano een topper.. maar anders moet je even een beetje je verstand gebruiken.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 november 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je je bemoeit met de relatie van een ander heb je het vaak later gedaan
ik zou zeggen zoek het lekker uit
hij is dronken
Heb niets live gezien vanmiddag, maar wat een perfecte samenvatting ...quote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Kenzy ook gekotst
Erik denkt dat hij gedrogeerd is ()
nu snap ik je nietquote:Op zondag 6 november 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kim k werd in haar normale leven buiten
somiges gebeuren als zij snapt wat alles op tv is
quote:Op zondag 6 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen heeft Janet een muts gebreid.
hij is leukquote:Op zondag 6 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk daar hebben we de echte strijdersquote:Op zondag 6 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
De microfoon ook nooit in Leilaquote:Op zondag 6 november 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
Leila heeft geen zin in haar microfoon
quote:Op zondag 6 november 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda: het lijkt wel of ik ernstig ziek ben.
Gewaagde grap hèquote:
Ik ook niet.quote:
Brokjes gekotstquote:Op zondag 6 november 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
Kim K 3 keer gehuilt
Mexx Bed,Bad ondergekotst brokjes op kim gevallen
Kenzi brokjes gekotst
Bij kimd draaide zich alles maar zij had focus
Mirthe in de Tuin geplaast
Oh ja de focus van kim d hahahahquote:Op zondag 6 november 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
Kim K 3 keer gehuilt
Mexx Bed,Bad ondergekotst brokjes op kim gevallen
Kenzi brokjes gekotst
Bij kimd draaide zich alles maar zij had focus
Mirthe in de Tuin geplaast
zij gaat ook nog brokjes lachenquote:Op zondag 6 november 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ben misselijk, maar ik moet wel door!
Bij Eunice ookquote:Op zondag 6 november 2022 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
Het valt me op dat een heleboel nog steeds Leila zowel verkeerd uitspreken als fout spellen en dat zegt ook wel wat blijkbaar
Imadiddin ookquote:
Bijzondere reactie jaquote:Op zondag 6 november 2022 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano: in m’n jeugd heb ik daar echt klappen om gehad.
Martin: nou prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |